schop onder mijn kont nodig

24-04-2018 22:19 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

zie topic titel met de bedoeling van dit topic.

Ik heb sinds kort een vriend, een schat van een vent MAAR hij is snel boos. Nu ben ik dat ook, dus het is af en toe vuur tegen vuur en dat is prima, maar het probleem is dat als hij boos is, hij soms 2 dagen niks van zich laat horen (bij mij is het 10 minuten). Dit betekent dat ik 2 dagen van slag ben, het beïnvloedt alles (werk, slaap) en dat irriteert me weer mateloos van mezelf, dat ik me zo laat beïnvloeden door iemand. Nu is het weer zo ver, het gaat zoals gewoonlijk nergens over en ik weet nu al dat hij over 2 dagen weer op de stoep staat met een excuus, en dan vergeef ik hem snel want ik ben allang blij van dat kutgevoel af te zijn.

Kom nu maar met ongezouten meningen over die lul (of over mij en hoe ik mij opstel)
Schop.

Deurmat. Zoek een leuke vent die je niet negeert.
Waarom?

Je lijkt je goed bewust te zijn van hoe jullie relatie in elkaar zit.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft n schop onder zijn kont nodig
Als dat gesodemieter nu al zo gaat?
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig is het verder een schat van een vent dus ik zie geen probleem.
Jij hebt geen schop nodig maar hij. Schop hem de deur uit, je leven uit en klaar ben je. Tijd voor leuke dingen, leuke mensen etc.
Correctie:

Hij is wel een een watje dat hij na twee dagen met excuses komt, ook al heb je hem zover gekregen dat hij twee dagen boos op je is.

Dumpen dat watje. Zoek een echte vent.
Of je moet er stiekem gewoon heel erg van houden. Je zou niet de eerste zijn die drama eigenlijk wel fijn vind diep in je hart.
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 24-04-2018 22:24
0.79% gewijzigd
Sinds kort een vriend? Dit wil je toch niet voor de rest van je leven? Nog niet eens voor de rest van dit jaar!
Alle reacties Link kopieren
Waarom? Je weet wat je kan doen toch?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Geef hem een schop onder zijn reet richting uitgang en je bent definitief van je kutgevoel af.
Hoe kan hij een lieverd zijn als hij je 2 dagen lekker laat bungelen?
Hij kan dat omdat jij hem dat toelaat.

Bij een nieuwe zwijgperiode meld je hem; als je klaar bent met je kleuter gedrag dan hoor ik het wel weer. En dan ga je leuke dingen doen. En gewoon werken.

Na 3 keer ben ofwel jij ofwel hij het zat en stopt het gedrag of de relatie.
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
24-04-2018 22:23
Of je moet er stiekem gewoon heel erg van houden. Je zou niet de eerste zijn die drama eigenlijk wel fijn vind diep in je hart.
Ohja dit kan ook natuurlijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wil je drama in je leven? Je vorige relatie was ook één en al ruzie.

Ga mediteren.
Of hardlopen/boksen/crossfit.
Of allebei.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een gezellige, fijne, volwassen, liefdevolle, leuke relatie

:sarcastic: Brrrrrrrrrrrrr
Ik stel me zo voor dat deze situatie jaar na jaar na jaar doorpruttelt van de ene scheldpartij naar de andere en telkens weer een paar dagen niets horen en je vreselijk voelen en zo langzaam maar zeker oud met elkaar worden en in de loop der jaren elkaar niet meer kunnen luchten of zien, maar elkaar niet los kunnen laten, want je bent zo aan elkaar gewend en verknocht.
Het gebeurt, stellen die zo leven, al jaren niet meer van elkaar houden, maar elkaar niet los kunnen laten, dus jullie kunnen dat ook.
Waarschijnlijk een type dat je in een later stadium gaat negeren om je te laten voelen hoe 'fout' jij bezig was.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
24-04-2018 22:25
Ik stel me zo voor dat deze situatie jaar na jaar na jaar doorpruttelt van de ene scheldpartij naar de andere en telkens weer een paar dagen niets horen en je vreselijk voelen en zo langzaam maar zeker oud met elkaar worden en in de loop der jaren elkaar niet meer kunnen luchten of zien, maar elkaar niet los kunnen laten, want je bent zo aan elkaar gewend en verknocht.
Het gebeurt, stellen die zo leven, al jaren niet meer van elkaar houden, maar elkaar niet los kunnen laten, dus jullie kunnen dat ook.
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
:-D
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
24-04-2018 22:26
Afbeelding
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Fijn dit, nu al zoveel reacties.

Hou ik van drama? Ja, ik hou wel van een flinke ruzie, laten we het zuiderlijk temperament noemen. Maar niet ruzie om het ruzie maken, niet dat kinderachtige genegeer. Hij weet ook dat ik dan 2 dagen op de kast zit dus het lijkt of hij het expres doet, om mij te straffen (voor iets wat ik in zijn ogen verkeerd heb gedaan, ik kan dan niet eens uitleggen wat er werklijk aan de hand is)

Bij een nieuwe zwijgperiode meld je hem; als je klaar bent met je kleuter gedrag dan hoor ik het wel weer. En dan ga je leuke dingen doen. En gewoon werken.

Dit is een goeie
In een goede relatie zit geen MAAR in de eerste vier regels.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Enn post_id=28425198 time=1524601584 user_id=110778]
boef1111 schreef:
24-04-2018 22:28
Fijn dit, nu al zoveel reacties.

Hou ik van drama? Ja, ik hou wel van een flinke ruzie, laten we het zuiderlijk temperament noemen. Maar niet ruzie om het ruzie maken, niet dat kinderachtige genegeer. Hij weet ook dat ik dan 2 dagen op de kast zit dus het lijkt of hij het expres doet, om mij te straffen (voor iets wat ik in zijn ogen verkeerd heb gedaan, ik kan dan niet eens uitleggen wat er werklijk aan de hand is)

Bij een nieuwe zwijgperiode meld je hem; als je klaar bent met je kleuter gedrag dan hoor ik het wel weer. En dan ga je leuke dingen doen. En gewoon werken.

Dit is een goeie
Ja vind je?
Hij vindt je gewoon 2 dagen lang een kutwijf hoor. Dat is zijn goed recht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven