sex op de 1e.. of 2e date??!
maandag 12 april 2010 om 11:22
maandag 12 april 2010 om 22:50
quote:nola schreef op 12 april 2010 @ 12:17:
En die man maar jagen en jagen, 6 weken verder is eindelijk het moment daar;
- krijgt ie een slappe omdat de spanning te hoog is opgelopen
- valt de sex tegen en kanp je op elkaar af
- is ie uitgejaagd en doet ie vervolgens geen moeite meer..
Blijf jij helemaal emotioneel achter, want hij koos toch voor jou?
Andere optie niet te lang wachten met sex, weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.
Klopt....
Wie weet na 12 weken.
En hij ziet je cellulitus en knapt af.
Kan allemaal zomaar gebeuren.
Of hij ziet de strepen op je buik en krijgt meteen een slappe. Kan ook.
Of hij ziet dat je je BH uitdoet en t ineens een slappe bedoeling is en dan ook een slappe krijgt. Kan ook.
En die man maar jagen en jagen, 6 weken verder is eindelijk het moment daar;
- krijgt ie een slappe omdat de spanning te hoog is opgelopen
- valt de sex tegen en kanp je op elkaar af
- is ie uitgejaagd en doet ie vervolgens geen moeite meer..
Blijf jij helemaal emotioneel achter, want hij koos toch voor jou?
Andere optie niet te lang wachten met sex, weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.
Klopt....
Wie weet na 12 weken.
En hij ziet je cellulitus en knapt af.
Kan allemaal zomaar gebeuren.
Of hij ziet de strepen op je buik en krijgt meteen een slappe. Kan ook.
Of hij ziet dat je je BH uitdoet en t ineens een slappe bedoeling is en dan ook een slappe krijgt. Kan ook.
maandag 12 april 2010 om 22:53
quote:merle78 schreef op 12 april 2010 @ 20:23:
[...]
Pffff, wat ingewikkeld!
Dus eigenlijk vindt jij een vrouw per definitie geen relatiemateriaal als ze tijdens jullie eerste ontmoeting met je naar bed gaat. Ze wordt dus eigenlijk gestraft voor 'makkelijke' gedrag. Ik denk dat je dan echt een leuke vrouw mis kan lopen hoor! Je kunt niet zomaar aannemen dat ze bang en onzeker is of een 'wegloper'. En voor de man in het algemeen is volgens jou seksuele losbandigheid dus geen negatieve eigenschap?
Heb je dat in mijn reactie gelezen? Knap als je dat er uit kunt halen hoor!
Van dat jagen en dat een makkelijke prooi niet zo interessant is, daar geloof ik ook wel in. Maar ik denk niet dat alle mannen altijd die gedachtengang hebben.
[...]
Pffff, wat ingewikkeld!
Dus eigenlijk vindt jij een vrouw per definitie geen relatiemateriaal als ze tijdens jullie eerste ontmoeting met je naar bed gaat. Ze wordt dus eigenlijk gestraft voor 'makkelijke' gedrag. Ik denk dat je dan echt een leuke vrouw mis kan lopen hoor! Je kunt niet zomaar aannemen dat ze bang en onzeker is of een 'wegloper'. En voor de man in het algemeen is volgens jou seksuele losbandigheid dus geen negatieve eigenschap?
Heb je dat in mijn reactie gelezen? Knap als je dat er uit kunt halen hoor!
Van dat jagen en dat een makkelijke prooi niet zo interessant is, daar geloof ik ook wel in. Maar ik denk niet dat alle mannen altijd die gedachtengang hebben.
maandag 12 april 2010 om 23:00
quote:tilalia2 schreef op 12 april 2010 @ 20:54:
En hoeveel van die mannen zijn blijven hangen? Als in relatiemateriaal?
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je iemand tegenkomt die je leuk lijkt, meteen bespringt voordat je weet of ie ook leuk ìs.
Ik denk dat ik me als man ook niet serieus genomen zou voelen: zo van: die gaat alleen maar voor de pik, en niet voor de persoon.Juist!!! Maarja, als t dametje geil is..... Dan wil ze neuken!!!! Ze vergeet even dat t hier gaat om realtiemateriaal. Ook zo'n term waar je als man kriebels bij krijgt.........
En hoeveel van die mannen zijn blijven hangen? Als in relatiemateriaal?
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je iemand tegenkomt die je leuk lijkt, meteen bespringt voordat je weet of ie ook leuk ìs.
Ik denk dat ik me als man ook niet serieus genomen zou voelen: zo van: die gaat alleen maar voor de pik, en niet voor de persoon.Juist!!! Maarja, als t dametje geil is..... Dan wil ze neuken!!!! Ze vergeet even dat t hier gaat om realtiemateriaal. Ook zo'n term waar je als man kriebels bij krijgt.........
maandag 12 april 2010 om 23:06
[quote]Ddi schreef op 12 april 2010 @ 20:58:
[...]
zijn bijna allemaal blijven hangen... de een 5 jaar, een ander 4 jaar, een ander 2 jaar, nog een 1 jaar en de laatste (huidige) nu alweer 8 jaar. En die anderen... daarvan wilde ik niet eens dat ze bleven 'hangen' , dus echt nooit problemen mee gehad![/quote]
HELEMAAL GEWELDIG DIT!!!! Zijn bijna allemaal blijven hangen.... 5 jaar, 4 jaar, 2 jaar, 1 jaar, huidige 8 jaar. Relatiemateriaal................. The one and only..... Waarom liepen ze weg denk je? Au doet pijn he....... Oei oei oei........
[...]
zijn bijna allemaal blijven hangen... de een 5 jaar, een ander 4 jaar, een ander 2 jaar, nog een 1 jaar en de laatste (huidige) nu alweer 8 jaar. En die anderen... daarvan wilde ik niet eens dat ze bleven 'hangen' , dus echt nooit problemen mee gehad![/quote]
HELEMAAL GEWELDIG DIT!!!! Zijn bijna allemaal blijven hangen.... 5 jaar, 4 jaar, 2 jaar, 1 jaar, huidige 8 jaar. Relatiemateriaal................. The one and only..... Waarom liepen ze weg denk je? Au doet pijn he....... Oei oei oei........
maandag 12 april 2010 om 23:08
maandag 12 april 2010 om 23:09
quote:Marcmeteenachternaam schreef op 12 april 2010 @ 23:08:
[...]
Waar haal jij vandaan dat ik voor alle mannen spreek? Wederom knap gevonden! Ik zoek maar kan t niet vinden.......
Hé.....willen ze met jou wel een paar keer daten, eigenlijk?
Of houden ze het na een halve date al voor gezien en moeten ze allemaal noooooodig naar huis, want bladiesmoesbladiebla ?
[...]
Waar haal jij vandaan dat ik voor alle mannen spreek? Wederom knap gevonden! Ik zoek maar kan t niet vinden.......
Hé.....willen ze met jou wel een paar keer daten, eigenlijk?
Of houden ze het na een halve date al voor gezien en moeten ze allemaal noooooodig naar huis, want bladiesmoesbladiebla ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 12 april 2010 om 23:11
maandag 12 april 2010 om 23:12
maandag 12 april 2010 om 23:15
quote:Marcmeteenachternaam schreef op 12 april 2010 @ 23:06:
[...]
Begrijp ik nou goed dat jij zo lang wacht met seks totdat je zeker weet dat ze bij je blijft? Kun je lang wachten lijkt me. Nou ja, er is altijd wel iemand te vinden die bij een 86-jarige maagd blijft tot de dood hen scheidt.
Soms heb je toch helemaal geen zin in een relatie, maar wel in zijn lijf? Of is dat heel gek?
[...]
Begrijp ik nou goed dat jij zo lang wacht met seks totdat je zeker weet dat ze bij je blijft? Kun je lang wachten lijkt me. Nou ja, er is altijd wel iemand te vinden die bij een 86-jarige maagd blijft tot de dood hen scheidt.
Soms heb je toch helemaal geen zin in een relatie, maar wel in zijn lijf? Of is dat heel gek?
maandag 12 april 2010 om 23:16
quote:Marcmeteenachternaam schreef op 12 april 2010 @ 23:13:
[...]
Nee, juist een hele lange. Van mn ouders gekregen, maar dat snap je zo ook wel he?
Goh, ik zou zweren dat je eigenlijk Jan zou heten in het echt.
Jan met de Korte Achternaam.
Want op die manier dender je hier binnen.
Dat je een andere mening hebt is prima.
Maar niet zo heel netjes om iemand zo af te zeiken zoals je bij Ddi deed als je je punt wilt maken.
[...]
Nee, juist een hele lange. Van mn ouders gekregen, maar dat snap je zo ook wel he?
Goh, ik zou zweren dat je eigenlijk Jan zou heten in het echt.
Jan met de Korte Achternaam.
Want op die manier dender je hier binnen.
Dat je een andere mening hebt is prima.
Maar niet zo heel netjes om iemand zo af te zeiken zoals je bij Ddi deed als je je punt wilt maken.
maandag 12 april 2010 om 23:17
quote:Vl43inder schreef op 12 april 2010 @ 23:15:
[...]
Soms heb je toch helemaal geen zin in een relatie, maar wel in zijn lijf? Of is dat heel gek?Nee is helemaal niet gek. Soms heb je (misschien wel vaak) zin in iemands lijf. Da gebeurt als je er geil van wordt. Alleen de topic ging over relatiemateriaal. Das iets anders.......
[...]
Soms heb je toch helemaal geen zin in een relatie, maar wel in zijn lijf? Of is dat heel gek?Nee is helemaal niet gek. Soms heb je (misschien wel vaak) zin in iemands lijf. Da gebeurt als je er geil van wordt. Alleen de topic ging over relatiemateriaal. Das iets anders.......
maandag 12 april 2010 om 23:18
quote:lundaa schreef op 12 april 2010 @ 23:16:
ja maar dan is het meer een bootycall dit gaat over daten
Leg eens aan dit ouwe gebouw het verschil uit; een booty call dan bel je iemand die je al kent, ofzo?
En daten is dat je iemand al kent, of nog niet kent en samen wat gaat doen?
Wat is dan iemand tegenkomen in een kroeg en bij een van beiden thuis belanden?
ja maar dan is het meer een bootycall dit gaat over daten
Leg eens aan dit ouwe gebouw het verschil uit; een booty call dan bel je iemand die je al kent, ofzo?
En daten is dat je iemand al kent, of nog niet kent en samen wat gaat doen?
Wat is dan iemand tegenkomen in een kroeg en bij een van beiden thuis belanden?
maandag 12 april 2010 om 23:20