Schuld gevoel (geen OP)

11-12-2019 09:34 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-12-2019 16:47
Reden: OP verwijderd
99.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
P verdient jouw niet.
Je bent zo wispelturig als wat. Geen betrouwbare partner in elk geval.
Blijf ver uit de buurt van P. En je ex ook, zeker als hij een relatie krijgt.
Je bent niet betrouwbaar. Ik denk dat je nog heel jong bent.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Sorry hoor maar veel te lang.
Hoe oud ben je?
En lieverd, iemand die je blauwe plekken bezorgt, die geen flikker uitvoert en gewoon een grote kleuter is, daar kun je geen relatie mee opbouwen.

Waarom blijf je bij zo'n loser? Er zijn echt leukere exemplaren.
wat is de vraag
Alle reacties Link kopieren
Sorry, niet echt doorheen te komen als je openingspost zo lang is.
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste snap ik niet waarom je destijds zo rigoureus het contact met je eerste vriendje hebt verbroken. Jullie kenden elkaar al sinds je kindertijd en waren een tijdje verliefd, maar dat was over, waarom kan je dan geen contact meer hebben zodra je een andere vriend vindt?

Ten tweede is P geen goede partner, dus ik zou stoppen met me schuldig en verplicht voelen naar hem toe. Het is uit, hou dat in godsnaam zo. Hij is lui, verwend, liefdeloos, hij slaat je nota bene. Blijf daar in godsnaam weg.

En waarom voel je je in godsnaam de hele tijd zo schuldig over alles? Schuldig omdat je iemand anders hebt gevonden nadat je jeugdverkering is uitgegaan, schuldig omdat je met iemand anders dan P een kopje koffie hebt gedronken. Word je niet helemaal gek van jezelf?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Laat alle 2 die mannen met rust.
Alle reacties Link kopieren
Gebruik alinea's
Het merendeel niet kunnen lezen.

Oh, dat type P, dumpen, wegwezen en vergeten. Echt. Daar heb je niets aan.

Die Franse jeugdliefde, hou die daar, als een jeugdherinnering.

En kies eens voor jezelf. Je maakt het jezelf nu zo moeilijk door jezelf allerlei onzin aan te praten.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Ja, de titel van je relaas is me een raadsel. Waarom voel jij je constant schuldig? Leer ruimte voor jezelf in te nemen, op te komen voor jezelf, je grenzen kennen en handel ernaar. Anders blijf je van dat soort losers aantrekken als die P.

Maar ik gok dat je nog heel jong bent, en gewoon nog veel te leren hebt.
P zou ik maar laten gaan. Klinkt niet als een leuke man of als een fijne relatie.

Jeugdliefde is leuk, maar is dat nu bestand tegen het volwassen leven?
Alle reacties Link kopieren
Ik las iets over dat je 11/12 jaar was dus heb maar naar het einde geskipt. Een paar vragen:


Op een avond facetimde ik en mijn ex.

Welke?


ik voel mij nu zo schuldig naar p. Ik hou van p. Alleen hij was zichzelf niet meer en ik was mezelf ook kwijt geraakt. Ik weet dat ik het ook helemaal fout heb aangepakt en het echt super dom van me was. Maar ik wil weer met p. Zijn. Als hij zichzelf weer heeft gevonden en ik ook. Zodat onze relatie is zoals het begin.

Waarom? Tijdens het skippen las ik iets over geen seks en weinig knuffelen en ongelukkig etc. Hup geef jezelf een schop onder je hol en focus je even op jezelf en niet op hoe een ander je gelukkig moet gaan maken of een gat op moet vullen.
Alle reacties Link kopieren
Voel je toch niet overal zo schuldig om en kies voor jezelf.

Je zou je schuldig naar jezelf moeten voelen dat je jezelf niet wat meer gunt dan dit gedoe. Kappen met die P en van je jeugdliefde een mooie herinnering maken.

Je bent nog jong, laat de jongens voor wat ze zijn en geniet van je jong-zijn. ga met vriendinnen tot diep in de nacht dansen en maak plezier. Je hoeft geen relatie te hebben.
Niets is blijvend, behalve de verandering.
Alle reacties Link kopieren
En, wat heb je uit onze reacties opgepikt? Ga je aan jezelf werken of blijf je afhankelijk om je heen graaien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven