Seks met je ex is dit slecht ?

23-01-2019 23:26 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-01-2019 14:09
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
99.35% gewijzigd
Zolang je maar niet zwanger wordt van je ex is er toch niks ergs aan.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nu dom bezig en hou ik nu mezelf voor de gek
Je geeft zelf het antwoord af
Alle reacties Link kopieren
Dan voel je je wel nog erg tot hem aangetrokken.
Je maakt het jezelf wel moeilijker zo..
Hij wil jou wellicht zo weer proberen terug te krijgen.
Dus toen hij met jou was, ging hij vreemd met een ander en nu hij met die ander is, gaat hij vreemd met jou? Je moet er maar zin in hebben.

Seks met je ex hoeft niet slecht te zijn, zolang je er maar allebei dezelfde verwachtingen van hebt. Als het voor beide pure lust is, geen probleem. Maar spelen er bij één van de twee ook andere gevoelens (nog) een rol, dan is het wel vragen om problemen.
Ja dat is slecht en "me" zeggen i.p.v. "mij" ook om nog maar niet te spreken over "bleeft".
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet handig. Maar wat vind je er zelf van?
Zo geel als een kanariepiet
nachtvlinder1977 schreef:
23-01-2019 23:46
Ja dat is slecht en "me" zeggen i.p.v. "mij" ook om nog maar niet te spreken over "bleeft".

:hihi:
Alle reacties Link kopieren
Regenjasgeel schreef:
23-01-2019 23:53
Ik vind het niet handig. Maar wat vind je er zelf van?

Het is nu toch al gebeurd en zie het meer als een afscheidswip.
Het is zeker mijn intensie niet om dit vaker te doen.
Hij had vanmorgen geappt over hoe geweldig persoon ik ben en over hoe fantastisch de seks was. Heb daar niet op gereageerd.
Alle reacties Link kopieren
Alexsportief schreef:
23-01-2019 23:37
Zolang je maar niet zwanger wordt van je ex is er toch niks ergs aan.
Nee dat zou echt een ramp zijn idd.😱
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
23-01-2019 23:38
Dan voel je je wel nog erg tot hem aangetrokken.
Je maakt het jezelf wel moeilijker zo..
Hij wil jou wellicht zo weer proberen terug te krijgen.
Klopt, maar ook omdat je weet hoe de seks altijd was.
Acht die kans klein we zijn allebei duidelijk tegen elkaar in de zin dat we geen relatie meer met elkaar willen.
Alle reacties Link kopieren
KaleKip schreef:
23-01-2019 23:44
Dus toen hij met jou was, ging hij vreemd met een ander en nu hij met die ander is, gaat hij vreemd met jou? Je moet er maar zin in hebben.

Seks met je ex hoeft niet slecht te zijn, zolang je er maar allebei dezelfde verwachtingen van hebt. Als het voor beide pure lust is, geen probleem. Maar spelen er bij één van de twee ook andere gevoelens (nog) een rol, dan is het wel vragen om problemen.
Ja klopt inderdaad en dat weet zij overigs niet, maar dat moet hij zelf maar uitzoeken.
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
23-01-2019 23:46
Ja dat is slecht en "me" zeggen i.p.v. "mij" ook om nog maar niet te spreken over "bleeft".
Lekker boeiieee 😜
Kimberly3456 schreef:
24-01-2019 00:31
Ja klopt inderdaad en dat weet zij overigs niet, maar dat moet hij zelf maar uitzoeken.
Want ondanks dat je zelf ervaren hebt hoe het is om om bedrogen te worden, faciliteer jij wel het opnieuw bedriegen van zijn vriendin. Dat vind ik echt heel raar. Of is het een soort wraakactie naar haar toe?

En 'overigs'...?? Kan je wel heel bijdehand boeiiie roepen, maar komt niet bijster slim over. En je acties bevestigen dat wel, naar mijn mening.
Kimberly3456 schreef:
24-01-2019 00:32
Lekker boeiieee 😜
Al nagedacht over een SOA-test? :blond:
Alle reacties Link kopieren
KaleKip schreef:
24-01-2019 00:39
Want ondanks dat je zelf ervaren hebt hoe het is om om bedrogen te worden, faciliteer jij wel het opnieuw bedriegen van zijn vriendin. Dat vind ik echt heel raar. Of is het een soort wraakactie naar haar toe?

En 'overigs'...?? Kan je wel heel bijdehand boeiiie roepen, maar komt niet bijster slim over. En je acties bevestigen dat wel, naar mijn mening.
Nou hij heeft geen serieuze relatie met haar.. en heeft contact met meerdere vrouwen dus dat kun je niet met elkaar vergelijken naar mijn mening.
Kimberly3456 schreef:
24-01-2019 00:55
Nou hij heeft geen serieuze relatie met haar.. en heeft contact met meerdere vrouwen dus dat kun je niet met elkaar vergelijken naar mijn mening.
SOA-test!
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
24-01-2019 00:50
Al nagedacht over een SOA-test? :blond:
Nee nog niet.. maar laat ik dat maar is gaan doen
nachtvlinder1977 schreef:
24-01-2019 00:59
SOA-test!
En morning after pil, het was al uit tenslotte... je hebt toch wel anticonceptie gebruikt?
Geen condoom zo te lezen.

Weet je hoe je zwanger wordt? Niet lullig bedoelt hoor maar pas las ik hier van een meisje die dacht dat je alleen de pil in hoeft te nemen als je die dag seks hebt gehad.

Gebruik je zelf een middel dat voorkomt dat je zwanger wordt, pil, spiraaltje bijv. en ben je die niet vergeten de laatste tijd? Niet overgegeven, aan de dunne geweest? Je staat er raar van te kijken hoeveel vrouwen hier zwanger zijn dwars door de pil heen, vandaar dat ik het nog even benadruk.
Verder kan het mij niet schelen met wie jij in bed ligt, waarom zoek je bevestiging of afkeuring van wildvreemden? Dat vind ik dan weer interessant.

Als ik nou zeg: nee, mag ab-so-luut niet, stop je er dan mee en heb je dan met terugwerkende kracht spijt?
Alle reacties Link kopieren
SadButTrue999 schreef:
24-01-2019 01:12
En morning after pil, het was al uit tenslotte... je hebt toch wel anticonceptie gebruikt?
Geen condoom zo te lezen.

Weet je hoe je zwanger wordt? Niet lullig bedoelt hoor maar pas las ik hier van een meisje die dacht dat je alleen de pil in hoeft te nemen als je die dag seks hebt gehad.

Gebruik je zelf een middel dat voorkomt dat je zwanger wordt, pil, spiraaltje bijv. en ben je die niet vergeten de laatste tijd? Niet overgegeven, aan de dunne geweest? Je staat er raar van te kijken hoeveel vrouwen hier zwanger zijn dwars door de pil heen, vandaar dat ik het nog even benadruk.
Verder kan het mij niet schelen met wie jij in bed ligt, waarom zoek je bevestiging of afkeuring van wildvreemden? Dat vind ik dan weer interessant.

Als ik nou zeg: nee, mag ab-so-luut niet, stop je er dan mee en heb je dan met terugwerkende kracht spijt?
Ik heb een spiraaltje.

Haha ja je heb groot gelijk. Zat dat net zelf ook te denken.
Alle reacties Link kopieren
Kimberly3456 schreef:
24-01-2019 00:55
Nou hij heeft geen serieuze relatie met haar..
Wel eens aan gedacht dat hij precies hetzelfde over jou vertelde? :)
Er zijn weleens mensen zwanger geworden terwijl een spiraaltje hadden. Eng he?

Seks met je ex hoeft niet slecht te zijn. Ligt aan de intenties van allebei. Als het duidelijk is wat de intenties zijn, en jullie staan er allebei achter, dan is het toch prima?!
Kimberly3456 schreef:
24-01-2019 01:22
Ik heb een spiraaltje.

Haha ja je heb groot gelijk. Zat dat net zelf ook te denken.
Oww heb je daarom je OP weggehaald?

Snap niet dat je je OP weghaalt, er staat gewoon: ik seks nog met mijn ex, hij heeft een andere vriendin die dat niet weet én nog een paar vrouwen waar hij seks mee heeft.
Hij neemt geen van allen incl. mezelf serieus maar de seks is perfect. Magdat?

Ja, mag best, pas wel goed op jezelf zijn de antwoorden feitelijk. Wees niet bang herkend te worden :D Wie weet lezen zijn andere exen mee en denken goh, dat had ik kunnen schrijven! Zo uniek is het niet. ;)
Alle reacties Link kopieren
Slecht niet alleen dom...echt heel dom
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
24-01-2019 02:04
Slecht niet alleen dom...echt heel dom
...en het openingsbericht weghalen ook!
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven