sex op de 1e.. of 2e date??!

12-04-2010 11:22 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor zo vaak mensen om mij heen zeggen dat wanneer je sex hebt op de eerste date je 'niet meer serieus genomen wordt als relatie materiaal'.... Nou vraag ik me af of dat anno 2010 nog wel zo is.. Wat zijn jullie meningen daarover en ervaringen daarmee? Ben ik heel benieuwd naar..
Marc forumt met een snuiffie op, volgens mij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dat is een one night stand.

Booty call is hetzelfde als een date maar dan zonder horeca/bioscoop/etc. Dan blijft er meer tijd over voor seks en ben je de volgende dag een stuk fitter en het is goedkoper. Ideaal voor studenten dus.
maar hoe dan ook.. je date of bootycall ken ken je sowisow toch al? (of het is een blind date datuurlijk)

als het relatiematriaal is ga je daten, vind je m alleen lekker dan bel je om te sexen.

iemand in de kroeg tegenkomen is natuurlijk een ander verhaal :P
Ik heb dat hele dategebeuren altijd overgeslagen geloof ik. Gebeurde dat 15 jaar geleden ook al, of ligt het aan mij?
quote:Marcmeteenachternaam schreef op 12 april 2010 @ 22:21:

[...]

En dat doet hij dan dus ook. Probeer ik je uit te leggen maar dan mis je toch een beetje empathie naar het gevoel en de belevingswereld van een man.......

Empathie en gevoel naar de belevingswereld van EEN man?? Eeeuh, naar jou misschien, maar doe alsjeblieft niet alsof jij de rest van de mannen representeert.

En daarbij; jij oordeelt over mijn empathie op basis van het feit dat ik jou niet zou hoeven; wat heeft dat in vredesnaam met empathie te maken? Volgende keer weer in het woordenboek kijken eerst
quote:Marcmeteenachternaam schreef op 12 april 2010 @ 23:20:

[...]

Ik ben ook geboren in 1812. Zieltje geraakt?

Vanaf een toetsenbord? Hahaha!

Nee hoor. Niet alleen op seksueel gebied heb ik een enorm respect voor mezelf, ook op elk ander vlak. En voor alle andere vrouwen. Tenzij iemand 1.10 m is zul je het niet over dametjes hebben, of vrouwtjes. En zelfs bij 1.10 zijn er uitzonderingen.
quote:Vl43inder schreef op 12 april 2010 @ 23:21:

Dat is een one night stand.

Booty call is hetzelfde als een date maar dan zonder horeca/bioscoop/etc. Dan blijft er meer tijd over voor seks en ben je de volgende dag een stuk fitter en het is goedkoper. Ideaal voor studenten dus.Wat ga je dan doen tijdens een booty call? Meteen naar iets met een bed? Dus zeg maar een date via een sexchatsite is een booty call?
quote:Vl43inder schreef op 12 april 2010 @ 23:23:

Ik heb dat hele dategebeuren altijd overgeslagen geloof ik. Gebeurde dat 15 jaar geleden ook al, of ligt het aan mij?

Nee hoor, toen ging je nog uit. En was er nauwelijks internet. Toen was het ook nog heel erg uncool om je in de steeg achter de kroeg te laten nemen door de eerste de beste knul met gel in z'n haar.

Toen deed ik het al twee jaar met Lief dus ik weet dat allemaal niet, hoe dat 'daten' in z'n werk gaat. Weet alleen wel dat ik met het ongans gezoend heb, maar maar een select gezelschap in mijn bed heb uitgenodigd. Of mezelf bij hen in bed uitgenodigd
Er zijn anders wel veel forummers die het over hun mannetje hebben....Moet altijd aan Rien Poortvliet denken dan.
quote:Vl43inder schreef op 12 april 2010 @ 23:23:

Ik heb dat hele dategebeuren altijd overgeslagen geloof ik. Gebeurde dat 15 jaar geleden ook al, of ligt het aan mij?Wij hadden volgens mij na de eerste keer samen een filmpje pakken ( en tongzoenen op het hoekje van je straat bij het thuis gebracht worden ) verkering. die je net zo makkelijk een week later weer uitmaakte.... want dat deden we dus wel; het was ongeschreven of ongezegd "aan" en dat maakte je dus wél echt "uit " .
quote:Vl43inder schreef op 12 april 2010 @ 23:28:

Er zijn anders wel veel forummers die het over hun mannetje hebben....Moet altijd aan Rien Poortvliet denken dan.Vind ik net zo min kunnen. Tenzij onder de 1.10 m, maar dat lijkt me heel sterk
Ik vind niet dat als je sext op de eerste date dat je dan niet meer serieus genomen wordt als relatiemateriaal. Het zal best bij sommige mensen zo werken, maar het is geen wet van meden en perzen. Ik ben zelf op de eerste date met mijn vriend in bed beland en we hebben nu al een hele tijd een relatie. Ik denk altijd maar 'als het leuk is en het klikt, waarom niet?' ik ga mezelf niet van tevoren allemaal regels opleggen wat ik wel en niet mag doen. Ik zie hoe de avond loop en bepaal dan wel hoe ver ik ga, of niet. En als iemand echt in mij geinteresseerd is, is die interesse niet ineens weg na een partijtje seksen. Zo wel, dan is die persoon het sowieso al niet voor mij en ging het hem blijkbaar ook om alleen maar om dat partijtje seksen.
marc is wegg
Aha, net even alle posts van Marcmeteenprobleem gelezen, maar gezien de denigrerende/lullige/niet serieuze antwoorden, had ik niet eens meer hoeven ingaan op het woord empathie...

Tjonge wat een r*k*ers lopen er soms rond
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik met mijn toenmalige vriendje ( nu mijn man ) ook een aantal maanden gewacht heb ( niet héél lang, eerlijk gezegd ) , maar met wat ik nu weet en hoe ik nu in het leven sta zou ik dat dus heel anders doen.

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat iemand die de helft jonger is een compleet ander antwoord geeft en dat ze daar 20 jaar later misschien ook weer anders over denkt.

Mocht ik ooit - hoop het niet - single worden en een leuke vent tegen komen zie ik niet in waarom ik zou wachten omdat misschien zus, misschien zo......... iemand die bij me past en die me leuk vindt laat dat niet van een - goeie, neem ik aan - wip afhangen en zo ja;... was het a. mijn type niet en b. heb ik lekker geneukt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 april 2010 @ 23:26:

[...]

Wat ga je dan doen tijdens een booty call? Meteen naar iets met een bed? Dus zeg maar een date via een sexchatsite is een booty call?Dat weet ik niet. Toen ik het nog wel eens deed belden we elkaar op (was in de Windows 3.11 tijd ), met teksten als "Zin om langs te komen?" "Ben je thuis, heb je wat te doen?". En als je dan binnenkwam dan dronken we wat en kwam vanzelf van het een het ander. Het bed volgde inderdaad wel vrij snel na binnenkomst, wij gingen nooit eerst nog film kijken ofzo. Nou ja, er stond wel eens een natuurfilm op. Volgens mij wordt zulks ook wel het hebben van een SV genoemd. Ik kende de mijne iig wel goed.
Eh..., zelf in een relatie verkerend van bijna 20 jaar durf ik me wel iets aan te matigen: relatiematerial, da's iemand met wie je het goed genoeg kunt vinden om het naar je zin te hebben samen. Volgens mij heeft dat geen ene biet te maken met 1e, 2e of 3e keer met elkaar naar bed. Maar hier spreekt een muts die hoe dan ook nimmer een date zou willen met zomaar iemand en daar al zeker het bed niet mee zou willen delen. Maar als ik verliefd was, nou, dan mocht het van mij gewoon meteen hoor. En nee, dat liep niet altijd op een langdurige relatie uit, maar... nou en?
Vogel, ik zie het niet als mezelf regels opleggen, dit is hoe ik ben. Niemand krijgt meteen alles, dat moet 'verdiend' worden. En verdienen houdt in dat ik zeker wil weten dat ik niet genaaid - pun - word
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 april 2010 @ 23:28:

[...]

Wij hadden volgens mij na de eerste keer samen een filmpje pakken ( en tongzoenen op het hoekje van je straat bij het thuis gebracht worden ) verkering. die je net zo makkelijk een week later weer uitmaakte.... want dat deden we dus wel; het was ongeschreven of ongezegd "aan" en dat maakte je dus wél echt "uit " .Ja, zo ging dat bij ons ook.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 april 2010 @ 23:32:

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik met mijn toenmalige vriendje ( nu mijn man ) ook een aantal maanden gewacht heb ( niet héél lang, eerlijk gezegd ) , maar met wat ik nu weet en hoe ik nu in het leven sta zou ik dat dus heel anders doen.

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat iemand die de helft jonger is een compleet ander antwoord geeft en dat ze daar 20 jaar later misschien ook weer anders over denkt.

Mocht ik ooit - hoop het niet - single worden en een leuke vent tegen komen zie ik niet in waarom ik zou wachten omdat misschien zus, misschien zo......... iemand die bij me past en die me leuk vindt laat dat niet van een - goeie, neem ik aan - wip afhangen en zo ja;... was het a. mijn type niet en b. heb ik lekker geneukt.BGB, ik denk er wellicht ook anders over als ik opeens weer vrijgezel zou zijn. Vroeger kon ik me niets voorstellen bij een ONS, nu kan ik me dat wel. Maar bij iemand bij wie ik denk: dat zou em wel eens kunnen zijn, wil ik dat eerst weten voor ik mezelf in z'n bed stort. Ik weet van mezelf dat ik licht ontvlambaar ben bij liefkozingen, en vind mezelf te leuk om me voor een lullo in het verdriet te storten. Want ik word verliefd van zoenen en gefrutsel en meer, en verliefdheid moet het wel waard zijn. En dat gaat voor mij dieper - wederom pun - dan seks.
quote:Vl43inder schreef op 12 april 2010 @ 23:34:

[...]

Dat weet ik niet. Toen ik het nog wel eens deed belden we elkaar op (was in de Windows 3.11 tijd ), met teksten als "Zin om langs te komen?" "Ben je thuis, heb je wat te doen?". En als je dan binnenkwam dan dronken we wat en kwam vanzelf van het een het ander. Het bed volgde inderdaad wel vrij snel na binnenkomst, wij gingen nooit eerst nog film kijken ofzo. Nou ja, er stond wel eens een natuurfilm op. Volgens mij wordt zulks ook wel het hebben van een SV genoemd. Ik kende de mijne iig wel goed.

Goh, wat hip van jou.

Ja, dat zou nu een SV heten. En als je een - normale film - zou hebben gekeken een SV plus, geloof ik.

In mijn jeugdige jaren bestond zoiets niet.....vast wel, natuurlijk ; maar daar hoorde je dan nooit iets over; als het al zoiets was dan bestond dat omdat hij zich niet binden wou ( of al gebonden was ) en zij geen " nee " zei. Of ik lag in die tijd onder een steen, hoor, dat kan ook nog.
Tilalia2; ik weet dat ik van zoenen en de rest niet automatisch verliefd wordt. Nu niet, in ieder geval, dus ik stel me voor dat dat dan niet ineens 100% anders is.
Nog maar een keer dan:

- mannen gebruiken romantiek om sex (met een x) te krijgen

- vrouwen gebruiken sex om romantiek te krijgen

Vooral dat laatste werkt meestal niet zo best.

Advies aan vrouwen:

- als je zin hebt in sex, ga dan gerust lekker van bil

- als je hoopt op een relatie: wacht dan met de sex tot je elkaar beter kent, en exclusiviteit hebt afgesproken

Je kan dat advies ook negeren maar dan is de kans op teleurstelling aanzienlijk veel groter.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik heb alleen maar booty calls met Lief gehad kwam ik na college langs voor koffie met lekkers
Volgens mij maakt het niks uit of je wel of niet bij de eerste date al met iemand naar bed gaat. Ik denk dat het eerder onnatuurlijk is als je chemie en spanning bij iemand voelt en zin in hem hebt en vervolgens niet met hem naar bed gaat omdat je anders geen relatiemateriaal zou zijn

.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven