single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Dat roc gaat nog wel een dingetje worden zeg. Vandaag zijn deel van het doorstroomdossier ingevuld. Ik hoop dat school morgen hun deel invult. Dan moeten we nog steeds worden uitgenodigd voor een gesprek, er is dus nog steeds niks zeker.
Ik moest vandaag voor onderzoek naar het ziekenhuis. Bloed geprikt en een echo van de schildklier. Met een half uur stonden we weer buiten. Volgende week gesprek met de arts voor de uitslag.
In elk geval progressie met de eigenwijze druif, hahaha.
Er was (en is) echt veel wind he. Daardoor is fietsen inderdaad best vermoeiend en voor jou natuurlijk wel extra. Wat een wedstrijd was dat zeg, Belgie - Japan. Pfoee, dat zag er even niet zo goed uit voor Belgie. En ik vind het dan toch ook weer sneu voor Japan dat Belgie dan in de extra tijd toch nog de winnende goal scoort.
Doordat is gisteren eerder bij de wedstrijd ben weggegaan heb ik het pitchersdebuut van mijn knul gemist, grrrr, wat balen! Hij wist dat ook niet van tevoren, maar op een gegeven moment heeft de coach hem van zijn positie afgehaald om te gaan werpen. Hij heeft in elk geval geen punten toegestaan, dat is natuurlijk al erg fijn voor een 1e x. Nou ja, eerste x bij de Heren, hij heeft voor het laatst gepitched bij de aspiranten.
Als bewijs van waardering kreeg ie na de wedstrijd van zijn teamgenoten een bak koud water over zich heen, dat is een gewoonte bij honkbal wanneer je iets goeds gedaan hebt. hahaha, dat was met die hitte wel lekker. Beide wedstrijden door de mannen gewonnen, dus dat was lekker. Morgen mijn laatste lange werkdag voor de vakantie met dus dat fijne overleg in de middag. Ook nog even wat werkoverdrachtdingetjes bespreken met mijn collega's. En wat een superweer nog steeds he! En het blijft er gewoon goed uitzien, wat een mazzel lijk ik te gaan hebben. Alhoewel het bij het verven wel ietsje minder mag zijn..maar ik klaag niet hoor! Dit is genieten. Wanneer gaan jullie op vakantie?
oh gekruist!
Wat naar, die onzekerheid nog over het ROC. Dat loopt toch momenteel niet zo lekker allemaal he, pfff, bah. Hopelijk goede uitslagen voor jou volgende week!
Nou ja school heeft in ieder geval woord gehouden en deel 2 van het doorstroomdossier ingevuld. Dat ligt nu in ieder geval bij het roc ( gaat digitaal). Zonder dossier geen gesprek, dus nu hopelijk wel snel.
C gaat 4 augustus met de jongens rijden. Ik vlieg 9 augustus en de 15e weer terug. C gaat dan de 18e weer terug rijden.
Mijn knul gaat zaterdag 14 juli al voor 2 weken naar Turkije. Dat schiet dus al op.
Bijna vakantie! Heerlijk. Alleen morgen toch nog? Lekker alles overgedragen?
Ik ga straks voor het eerst fitwalken. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.
WoW goed hoor van je knul. Jammer dat je het gemist hebt. Maar ja, het zei zo.
He gelukkig, dat dat in elk geval dan nu doorloopt, met het ROC.
Lekker voor je knul zeg en voor jullie even 2 weken het rijk alleen!
Hoe was het fitwalken? Ja, nog 4 uurtjes werken en dan heerlijk vakantie.
Het overleg ging vandaag niet door. Er zouden 2 van mijn directe collega's niet bij zijn en wij vonden dat ieder van ons bij dit overleg aanwezig moest zijn. De manager was er niet zo blij mee, maar we hebben voet bij stuk gehouden en nu is het verplaatst naar 2 oktober (tot die tijd is iedereen afwisselend met vakantie) Da's nog zo ver weg, ik laat het lekker los. De overdracht is geregeld (al zal het in de praktijk wel weer allemaal heel anders lopen dan gepland), morgen nog de laatste dingetjes die ik heb liggen en dan lekker genieten. Ik ga nu ook steeds 's avonds na de wedstrijd van 4 uur lekker met een boek op het achterbalkon in de avondzon, tot de wedstrijd van 8 uur begint en dat is zo heerlijk he! Compleet relaxed vakantiegevoel heb ik dan al. Heb jij morgen weer een chemo of deze week niet? Nu maar eens naar bed, het zal wel warm zijn, pffff..
Ja zeker, chemo weer gehad. Heb nu iedere week.
Niks van het mooie weer meegekregen dus vandaag en nu ook een beetje wappie op de bank.
Heerlijk, je vakantie is begonnen, de vlag kan uit.
Aankomde maandag gaat mijn zoon een aantal testen doen op het roc zodat ze beter zicht krijgen op zijn kwaliteiten en mogelijkheden.
Hij baalt wel een beetje dat hij dan niet kan werken want hij moet er om 1 uur zijn en het duurt 2 uur.
We hebben nog een uitdaging, want ik moet om half 2 in het ziekenhuis zijn voor de uitslag. Maat ja, gaat wel goed komen.
Jij kan lekker gaan genieten van het mooie weer en af en toe een beetje vergen he😉
Desnoods gaat ie ietsje vroeger toch, zodat jij tijd genoeg hebt om op tijd in het ziekenhuis te zijn.
Jaaaaa, hoera, vakantie! De eerste dagen ga ik gewoon lui genieten van het mooie weer hoor. Nog even nix verven. Ik heb vanavond alvast de bedden verschoond, hoef ik dat dit weekend niet te doen. Ik denk dat ik na het weekend ga beginnen met verven. Oh nee, het is nu pas woensdag! Stom he, ik heb steeds het gevoel dat het vrijdag is. Ik ben niet gewend om midden in een week vakantie te nemen. Nou ja, ik zie wel. Wanneer ik onbedwingbare kriebels krijg...hahaha.
Haha, en jij denkt echt dat die onbedwingbare kriebels nog gaan komen? Bij mij in ieder geval nooit....
Moet hoognodig in huis aan de gang maar kan me er nog niet toe zetten.
Vanmorgen een goed gesprek gehad met de directrise van de school van mijn knul en de leerjaar coördinator. Helaas was de dame waar het om ging er niet bij, die is met de 2e jaars mee naar de Efteling. Wij hebben ons verhaal kunnen doen en voelden ons serieus genomen. Ze begrepen onze klachten en gaan dit intern met haar oppakken. Ik ben benieuwd of we er nog wat van horen.
Tussen de middag even oppassen bij de buurvrouw. Haar oudste gaat na de vakantie voor het eerst naar school en ze heeft een kennismaking. Kan de kleinste lekker op bed blijven liggen. En nu dus eigenlijk aan het huishouden. Morgenochtend krijg ik 2 collega’s op de koffie, dan wil ik het een beetje toonbaar hebben.
Nou, ik hoop maar dat dat komt! Als het weer gaat veranderen zou dat ook wel helpen denk ik, hahaha. Vandaag wel gestofzuigd en de boel nat afgenomen. Ook een was gedraaid. Maar verder heerlijk buiten gezeten met een boek..lekker!
Fijn dat jullie een goed gesprek gehad hebben. Dan kun je dat voor jezelf in elk geval afsluiten. Vandaag ook nog allerlei spul besteld wat ik nog nodig heb voor de hal en voor het balkon. Het rieten scherm, buiten muurverf, primer (omdat ik ook nog een kastje wil verven), de boodschappen zijn weer lekker binnen (bezorgd uiteraard, hihi)
Van het weekend gaat de Tour beginnen. Nog meer afleiding...
Oh ja de tour.... ook altijd leuk!
Mijn moeder gaat maandag met mij mee naar het ziekenhuis. Dan kan C met mijn knul naar het roc. Het is bij hem namelijk geen kwestie van even afzetten, maar hem ook naar binnen begeleiden en zorgen dat hij zich bij de juiste persoon meld. Dat is een dingetje voor mijn knul. Nieuwe school, angst voor het onbekende, daar moeten we echt even de tijd voor nemen.
Vandaag weer een brief van het roc. Donderdag hebben we een intake gesprek en dan worden ook de uitslagen van de tests die hij maandag gaat maken al bekend. Zou zo fijn als hij voor de vakantie duidelijkheid heeft. Dan gaat hij zo veel lekkerder zijn vakantie in.
Wordt nog een spannende week voor hem.
Hij gaat natuurlijk volgende week zaterdag al voor 2 weken naar Turkije. Dr boffert.
Ja, zeker een bofferd! Dat zou inderdaad fijn zijn zeg, als ie voor de vakantie weet waar hij aan toe is. Ook weer spannend. Fijn ook dat het geregeld is met jouw ziekenhuisbezoek en zijn afspraak op school. De zon viel een beetje tegen vandaag, heb nog wel buiten gezeten, want de temperatuur is prima natuurlijk. Paar wassen gedraaid (daar komt toch ook echt nooooit een eind aan) en natuurlijk voetbal gekeken. Geen spannende wedstrijd, jammer genoeg. Uruqay kwam er niet echt aan te pas en dan ook nog de keeper met zo'n blunder..Hopelijk straks wel een spannende wedstrijd. En ben benieuwd hoeveel Neymar weer over de grond zal rollen. Mijn rieten scherm en de buitenverf is binnen, morgen komt er ook nog wat. Heb ook al een paar dingen opgeruimd van het balkon, zo doe ik stiekempjes toch nog wat, hahaha.
Ja die was, dat blijft een ding he. Komt ook steeds maar terug.
C had bedacht dat hij vandaag in het trapgat zou hakken om het ventilatiesysteem van de wc in weg te werken. Die is dus met een slijptol, betonhak etc in de weer geweest. Het hele huis weer wit van het stof... zucht. Helaas begon hij er pas tegen de middag aan i.p.v. meteen vanmorgen. Omdat het voor mij ‘s middags veel te heet is in de zon, zat ik dus in de stofzooi en de herrie. De finisch van de tour daardoor nauwelijks kunnen volgen, evenals de wedstrijd. Maar goed. Ik heb heel wijs mijn mond gehouden en kan van de week dus weer aan het poetsen.
Mijn knul weer gewerkt de hele dag. Morgen en maandag is hij lekker vrij.
Hij is nu met vrienden naar Rhenen naar de rijnweek, daar zijn optredes en kermis. Hartstikke leuk dus.
Zoals ik al vermoedde, vandaag het hele huis van beneden naar boven schoon gemaakt vanwege de stof bende. Wel C uit zijn bed gebonjourd om te helpen.
Vanmiddag met de hond naar een soort van recreatie bos hier in de buurt gegaan. Ook de tent meegenomen waar de jongens op vakantie in slapen. Deze op gezet om te kijken of die compleet is.
Vanmiddag C naar een vriend om formule 1 te kijken. Ik lekker naar de tour gekeken.
Morgen een spannende dag voor mijn knul vanwege de testen en voor mij vanwege de uitslag van de echo. Ik ga er vanuit dat het goed is, maar toch.....
Zeker een spannende dag voor jullie! Ik ga duimen...
Daar ging je lekkere zondag, kon je weer lekker aan het poetsen. Grrrr....
Maar is het goed gegaan en is het mooi geworden?
ik doe ook elke dag een stukje huishouden. Niet te gek, maar wil het wel een beetje bij houden. Vanmorgen lekker in de zon gezeten, daarna mijn slaapkamer en het toilet gedaan. Mijn knul moest thuis spelen dus op naar het honkbalveld. Jammer, ze moesten tegen de nr 1 (zij staan2) en dat blijft nog wel even zo, hahaha. Verloren met 0-6. Wel heerlijk langs het veld. Bij thuiskomst nog een stuk Formule 1 en Tour gekeken en 's avonds het balkon goed aangeveegd. Het is nu zo goed als leeg, alleen het bankje moet morgen eigenlijk even naar binnen. Dan goed schrobben en verven, misschien kan ik dat ook morgen wel doen. Het schijnt toch aardig bewolkt te worden, dus best goed weer om zo'n klusje te doen. Voor dinsdag wordt er regen voorspelt, das natuurlijk niet handig als ik buiten wil verven..hahaha. Maar al met al heb ik een heerlijk vakantiegevoel, lekker hoor,
Hopelijk slaap je komende nacht een beetje en maak je je niet te druk voor morgen.
De uitslag van de echo was hetzelfde als de vorige keer. Wat ze zien is niet groter geworden en lijkt zelfs wat kleiner. Ze kunnen nog steeds niet precies zeggen wat het is. Het is of gewoon een lymfeklier die tegen de schildklier aan ligt, of het zijn toch wat anti stoffen. Daarbij waren de waarden in het bloed gewoon goed, dus voor nu laten ze het los zolang ik geen klachten krijg. Over een jaar krijg ik nog een controle echo en als die weer hetzelfde beeld laat zien dan is het verder goed.
Mijn knul vond de test meevallen. Het kan ook niet goed of fout, het is meer om een beeld van hem te krijgen.
Klinkt goed hoor jouw plannen. Is het nog gelukt om het balkon te verven?
Hier begon het vandaag wel een beetje te regenen, maar het mag geen naam hebben, alhoewel de was wel net nat werd en ik die dus snel binnen moest halen.
Die ploegentijdrit is niet heel spannend he. Gelukkig heeft de sunweb ploeg de schade beperkt kunnen houden.
Nou, dat is in elk geval geen negatief nieuws! Dus duimen dat je geen klachten krijgt en dat dit gewoon goed zit. Wanneer weet je knul meer?
Ja gelukkig he, dat Sunweb het voor Tom dan nog wel redelijk heeft gedaan en hij nu..wat is het ook weer...7e staat in het klassement. In elk geval geen valpartijen vandaag, brr, gisteren toch ook weer een paar nare gezien.
Wat een sombere dag he, vandaag. Hier heeft het ook geregend, nog best regelmatig eigenlijk. Gelukkig kon ik tussendoor wel het balkon goed schrobben. Alles is nu naar binnen en het is nu verfklaar. Helaas gaat dat m morgen ook niet worden, gezien de weersvoorspellingen, tenminste, dat denk ik. Kan dat risico ook niet nemen, dat zou erg zonde zijn. Zou ik morgen wel iets in de hal kunnen doen. ehm...of niet natuurlijk. Hahaha. Ik kijk hoe ik er morgen in sta. lol. Wel lekker s middags Tour kijken, toch geen weer om buiten te zijn.
Mijn balustrade bestaat uit een stuk traliehekwerk en recht tegenover de keukendeur een stuk muur. Daar tegenaan wilde ik wel een oppottafel of iets dergelijk. Iets waar ik plantjes of wat dan ook op kan zetten, maar waar ik ook dingen in kan zetten. Nu heb ik op zolder nog een lage witte oude boekenkast staan, die kan daar perfect! Voor de aarde, de bbq, mijn bloempotten en er bovenop kunnen dan nog planjes, een lantaarntje..helemaal leuk.
Ik hoop toch zo dat het er net zo gaat uitzien als ik in mijn hoofd heb. hahaha, dat is altijd weer een verrassing. Wat is het trouwens al donker he! ik zit echt te twijfelen of ik een lampje aan zal doen. Pfff, gisteren scheen de zon nog om deze tijd! ik mis het nu al...maar gelukkig komt het nog weer even terug na morgen.
Ik ga nu een of andere detective kijken. Morgen weer voetbal!
Het is vandaag nog somberder dan gisteren. Hier wel tenminste. Al meerdere buitjes gehad, maar ik vind het wel lekker dat het een beetje afkoelt hoor. Vanaf morgen wordt het weer beter.
Donderdagochtend hebben we een gesprek op het roc. Dan worden de tests besproken en ik hoop dan ook meer te horen over hoe het er verder uit gaat zien.
Mijn knul maakt zich niet druk. Die werkt nog 3 dagen en hij is alleen nog maar bezig met zijn vakantie. Hij heeft gelijk ook....
Weer lekker voor de buis met de tour aan.
Hehe! Kon gisteren met mogelijkheid op het forum komen, inloggen lukte niet.
Ook vanmorgen eerst niet, toen maar de browsergeschiedenis en de caches etc. geleegd..En hoppa, hij deed het weer. Gelukkig! Gisteren in de middag, toen het weer opklaarde en de regen weg was, toch nog het balkon gewit. Is echt mooi geworden! Wat een verschil zeg. Vandaag met het rietscherm aan de gang en dan weer "aankleden" (het leukste). Leuke lampjes besteld via Bol, kleine ledlichtjes op zonne energie, waar een zilverkleurig bolletje omheen zit met marrakech motiefjes. Zou naar mijn idee heel cute moeten staan, is een slinger, aan de binnenkant van het balkon, op het rieten scherm. Ik wil zeker geen duur spul voor decoratie, ga dus straks even kijken bij de Wibra, daar heb je de geinigste deco spulletjes voor weinig.
Laat het mooie weer maar weer komen! En nu de hal nog natuurlijk, hahaha.
Hopelijk krijgen jullie morgen inderdaad ook te horen hoe en wat na de vakantie, zodat je knul en jullie weten waar je aan toe bent. Gelukkig is er nu ook een zonnetje, ook al is de lucht toch nog wel erg grijs hier. Mijn knul wil in elk geval een examen doen voor hij weer moet werken (wil m niet te veel pushen, dat werkt alleen maar averechts..maar af en toe een balletje opgooien moet kunnen, toch??), dus daar vertrouw ik nu maar op. Hij kwam zelf met dat tijdspad, dat werkt toch het beste (beter dan wanneer ik dat zou opperen). Pff, hij heeft het ook al weer over verder studeren. Op zich helemaal prima natuurlijk, maar hij kan niet eeuwig blijven studeren. Net alsof ie het "echte leven" nog zover mogelijk vooruit wil schuiven. Het mooist zou zijn als ie een baan zou krijgen in zijn vakgebied, waarbij hij dan op kosten van de werkgever door zou kunnen leren. Dat zou win-win zijn. Heb dat wel gezegd hoor en dat beaamde hij ook, maar hij moet nog niet echt denken aan een job van 9-5. Nou ja, dat moet hij dan ook zelf weten, maar hij moet zichzelf wel kunnen bedruipen.
Tja en je wilt natuurlijk ook dat hij uiteindelijk op zichzelf gaat wonen en niet voor eeuwig bij zijn moeder blijft en dan zou hij toch eerst moeten gaan sparen. Eerst werken en daarna via scholing opwerken klinkt mij prima in de oren eigenlijk... maar ja hij moet het gaan doen natuurlijk.
Vandaag weer mijn kuur gehad. Om 12 uur. Om 10 over 10 afspraak bij de oncoloog en voor die tijd bloedprikken. Uiteindelijk om 16:00 thuis.
Geen zin om te koken en aangezien hier vorige week domino’s is geopend heb ik pizza’s besteld. C is mijn knul halen van zijn werk, dan kunnen we daarna meteen lekker eten.
Klinkt goed je balkon. Maak je een foto als het klaar is?
Hmm heerlijk, pizza bestellen.
Hoe voel je je vandaag, de dag na de kuur? Hoe was het gesprek vanmorgen?
Lekker weertje weer he! Het balkon is eigenlijk zo goed als klaar, maar wel nog erg kaal. Er moeten echt een paar planten komen en wil ook niet de planten van de voorkant naar achteren verhuizen. Het rieten scherm staat echt heel leuk vind ik, je kunt er nog best goed doorheen kijken en toch staat het heel anders. Die lampjes zijn erg leuk, heb ze nog niet in het donker gezien, ben benieuwd hoe het staat wanneer ze aan zijn. Als het goed is krijg ik van mijn vriendin voor mijn verjaardag zo'n tafel die je over de balustrade kunt hangen, gaaf cadeau! Ook had zij nog een tafeltje met een butlertray erop voor me, dus dan is het zonde om een tafeltje aan te schaffen. Ik vind het al enorm opgeknapt, maar helemaal af is het nog niet.
Mijn knul is gelukkig al wel aan het sparen, maar hij moet natuurlijk ook zelf zijn studie betalen, dus heel hard gaat het niet. Maar hij is erg zuinig, een echte kniepert eigenlijk, hahaha, dus op zich heeft ie dat goed voor elkaar.
Lekker naar de kapper geweest vanmiddag, stukje eraf, uitgedund en uitgroei bijgewerkt. Kan er weer even tegenaan. Het gaat toch een verrassende finale worden he, zondag! Ik vind het wel een stunt van Kroatie..Mijn knul wil al het schuurwerk wel doen, voordat ik ga schilderen. Oef, daar ben ik erg blij mee! Heb daar zo'n ontzettende hekel aan..Alleen begint hij daar pas na zondag mee. Zondag heeft hij de laatste wedstrijd voor de zomerstop en aangezien hij toch nog wel steeds last heeft van mijn arm na de trainingen en/of wedstrijd, wil hij niet het risico lopen door het schuren ook last te krijgen en dan zondag veel last te hebben (afgelopen zondag was het ook drama met zijn arm). Het is maar goed dat ie nu een periode rust heeft. Nou ja, er zijn helaas nog genoeg andere klusjes te doen die ik ook maar voor me uit schuif, dus komt nog wel goed uit ook. Weer een paar plastic opbergdozen besteld om spullen netjes op zolder op te ruimen, dat soort fijne dingen..
We hebben een goed, positief gesprek gehad vanmorgen. Op zich wordt mijn knul geplaatst in de bol opleiding logistiek. Dit lijkt hem nu wel wat. Het liefst wil hij bbl, maar dan moet hij voor zijn vakantie nog een leer/ Werkbedrijf hebben. Dat is dus morgen en dus niet haalbaar. Maar gelukkig kan hij gaandeweg ook nog overstappen naar bbl of een geheel andere richting nl dienstverlening. Als hij op de bol blijft moet hij vanaf november 2 dagen per week stage en 2 dagen school. Dat is ook nog wel te overzien, al wordt stage ws niet betaald en daar gaat het hem natuurlijk om.
Vandaag is mijn moeder jarig, dus na dat gesprek mijn knul naar zn werk gebracht, de hond opgehaald en naar mijn ouders gegaan.
Ben nu net thuis, maar ben het wel goed zat nu hoor.
Klinkt echt heel leuk je balkon. Fijn ook dat je knul wil schuren. Altijd lekker, ik hou ook niet zo van dat klusje
Nog gefeliciteerd Dolphine! He fijn, nu alles afgerond wat school betreft voor je knul met vakantie gaat. Morgen gaat ie? Wat moet hij al snel op stage, gelijk in het eerste jaar, wat, eigenlijk al in de eerste maanden. Maar dat hij het zelf ook wel ziet zitten scheelt natuurlijk al een hele boel. Maar eerst lekker op vakantie.
Vandaag een lekker dagje. 3 wassen gedraaid, de boekenkast en de lades onder de tv opgeruimd en veel spul in dozen naar zolder. oude boeken uit de boekenkast en de wat nieuwere, die gewoon opgestapeld in de kast lagen en net plekje gegeven.
Onder de tv stonden nog heel veel cd's en dvd's, ook in dozen naar zolder en daar oa alles waxinelichtjes en kaarsen in gedaan. Mijn boekenkast is ook een verzamelplek voor dingen (papieren, kaarten), die ik wel wil bewaren maar niet zo heel belangrijk zijn. Dat ook eens uitgezocht en daar kon al heel wat van weg en de rest ook in de lades onder de tv. Heb nu een nette boekenkast! Verder ook heerlijk buiten gezeten en in de avond lekker achter. Het is zo fijn nu daar te zitten. Het laatste stuk van de tour gekeken, joegeeee Groenewegen! Een zeer welbestede vakantiedag. Dit mag nog wel even zo doorgaan. Het weer gaat wel wat veranderen volgende week zag ik. Maar voorlopig nog zonnig en mooi, dus daar maar volop van genieten.
We hebben mijn knul vanavond al naar zijn vriendje gebracht. Ze gaan morgenochtend om 10:00 vliegen en willen op tijd weg morgenochtend. Hij heeft er veel zin in!
Ik eigenlijk ook wel. Natuurlijk ga ik hem missen maar ergens geeft het ook wel rust. Niet heen en weer rijden om hem naar zijn werk te brengen. Even geen halve nachten wakker omdat meneer van zijn vakantie geniet. Gewoon even geen zorg. Maar even de tijd aan mezelf besteden. De laatste periode was toch weer best hectisch.
Goed he groenewegen vandaag. Wat een sprint was dat.
Ik was echt bekaf van gisteren. Heb tot half 10 geslapen vanochtend. Dat is vrij uniek voor mij.
Het was inderdaad lekker genieten vandaag buiten. Jij bent druk geweest zeg. Voelt toch best fijn he de boel opruimen. Het geeft mij altijd rust.
Ja, ik kan me dat wel voorstellen, dat het ook wel even fijn is om je alleen op jezelf (en een beetje op C. hihi) te hoeven concentreren. Wat heb jij lekker geslapen zeg, heerlijk! Die Groenewegen heeft het gewoon nog een x geflikt, geweldig he! En ook echt leuk voor Lotto Jumbo. Wat was het weer heerlijk vandaag he. Het zag er eerst vanmorgen niet zo lekker uit, maar gelukkig is dat helemaal goed gekomen. Heb ook nog tot net heerlijk achter gezeten, zo blij met het balkon. Ik wil wel snel wat planten halen, zodat het een beetje aangekleed is. Heb vandaag dan ook niet veel gedaan. Heerlijk, hahaha. Mijn knul heeft morgen een uitwedstrijd, de laatste voor de zomerstop en moet daarvoor al om 6.15 op. Daar is ie niet zo blij mee...Meestal slaapt ie niet voor een uur of 3, dus dat wordt een heel kort nachtje. Eigen schuld....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven