schop onder mijn kont nodig

24-04-2018 22:19 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

zie topic titel met de bedoeling van dit topic.

Ik heb sinds kort een vriend, een schat van een vent MAAR hij is snel boos. Nu ben ik dat ook, dus het is af en toe vuur tegen vuur en dat is prima, maar het probleem is dat als hij boos is, hij soms 2 dagen niks van zich laat horen (bij mij is het 10 minuten). Dit betekent dat ik 2 dagen van slag ben, het beïnvloedt alles (werk, slaap) en dat irriteert me weer mateloos van mezelf, dat ik me zo laat beïnvloeden door iemand. Nu is het weer zo ver, het gaat zoals gewoonlijk nergens over en ik weet nu al dat hij over 2 dagen weer op de stoep staat met een excuus, en dan vergeef ik hem snel want ik ben allang blij van dat kutgevoel af te zijn.

Kom nu maar met ongezouten meningen over die lul (of over mij en hoe ik mij opstel)
Alle reacties Link kopieren
Weet hij dat hij je vriend is?
Hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
Is het altijd precies 2 dagen?
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
24-04-2018 22:30
Ja vind je?

Ja nou ja ik zoek eigenlijk gewoon een manier om hier mee om te gaan zonder dat mijn halve week beïnvloed wordt. Niet goed voor mijn stressniveau ook dit.

Aan de andere kant gaat het telkens echt om hele kleine dingen. Als ik echt iets verschrikkelijks heb gedaan snap ik dit wil, maar dat is het werkelijk niet. Dus eigenlijk moet ie gewoon de deur uit, zoals al veel geopperd is hierboven
Alle reacties Link kopieren
20062016 schreef:
24-04-2018 22:32
Weet hij dat hij je vriend is?
Hoe oud zijn jullie?
Haha ja hij heeft het zelf officieel gemaakt.

28 en 29
Alle reacties Link kopieren
Jonari schreef:
24-04-2018 22:32
Is het altijd precies 2 dagen?
Ja gek genoeg wel, alsof hij zich dat heeft voorgenomen. Soms 1 dag, soms 3, maar meestal 2
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
boef1111 schreef:
24-04-2018 22:34
Ja gek genoeg wel, alsof hij zich dat heeft voorgenomen. Soms 1 dag, soms 3, maar meestal 2
Dus niet altijd zoals gevraagd word.
Alle reacties Link kopieren
boef1111 schreef:
24-04-2018 22:34
Haha ja hij heeft het zelf officieel gemaakt.

28 en 29
Ik zou gewoon eerst even op onderzoek gaan of er gras of tegels liggen, als je hem de straat op gooit.
boef1111 schreef:
24-04-2018 22:34
Ja gek genoeg wel, alsof hij zich dat heeft voorgenomen. Soms 1 dag, soms 3, maar meestal 2
Dit klinkt alsof jullie al een hele tijd samen zijn, maar dat is toch niet zo?

Het zou mijn man niet zijn, veel te dramatisch. Zeg gewoon waar je boos over bent of niet, maar iemand 2 dagen negeren? Dat houdt mijn peuter van 2 niet eens vol.
boef1111 schreef:
24-04-2018 22:33
Ja nou ja ik zoek eigenlijk gewoon een manier om hier mee om te gaan zonder dat mijn halve week beïnvloed wordt. Niet goed voor mijn stressniveau ook dit.

Aan de andere kant gaat het telkens echt om hele kleine dingen. Als ik echt iets verschrikkelijks heb gedaan snap ik dit wil, maar dat is het werkelijk niet. Dus eigenlijk moet ie gewoon de deur uit, zoals al veel geopperd is hierboven

Je bent zijn moeder niet, dus zijn gedrag kleutergedrag noemen plaatst jou in de verkeerde rol.

Ik lees weinig wederzijds respect.
Enn schreef:
24-04-2018 22:34
Afbeelding
:biggrin: Moet vooral lachen om het feit dat er "sprankelende relatie" staat in dit plaatje. En volgens mij is TO die boze en haar vriend ook, dus niks driehoek.
boef1111 schreef:
24-04-2018 22:33
Ja nou ja ik zoek eigenlijk gewoon een manier om hier mee om te gaan zonder dat mijn halve week beïnvloed wordt. Niet goed voor mijn stressniveau ook dit.

Aan de andere kant gaat het telkens echt om hele kleine dingen. Als ik echt iets verschrikkelijks heb gedaan snap ik dit wil, maar dat is het werkelijk niet. Dus eigenlijk moet ie gewoon de deur uit, zoals al veel geopperd is hierboven
Ik zou de eerst volgende keer hem uitzwaaien en zeggen blijf maar weg als je zo gaat lopen doen. Kan ik best zonder.


Dus niet 2 dagen smeken en overstuur zijn.

Of hij doet dat nooit meer daarna en snapt dat hij je anders kwijt raakt of hij blijft het doen en dan hup moven ...ben je beter af.

Al was het trouwens wel over grote dingen... het slaat nergens op.
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 24-04-2018 22:39
0.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
boef1111 schreef:
24-04-2018 22:34
Ja gek genoeg wel, alsof hij zich dat heeft voorgenomen. Soms 1 dag, soms 3, maar meestal 2
Ik zou er toch nog eens hard over na gaan denken of je dit echt wilt.
De relatie is pril. Je moet nog dolverliefd en gek op elkaar zijn maar jij hebt dit nu al meerdere keren meegemaakt.
Lijkt me niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
24-04-2018 22:38
En volgens mij is TO die boze en haar vriend ook, dus niks driehoek.
Maar zit op hem te wachten, klaagt en geeft nu al aan alles te accepteren zodat 'het' weer voorbij is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Erg confronterend allemaal, Enn :-?
Alle reacties Link kopieren
Kijk als je nou bejaard zou zijn, was het een ander verhaal, maar rond de 30 en nu al zoveel gelazer? Of ben jezelf nogal overheerstend/bazig/controlling? Dan kan ik me voorstellen dat hij genoeg van je heeft ja.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
24-04-2018 22:41
Erg confronterend allemaal, Enn :-?
:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
24-04-2018 22:41
Maar zit op hem te wachten, klaagt en geeft nu al aan alles te accepteren zodat 'het' weer voorbij is.
Ja klopt, wat is er zo heerlijk aan deze man dat je dat er voor over hebt?
Afbeelding
Amant schreef:
24-04-2018 22:41
Erg confronterend allemaal, Enn :-?
Herkenbaar?
Als het sinds kort is horen jullie dan nog niet van elkaar te genieten? Al meteen zo eerlijk boos zijn op elkaar :hamer:
nachtvlinder1977 schreef:
24-04-2018 22:44
Ja klopt, wat is er zo heerlijk aan deze man dat je dat er voor over hebt?
Ze kunnen vast vreselijk met elkaar lachen en dan is vooral hij zoooo grappig en dat is ook de reden dat ze verschrikkelijk veel van hem houdt, sterker, ze houdt van hem voor twee. Snappie? ;-)
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
24-04-2018 22:44
Ja klopt, wat is er zo heerlijk aan deze man dat je dat er voor over hebt?
Dan moet de sex toch wel fantastisch zijn
nachtvlinder1977 schreef:
24-04-2018 22:45
Herkenbaar?
Sarcasme komt niet over op schrift, daarom maak ik er maar iets kwetsbaars van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven