single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Met mij gaat het wel. Vandaag even met de hond naar het bos geweest, dan merk ik wel dat mijn energie echt heel beperkt is, maar was wel even lekker. Hebben een korte wandeling gemaakt in het bos, was voor mij lang genoeg.

Helaas wel m'n knul ziek, begon zaterdagmiddag. Vrijdag had hij wel wat keelpijn, hij had natuurlijk wel die jongens te logeren, maar zaterdag in de loop van de dag ging hij zich steeds ellendiger voelen. Hij kwam ook thuis, was bij een vriend, en is op bed gaan liggen, vandaag ook bijna de hele dag op bed. Koorts af en toe, geen eetlust, flinke griep te pakken denk ik.

Ik heb dat choachingsgebeuren afgeblazen, moest een website en Facebookpagina bouwen, klanten werven, had er even helemaal geen energie voor en nog steeds niet. Kon binnen 60 dagen annuleren, anders zaten er ook nog kosten aan verbonden, ik zag me nog niet starten binnen die termijn, dus heb geannuleerd. Nu eerst m'n werk en studie maar eens oppakken,

En straks weer rustig het sporten, dan heb ik voorlopig m'n handen wel vol aan.
Verstandig van je. Werk en studie zullen je de komende tijd genoeg energie kosten denk ik, Bovendien heb je ook nog wat tijd voor jezelf nodig he! Sneu voor je knul, geveld. Als hij jou/jullie dan ook maar niet aansteekt. Ook al was het maar kort, je bent er tenminste wel lekker even uit geweest. Hier een kalm (saai) weekend. Beetje huishouden, beetje tv kijken. Ik heb wel voor de keuken een tube voegenfris gekocht.

Daar waar die nieuwe tegels zitten zijn de voegen natuurlijk hartstikke mooi wit. Dat staat zo fris en mooi, hoop dat ik de rest ook weer zo wit kan maken. Maar ik had nog geen zin om ermee aan de gang te gaan. Morgen nog wat dingetjes voor carnaval bestellen, die pet die ik had gezien, sjabloon voor schmink en nog wat nepwimpers. Ik ga in elk geval niet mijn hele gezicht schminken, maar het lijkt me wel leuk (hoop ik, eerst maar eens voor proef doen) om rond mijn ogen iets te doen, bloemetjes ofzo. En werken natuurlijk. Pfff, zo'n weekend is toch wel kort he...haha.
Ik ben vanmiddag even naar kantoor geweest. Het was goed op m'n collega's weer even te zien en bij te kletsen. Bakkie koffie gedronken en via de appie weer naar huis met perssinaasappels voor m'n knul. Even wat extra vitamientjes.

Ik denk dat het ook een reactie is op de afgelopen periode. Naast een griepje zal dat ook wel meespelen. Het ging vandaag al ietsje beter met hem. Hij heeft vanmiddag een boterham gegeten en vanavond een kipburger.

Maar hij ligt me nog te veel op de bank hoor en zegt nog keelpijn te hebben. Hoofdpijn wordt gelukkig al minder.

Woensdag even met m'n moeder mee naar het ziekenhuis voor de uitslag van de scan van vorige week. M'n vader zou mee gaan, maar die moet zelf om 8:15 al in het ziekenhuis zijn voor onderzoek bij de cardioloog. Ze hebben een vergrote linker hartkamer gezien wat ze verder willen onderzoeken.
Hm, hopelijk valt het mee met wat ze vinden bij je vader. Heeft hij ook klachten?

Spannend toch weer denk ik, de uitslag van de scan. Fijn dat je even naar kantoor geweest bent. Maar ook wel weer fijn dat je thuis was denk ik? Pff, op het werk deed wederom een belangrijk systeem het de hele dag niet. Niet te geloven dat zoiets weer een hele dag heeft geduurd. We waren net weer een beetje bij. Er zijn een aantal sollicitatiegesprekken geweest met kandidaten voor onze functie. We zoeken in totaal 3 fte, van de 5 is er 1 overgebleven. Pfff, dat schiet dus nog niet echt op. Woensdag hebben we met haar een zgn "klikgesprek", zodat wij kunnen zien of zij in de groep zou passen. Daar zit ik ook bij, ben benieuwd.
Ik hoop niet dat het betekent dat jullie slecht nieuws hebben gehad, dat je er even niet bent?

Het klik gesprek is goed verlopen, wat ons betreft is ze welkom. Het is even de vraag bij welk team ze geplaatst gaat worden, maar de kans is groot dat het bij ons in de buurt is. Wat ook fijn is, is dat ze fulltime werkt. Dus ook op de woensdagmiddag en vrijdagmiddag, wat bij ons nu soms wel eens problematisch is. Vandaag mijn pet voor carnaval ontvangen, ik vind m gelukkig echt leuk, hahaha.

Ik had ook de uitnodiging voor het bevolkingsonderzoek borstkanker in de bus, pfff, de 24e. Dat is de dag dat voor mij carnaval begint.

Ik heb de afspraak verzet naar begin maart. Ik heb gehoord dat het best pijnlijk kan zijn en heb geen zin om met pijnlijke boobies mijn carnaval in te gaan
Nee hoor geen slecht nieuws gehad vandaag.

De scan van m'n moeder zag er goed uit. Tumoren waren toch weer geslonken. Ze stoppen met de chemo en gaan nu weer die anti hormoonkuur starten. Dit is 1 pil per dag. Toch wel spannend of dit het nodige effect gaat hebben, anders krijgt ze chemo in tabletvorm. Voor nu even een maand geen ziekenhuis.

Mijn vader was de hele ochtend zoet. Buiten een hoog cholesterol en een wat hoge bloeddruk heeft hij geen klachten. Maar wel een volledige checkup incl fittest. Hij moet nog wel een keer terug voor de uitslag.

Pfff dat bevolkingsonderzoek is ook wel een ding he. Mijn moeder krijgt ook nog steeds uitnodigingen en heeft er weinig last van. Maar dat zal voor iedereen anders zijn.

Carnaval schiet al op he. Hier start het officieel ook de 24ste.

Pfff ik heb mijn telefoon laten vallen op de plavuizen vloer in de gang. Hele scherm vol barsten. Moeilijk leesbaar is alles nu. ( dus als er veel fouten in staan weet je hoe het komt). Vanavond maar eens uitzoeken of m'n abonnement niet verlengd kan worden, zodat ik een nieuwe kan krijgen.

Mijn knul is vandaag weer naar school geweest gelukkig.
He gelukkig zeg. Fijn, goed nieuws wat betreft je moeder. Hopen dat het gaat lukken met die anti hormoonkuur.

Het is toch fijner wanneer ze geen chemo zou hoeven he..

O wat balen zeg, van je telefoon. Weet je al of je andere kunt krijgen?
Mijn abonnement was in 2015 al verlopen, hihi dus ik heb al lang recht op een andere. Alleen wil ik heel graag weer een iPhone, omdat ik daar zo aan gewend ben en alles back Up staat in iCloud. Dat is dan erg lastig omzetten naar Android. Dat is dus nog even zoeken wat ik ga doen.

Vandaag thuis gewerkt. Maandag wil ik toch weer gaan beginnen, gewoon 's morgens teamvergadering en dan zie ik wel hoe lang ik het vol hou.
oo, gelukkig zeg, dat je een ander telefoon mag kiezen. Ben je er al uit?

Had jij het ook zo koud vandaag? Ik vind er echt niets meer aan. Hopelijk is het met carnaval niet meer zo koud zeg, dat zou niet lollig zijn.

Mijn vriendin was dit weer ook zo zat, die is met haar schoonzus lekker een paar dagen last minute naar Malaga gevlucht. Jaloers!

Vanmorgen met mijn manager gesproken over mijn verlof. Ik heb er eigenlijk niet zo,n behoefte aan om in 1x al die uren op te nemen.

Afgesproken dat ik mijn overschot aan uren ga verminderen door 1 dag in de week vrij te nemen. Ik had zelf al voorgesteld om dat niet op de vrijdag te doen, omdat wij dan al bijna geen bezetting hebben, maar maandag lijkt mij een fijne dag. Lekker lang weekend. Hij wil wel graag dat ik daar nu nog niet mee begin, maar dat te gaan doen wanneer de nieuwe kracht al een beetje is ingewerkt. Geen probleem, dan gaat het ook weer lekkerder weer worden. Het is gelukkig ook niet zo dat ik nu vast zit aan die maandag. Als ik es een andere dag wil is dat natuurijk ook geen probleem. Het zijn 86 uren, dus ik zou dit een week of 10 kunnen doen. Lekker hoor.

Ik kan me ook wel voorstellen dat je weer wilt gaan werken. En je kunt inderdaad natuurlijk geowon kijken hoe lang je het volhoudt.
Oh wat heerlijk zeg, 1 dag in de week vrij voor 10 weken. En ach maandag of vrijdag is om het even, beide een lang weekend.

Ik heb toch een iPhone via een site besteld, 2e hands dat wel. En dan gewoon een sim only abonnement voor 10 euro per maand. Was goedkoper dan een telefoon bij m'n abonnement, dan zou ik voor hetzelfde abonnement 30 euro kwijt zijn.
Yeah weekend. Lekker. Ik heb me toch iets raars..Een steenpuist (of soort van) op mijn hand, rechts bij de knokkel van mijn wijsvinger. Dat is toch een idiote plek voor een steenpuist?? het begon met een klein hard puistje/bultje, maar werd groter en vurig, heet. Nu zit er echt wel een kop op (lekker verhaal!), maar hij is nog niet rijp. Dus trekzalf erop, gaasje en verbandje. Pfff, zo onhandig! Te veel druk voel ik ook gelijk, het beste is om het een beetje rustig te houden. Met mijn handen in het water is sowieso niet te doen nu met die zalf (hihi, dus mijn knul mag aan de afwas..doet ie door de week sowieso al, maar nu ook) Ik hoop maar dat ie snel rijp is zodat de rotzooi eruit kan. Maar wat een idiote plek. Daar heb ik nog nooit van gehoord. Goeie deal hoor, voor je phone. Niks mis met 2e hands lijkt me. Mijn laptop is ook een 2e hands (re furbished noemen ze dat geloof ik), prima ding. Krijg je m wel een beetje snel? We hebben een hoela hoep besteld. Toch een beetje bewegen en mijn knul wil het ook proberen. :D Pff, ik kon het vroeger niet, 2 x rond en hup dat ding lag alweer op de grond. Ik wil het nu toch echt leren. Komt met een instructie video, ben benieuwd.
Ja, mijn telefoon komt morgen al. En vandaag kwam C al thuis met een nieuw hoesje en beveiligingsglas.

Ik heb ook een hoelahoep. Sinds de zomer ongeveer. Nu gebruik ik hem even niet, maar ga het straks weer oppakken als ik weer mag sporten. Bevalt me goed. Hij ligt op zolder, dus als ik even met de was bezig ben pak ik hem vaak even.

Raar zo'n puist op je hand, ik heb er ook nog nooit van gehoord eigenlijk. Als dat het is natuurlijk, maar zo klinkt het wel.

Ik ga maandag weer werken, heb gisteren en vandaag thuis gewerkt. Vandaag ook al het hele huis schoon gemaakt. Ik ben er wel weer aan toe geloof ik.

Lekker weekend ja. Zoonlief mist morgen zijn voetbalwedstrijd vanwege een schorsing. Hij heeft 10 dec een rode kaart gekregen en deze week kregen we bericht van de knvb dat hij voor 1 wedstrijd geschorst is. Hij moet wel mee met het team morgen. Wil hij zelf ook trouwens hoor.
Wat een kutbrdrijf is post nl zeg. Blijf je speciaal thuis omdat ze de telefoon komen leveren. Kom ik thuis na een rondje met de hond, vind ik een niet thuis bericht in de brievenbus. Terwijl zoonlief gewoon in de huiskamer zat. Bellen met post nl zet geen zoden aan de dijk. De eerste keer wordt gewoon de verbinding verbroken. De 2e keer kunnen ze niks doen voor je. Bezorger kan niet gebeld worden om alsnog te leveren. Nu moet ik dus tot maandag wachten op m'n telefoon. Terwijl we maandag niet thuis zijn omdat iedereen moet werken. Grrrr ik ben zo boos.
En uiteindelijk stond na de klacht toch de bezorger op de stoep en had ik alsnog Mn telefoon. Was dus wel mogelijk om de bezorger te contacten, al zeiden ze door de telefoon van niet.

Toch wel een klote dag vandaag hoor.

Zat wel afstanden te kijken maar elke 10 min geeft de tv een storing en staat het beeld stil. Heel irritant tijdens schaatsen.

Ook wilde ik de was ophangen en was de vloer zeiknat. Wat dat nu weer is.... C is daar nu mee bezig.
Wat een gedoe zeg met je telefoon! Belachelijk dat je zo slecht geholpen bent door de klantenservice en raar, dat ze dan toch nog kwamen..Maar gelukkig heb je m nu. Mijn ontsteking is open, heb voorzichtig de pus eruit gedrukt, kwam niet heel veel uit en nu een nat lapje erop. Ik hoop maar dat alle prut er nu uit is en dat het kan genezen en dat het niet weer opnieuw begint.

Wat balen zeg, van de tv. Komt dat door de tv of is het de box die het niet goed doet? Ik weet niet welke provider jullie hebben?

Ook balen voor je knul zeg, hoewel hij m misschien wel had verdiend? maar is de wedstrijd wel doorgegaan? Hoorde van mijn vriendin uit Amersfoort dat het behoorlijk heeft gesneeuwd jullie kant op. Hier kwam laat in de middag wat, maar viel behoorlijk tegen of mee, het is maar het hoe je het bekijkt. Van mij mag er meer vallen. Het is te hopen dat er niet iets mis is met je nieuwe wasmachine..lekkage door het dak, zou dat ook nog kunnen? Ik voel het trouwens wel gelijk nu, mijn vinger is niet meer heet en mijn hand ook niet. He fijn.

Heb jij altijd al kunnen hoelahoepen? pff, dat gaat me nog veel oefenen kosten
Wat een gedoe zeg met je telefoon! Belachelijk dat je zo slecht geholpen bent door de klantenservice en raar, dat ze dan toch nog kwamen..Maar gelukkig heb je m nu. Mijn ontsteking is open, heb voorzichtig de pus eruit gedrukt, kwam niet heel veel uit en nu een nat lapje erop. Ik hoop maar dat alle prut er nu uit is en dat het kan genezen en dat het niet weer opnieuw begint.

Wat balen zeg, van de tv. Komt dat door de tv of is het de box die het niet goed doet? Ik weet niet welke provider jullie hebben?

Ook balen voor je knul zeg, hoewel hij m misschien wel had verdiend? maar is de wedstrijd wel doorgegaan? Hoorde van mijn vriendin uit Amersfoort dat het behoorlijk heeft gesneeuwd jullie kant op. Hier kwam laat in de middag wat, maar viel behoorlijk tegen of mee, het is maar het hoe je het bekijkt. Van mij mag er meer vallen. Het is te hopen dat er niet iets mis is met je nieuwe wasmachine..lekkage door het dak, zou dat ook nog kunnen? Ik voel het trouwens wel gelijk nu, mijn vinger is niet meer heet en mijn hand ook niet. He fijn.

Heb jij altijd al kunnen hoelahoepen? pff, dat gaat me nog veel oefenen kosten
De lekkage komt waarschijnlijk vanuit de afvoer. Die zat vol zeepresten. Zit nu ontstopper in, moet een nacht blijven staan en dan morgen schoon trekken met een soort veer. Waar dat bij de tv vandaan komt zijn we nog niet uit. C gaat dat morgen uitzoeken als ik naar Ajax ben.

Vanavond maar films gekeken op Netflix.

De wedstrijd ging indd niet door vanwege de sneeuw. Nu sneeuwt het trouwens ook weer hier.

Mijn knul had een rode kaart gekregen omdat hij had gevochten met een jongen die een teamgenoot had aangevallen. Beide hebben toen rood gehad. Ik ben er zelf niet bij geweest maar de clubleiding wilde in eerste instantie een schorsing aanvechten omdat ze het onterecht vinden. Ik geloof dat ze het er nu bij laten omdat het maar om 1 wedstrijd gaat en als ze het aanvechten kan het meer worden.

Fijn dat de druk van je hand af is. Ik hoop ook dat het niet meer terug komt.
De lekkage komt waarschijnlijk vanuit de afvoer. Die zat vol zeepresten. Zit nu ontstopper in, moet een nacht blijven staan en dan morgen schoon trekken met een soort veer. Waar dat bij de tv vandaan komt zijn we nog niet uit. C gaat dat morgen uitzoeken als ik naar Ajax ben.

Vanavond maar films gekeken op Netflix.

De wedstrijd ging indd niet door vanwege de sneeuw. Nu sneeuwt het trouwens ook weer hier.

Mijn knul had een rode kaart gekregen omdat hij had gevochten met een jongen die een teamgenoot had aangevallen. Beide hebben toen rood gehad. Ik ben er zelf niet bij geweest maar de clubleiding wilde in eerste instantie een schorsing aanvechten omdat ze het onterecht vinden. Ik geloof dat ze het er nu bij laten omdat het maar om 1 wedstrijd gaat en als ze het aanvechten kan het meer worden.

Fijn dat de druk van je hand af is. Ik hoop ook dat het niet meer terug komt.
Hm, dus je knul was eigenlijk weer in de problemen gekomen omdat hij iemand te hulp schoot of verdedigde. Terwijl het eigenlijk weer een nobel iets was. Blijft lastig he.

Weet je al wat er mis is (of was hopelijk) met de tv? En doet de wasmachine het weer?

Vanmorgen lag hier ook een aardig pak sneeuw. Nu nog steeds wel, hoewel het wel dooit nu. En het wordt lekker weer van de week!

Nog schaatsen gekeken vandaag? Top weer he, Kjelt Nuis is ook een topper. Dat voorspelt veel goeds voor de olympische spelen.

Mijn knul heeft het hoelahoepen intussen onder de knie, grrr, mij lukt het nog steeds niet. Hoe irritant!!

Het gaat goed met mijn hand, de zwelling is bijna weg. Straks Boer zoekt vrouw. Leuk!
Ik heb schaatsen gekeken, nog steeds met onderbrekingen van de tv, maar dat heeft C inmiddels verholpen. Joepie. Ik kijk naar moordvrouw ipv boer zoekt vrouw, dat waren we al aan het volgen.

Dat hoelahoepen is niet makkelijk hè? Maar de aanhouder wint. Heb ook al mensen gehoord die er blauwe plekken van kregen in het begin.

Ik hoop toch zo dat de schaatsers volgend jaar ook deze vorm hebben, anders worden de torenhoge verwachtingen weer niet waargemaakt. Maar wat waren ze goed dit weekend hè.

Vandaag toch weer naar Ajax geweest, ging goed en was leuk. De mannen waren erg lief en bezorgd.
Gewerkt vandaag, yeah ging goed en voel me nog steeds goed. Heb niet de hele dag gewerkt, tot 2 uur.

Leuke afspraken gehad en de teamvergadering, dus was een goed begin. Ik ben ook heel blij dat ik me lichamelijk oké voel. Dat is een goed teken.

Heb wel dat coachingsgebeuren naast me neergelegd, maar ik ga nu wel een collega helpen. Die strijd al heel lang tegen de kilo's. Kijken of we het samen kunnen en of ik haar een beetje kan steunen. Dat vind ik leuk. Ga morgen samen met haar een voedingsschema maken voor de komende week.
Gewerkt vandaag, yeah ging goed en voel me nog steeds goed. Heb niet de hele dag gewerkt, tot 2 uur.

Leuke afspraken gehad en de teamvergadering, dus was een goed begin. Ik ben ook heel blij dat ik me lichamelijk oké voel. Dat is een goed teken.

Heb wel dat coachingsgebeuren naast me neergelegd, maar ik ga nu wel een collega helpen. Die strijd al heel lang tegen de kilo's. Kijken of we het samen kunnen en of ik haar een beetje kan steunen. Dat vind ik leuk. Ga morgen samen met haar een voedingsschema maken voor de komende week.
Volgens mij heb ik ook blauwe plekken, al lukt het me nog steeds niet. Ja, vanmiddag 1x dat ik m een paar keer kon ronddraaien voor ie weer naar beneden viel, maar daarna was het weer mis. Zeer frustrerend! Heb je vandaag gewerkt? Hoe is het gegaan?

Fijn dat de tv weer storingsvrij is. Een collega van mij heeft nav het bevolkingsonderzoek verontrustend bericht gekregen, dat ze iets hebben gezien wat niet goed is. Ze weet nog niet hoe of wat, maar krijgt nu nader onderzoek. Brrr, gek he, voorheen maakte ik me eigenlijk nooit zorgen om zoiets. Ga er eigenlijk altijd van uit dat het ok is. Maar ook zij had en heeft totaal geen klachten, knobbeltjes of wat dan ook.

Ineens moest ik denken aan mijn knul, stel je voor dat er iets is. Die hele medische molen in, wie is er dan voor hem? Van zijn vader al weer heel lang niets gehoord. Bovendien heeft ie een nieuwe liefde en dus blijkbaar druk met andere dingen. Tuurlijk weet ik ook wel dat ik me nu niet druk moet maken, maar het vloog me ineens een beetje aan. Bah.
Hihi Scarlet, ik was je net voor met m'n post over hoe het werk gegaan is.

Goed dus, ben er heel blij mee.

Heb jij trouwens iets geregeld voor je knul mocht jou iets overkomen? Alhoewel hij wel volwassen is natuurlijk. Als alleenstaande moeder moet je stil staan bij dat soort dingen terwijl je daar helemaal niet aan wil denken.

Maar ja, je kan natuurlijk ook een ongeluk krijgen...

Ik heb toen hij heel klein was al afspraken met Mn broer en schoonzus gemaakt, omdat ik absoluut niet wilde dat hij naar zn vader zou gaan. Mocht mij nu iets gebeuren zal het weer anders zijn, hij krijgt daar zelf ook wat over te zeggen natuurlijk.
Ja, hij is nu volwassen natuurlijk, maar kan zich nog niet redden. Studeert nog, geen inkomen. Ik heb gedeelde voogdij met L., dus hij zou dan toch de aangewezen persoon zijn. Fijn zeg, dat het zo goed ging, het werken. Ook vandaag geen last gekregen?

Wat goed dat je je collega gaat steunen en helpen in de strijd tegen de kilo's. Jammer dat wij niet dichter bij elkaar wonen, hihi.

Ach nee, dat is onzin..Ik wil het gewoon nog niet serieus genoeg. Dan weer wel, dan weer niet, dat is natuurlijk funest, dat weet ik zelf ook wel. Ik probeer het nu binnen de perken te houden door door de week niet te snoepen en licht te eten. Dan kom ik in elk geval niet aan en misschien val ik ook heeeeel langzaam wat af. Misschien gaat die knop nog echt om en misschien ook niet. Ik wil me er niet al te druk over maken. Pfoe, bij ons op het werk heeft de griep toegeslagen lijkt het wel, de een na de ander wordt ziek. Ik hoop echt dat ik niet aan de beurt kom en als het dan toch zo moet zijn, dan na carnaval alsjeblieft! hahaha. Ook alweer een jaar geleden dat ik voor het laatst ziek was, dat was toen met dat gedoe rond S., die het toen allemaal te veel werd. Whaaa, de tijd vliegt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven