sex op de 1e.. of 2e date??!

12-04-2010 11:22 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor zo vaak mensen om mij heen zeggen dat wanneer je sex hebt op de eerste date je 'niet meer serieus genomen wordt als relatie materiaal'.... Nou vraag ik me af of dat anno 2010 nog wel zo is.. Wat zijn jullie meningen daarover en ervaringen daarmee? Ben ik heel benieuwd naar..
quote:Yraatje schreef op 14 april 2010 @ 14:23:

Marcmeteenachternaam schreef op 13 april 2010 @ 22:41[/message]:[/b]

Relatiemateriaal, zoals dat dan hier heet, heeft hele andere kwaliteiten nodig dan een avondje waanzinnig hete sex.

Het een sluit het ander niet uit! Natuurlijk moet je voor een goede relatie wel meer raakvlakken hebben dan alleen seks, maar een avondje waanzinnige seks is natuurlijk nooit weg.

Hele hete en onvergetelijke sex kun je overal krijgen.

Nee hoor...

Ja hoor, overal.......

Wat ik bijvoorbeeld vreemd vind is dat erg veel SV's bestaan als ik deze forums doorloop. En dat wordt gewoon gevonden, OK.

Wat is daar mis mee?

Het vertrouwen naar elkaar. Dat ook jij moeite doet.

Wat ik als man erg waardeer is dat als je als vrouw houdt van exclusiviteit. Jij bent de enige en dat blijf je.

Dat was ook ooit de bedoeling. Tot mijn ex het uitmaakte en mij ik weet niet wat geflikt bleek te hebben... tja...

Jouw ex, is niet de man........

Daar doe je moeite voor. Dat hoort als je trouwt en in je zeer zorgvuldig voorbereide huwelijk stapt. Je weet wel, trouwjurk, kerk misschien enzo...... Kinderen, wie weet.

Moet je dat wel allebei willen! Lijkt me wel zo handig..

Lekkere simpele waarheid, niet?

Maar ik als man bekoor de vrouw die onze kinderen draagt en op de wereld zet.

Mijn vriend niet. Die wil (op dit moment) geen kinderen... dus die zou hard wegrennen voor een vrouw wier eierstokgerammel hem om de oren zou vliegen.

Eierstokgerammel. Waarom wil hij op dit moment geen kind?

En ben je een man (geen mannetje of meisje) dan hou je je daar aan. Je luistert en je geeft. Als ik hier een vrouw van 52 zie vertellen dat omdat ze ZELF geil is en wil neuken, dat ze dan geen vent wil die stabiliteit prevaleert, knap ik heel erg af.

En als je een man van 52 ziet vertellen dat ie geen stabiliteit prevaleert omdat ie zelf geil is en wil neuken? Wat vind je daar van?

Slappe lul. Moet dan die andere van 52 tegenkomen.

Get a life! Je hebt echt helemaal niks begrepen van het waarom en hoe we kunnen samenleven in harmonie. Je denkt echt alleen aan je eigen gerief en ik schaam me dan.

Waarom schaam jij je als mensen aan hun eigen gerief denken? Of denk jij alleen aan het jouwe? Ik bedoel: je hoeft je toch niet te schamen voor iets dat een ander zegt of doet?

Ik schaam me voor mensen die gekozen hebben. En onder het mom van 'ik heb het zo moeilijk' buiten de deur gaan neuken. Zich niet realiseren dat ze zelf ook moeite moeten doen.......

Als IK maar heb wat ik wil, als IK maar klaarkom....... Heel triest als je geen enkele moeite kunt doen om met je eigen man alle mooie dingen mee te maken, maar zoekt naar een andere spannende hete date.....

Dat is aan iedereen zelf om te bepalen. Ik heb genoeg aan mijn vent, maar als er mensen zijn die een open relatie hebben... prima toch? Zie niet in wat daar mis mee is.. Oh en.. als je geen eigen man hebt dan?? Kwestie van lekker droogstaan dan?

Ik heb het over een SV hebben. Dus een relatie hebben en er een lul bij nemen. Ondermijnt alle rechtvaardige en eerlijke open gevoelens. Is hoerig, maar dan zonder geld.

In de ogen van een man is dat zo goedkoop.....

Spreek voor jezelf.. Er zijn denk ik genoeg mannen die het heel prettig vinden dat er vrouwen zijn die weten wat ze willen en wat ze lekker vinden in bed... en dat zij ongeremd zijn enzo... Ondanks mijn 4 sekspartners voor mijn vriend vindt hij me niet goedkoop hoor... Sterker nog... hij wilde wel met me afspreken terwijl hij wist dat ik pas seks had gehad met een ander... enne... hij vindt mij gewoon... eh.... hoe moet ik het zeggen?... leuk? Gewoon omdat ik Yra ben en dat ik vrij over van alles kan praten en me niet zo snel schaam in zijn bijzijn... Hij heeft me nog nooit het gevoel gegeven dat ik goedkoop ben... En de eerste man die dat wel zou doen heeft voor mij afgedaan...

Terug onder je steen denk ik dan!

Een prostituee moet je betalen. Een SV niet.

Nou en? Als je allebei wel de lusten, maar niet de lasten van een relatie wilt hebben? Prima toch? zou ik ook geen geld aan uitgeven als ik het gratis kon/kan krijgen!

Klopt. Dus geile sex kun je overal krijgen. Heel makkelijk. Maar t ging me om het hebben van een SV. Makkelijker om buiten de deur de spanning te zoeken dan binnen de deur. En dat vind ik goedkoop. Dan wil je geen moeite doen, dan denk je aan je eigen geilheid. Daar knapt een man met gevoel echt wel op af, geloof me maar. Nee niet iedere man nee, tuurlijk niet! Vertel eens wat zijn gevoel erbij is?

Nou kom met die reacties! Zullen er weer heeeeeeeeel veel zijn
Het eerste wat ik bij de titel dacht was: het kan toch ook én-én?
Lekkere zwart/wit gedachten hebben 1-2 mensen hier, als je neukt op de eerste date ben je, slecht slecht slecht (geen normen en waarden) en als je dat niet doet ben je schijnbaar een goed persoon.

Naar mijn mening zit daar echt wel wat meer diepgang in. Dus wie is er hier nu oppervlakkig.

Ik ken genoeg mensen die nooit een ONS zullen hebben. En geloof me ze hebben zeker niet allemaal de beste normen en waarden van Nederland.

Waar maak je je druk om, als iemand er nu blij van wordt om een ONS te hebben dan heb jij daar toch geen last van.

Leven en Laten Leven, denk ik altijd maar.

Bovendien vind Ik het ook niet echt van normen en waarde getuigen om tegen mensen, triest, get a life, goedkoop, SV en prostituee te zeggen alleen maar omdat ze een andere levensstijl hebben als jij.

Persoonlijk zal ik eerder op zulk veroordelend en zelfverhemelend gedrag afknappen dan zoiets als neuken op de eerste date.
Lekkere zwart/wit gedachten hebben 1-2 mensen hier, als je neukt op de eerste date ben je, slecht slecht slecht (geen normen en waarden) en als je dat niet doet ben je schijnbaar een goed persoon.

Naar mijn mening zit daar echt wel wat meer diepgang in. Dus wie is er hier nu oppervlakkig.

Ik ken genoeg mensen die nooit een ONS zullen hebben. En geloof me ze hebben zeker niet allemaal de beste normen en waarden van Nederland.

Waar maak je je druk om, als iemand er nu blij van wordt om een ONS te hebben dan heb jij daar toch geen last van.

Leven en Laten Leven, denk ik altijd maar.

Bovendien vind Ik het ook niet echt van normen en waarde getuigen om tegen mensen, triest, get a life, goedkoop, SV en prostituee te zeggen alleen maar omdat ze een andere levensstijl hebben als jij.

Persoonlijk zal ik eerder op zulk veroordelend en zelfverhemelend gedrag afknappen dan zoiets als neuken op de eerste date.
Marcmeteenachternaam schreef op 14 april 2010 @ 22:55

Ja hoor, overal

Hete seks misschien wel, maar overgetelijke niet hoor. Je kunt elke avond wel hete seks hebben, onvergetelijke niet echt. Dat is voorbehouden aan een aantal momenten.

Het vertrouwen naar elkaar. Dat jij ook moeite doet.

Moeite doet waarvoor? Als je er allebei hetzelfde instaat?

Jouw ex, is niet de man……

Mijn ex is niet dé man, maar wel een man. Maar omdat jij zat te zwammen over exclusiviteit en de enige zijn enzo moest ik wel even opmerken dat ik dus, door zijn toedoen, niet meer exclusief ben als in de enige voor iemand zijn. Iemand krijgt mij, met mijn verleden. In mijn relatie ben ik wel de enige en ook nog es exclusief. Dat je het even weet.

De waarheid kan soms erg simpel zijn. Moet je ook eens proberen...

Omdat hij daar (nog) niet aan toe is, misschien wel nooit. Wat doet dat trouwens terzake?

Bullshit. We leven in de 21e eeuw. Wat is er mis mee om geen stabiliteit, geen relatie, maar wel seks te willen?

Ik schaam me voor mensen die gekozen hebben. En onder het mom van ‘ik heb het zo moeilijk’ buiten de deur gaan neuken. Zich niet realiseren dat ze er zelf ook moeite voor moeten doen…..

Waarom schaam jij je dan? Als anderen zich er wel prettig bij voelen. Daarbij weet je niet hoeveel moeite mensen al gedaan hebben….

Heb het over een SV hebben. Dus een relatie hebben en er een lul bijnemen. Ondermijnt alle rechtvaardige en eerlijke open gevoelens. Is hoerig, maar dan zonder geld.

Als die SV in goed overleg is zie ik het probleem niet. Als één van de partners er niets van weet is het vreemdgaan en wat mij betreft dus fout. Op het moment dat je helemaal vrij bent (single dus)  geen probleem. Hoerig zou ik het niet noemen.

Klopt. Dus geile seks kun je overal krijgen. Heel makkelijk. Maar het ging me over het hebben van een SV. Makkelijker om buiten de deur de spanning te zoeken dan binnen de deur. En dat vind ik goedkoop. Dan wil je geen moeite doen, dan denk je aan je eigen geilheid. Daar knapt een man met gevoel echt wel op af, geloof me maar. Nee niet iedere man nee, tuurlijk niet! Vertel eens wat zijn gevoel erbij is?

Als je als single (of net datende) persoon buiten de deur neukt is er wat mij betreft geen probleem hoor. En een SV is heus niet alleen in een relatie. Een single persoon kan ook een SV hebben. Dan zie ik helemaal het probleem niet.

Een SV in een relatie omdat man en vrouw dat zijn overeengekomen --> prima...

Een man met gevoel denkt ook wel aan zijn eigen geilheid hoor. We zijn allemaal personen en we hebben allemaal egoïstische trekjes. Seks is geven en nemen. Dus ja... iedereen denkt bij seks aan zijn/haar eigen geilheid.

Van wie wil je het gevoel weten? En waarbij moet die persoon dat voelen?
quote:Yraatje schreef op 15 april 2010 @ 08:44:

Marcmeteenachternaam schreef op 14 april 2010 @ 22:55

Ja hoor, overal

Hete seks misschien wel, maar overgetelijke niet hoor. Je kunt elke avond wel hete seks hebben, onvergetelijke niet echt. Dat is voorbehouden aan een aantal momenten.

Het vertrouwen naar elkaar. Dat jij ook moeite doet.

Moeite doet waarvoor? Als je er allebei hetzelfde instaat?

Jouw ex, is niet de man……

Mijn ex is niet dé man, maar wel een man. Maar omdat jij zat te zwammen over exclusiviteit en de enige zijn enzo moest ik wel even opmerken dat ik dus, door zijn toedoen, niet meer exclusief ben als in de enige voor iemand zijn. Iemand krijgt mij, met mijn verleden. In mijn relatie ben ik wel de enige en ook nog es exclusief. Dat je het even weet.

De waarheid kan soms erg simpel zijn. Moet je ook eens proberen...

Omdat hij daar (nog) niet aan toe is, misschien wel nooit. Wat doet dat trouwens terzake?

Bullshit. We leven in de 21e eeuw. Wat is er mis mee om geen stabiliteit, geen relatie, maar wel seks te willen?

Ik schaam me voor mensen die gekozen hebben. En onder het mom van ‘ik heb het zo moeilijk’ buiten de deur gaan neuken. Zich niet realiseren dat ze er zelf ook moeite voor moeten doen…..

Waarom schaam jij je dan? Als anderen zich er wel prettig bij voelen. Daarbij weet je niet hoeveel moeite mensen al gedaan hebben….

Heb het over een SV hebben. Dus een relatie hebben en er een lul bijnemen. Ondermijnt alle rechtvaardige en eerlijke open gevoelens. Is hoerig, maar dan zonder geld.

Als die SV in goed overleg is zie ik het probleem niet. Als één van de partners er niets van weet is het vreemdgaan en wat mij betreft dus fout. Op het moment dat je helemaal vrij bent (single dus)  geen probleem. Hoerig zou ik het niet noemen.

Klopt. Dus geile seks kun je overal krijgen. Heel makkelijk. Maar het ging me over het hebben van een SV. Makkelijker om buiten de deur de spanning te zoeken dan binnen de deur. En dat vind ik goedkoop. Dan wil je geen moeite doen, dan denk je aan je eigen geilheid. Daar knapt een man met gevoel echt wel op af, geloof me maar. Nee niet iedere man nee, tuurlijk niet! Vertel eens wat zijn gevoel erbij is?

Als je als single (of net datende) persoon buiten de deur neukt is er wat mij betreft geen probleem hoor. En een SV is heus niet alleen in een relatie. Een single persoon kan ook een SV hebben. Dan zie ik helemaal het probleem niet.

Een SV in een relatie omdat man en vrouw dat zijn overeengekomen --> prima...

Een man met gevoel denkt ook wel aan zijn eigen geilheid hoor. We zijn allemaal personen en we hebben allemaal egoïstische trekjes. Seks is geven en nemen. Dus ja... iedereen denkt bij seks aan zijn/haar eigen geilheid.

Van wie wil je het gevoel weten? En waarbij moet die persoon dat voelen?Als je goed had gelezen ging het me om het feit dat mensen die een relatie hebben en er een SV op nahouden dat normaal vinden. Ja logisch, anders deden ze het niet. Ik vind het verwerpelijk en een aantasting van gezin, samenleving, vertrouwen en noem maar op. Vluchtgedrag is dat. En ja als ze het beiden goed vinden is het ok. Onzinnig om te vermelden. Meestal vind de ander het niet ok. En dan toch doen omdat ze het zo spannend vind. Zonder na te denken over de gevolgen. Kortom, als IK het maar heb zoals ik wil. Er omheen draaien, geen rechtstreeks antwoord, voor zichzelf helemaal goedpraten. Draai het maar eens om. Dat hij dat doet. Jaaaaaaaaaaa weet ik er zijn mannen die dat doen. Vind je dat leuk als jouw man een SV heeft terwijl jij je gezin, je leven, je liefde, je gevoel eerlijk is? Nee. Zij mist de spanning en legt het probleem lekker bij iemand anders neer. Zelf nadenken en er iets aan doen? Ja, een SV zoeken.... Geweldig opgelost hoor!
iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt en niet aan de haal gaat met gevoelens van anderen. En als dat betekent dat je op de eerste date seks hebt, dan is dat zo. en voor de een is dat oke en voor de ander niet. Dat zegt volgens mij helemaal niets over normen en waarden, maar over of je wel of geen seks hebt op de eerste date.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 april 2010 @ 23:01:

[...]

Ik heb ook zin om hem te negeren ook geen zin om te reageren.Wat een verrassing...... Echt noooooooooooooooit gedacht dat je dat zou zeggen!
quote:heejhallo schreef op 14 april 2010 @ 23:01:

Het eerste wat ik bij de titel dacht was: het kan toch ook én-én?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Marcmeteenachternaam schreef op 15 april 2010 @ 22:35:

[...]

Als je goed had gelezen ging het me om het feit dat mensen die een relatie hebben en er een SV op nahouden dat normaal vinden. Ja logisch, anders deden ze het niet. Ik vind het verwerpelijk en een aantasting van gezin, samenleving, vertrouwen en noem maar op. Vluchtgedrag is dat. En ja als ze het beiden goed vinden is het ok. Onzinnig om te vermelden. Meestal vind de ander het niet ok. En dan toch doen omdat ze het zo spannend vind. Zonder na te denken over de gevolgen. Kortom, als IK het maar heb zoals ik wil. Er omheen draaien, geen rechtstreeks antwoord, voor zichzelf helemaal goedpraten. Draai het maar eens om. Dat hij dat doet. Jaaaaaaaaaaa weet ik er zijn mannen die dat doen. Vind je dat leuk als jouw man een SV heeft terwijl jij je gezin, je leven, je liefde, je gevoel eerlijk is? Nee. Zij mist de spanning en legt het probleem lekker bij iemand anders neer. Zelf nadenken en er iets aan doen? Ja, een SV zoeken.... Geweldig opgelost hoor!Whatever... je slaat de plank hier dan een beetje mis. Dit topic heeft verder niets te maken met een SV náást een relatie hoor. Dit topic gaat over seks op de eerste of tweede date.... Enne... dan kun je het echt nog niet hebben over een relatie...
quote:Marcmeteenachternaam schreef op 15 april 2010 @ 22:35:

[...]

Als je goed had gelezen ging het me om het feit dat mensen die een relatie hebben en er een SV op nahouden dat normaal vinden. Ja logisch, anders deden ze het niet. Ik vind het verwerpelijk en een aantasting van gezin, samenleving, vertrouwen en noem maar op. Vluchtgedrag is dat. En ja als ze het beiden goed vinden is het ok. Onzinnig om te vermelden. Meestal vind de ander het niet ok. En dan toch doen omdat ze het zo spannend vind. Zonder na te denken over de gevolgen. Kortom, als IK het maar heb zoals ik wil. Er omheen draaien, geen rechtstreeks antwoord, voor zichzelf helemaal goedpraten. Draai het maar eens om. Dat hij dat doet. Jaaaaaaaaaaa weet ik er zijn mannen die dat doen. Vind je dat leuk als jouw man een SV heeft terwijl jij je gezin, je leven, je liefde, je gevoel eerlijk is? Nee. Zij mist de spanning en legt het probleem lekker bij iemand anders neer. Zelf nadenken en er iets aan doen? Ja, een SV zoeken.... Geweldig opgelost hoor!Que? Seks op de 1e of 2e date met je SV?
Ik dacht ook altijd: sex op de eerste date dat kan niet goed zijn. Ik wil alleen sex met liefde enz. Ik was een dromer. Toch zegt het weinig. Ik heb nu ook een relatie van 5 jaar achter de rug en die begon met wilde sex op de allereerste date!
voer eendjes geen oorlog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven