single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Ja, het was echt heerlijk vandaag. Helaas was de zon wel snel verdwenen (en vanavond scheen ie weer...), maar de temperatuur was heerlijk. Best druk geweest, alle strijk weggewerkt en toen nog samen met mijn knul zijn kledingkast uitgemest. Weggedaan wat ie niet meer draagt of niet meer past. Pannenkoeken gebakken. Morgen wordt het warm, dan kan ik lekker relaxen.
Zo'n skottelbraai vind ik leuk. Wat een koopje zeg. Grappig, de coach van het team van mijn knul had een voorstel gedaan om met het team naar een wedstrijd te gaan van het World Port Tournament. Geen idee welke wedstrijd, maar wij zijn daar dan waarschijnlijk dus al. Gezellig, als dan ook het team er zou zijn.
Ik vond het vandaag eigenlijk ook wel een heerlijke dag. Met het windje erbij was het heel goed uit te houden buiten.
Verder niet veel gedaan. Veel was opgevouwen, dat is het enige. Lekker luie dag.
Wij hebben ook niet zo veel gedaan vandaag. Lekker naar wijk aan zee geweest met de hond, want daar is een stuk strand waar ze los mogen lopen.
Op een gegeven moment werd het wel erg bewolkt en zijn we weer gegaan ( eind van de middag). Mijn knul moest werken tot vanavond 19:00, dus we hebben laat gegeten.
Dat zou tof zijn zeg, als zijn team daar dan ook zou zijn, wat een toeval.
C is nu lekker een sorbet voor ons halen. Goede afsluiting van een heerlijk weekend.
Mmmm heerlijk, een sorbet.
Pfff, ik weet dat het al een hele tijd niet over S. heb gehad, maar wij zagen elkaar nog steeds. Hij gaf soms wel aan hoeveel schuldgevoel hij had, maar wegblijven lukte ook niet. Het was een supertijd.
We waren al wel aan het proberen te minderen, een soort van afbouwen, maar ook dat lukte weer niet. Vorige week zondag heb ik hem gezien en vanmorgen weer.
Helaas stuurde hij vanmiddag een berichtje, dat hij het echt niet meer aankan, dat hij gek wordt en het verschrikkelijk moeilijk vindt, maar dat hij wil stoppen en of ik dat alsjeblieft wil begrijpen.
Pfffff....natuurlijk begrijp ik dat. Ik begrijp het heel goed. Maar het idee alleen al dat ik hem niet meer zal zien, niet meer leuke flirterige gesprekjes via messenger, dat voelt vreselijk. Terwijl ik er in mijn achterhoofd toch echt rekening mee heb gehouden, vooral omdat hij al eerder heeft aangegeven dat we moeten stoppen. En ik weet gewoon, dat ik hem weer zou kunnen verleiden, als ik dat zou willen.
Maar op de een of andere manier voelt dat niet goed. Het kwam zo recht uit zijn hart, tenminste, zo komt het op mij over, het voelt haast als gemeen wanneer ik dat weer zou doen. En bovendien..dit blijft terugkomen natuurlijk.
Misschien denk je "wat een rotstreek om dat per berichtje te doen", maar ook dat snap ik ergens nog wel.
Een paar maanden geleden hebben we ook eens zo'n gesprek gehad. Heel open, hij voelde zich schuldig naar haar toe, maar ook naar mij, omdat hij vond dat ik zoveel meer verdiende dan wat hij mij kon geven. Natuurlijk wilde ik daar niets van horen, eigenlijk wilde hij er toen ook al (weer) een punt achter zetten. Toen ik toen aangaf dat ik het zo ontzettend moeilijk zou vinden hem niet meer te zien, hebben we dus afgesproken proberen te minderen. Dat is niet gelukt. Die aantrekkingskracht is zo groot..
hij kan het denk ik wel, ik denk wel dat het hem lukt om geen contact op te nemen. Maar of ik dat kan..
Ik wil het wel proberen. Ook als bescherming voor mezelf. Want ook al zouden we weer eens afspreken, hij zal nooit kiezen.
Niet dat ik dat verwacht, maar dan hij altijd dat schuldgevoel blijven houden en weer de handdoek in de ring gooien.
Pffff...dit had ik na vanmorgen eigenlijk niet nu zien aankomen..Ik was juist zo blij dat hij na een week alweer iets wilde afspreken.
Bah.
Ah nee lieverd toch. Wat een vreselijke kut situatie. Natuurlijk hou je er in je achterhoofd rekening mee, maar als hij dan toch de knoop doorhakt is dat natuurlijk erg cru.
Ik snap dat je verdrietig bent, volgens mij heb je ook veel gevoelens voor hem als ik je bericht zo lees.
Probeer hem alsjeblieft niet te benaderen nu, dat gaat alleen maar meer pijn doen. Niet meteen natuurlijk, maar wel op de langere termijn. Desnoods blokkeer je hem ofzo, als je niet zeker weet of je het volhoud.
Hij heeft er natuurlijk al eerder een punt achter willen zetten.
He bah, ik vind het heel rot voor je. Sterkte er mee lieverd.
Dank je. Ja, blokkeren zou misschien wel het beste zijn. Maar dat vind ik zo'n drastische stap he..Maar het zou het ook makkelijker maken voor mezelf, omdat ik dan niet meer wordt geconfronteerd met het wel of niet online zijn van hem, foto's die hij post etc.
Misschien ben ik over een poosje zo sterk dat ik het kan. Nu denk ik nog "hij blokkeert mij ook niet, dus helemaal contactloos blijven wil hij ook niet". Pff, niet dat het wat uitmaakt, maar voor mijn gevoel dan he..
Ja, echt te veel gevoel. Ook al vond ik het helemaal prima dat het was zoals het was, die gestolen uurtjes, ik had er genoeg aan. Maar dat kwam natuurlijk wel allemaal voort uit een heleboel gevoel en niet (alleen maar) lust.
Hopelijk snel weer een beetje er overheen. Maar al met al heeft dit best een lange periode geduurd. Dit is het 4e jaar. idioot gewoon!
Het is in elk geval lekker weer...dat is dan wel weer fijn. Ik ga hem zeker niet benaderen hoor. Hij heeft al eens laten weten dat hij op de één of andere manier geen nee tegen mij kan zeggen en het voelt gewoon heel fout als ik daar nu misbruik van zou maken.
Je hebt echt liefdesverdriet he. Geef jezelf ook een beetje tijd.
Mijn knul had vanavond een oefenwedstrijd. Ze zijn bezig met de selectiewedstrijden voor het komende seizoen. Hij wil heel graag bij de JO-16-1. Er strijden een aantal jongens om die plekken. Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Vandaag ook nog druk geweest met zn folders, mijn eigen werk, etc. De dinsdag is altijd zo'n hectische dag hier, pfff
Morgen lekker vrij, ik probeer een beetje bij te tanken dan.
En, heb je kunnen genieten van je vrije dag? Het was in elk geval wél heerlijk weer zeg! Ik had ook mijn korte dag, snel boodschappen gedaan, was in de machine gedrukt, afwasje gedaan en huppetee naar buiten. Was echt zalig. Morgen weer de hele dag binnen, dus ben blij dat ik er vandaag gebruik van kon maken.
Hoeveel selectiewedstrijden moet je knul spelen? Spannend voor hem hoor! Wanneer krijgen jullie ook alweer zomervakantie? En wanneer gaan jullie weg?
Ik nu nog zo'n anderhalve week werken en dan vertrekken we de 30e naar Rotterdam. Heb er erg veel zin in. Hopelijk dan ook mooi weer, maar zo heet als in Haarlem vorig jaar hoeft nou ook weer niet..hahaha.
Heb m gisteren nog even gesproken op messenger. Hoewel ook fijn, is dat ook wel lastig ja. Een beetje verwarrend vond ik zijn opmerking "ga mij niet verleiden aub, want daar ben ik zwak voor". Klinkt haast als een uitnodiging om het wel te doen, hahaha, maar zo zal hij het wel niet bedoelen. Tssss, terwijl ik toch echt vind dat stél dat ik zou proberen hem te verleiden (doe ik niet hoor!), dan is het toch zijn eigen schuld en zwakte als hij daar in meegaat? Dan moet hij maar zo sterk en stellig zijn dat hij dat kan weerstaan. Heb nog wel even gevraagd of hij zwak was voor verleiding door mij of sowieso zwak voor verleiding, maar hij bedoelt door mij. Dat dan weer wel.
Ach..het is beter even geen contact te hebben. Voor mijn gemoedsrust.
Het wordt in het weekend ook mooi weer he! Lekker hoor.
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel selectiewedstrijden er zijn. Ze trainen natuurlijk ook nog gewoon.
Het was heerlijk vandaag, heb alleen een wasje buiten gehangen en zelf ook lekker buiten gezeten.
Net nog wel wezen hardlopen, was wel warm maar ging goed.
Volgende week laatste week van de hardloopcursus en dan 28 juni een slot run van 5 km.
Hier start de zomervakantie maandag 10 juli. Zoonlief heeft eind juni toetsweek. Die sluiten ze 30 juni af met een dag Efteling. Daarna is hij al wel vrij, moet hijnog rapport ophalen enzo.
Wij vertrekken meteen het eerste weekend als zijn vakantie start. Dan zijn we 2 weken weg en dan zijn we voor de verjaardag van mijn knul weer terug.
Schiet hier dus ook al op de zomervakantie.
Vandaag was het ook goed weer he..jammer, dat we er niets aan hadden. Maar gelukkig bijna weekend en dan ook mooi, dus dat is lekker. Voor jullie is het ook aftellen dus. Fijn vooruitzicht! Volgende week eindelijk weer eens een borrel van het werk.
Collega heeft zijn opleiding tot verzekeringsarts afgerond, is nu dus een "echte" en viert dat met een borrel. Gezellig. Ik zou ook nog een hapje gaan eten met een ex collega, maar omdat zij tot half 5 moet werken en ik altijd tot 15.00 was dat een beetje lastig te combineren (zij woont niet hier), maar misschien is het te combineren met die borrel
Morgen heb ik dan eindelijk mijn uitgestelde functioneringsgesprek. Ben benieuwd..
Ik ben vanavond uit eten geweest met mijn oud collega's. Nog van de tijd dat ik op de groep werkte, dus echt oud collega's zeg maar. Was erg gezellig, weer een hoop collega's en jongeren de revue gepasseerd en de daarbij behorende anekdotes natuurlijk.
Leuk om elkaar weer eens te zien! We waren met zn zevenen.
En nu kan ik niet slapen. Veel te benauwd, bah. Lag te zweten in bed. Zo nog maar een poging doen. Morgen nog een dagje werken, wel een rustig dagje gelukkig.
Ja, was behoorlijk klef afgelopen nacht. Nu is het wel wat beter in huis (alhoewel nog best warm hier, maar met de boel open komt er wel lekker frissere lucht binnen), maar de komende dagen gaat het weer hot worden, dus dat worden weer hete nachten..
Leuk zeg, zo'n etentje met collega's van lang geleden en het "geroddel" is dan eigenlijk ook wel heel leuk he!
Ik hoop trouwens dat het mooie weer straks niet op is, als wij naar Rotterdam gaan!
Eindelijk mijn functioneringsgesprek gehad. Dat was prima. Hij blijft zich afvragen of ik nog steeds op mijn plek zit en niet eens iets anders wil. Denkt dat ik meer zou kunnen en heeft een aantal functies de revue laten passeren, maar dat is gewoon niet mijn ding.
Zo is er een functie, dat is de functie die na mijn functie komt, waarin je oa de beslissingen opstelt. Maar in deze functie draait het heel veel om cijfertjes. En als ik ergens de pest aan heb...ik vind het leuk en ik kan het niet goed. Beetje blinde vlek. Dus nee, dat is niets voor mij. Heb hem nogmaals uitgelegd dat ik zelf niet vind dat mijn huidige functie niet uitdagend genoeg is en ik daar verder ook totaal geen last van heb. Ik vind het juist heerlijk, dat het me makkelijk afgaat. Een soort van nadeel is wel dat iedereen dan ook verwacht dat ik het wel weet dus dat ook iedereen altijd alles aan mij komt vragen. Vaak leuk, soms irritant, wanneer je ergens mee bezig bent. Volgens hem heb ik deze status "verdient". Er was nog een dingetje uit mijn beoordelingsgesprek, waar ik het niet mee eens waar, daardoor dat ik nog steeds niet voor akkoord heb getekend, alleen voor gezien. Dit omdat er van mijn collega en mij iets ver wacht werd van onze manager, terwijl mijn directie collega's die een andere manager hebben, het hier niets eens over gehad hebben. Dit punt is er nu helemaal uit gehaald, omdat afgesproken was dat elke manager dit zou bespreken en dat niet gebeurd is. Mooi, ook weer uit de wereld. TJa, ik ben nu eenmaal totaal niet ambitieus, maar hij moet dan natuurlijk wel elke x even vragen.
Nu in elk geval lekker weekend. Heerlijk. En eigenlijk voel ik me verder best goed...hoop dat dat zo blijft. Ik kan m ook goed met rust laten en heb niet de neiging om steeds contact te willen zoeken.
Fijn zo'n goed functioneringsgesprek. Tja het is heel dubbel denk ik, je zit goed op je plek, vind het leuk en het gaat je makkelijk af. Ik snap wel dat ze zich afvragen of je geen nieuwe uitdaging nodig hebt. Maar als jij dat niet vind is het natuurlijk prima.
Ik ben vandaag voor het laatst bij de fysio geweest. Heb wel een lijst aan oefeningen die ik moet doen. Mn stabiliteitsoefeningen. Dat voel ik nog wel. Dat moet beter gaan. Is dit met 2 weken niet beter dan wil hij me toch nog een keer zien.
Zomer!! Pfoee...eigenlijk te warm om in de zon te zitten, jammer. Gelukkig nu wel wat wolken, dat scheelt weer wat.
Gisteren al het huishoudelijke werk al gedaan, bedden verschoond, de was, balkon geschrobd. Nu lekker niets. Heb een nieuw boek "Eet" een Nederlandse thriller. Spannend! Ik voel me nog steeds prima en ga eigenlijk steeds meer inzien dat het toch ook niet nog jaren op deze manier door had kunnen gaan. Hoewel ik dat volgens mij wel volgehouden had hoor. Echt, idioot he. Ik vond het heerlijk dat ik gewoon mijn leven leidde, met mijn knul, maar daarnaast wel de spanning en verleiding had met iemand waar ik veel voor voelde en ik me ook nog es heel vertrouwd bij voelde, naast die spanning. Maar dat het voor hem niet vol te houden was besef ik eigenlijk steeds beter en ik begrijp het ook echt. Hoewel ik het aan de ene kant erg jammer vind dat het contact (als er al contact is, bedoel ik dan, want heb m niet meer gesproken sinds woensdag) zo afstandelijk is, is dat natuurlijk ook het beste. De vorige x toen hij er een punt achter zette bleef het contact via messenger intiem en dat maakte het des te moeilijker om afstand te nemen.
Ik ben wel een beetje "bang" hoe het in de vakantie zal zijn. Werk is natuurlijk een erg goede afleiding. En het lichamelijke missen gaat misschien ook nog wel komen, tenslotte heb ik hem vorige week zondag nog gezien. En na 3 jaar zeer regelmatige eh...tja, seks, ga ik dat denk ik toch wel missen. En dan vooral juist wél met hem, omdat dat elke x super was.
Nou ja...leven bij de dag en dat gaat tot nu prima.
Hopelijk ben je snel van al je klachten af en blijven de klachten ook weg. Mijn knul is nog steeds niet happy met de fysio. Maar hij wil ook niet terug naar de huisarts, wil eerst zijn behandelingen afmaken (terwijl de ha had gezegd dat hij terug moest komen als het na een aantal behandelingen niet hielp). Wat dat betreft is ie echt zo stront eigenwijs he..Straks heeft hij al zijn behandelingen die hij vergoedt krijgt op, moet er iets anders gebeuren en heeft hij geen recht meer op fysioe de rest van het jaar. Pfffff...lekker hoor, zo'n knul. Ik zei al tegen m dat ie dan ook moet ophouden met zeuren, als hij toch niet van plan is iets anders te doen.
De honkbal gaat bijna de zomerstop in, maar ik zie het nog niet gebeuren dat hij na die zomerstop weer kan spelen.
Heerlijk he, dat zomerse weer. Echt genieten. Bijna te warm om in de tuin te zitten, maar wel heerlijk om met de hond naar het water te gaan.
Zoonlief heeft vanmorgen gewerkt tot 1 uur en is daarna naar het zwembad gegaan.
Vanavond de skottelbraai aangezet. Lekker bbq vlees er op. Ben er zo blij mee!
Wie is de schrijver van dat boek? Ik heb nog een hoop boekenbonnen. Misschien dat ik hem wel ga kopen voor de vakantie.
Goed hoor dat je je zo goed voelt. Natuurlijk weet je in je hart ook wel dat dit zo het beste is. Tja loslaten he.
Grrrr zou je die knullen af en toe niet? Hoe groter hoe eigenwijzer lijkt soms wel. En hem bij kop en kont pakken om naar de huisarts te gaan lukt ook niet meer. Iets met eigen verantwoordelijkheid en zo.
Ooooo ik vind het nu in huis toch wel heel erg warm hoor..Op kantoor was het heel erg goed te doen, ondanks dat we geen airco hebben, wel klimaatbeheersing. Ze hebben trouwens bedacht, juist nu! om onderhoud aan de koelsystemen uit te voeren, waardoor het systeem enkele malen per dag stilgelegd gaat worden. hahaha, wat een timing!
Afgelopen nacht ook erg slecht geslapen vanwege de warmte. Maar ja..niet klagen! Ik zag dat de temperatuur juist wanneer ik vakantie krijg naar beneden duikelt, grrr, dat is natuurlijk ook niet de bedoeling!
Gisteren had ik het wel even erg moeilijk hoor. Wetend dat hij dan aan het werk is 's middags en wat vaak een moment was om met elkaar te kletsen. Het voelt ook ergens zo maf, dat het niet voorbij is omdat het gevoel weg is, maar eigenlijk juist omdat het gevoel te veel werd. Maar dat dit het beste is weet ik natuurlijk ook. Maar dat loslaten valt nog niet mee.
De schrijfster van dat boek is Suzanne Hazenberg.
O heerlijk, die skottelbraai. Smullen weer.
Ik had de ultieme uitdaging vanavond. Ben gaan hardlopen met deze hitte, samen met iemand anders.... ik weet het, spoort niet. Maar met dit weer de sportschool in zag ik ook niet zitten.
Ik ben Mn knul aan het opladen voor de 2 laatste schoolweken. De laatste lootjes gaan niet van harte zullen we maar zeggen. Vandaag hadden ze een techniek project waar het natuurlijk veel te warm voor was, dus stront vervelende pubers. Morgen een sportdag, pffff. Nu met hem afgesproken dat ik hem morgen weg breng en ophaal om hem een beetje te ontzien. ( ik weet het, veel te soft, maar liever dit dan continue strijd). Nog even bikkelen voor hem ( en dus ook voor mij), dan heeft hij vakantie.
Gelukkig was het vandaag (hier tenminste) niet zo warm als gisteren. Hopelijk heeft je knul een leuke sportdag gehad?
Afzien nog even voor hem. Hardgelopen..je bent niet wijs..hahaha. Ik vond het gisteren verschrikkelijk. Maar dat de sportschool je niet aantrok kan ik me dan ook wel weer voorstellen..had je niet lekker kunnen gaan zwemmen ofzo? hihi
Ik vind je wel een bikkel in elk geval.Ik slaap wel slecht de laatste dagen, voornamelijk door de warmte. Nog even doorbijten..dan hoef ik in elk geval een paar weken niet zo achterlijk vroeg op te staan. :D
Ik slaap ook slecht ja.... pffff
En hier is het nog steeds net zo warm als gisteren, morgen ook nog. Sportdag bij Mn knul ging niet zo goed. Hij kreeg toch weer last van zijn rug. Als hij donderdag nog niet kan trainen moet hij langs bij de fysio van de club. ( dat heb je bij selectie teams he).
Ik moest vanavond werken, dus ik ben vanmiddag een paar uurtjes thuis geweest. Vanavond was een bijeenkomst over de dorpsprofielen. Het ging oa over huiselijk geweld en ouderen mishandeling. Aangezien ik aandachtsfunctionaris ben moest ik daarbij zijn. Had verder niet zo veel meerwaarde helaas.
Hier nu alles even lekker tegen elkaar open gezet, hopen dat het een beetje doorwaait
Hier was het afgelopen nacht eigenlijk wel even lekker. Maar vandaag is het weer bal zeg..en morgen wordt de klapper he!
Helaas zien de weersvoorspellingen voor als wij naar Rotterdam gaan er erg slecht uit. Het cijfer wat gegeven wordt is een 1 en een 2 (!) met regen en onweer. Pffff, dan gaan de honkbalwedstrijden ook niet door. Op zich maakt het weer niet zoveel uit natuurlijk, we hebben ons appartement en vermaken ons wel, maar als de wedstrijden gecancelled zouden worden zou het wel erg zuur zijn.
Er kan nog veel veranderen natuurlijk..hopelijk gebeurt dat ook! Handig ja, zo'n clubfysio! Hopelijk valt het mee met je knul.
Die van mij moet vrijdag weer, ik heb m gezegd dat hij eens moet vragen of hij ook werkt met die kinesio tape en of dat iets voor hem zou zijn. Het lijkt mij dat als dat zo zou zijn de fysio zelf al met dat idee zou zijn gekomen, maar het kan geen kwaad het even te vragen, lijkt mij. Waren het eigenlijk verloren uurjes, die bijeenkomst? Dat is jammer. Morgen hebben wij een borrel van een collega,, van 16.00 tot 18.00.
Gezellig en hopelijk niet te warm. Uurtje extra werken, die ik dan mooi gelijk vrijdag kan compenseren, zodat mijn vakantie dan al om 12.00 uur begint.
De fysio waar ik heen ga heeft die tape wel. Hij werkt ook met dry neadle therapie. Dat werkt echt goed. Dan krijg je een klein naaldje in je spier en die geeft een soort schok af waardoor de spier even samen trekt om daarna weer te ontspannen. Ik heb daar veel baat bij gehad en mijn knul ook. Is misschien ook het informeren waard. Volgens mijn fysio draagt het bij aan een sneller herstel.
Lekker zeg, jouw vakantie begint vrijdag. Heerlijk hoor.... ik moet na deze week nog 2 weken.
Wanneer gaan jullie precies naar Rotterdam?
Het wordt wel minder warm, maar volgens mij nog best oké toch?
Ik ga vrijdag onverwacht naar Marco Borsato. En zaterdag de laatste hardlooptraining. (Ben nu ook net terug). Volgende week gaan we voor de 5 km.
He gaaf, Marco Borsato. Waar? Leuk, zo onverwacht.
Dry needling doen ze wel, maar ik denk dan als hij denkt dat het zou helpen had hij dat toch wel gedaan? Ik zie trouwens net op de site dat juist zijn fysiotherapeut het niet doet, maar wel 1 van de anderen in de groepspraktijk. Zou toch raar zijn dat dat dan niet wordt gedaan omdat die van hem dat niet geeft? Misschien kan hij er inderdaad eens naar informeren. Ik zou haast denken dat het iets anders is als overbelasting. Dat zou dan toch wel eens minder moeten worden nu, die pijn? Maar ja, wie ben ik..
wij vertrekken de 30e naar Rotterdam en dan maandag 3 juli weer terug. Minder warm is helemaal niet erg, in tegendeel, maar regen en onweer is natuurlijk waardeloos. Maar ach, er kan nog zoveel veranderen in een week.
De borrel was gezellig. Lekker buiten op het terras gezeten. Omdat er regen en onweer aankwam wel op tijd naar huis gegaan. Ik moest er nauturijk wel doorheen fietsen. Niet helemaal droog overgekomen, maar ach..
Nog 1 kort dagje en dan...heeeeerlijk!!
Volgende week worden de temperaturen wel lager, maar het schijnt wel zomers te blijven.
We gaan morgen naar het ziggo dome. Leuk, leuk. Eind van de middag gaan we hier weg.
Misschien moet je knul eens vragen of een andere fysio eens wil kijken, second opinion. Vaak heeft een ander dan toch een andere mening en aanpak. Maar ja, ik weet natuurlijk niet hoe dat in die praktijk werkt.
Helaas toch niet helemaal overgekomen dus.
Ik ben tussen de buien door nog even met de hond naar de dierenarts gewandeld voor haar jaarlijkse check up en inenting. Ze is weer goed gekeurd. Alleen wel wat aan de zware kant. Sinds de sterralisatie is ze wat zwaarder geworden. De mannen hier thuis instructies gegeven om langer met haar te lopen. Nu ben ik de enige die lang loopt of gaat fietsen met haar. Ze moet meer bewegen,
Ook gaan we kijken naar ander voer.
Jippieeeee vakantie! Wat een heerlijk gevoel zeg, de komende weken even geen rekening te hoeven houden met werktijden etc.
Om het begin van de vakantie te vieren eten we vanavond lekker chinees. hahaha.
Vanmiddag boodschappen gedaan, verder een relaxed weekend voor de boeg.
Heel veel plezier bij Marco Borsato! Ander voer wil vaak ook wel helpen, maar veel beweging is natuurijk ook altijd goed (voor mens en hond..hihi)
Mijn knul hikt tegen een studieopdracht aan, pfoeee. Hij moet een leerdoel "kiezen" en dat SMART maken. Nu heeft hij geen problemen met het SMART gebeuren, dat snapt ie wel, heeft ie ook al eerder gedaan, maar een leerdoel...De opdracht wordt erg streng beoordeeld, dus hij wil het wel goed en serieus doen. Wat hij extra vervelend vindt, is dat het een leerdoel moet betreffen wat alleen de 1e periode beslaat (ik denk dan dat het nu vrij laat is om die opdracht te doen, nu die 1e periode bijna voorbij is, was handiger geweest aan het begin), maar één van de vragen waar hij tegenaan hikt is: wat wil je bereikt hebben aan het eind van de 1e periode. Hij heeft geen flauw idee. En dit komt elke periode terug. Dus hij moet dan ook elke x een ander leerdoel hebben.
Ik word ook helemaal flauw van dit soort opdrachten, hahaha, dus aan mij heeft hij dan niet veel. Hij is heel nuchter, hij wil gewoon zijn diploma halen. Klaar. Dat is zijn leerdoel. Hij zal er toch iets mee moeten..
Oh zo herkenbaar van je knul, ik moest tijdens mijn opleiding en stages ook steeds leerdoel formuleren en smart maken. Hij moet niet te groot denken. Dat diploma is een einddoel. Wat hij daarvoor moet doen kan een leerdoel zijn. Denk aan hele concrete doelen, die zijn het makkelijkst smart te maken. Misschien kan hij van het formuleren van zijn doel zijn eerste leerdoel maken? 😂😂
Marco Borsato was weer top. Trijntje Oosterhuis, Maan, van Velsen, Clousou, Ronnie Flex, zomaar een paar namen die optraden naast Marco. Live een huwelijksaanzoek mogen meemaken op het podium.
Mijn knul hikt ook tegen zijn toetsweek aan. Hij moet ook nog dit hele weekend werken ivm kersenfestival. Vanmorgen om 6:30 begonnen tot vanmiddag 16:30, lange dag voor het knulletje.
Hij begint maandag met Nederlands en studie vaardigheden. Dat moet wel goed komen. Dinsdag Engels en wiskunde, dat is een uitdaging. Heb alles met hem gepland, wanneer wat te leren enzo. Op hoop van zegen, hopen dat hij het niet verknald.
Vanmorgen laatste hardlooptraining gehad, in de regen😣. Niet leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven