single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Oh fijn zeg, alles klaar voor Kerst en voor je wordt geopereerd. Dat geeft in elk geval rust. Klinkt prachtig, je jurk. Gaaf dat ze dat zo doen. Zo leuk om je eens ergens echt voor te moeten opdoffen. Wanneer heb je die gelegenheid nou? Wij hebben een kerstborrel en etentje van het werk, maar daar hebben ze het al over de foute kersttrui, om zoiets te dragen. Pff, ik heb er niets een 1. Bovendien heb ik het altijd bloedheet in een trui en helemaal zo'n supersynthetische als die kersttruien. Ik wilde juist een beetje bling etc. Denk dat ik dat ook gewoon lekker doe. haha.
morgen lunchen met de naaste collega's op kosten van de baas. Altijd lekker en gezellig. Het wordt kouder he. Natuurlijk hoop ik alweer op sneeuw, maar heb er niet veel vertrouwen in. Vanmorgen in elk geval voor de zoveelste x in de regen naar het werk moeten fietsen..
Ik heb de 20ste ook een kerstborrel en etentje van mijn werk. De borrel probeer ik heen te gaan, het etentje helaas niet, ga dan met mijn moeder naar mama
Mia de musical.
De 21ste het kerstfeest van c’s werk.
Ik hoop dat het allemaal niet te snel op mijn operatie is.
Ja, dat hoop ik ook voor jou! In aantal dagen is het best snel, maar hopelijk voel je je goed genoeg. Lastig lijkt me dat, om al plannen te maken voor kort erna. Maar ook wel weer fijn aan de andere kant. En lukt het niet, dan is er natuurlijk nog geen man overboord. De lunch was heerlijk en gezellig. Vooraf een mosterdsoep, die was echt s superlekker en daarna een salade met zalm. Jammer dat er daarna nog gewerkt moest worden. Mijn knul had zijn kerstcadeau van zijn werk al binnen, mocht ook iets uitzoeken via internet en hij heeft een verrassingspakket gekozen. Het zou leuk zijn als het nog voor de Kerst komt en ook onder de boom kan. Hij maakt zich wat zorgen om de cadeautjes die hij voor mij heeft gekocht, omdat ze nog steeds niet verzonden zijn. (online natuurlijk). Nou ja, het kan nog makkelijk. Ik heb de meeste kerstboodschappen online ook al besteld. Kan best nog zijn dat er iets bij komt, maar dat kan dan altijd nog. We wilden eigenlijk niet gourmetten (nou ja, met de bakplaat), maar het ziet er altijd zo gezellig en lekker uit, dat we het toch ook een x doen, maar niet perse met kerst. Ik hoop dat er vanavond nog een lekkere kerstfilm op tv is. Gisteren ook naar 1 zitten kijken, over één of andere koning die zijn liefde van vroeger uit het oog verloren was, zij bleek een kind van hem te hebben etc etc en natuurlijk kwam dit allemaal weer goed met Kerst. Gaat nergens over maar heerlijk met deze dagen. hahaha
Haha, die film heb ik ook gekeken. Ging inderdaad helemaal nergens over. Hihi, maar dat is ook niet erg.
Vandaag moest ik bijkomen van de intensieve dag gisteren, dus ik heb bar weinig gedaan. Alleen boodschappen gedaan.
Haha die knul van je, ik hoop voor hem dat zijn bestelde cadeautjes er op tijd zijn. Dat is dan weer een nadeel van online bestellen.
Morgen komt de hulp al, ze belde net. Omdat ik donderdag geopereerd wordt, dacht ze dat het misschien beter uit kwam. Mij maakt de dag niet zo veel uit, prima dus.
Vandaag met mijn knul zijn studie voortgang gesprek gehad. Zijn loopbaanbegeleider was zichtbaar heel blij voor hem. Zo leuk om te zien dat hij daar ook van groeit. Ze blijft hem wel begeleiden, omdat ze dat zelf graag wilde en hij wil dat ook, fijn eindelijk eens een school die meedenkt. Mijn knul gaat wel naar een andere klas, maar blijft op dezelfde lokatie.
Ja, dat is superfijn dat het zo gaat op school. En ook erg fijn dat het zo klikt met zijn studiebegeleider. Morgen is dan de grote dag..Hoe ziet de verdere planning er eigenlijk uit? Als alles gaat zoals gepland, wanneer zou je dan weer naar huis mogen?
Heb je alles al gepakt?
Gisteren was er weer zo'n heerlijke kerstfilm op RTL 8 he..en vanavond natuurlijk ook weer. Leuk hoor, ik hou d'r wel van in deze tijden. Hihi, het is net als in één van de huidige reclames, ipv 2 dagen Kerst is het eigenlijk de hele maand een beetje feest. Tenminste, zo voel ik het. December is altijd een speciale maand en die 2 dagen kerst vind ik eigenlijk ook niet zo bijzonder, maar alles er omheen en de tijd er naartoe vind ik echt supergezellig. Voor de lijn iets minder goed (tenminste...voor die van mij) want dat schiet er wel een beetje bij in, om daar wat meer op te letten, maar dat komt volgend jaar dan wel weer hoor. Niet dat ik me nu helemaal laat gaan, maar ben wel wat makkelijker deze dagen.
Lieverd, heel veel sterkte morgen. Ik denk aan je en hoop dat alles voorspoedig verloopt en dat je snel weer lekker naar huis mag.
Zo ik ben weer boven water hoor.
Alles is goed gegaan, alleen het bloedprikken en infuus inbrengen was een drama, mijn aders zijn dusdanig aangetast door de chemo. Zelfs de anesthesist moest 2 keer prikken, bloedbad op de afdeling... haha. Maar toen het eenmaal gelukt was ging het verder voorspoedig.
Met de middag terug op de afdeling, gelukkig maar 1 drain. Pijn onder controle met pijnstillers en nog suf van de narcose. Mijn ouders zijn al even geweest en C natuurlijk,
Als morgen ook nog steeds alles in orde is mag ik morgen in de loop van de dag naar huis.
Gisteren avond toch maar naar Ajax- bayeren München geweest. Was fijn om de zinnen even te verzetten en bijkomend voordeel is dat ik zo moe was bij thuiskomst, dat ik vannacht zelfs wat geslapen heb.
Nu lekker bijkomen, hopelijk beetje slapen vannacht en morgen hopelijk weer naar huis.
Jeetje Dolphine! Alweer helemaal bij zinnen! Wat een eng verhaal over dat bloed, brrrr, gelukkig alsnog goed gekomen. Ik hoop ook dat je vannacht een beetje kunt slapen en dan lekker morgen naar huis. Daar gaan we voor! Hopelijk blijven de pijnstillers hun werk doen en heb je niet te veel pijn. Groot gelijk dat je gisteren nog naar Ajax bent geweest. Maf eigenlijk..Heb je net een best wel ingrijpende ingreep achter de rug, mag je als alles meezit morgen alweer naar huis.
Ik duim voor je!
Ik ben wel lekker thuis. Helaas is de drain er nog niet uit, kwam nog te veel vocht uit, maar wat heerlijk om weer thuis te zijn zeg.
Slapen ging niet afgelopen nacht. Mijn buurvrouw was nogal onrustig en drukte steeds op de bel omdat ze pijn had. Best sneu natuurlijk, maar voor mij was het bloed irritant. En dan beginnen ze om 6 uur al weer voor medicatie.
Maar het is achter de rug, lekker thuis en bijkomen.
He wat fijn! Jammer van de drain, maar thuis zijn is nu het belangrijkst. Weet je ook wanneer ie er wel uit mag? Balen van je slechte nacht, maar ik geloof dat ik ook geen oog zou dicht doen. Vannacht hopelijk wel lekker slapen.
Laat je maar lekker verwennen door je mannen (hoop dat ze dan dan ook wel doen!) en lekker bijkomen.
Ik begin geloof ik verkouden te worden. Heb last van mijn keel en neus. Nou ja, niet erg, want ik heb lekker vrij. Wat een heeeeerlijkheid! Ben er zo aan toe (vind ik). Het zou natuurlijk wel jammer zijn als ik dan nu wat ziekjes wordt, maar ik heb verder toch geen plannen..ja, donderdag kerstborrel en etentje en vrijdag naar de kapper. Dat is het. Lekker, gewoon even helemaal niks. Gisteren naar de orchideeenhoeve geweest, wat was dat mooi zeg. Alles versiert met kleine kerstlampjes en kaarsen, het leek echt wel een beetje een droomwereld. Een beetje zoals de Droomvlucht in de Efteling. Er liep ook een kerstman rond, en elfen en een band die al rondlopen kerstmuziek speelde. Gewoon op en top kerstsfeer. Ik heb op de kerstmarkt nog een lekkere sjaal gekocht, met een dierenprint, superzacht. Zometeen weer een leuke film op rtl 8. Maar ook TVOH. Ben geloof ik meer in de mood voor die film. Fijn dat je thuis bent!
Oh, heb jij al vakantie? Wat heerlijk zeg.
Ik heb helaas vannacht weer niet zo goed geslapen. Toch wel redelijk pijn. De drain mag er uit als ik minder dan 30 Cc vocht verlies in 24 uur. Elke ochtend moeten we dus opmeten hoeveel erbij is gekomen. Eerste nacht 150 cc, deze nacht 80. Ga dus de goede kant op.
Vanmorgen stond een vriendin op de stoep met bloemen en straks komen mijn ouders even.
Jammer van de kerstmarkt en de schaatsbaan dit weekend bij ons, maar is toch veel te koud buiten. Ik blijf lekker binnen bij de verwarming.
Het is zeker hartstikke koud. Ben benieuwd wanneer die sneeuw dan valt die ze voorspellen. Waarschijnlijk vannacht en is het alweer weg als we wakker worden...grrrr... Hoe is het vandaag gegaan? Jammer dat je afgelopen nacht niet goed geslapen hebt, doe je wel nog een middagdutje oid? Zou ik gewoon lekker doen als ik jou was. Wat je dan 's nachts mist, kun je misschien overdag dan pakken.
Hopelijk blijf je de goede kant opgaan met de drain en mag ie er snel uit.
Een lekker dagje achter de rug. Vanmorgen nog even zegels en kaarten gehaald, de was is gedaan en de rest van de dag gebinged: een zweedse politieserie bij Ziggo on demand. Kerstboom en kaarsen aan, lekker knus. Moet je nog terug voor controle?
Vrijdag moet ik voor controle. Vannacht gelukkig wel wat beter geslapen. Helaas vanmorgen ook weer te veel cc vocht vanuit de drain. Er nog niet uit dus. Ik ben dat ding wel zat, hopen morgen.
Vanmiddag kwam mijn vriendin gezellig.
Hier lag vanmorgen nog wel wat sneeuw.
Leuk hoor van achter het raam.
jammer van de drain. Hopelijk dan morgen. Hier lag ook nog wel een beetje sneeuw, maar het was echt niet veel he..verder is het de hele dag behoorlijk mistig geweest.
Heerlijk weer om lekker niets te doen, lui tv kijken. Ben behoorlijk verkouden geworden, mijn ogen zijn geiiriteerd en mijn neus loopt, heb ook verder nergens zin in, dus ik houd me lekker gedeisd. Fijn dat je beter geslapen hebt, hopelijk komende nacht ook weer.
Nope, drain nog steeds niet eruit. Ik baal inmiddels vreselijk van dat ding, maar kan er niks aan veranderen.
Ben het zo zat om zo beperkt te worden in bewegingsvrijheid. Vanmiddag even naar de kapper geweest, bij mijn oren en in de nek weggehaald, maar dan moet die drain mee in een tasje. Het is toch vreselijk om zo over straat te moeten.
C is wel thuis, maar ook druk aan het werk. Al heeft hij vandaag wel de boodschappen gedaan en gekookt.
Mijn knul is zelf opgestaan vanmorgen ( die moest ik altijd tig keer roepen). Nu was hij er meteen uit om te gaan douchen. Hij neemt ook 6 sneeen brood mee. Naar school neemt hij ook brood mee, maar dat komt altijd weer mee terug. Hij wilde ook graag die halve liter pakken vifit voor mee naar zijn werk.
Vandaag is mijn oom overleden. Aan mijn vaders kant deze keer. Het ging al slecht, dus dit is beter, maar wel een rottijd zo vlak voor de feestdagen.
He naar, gecondoleerd met het overlijden van je oom. Hebben jullie daar rond Kerst nog de begrafenis van? Hoe is het met de drain? Afschuwelijk ja, dat je constant met dat ding moet rondlopen.
Het is zo lekker om nu vrij te zijn..echt genieten. Net even met mijn knul naar het winkelcentrum geweest, vast wat cola inslaan voor de feestdagen en nog wat andere kleine dingetjes. Verkoudheid heeft zich een beetje vastgezet, dat is wel minder.
Ik ben zo blij dat ik vrijdag eindelijk naar de kapper kan. Er is echt helemaal niets meer te beginnen met mijn haar. Het is veel, lang, uitgroei. blehhh! Wel jammer dat de kerstborrel van kantoor donderdag is, dus voor ik naar de kapper ga. Dat wordt nog een hele uitdaging. hahaha.
Nu zo maar eens kijken naar Serieus Request kijken. Kijken of de nieuwe opzet iets is. Ik mis toch het Glazen huis.
Hoe is het met je verkoudheid?
Ik voelde me gisteren echt dood ongelukkig, ff een baaldag tussendoor. Nog steeds last van de drain, deed ook zeer omdat de pot zo zwaar werd. C die eigenlijk de hele dag aan het werk is en dus geen tijd heeft. Het was me gisteren even te veel allemaal. Precies op dat moment werd er een fruitmand bezorgd door het werk van C.
Dat zijn dan even fijne opkikkertjes.
Vandaag voel ik me een stukje beter. Opvang pot verwisseld, zodat die minder zwaar is, pleisters verschoont zodat die drain minder trekt en nu maar hopen dat de hoeveelheid vocht heel snel minder gaat worden.
Bedacht hoe ik morgen toch naar de kerstborrel van het werk kan en naar mamma Mia. De pot kan mee in een handtas, die kan ik over mijn schouder dragen zodat de drain niet opvalt. Het is niet optimaal, maar beter wordt het niet.
Vrijdagochtend controle bij dr plastisch chirurg, hopelijk mag hij er dan uit.
He vervelend, dat je ze voelde. Maar ook helemaal niet raar natuurlijk. Wat een gedoe is dat met die pot en die drain. Ik hoop echt voor jou dat hij er morgen uit mag. Dan zul je je alweer een stuk beter voelen. Helaas geen kerstborrel voor mij. Gisteren was ik ineens hartstikke beroerd. De hele dag misselijk en overgeven. Ook nu nog last van mijn maag. En die verkoudheid ook erbij, bah. Moet er niet aan denken om bij een borrel te hangen, hoewel ik er erg veel zin in had. Jij gaat vandaag in elk geval? Is mamma mia dan ook vandaag? En wat typisch, dat net die fruitmand werd bezorgd op een moment dat je het zwaar had. Dat is dan weer fijn he.
Heel veel plezier vanavond!
He wat naar dat je net nu ziek wordt zeg. Beterschap.
Ik ben een uurtje bij de kerstborrel geweest, maar was veel te druk en te warm, het zweet brak me aan alle kanten uit.
Ook naar mamma Mia geweest. Wat een heerlijke feel good musical is dat. Ik zag er eerlijk gezegd een beetje tegen op, maar ik ben zo blij dat we gegaan zijn samen.
Vandaag gebeld door de mamacare verpleegkundige met de uitslag van het weggenomen weefsel. Die bevatte toch nog een rest tumor van 4,1 cm. Dat was schrikken. Hoe kam die nou niet zichtbaar zijn op een MRI scan?
Nou ja, alles is er nu uit, dat is fijn. En omdat de tumor zo groot was gaan ze toch weet overleggen over bestralingen.
In het nieuwe jaar krijg ik daar een gesprek over.
Ook wordt ik nog opgeroepen door de internist ivm de hormoon therapie.
Dus toch nog niet klaar....
Sorry Dolphine, dat ik gisteren niet eens heb geinformeerd hoe het was gegaan bij de controle..Ik was te beroerd om ook maar iets te doen. Nog steeds erg hoofdpijn en last van mijn maag, maar heb het idee dat het wel ietsje minder wordt. Maar liggen is erg moeilijk, ik kan gewoon niet fijn liggen en dat is wat ik nu het liefste doe.
Waardeloos. He dat is toch weer een beetje een domper, dat er in dat weefsel toch een tumor zat. Ja, je vraagt je af hoe dat kan, dat dat niet te zien in..Maar gelukkig is nu alles eruit. Dus misschien toch ook nog bestralingen..hmm, nog maar niet aan denken. Nu aansterken en genieten van de feestdagen. Fijn dat je zo hebt genoten van Mama Mia, doet je ook weer even goed he. Wij zouden gaan gourmetten vandaag of morgen, maar ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken..sowieso geen eetlust. Maar heb wel alles in huis gehaald natuurlijk, dat zou toch doodzonde zijn..Maar bij het idee dat ik moet zitten en eten word ik al naar..misschien gaat het morgen weer ietje beter..Baal wel van de slechte timing hoor. Mis alle kerst gezelligheid. Kapper ook afgebeld, dat ging echt niet. Hopelijk knapt het snel een beetje op. Wat zijn jullie plannen voor de Kerst?
He bah wat naar dat je je nu zo beroerd voelt zeg. Beterschap meid.
Gisteren ochtend controle bij de plastisch chirurg gehad. God zij dank heeft ze de drain er uit gehaald. Alles zag er verder goed uit. Kwestie van herstellen, zodat het vocht en beurse plekken wegtrekken.
Gisteren avond kerstfeest gehad van C zn werk. Heerlijk gegeten, iedereen op chique, thema was rode loper. Wel om 23:00 ingestort en toen stond er een chauffeur klaar die ons heeft thuis gebracht.
Straks crematie van mijn oom, dus net nog even gebak gehaald voor mijn verjaardag morgen.
1e kerstdag gaan we brunchen, mijn ouders hebben dat geregeld bij van der valk hotel. Daarna nog even borrelen bij mijn broertje.
2e kerstdag gaan we uit eten met de hele familie, C z’n moeder gaat dan ook mee.
Drukke dagen voor de boeg, maar wel gezellig met familie.
Ik wens jou veel beterschap. Ik hoop echt dat je snel een beetje opknapt en kunt genieten van de feestdagen.
Hoe is het nu met je? Knap je al een beetje op?
Hier toch weer een drukke dag en verwend, ondanks dat ik het niet vierde. Mijn ouders en broers kwamen toch en een vriendin. En de vrienden van verderop in de straat met kleine kindjes. Ik vond het heel gezellig vanmiddag, maar ik merk ook dat ik er nog lang niet ben. Nu lekker met de beentjes languit op de bank.
Mijn knul was gisteren wezen shoppen voor mij een cadeautje te kopen. Heel lief, een pakket met scrub, douchegel en gezichtsmasker. Van C nieuwe sloffen en het nieuwste boek van John Grisham.
Verder heb ik voor een jaar douche spul van rituals en nivea. Van mijn broer een mooi kerststuk en van mijn ouders geld om zelf wat te kopen.
Vandaag voor het eest weer een beetje "mens". Maar zo weinig energie pfff...
Niet gek natuurlijk, ik eet amper iets. Denk dat het toch een buikgriep is, want mijn knul was ineens ook geveld. Wel anders, hij had heel veel last van krampen in zijn maag, bij mij is het meer constant, maar toch. Maar ook hij voelt zich vandaag wat beter en we zijn toch van plan om vanavond te gaan gourmetten. Daar heb ik wel veel zin in. Gelukkig had ik al niet zo heel veel in huis gehaald qua vleesjes, maar wel eerder lekker marinade voor de sate gemaakt en daar ligt het vlees nu in, vanavond de stokjes rijgen en dan nog wat hamburgertjes, kipworstjes en slavinkjes.
Had je je mooie nieuwe jurk aan op het gala van C.? Fijn zeg, die chauffeur. Heel attent. Gisteren ook weer een drukke dag voor je geweest, maar wel lekker verwend. Heerlijk, al die douchespulletjes. Ik ben er ook gek op. Mijn knul is nu zijn cadeautjes voor mij aan het inpakken voor onder de boom. Heeft een plan B moeten maken, omdat hij al iets voor mij had besteld wat nog steeds niet geleverd is. Maar ga ervan uit dat dat dan ook nog wel es komt, hahaha. Ik heb voor hem nog een spel voor PS4 gekocht, hij krijgt een onesie (ben benieuwd hoe hij dat vindt), die teddybeer voor de fun en dan nog een verrassingspakket met allerlei Amerikaanse dingetjes. Maar dat is eigenlijk voor ons allebei. En dan ligt er nog een pakje van mijn vriendin, wat ik pas mocht openen met Kerst. Gezellig hoor. Jij hebt drukke dagen voor de boeg! Maar wel heel gezellig natuurlijk. Doe je vandaag wel een beetje kalm aan? Wij houden het rustig de komende dagen. Maar helemaal niet erg, komt nu ook wel heel goed uit. Donderdag weer werken..Erg jammer dat mijn vakantie zo in het water is gevallen. Maar ja, gelukkig daarna alweer een lang weekend, omdat maandag voor ons een verplichte vrije dag is. Dan heb ik het borstonderzoek.
Het plan was inderdaad om rustig aan te doen vandaag. We hebben de laatste boodschapjes gedaan en waren even naar de action. Toen belde mijn moeder. Onverwacht opgeroepen door de oncoloog omdat ze toch nog een behandeling had waarmee ze mag starten. Hiervoor is speciaal toestemming moeten komen, maar goed. Wij dus mijn moeder opgepikt bij de bushalte, waar ze al op de bus stond te wachten, en op naar het ziekenhuis. Mijn vader was aan het werk, dus die zou ook niet op tijd terug zijn.
Ze start nu met pillen, kuur van 3 weken, daarna 1 week rust, gecombineerd met een maandelijkse injectie. Dit is experimenteel maar de oncoloog wilde het toch proberen.
Hier staat de beenham in de oven, met witlof en gebakken aardappeltjes. Dit zouden we eigenlijk gisteren eten, maar toen hebben we met de hele bups pizza besteld.
Ook hier liggen de cadeautjes onder de boom, staat zo gezellig he. Mijn knul wil ze graag vanavond uitpakken, dus dat gaan we maar doen.
Fijne kerstdagen!
Zijn jullie een beetje opgeknapt?
Wij zijn gisteren gaan brunchen met de hele familie. Mijn ouders hebben ons meegenomen. Was gezellig, lekker en super druk😂. Maar dat mag de pret niet drukken he.
Daarna nog even gaan borrelen bij mijn broertje thuis.
‘S avonds lekker thuis gegeten, kerstfilms gekeken en lekker rustig aan gedaan.
Vandaag brunchen we thuis.
Vanmiddag even lekker naar buiten met de hond en vanavond uit eten. Weer met de familie. Ik hou er van
Pfoe, na maandag ging het toch weer niet zo goed. Misschien te veel gedaan? Geen idee, maar gisteren en woensdag alleen maar op de bank gelegen. Ik ben dus ook niet gaan werken. Heb mijn manager daar gisteren al van op de hoogte gesteld. Hij had niet verwacht dat het zo lang zou duren. Nee, ik ook niet! Maar verder geen probleem, hij hoopte dat ik snel weer op de been zou zijn zodat ik gezond en fit 2019 in zou stappen. Nou, dat hoop ik ook zeg. Ik hoorde mijn knul ook lang op het toilet vannacht, hij slaapt nog, dus ben benieuwd hoe het met hem is. Vandaag gaat het trouwens wel weer redelijk.
Jij hebt erg gezellige dagen achter de rug, fijn. Ben je nu niet moe? Wat spannend dat je moeder die behandeling ondergaat. Hopelijk wordt ze er niet te beroerd van.
Ik heb trouwens denk ik niet eerder zoveel kerstfilms gezien als de afgelopen dagen. Heerlijk, dat was dan weer een pluspunt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven