Single parents, deel 23

05-01-2019 13:37 1135 berichten
Een topic waar (van oorsprong) single parents lief en leed met elkaar delen. Er is altijd ruimte voor nieuwe mede schrijvers, ook al lijkt het ondertussen een besloten club ;-)
De hond heeft het nooit zo leuk gevonden om alleen te zijn. We deden haar altijd in de bench, dat ging jaren prima. Tot deze zomer de buurvrouw ineens begon te klagen. Aan één kant, de andere maakt het niet uit. Ze heeft ook al een keer de politie gebeld voor een andere hond in de straat die een avond alleen was en ook aan het blaffen was.
Tja dillema dus..... ik wil geen ruzie met de buren, maar ook niet elke keer die zooi in huis.
Vandaag nog even met mijn fysio begeleider gesproken die de crosscore les geeft vanmorgen. Ik vind het zo frustrerend dat ik nog steeds niet op niveau ben qua conditie en kracht.
Natuurlijk moet ik blij zijn met wat ik wel kan en doe, maar ik wil zo graag weer terug op mijn oude niveau zijn. Hij snapt mijn frustraties, maar vind ook dat ik moet accepteren dat het zo is. Dat weet ik ook wel..... maar soms wordt ik er zo verdrietig van😢
Och meis, het accepteren is vaak het moeilijkst he..En je bent al zo goed bezig, ik denk dat je er niet nóg meer aan zou kunnen doen (en dat is juist zo frustrerend natuurlijk). Kunnen ze ook aangeven of het wel nog beter wordt dan dit of dat dit het is? In het eerste geval zou je "alleen maar" je verwachtingen wat moeten bijstellen (qua tempo), maar als het dit is, is het wel een groter proces. En iets verstandelijk weten en dan in de praktijk brengen zijn vaak toch 2 verschillende dingen he!
Misschien zou je er hulp bij kunnen krijgen, bij het acceptatieproces? En aan de andere kant..als jij zelf het gevoel hebt dat het beter kan dan nu, moet je er ook voor blijven knokken. Alleen zo sneu dat je er dan verdrietig van wordt. Knuffel voor jou!
Hm, moeilijk met de hond..Kan me ook voorstellen dat, wanneer ze echt jankt en/of blaft, dat voor de buren ook niet heel fijn is. Doet ze ook andere stoute dingen of is het steeds die prullenbak? Net als bij een klein kind, alles wat kwaad kan wegzetten als ze alleen is? Want blaft ze niet als ze alleen thuis is maar niet in de bench zit?
De boodschappen zijn net gebracht, heerlijk, kan er weer even tegen.
En lekker bijna weekend, ook erg fijn.
Mijn knul gaat zo trainen en ik mik straks een stoommaaltijd in de magnetron. Hij eet pas als hij weer thuis is, dat is mij echt te laat.
Haha, ze heeft alles al uit de kast getrokken qua kattenkwaad. Als er boven een deur open staat dan sleept ze het wasgoed naar beneden. Ze doet er verder niks mee, maar ligt wel verspreid op de bank. De plastick bak staat al buiten, die heeft ze ook al eens leeg gehaald. En als we iets op het aanrecht laten slingeren dan krijgt ze het te pakken. Een grote ondeugd is het. Vandaag heb ik haar in de bench gedaan. Mijn knul is om 1 uur klaar met school, ze is dus niet heel lang alleen geweest. Het gaat met name om de maandag en dinsdag. Heb al contact gezocht met een uitlaat service, maar die heeft op dit moment geen plek. Ff verder zoeken dus.
Vandaag toch weer wat heftige afspraken gehad. 1 gezin met dusdanige schulden en huur achterstand dat de vader aan zelfmoord denkt.
Daarna een gescheiden paar (jonge) ouders waarvan moeder een ketamine en ghb verslaving heeft en was opgepakt met een grote hoeveelheid drugs. Kinderen wonen nu bij hun vader en voor het contact met moeder moeten we een plan gaan maken.
Ingewikkelde zaken, maar gelukkig werken de mensen tot nu toe wel mee.
Mijn eigen knul is ook weer niet happy, gestopt met blowen en roken. Maar kreeg vanmiddag een appje dat het te veel wordt, gek in zijn hoofd en de medicatie helpt niet. Dinsdag een afspraak met de huisarts voor hem.
Pfff ik ben gesloopt na zo’n dag
Fijn dat je die afspraak bij de huisarts hebt kunnen maken voor je knul.
Zou het niet ook zo kunnen zijn dat hij juist rustiger in zijn hoofd wordt van het blowen? Hopelijk kan de huisarts iets voor hem doen. Dat zijn inderdaad behoorlijk heftige afspraken zeg, die jij had. Vreselijk, dat iemand alles zo uitzichtloos vindt dat hij een eind aan zijn leven wil maken. Hahaha, het is echt een boefje, die hond van jullie, maar als je het zo opschrijft is het ook wel heel grappig...
Gelukkig is het weer weekend! Vanmiddag al lekker bijna alles gedaan wat ik wil doen in huis, mijn bed verschoond dus straks in een heerlijk fris bed, Morgennacht weer honkbal kijken, dus overdag een beetje rustig aan. Mijn knul gaf aan toch weer wat meer last te hebben van zijn schouder na de training. He jammer. Ik hoop wel dat de stijgende lijn doorzet, want hij merkte nu ook wel dat het ondanks dat hij heel stoer zei gewoon "door de pijn heen te willen spelen", gewoon niet lukt. Je lichaam doet dat gewoon niet of doet iets anders dan jij wilt.
Gelukkig is het bijna einde seizoen en heeft hij echt even compleet rust. Volgende maand weer naar fysio, ondertussen zijn oefeningen blijven doen en maar hopen dat het nog verbeterd. Straks the Masked singer. Kijk je dat? Ik vind het wel leuk om te raden wie er in dat pak zou kunnen zitten, samen met mijn knul dan. Zoveel kijken we niet samen, dus is dat wel gezellig.
Ik kijk ook naar de mask singer. Wel alleen want mijn knul is naar zijn vriendin en c is nog niet thuis.
Heerlijk weekend! Ben er aan toe.
Mijn knul werd juist rustiger van blowen, dus dat mist hij nu. En zijn adhd medicatie is al sinds groep 8 hetzelfde, terwijl hij natuurlijk flink gegroeid is. Dus logisch dat dat niks doet. Ik hoop dat hij dinsdag bij de huisarts ook goed kan uitdrukken hoe hij zich vult en dat hij denkt aan de dood.
Wat een zorg erbij zeg.
Hé bah vervelend dat jouw knul toch weer meer last krijgt zeg. Mijn knul voetbalt momenteel ook niet, die geeft aan veel te moe te zijn.
Maar nu lekker weekend en rust in de tent.
Ja, dat dacht ik al, dat hij rustiger werd van blowen. Misschien is er een manier om wel het rusteffect geeft van de weed zonder de bijverschijnselen van het blowen.
Goed dat hij de afspraak heeft. Er moet vast iets gebeuren met de ADHD medicatie en sowieso, hopelijk is hij eerlijk en spreekt hij zich uit. Dat hij moe is heeft daar natuurlijk ook alles mee te maken. Veel zorgen voor jullie, bah.
afgelopen nacht met mijn knul honkbal gekeken. Pff, het zijn toch geen tijden hoor. Wedstrijd begon om 2 uur en om half 6 was het afgelopen. Nu gaat het wel, hoop dat ik me morgen ook ok voel. Vanavond niet te laat naar bed.
Komende nacht ook een spannende wedstrijd, maar die ga ik natuurlijk niet kijken, ben helaas niet vrij. Straks natuurlijk voetbal. En dan weer een drukke werkweek voor de boeg. Het weekend gaat weer veel te snel.
Ik ben ook vreselijk moe, niet zo veel gedaan dit weekend.
Vanmorgen wel heerlijk met de hond naar het bos geweest. Vanmiddag een verjaardag. Oom van c werd 65 ( die man met longkanker). Hij ligt alleen nog maar op bed, maar wilde het heel graag vieren, want niemand had verwacht dat hij het zou halen. Visite werd in etappes verwacht en iedereen een uur, zodat er niet te veel te gelijk zouden zijn.
Wij waren van half 4 tot half 5.
In het bos was het echt heerlijk vandaag. Was gewoon warm met de jas aan.
Morgen begint de werkweek weer ja. Pffff, ben ook zo mega druk. Hoop dat de week ook snel voorbij vliegt.
Bah, wat was het weer een chaotische dag. Was blij dat ik naar huis kon om 15.00 uur. Het vervelende is ook nog dat er al een week geen manager aanwezig was, door een samenloop van omstandigheden zijn de 2 die er nu nog zijn tegelijk met vakantie. Handig handig in deze chaos. Er is dus niemand bij wie je met je frustraties terecht kunt.
Het was echt warm he! Heel apart vond ik, met die toch al herfstige natuur. Vandaag was de temperatuur ook nog prima. Fijn dat jullie de verjaardag nog konden vieren van die oom, dat zal hem goed hebben gedaan. Ik kon vanochtend nog een staartje van de wedstrijd zien tijdens mijn ochtendritueel. Helaas, deze wedstrijd hebben ze verloren. Nu een dag niet en dan morgenavond weer, begint om 22.00.
Ik ga toch proberen om te kijken. Hoef woensdag maar 4 uur te werken en kan daarna de hele middag naar bed als ik dat zou willen (en kunnen). Het is maar 1x per jaar en het is gewoon zooo spannend. Pff, zeg ik nu stoer he..wie weet hoe ik me morgenavond voel. Nou ja, kan natuurlijk altijd nog gewoon naar bed.
Ik ben al moe als ik normale bedtijden aanhou..... pffff moet er niet aan denken om ook nog die nachtwedstrijden te moeten kijken. Al lig ik halve nachten sowieso wakker, dat dan weer wel.
Ik had vandaag werkbegeleiding en ook daarin werd weer eens duidelijk dat ik ook op het werk veel meer mijn grenzen moet aangeven. Ff de rem er op blijkbaar. Ik baal er vreselijk van, maar het is niet anders. Ik ben zo moe.
Morgen mijn teamleider maar even aanschieten voor een afspraak. Kijken wat er mogelijk is.
Ook al is het moeilijk, geef toe aan hoe je je voelt Dolphine. Een ander kan dat niet voor je inschatten en het is heus geen falen als je even een stapje terug moet/doet.
Hoop dat het gaat lukken! Heb je je teamleider nog gesproken?
Hoe was het bij de huisarts met je knul? Kan hij iets voor hem doen?
Wat een verhaal he, over die boerderij in Ruinerwold? Bizar gewoon. Ik ben benieuwd in hoeverre alle berichtgeving klopt, het is een vreemd verhaal.
Ik heb maandag een gesprek met mijn teamleider.
De huisarts zat wel heel erg op zijn medicatie, terwijl dat nu juist het gene is wat hij niet wil. Hij heeft nu wel voor een paar dagen slaap medicatie. En een verwijzing voor de psycholoog. Dat was op zijn eigen verzoek, dus het zal mij benieuwen of hij wel die gesprekken echt gaat doen.
Hij heeft wel heel goed benoemd wat hij dan voelt, sombere buien, opeens opstekende woede, drukte in zijn hoofd. Het liefst wil hij rust, want hij wordt er, zoals hij zelf beschrijft helemaal gek van.
Moeilijke zoektocht, pfffff
Ja, dat is zeker een moeilijke zoektocht. En ondertussen maak je je ook hartstikke zorgen en hoop je dat het goed met hem gaat. Misschien voelt je knul dat hij het nodig heeft en gaat hij ook echt die gesprekken aan.
Ik ben zo blij dat ik maar een korte dag had vandaag. Pff, had het echt even gehad met de chaos en de onduidelijkheid omtrent alles. Ik was met iets bezig wat echt af moest voor ik weg ging en dan al dat "gedoe" om je heen, bah. Morgen overleg met het nieuwe team, terwijl er nog niets duidelijk is dus dat lijkt dan zoveel verloren tijd terwijl het zo verschrikkelijk druk is. Volgende week ook nog een collega met vakantie, pfff, dat gaat leuk worden. Ben er echt even klaar mee.
Heb afgelopen nacht tot ongeveer 1 uur honkbal gekeken. Het ging zo slecht, ze hebben ook verloren, ik heb het eind niet afgewacht. Voel me niet extreem moe nu ofzo, ben dat aantal uur slaap eigenlijk al min of meer gewend, met mijn gebroken nachten. Het was hier erg mooi weer vanmorgen, maar nu wordt het toch weer erg donker, denk dat het zo gaat regenen. Straks lekker een grote pan nasi maken en voor het weekend staat er snert op het programma. Ooooo, daar heb ik ook erg veel zin in :)
Oh ja snert, heerlijk! Ik heb het afgelopen weekend gemaakt.
Vandaag echt vrij geweest en eigenlijk ook niks in huis gedaan. Alleen wezen sporten vanmorgen en boodschappen gedaan.
Verder heerlijk lui geweest.
Ben benieuwd of die vergadering jullie iets gaat opleveren dan.
Morgen heb ik ook een drukke dag, dus duik lekker mijn bed in nu.
Zo hehe, wat een heen en weer gerace vandaag zeg. Eerst voor Jan * naar Tiel gereden om mijn knul naar school te brengen. Hem daar afgezet, maar ik was nog niet thuis of kreeg al bericht van zijn docent. Hij was niet in de klas en bleek al weer in de trein terug naar huis te zitten.
Uiteindelijk hem contact laten opnemen met haar om afspraken te maken.
Voor het werk heen en weer gereden tussen verschillende afspraken.
Tussen de bedrijven door gebeld naar de psycholoog en een intake voor volgende week donderdag voor mijn knul gepland.
Nu weer uitgeteld op de bank.
Morgen gelukkig niet zo veel afspraken, kom ik eindelijk eens aan de telefoontjes en zo toe
Fijn dat dat nu geregeld is. Nu ook hopen dat je knul naar de intake gaat en dan ook alles zegt. Nu lekker weekend!
Er is niet veel uit het overleg gekomen. Er zijn nog zoveel vragen en onduidelijkheden, we hebben toch nog om een verduidelijking gevraagd.
Zo moeten wij komen met doelstellingen. Wat men eigenlijk wil is dus dat alles wat er in komt, ook weer uit gaat. Op tijd. Dat is nu dus al jaren onmogelijk, door een tekort aan artsen, dus hoezo moeten wij dat nu met hetzelfde aantal mensen ineens kunnen oplossen? Wij vragen al weken om de cijfers, er wordt elk jaar een prognose gemaakt van de instroom en aan de hand daarvan wordt het personeelsbeleid vastgesteld, het budget, alles eigenlijk. Het is toch ook onmogelijk om een doelstelling neer te leggen als je niet weet waar je vanuit moet gaan? In elk geval met het team besloten om met een zo miniem mogelijke doelstelling te komen. Over 2 weken weer overleg. 1 vd managers kwam vandaag bij mij, om te zeggen dat hij toch een beleidstuk gaat schrijven over uitbreiding voor ons. Hij ziet en merkt dat het ons over de schoenen loopt, dat het ook niet meer realistisch is, gezien een aantal langdurig zieken en aan de andere kant wel uitbreiding op anders personeelsvlak, waar wij alleen maar meer werk van krijgen. Het is nog niet gezegd dat het ook daadwerkelijk gerealiseerd kan worden, want daar mogen zij zelf niet over beslissen, dat gaat dan weer naar een districtsmanager etc etc. Pffff....ambtelijke molens blah blah blah. Iedereen krijgt een kort lontje omdat er gewoon te weinig tijd is voor alles. ziekte en vakantie is niet meer op te vangen.
Nou ja...weekend!! Grrr, had ik bij mijn boodschappen gisteren zo'n verspakket besteld voor de snert, was het uitverkocht! Maar ik heb er zo'n zin in, ben dus toch vanmiddag nog op de fiets naar de winkel gegaan om er 1 te halen. Morgen maken. Komende nacht honkbal kijken, waarschijnlijk de laatste wedstrijd, want ze (NY Yankees) doen het zo verschrikkelijk slecht. Als ze deze ook verliezen zijn ze uitgeschakeld voor de World Series. Wat een tegenvaller zeg, terwijl ze in het seizoen zo goed waren. Echt jammer.
Ik heb een beetje buikpijn. het is niet dezelfde pijn als toen, maar het zit wel een beetje aan de rechterkant. Even in de gaten houden dus. Hoe is het bij jullie met de zieken? Bij ons vallen er steeds meer mensen uit, het heerst echt. Ook buikgriep.
Een rustig weekend. Weer. haha. Afgelopen nacht honkbal gekeken en ze hebben zowaar gewonnen. Wat betekent dat ze er nog niet uit liggen, dus komende nacht weer voor de tv. Gaat wel heel erg moeilijk worden hoor, want ze moeten nu 3 wedstrijden op rij winnen. Wedstrijd begint pas om 2 uur, dus ik mag nog even..Tussendoor maar even proberen een dutje te doen, maar dat lukt meestal niet. Erwtensoep gemaakt, was heerlijk. Morgen is ie natuurlijk nog lekkerder, gelukkig nog genoeg over. Mijn vriendin zou eigenlijk komen, omdat ze de verjaardag van haar broer zouden vieren bij haar vader in het verzorgingshuis (daarna dus), maar het norovirus heerst in het huis, dus ze komt hier niet naartoe. Niet erg, kon nu lekker luieren.
Pfff meid toch, hoe hou je het vol al die nachten honkbal.
Voor mij is het nu ook laat, maar dat is echt uitzondering.
Jij een rustig weekend, ik heel druk.
Vanmorgen de verjaardag van mijn buurjongetje, vanmiddag mijn nichtje die 16 werd. En vanavond met 3 collega’s naar een toneelvoorstelling van een andere collega geweest. Daarvoor een hapje gegeten. Druk dagje dus.
Morgen nog een verjaardag van mijn vriendin.
Oh heerlijk die vers pakketten soep. Vorige week had ik ook snert en voor morgen bruine bonensoep.
Na de herfst vakantie start mijn knul met zijn eerste examens. De eerste is ICT en daarna Nederlands. Voor het eggie dus. Spannend voor hem.
Bah wat een gedoe op je werk zeg. Ik mag toch hopen dat ze er de noodzaak van inzien dat er mensen bij moeten. Dit is toch geen doen zo.
Nog even en jullie vallen allemaal om.
Bij ons valt het gelukkig nog erg mee met zieken.
Pas jij een beetje op jezelf? Er zijn grenzen hé, hoe moeilijk ook.
Het weekend is om gevlogen met al die verjaardagen. Vanmiddag bij mijn vriendin geweest. Nu lekker nog even tv kijken en daarna mijn bedje maar weer in.
Echt ruk geslapen vannacht. Was om 7 uur al weer wakker. Uiteindelijk nog wel weer in slaap gevallen tot 11 uur😱.
Kijk jij ook naar expeditie Robinson? Ik vind dat zo leuk.
Zit er al weer midden in
Ja, dit seizoen volg ik het voor het eerst sinds lange tijd weer redelijk, heb alleen de 1e paar gemist. Wat een gekonkel en intriges toch weer. Maar arme Rijk, die niet verder is gekomen dan Duivelseiland..vind ik echt sneu!
Honkbal is nu klaar voor ons hoor, ze hebben zaterdag verloren en zijn nu uitgeschakeld. Jammer! Wat heb jij een druk weekend gehad zeg, maar wel gezellig.
Spannende tijden dus straks voor je knul. Moet ie nu ook in de vakantie veel leren?
Pff, ik heb weer wat. Ik had toch al gezegd dat ik wat buikpijn had? Ik had laatst ook last van mijn rug, een soort spierpijn alsof ik iets verrekt zou hebben. Paar dagen geleden wat last van een plekje op mijn rug en in de spiegel gezien dat ik daar echt een vuurrode uitslag heb, beetje bobbelig. Ook in mijn ineens 2 rode bultachtige plekjes. Het voelde ook wat heet en het jeukte. Gegoogled en het lijkt toch wel erg op gordelroos. Vanmorgen de huisarts gebeld, kon gelukkig om 9.20 al terecht en inderdaad, gordelroos. Pfff. Gelukkig doet het niet heel veel pijn, ik heb collega's die er weken door geveld waren. Het jeukt, prikt/brandt en doet een beetje pijn, maar het is goed te verdragen. De huisarts heeft ook gelijk even mijn temperatuur opgenomen, maar ik had alleen wat verhoging, 37,7.
Hopelijk word ik er niet echt ziek van. Ik ben eigenlijk vergeten te vragen of ik ook nog meer plekjes zou kunnen krijgen. Kan me voorstellen dat het dan wel een stuk pijnlijker zou worden. Het voelt een beetje als een schaafwond, die trekt en schuurt. Kan paracetamol nemen tegen de pijn, maar zo erg is het niet. Misschien vanavond, zodat ik wel gewoon kan slapen, dat viel afgelopen nacht bij ook tegen.
Mijn knul is als de dood, dat hij het ook krijgt. Qua besmetting is het alleen besmettelijk via vocht van de blaasjes (het is het waterpokkenvirus wat iedereen die waterpokken heeft gehad in zijn lichaam heeft en dat ineens de kop opsteekt) en omdat het bij mij bedekt is door kleding valt dat dus reuze mee.
Hopelijk blijft het hierbij, zowel bij de plekken die ik nu heb als het ziekige gevoel. Niet helemaal 100 procent fit, maar fit genoeg om gewoon door te gaan.
Jammer eigenlijk. hahahaha oh nee, laat ik niet de goden verzoeken..een collega is met vakantie en kan het de rest niet aandoen om nu ziek te worden.
Ohoh, ik help het je hopen. Maar ziek is ziek hè.
Ik had vandaag ook een gesprek met mijn teamleider. Ik “mag” ook even geen zware casuïstiek oppakken tot er iets afgesloten is. Dat is moeilijk omdat we een wachtlijst hebben en iedereen roept geen tijd te hebben.... ik ga me dan schuldig voelen en pak het dan toch maar op.
Maar voorlopig even niet dus. Pas op de plaats en dingen oppakken waar ik energie van krijg.
Zo moeilijk hè die grenzen steeds....
Al zit ik er deze week wel weer een stuk beter in dan vorige week.
Nou ja, het komt goed......
Voorlopig moet ik mijn energie ook goed verdelen omdat mijn knul ook het nodige vraagt.
Fijn dat je een gesprek gehad hebt. Nu is het nog zaak je aan de afspraken te houden he..voor je eigen bestwil. Haha, het is altijd zo makkelijk zeggen voor iemand anders.
Ik was gisteren zo moe, zodra mijn hoofd mijn kussen raakte was ik weg. Alleen jammer dat ik wel weer veel te vroeg wakker werd. Voelde me vandaag ook wat moe en ik kon niet met mijn rug tegen de leuning van mijn stoel zitten op kantoor, die was echt te hard en dat deed pijn. Heb ik gelukkig thuis geen last van. Ligt misschien ook aan de kleding, heb nu een wijd sweatshirt aan wat nergens tegenaan drukt, dat scheelt ook wel denk ik. Zaterdag een 80 90's disco classics dansfeestje, hoop dat ik daar gewoon lekker heen kan. Morgen een overleg gepland met mijn naaste collega's en de manager. Hopelijk wat antwoorden op vragen van ons en meer duidelijkheid over hoe het er vanaf 1/1 voor ons moet gaan uitzien in de teams. Wat mag en wat moet. Hoeveel mogen we zelf regelen en aan welke kaders moeten we ons houden? Is het strikt gescheiden of mogen we over de teams heen werken? Dat zien wij het liefst, omdat we gezien de te geringe bezetting anders niet zien hoe we het voor elkaar moeten krijgen allemaal. Nou ja, dat soort dingen..En gelukkig mijn korte dag. Ik vind echt dat de dagen voorbij vliegen. Niet normaal.
Hoe gaat het met de hond?
Ach gossie de hond..... ze is gisteren voor het eerst met de honden uitlaat service mee naar het bos geweest en dat is heel goed gegaan. Ze wilde graag met de andere honden spelen.
Vrijdag komt ze het contract brengen wat wij dan moeten tekenen en dan gaat ze vanaf maandag elke week mee. Volgende week zelfs 2 dagen, ook woensdag, omdat ik dan een training heb.
Toch klinkt het pijnlijk hoor die gordelroos, best lastig als je niet normaal op je stoel kan zitten. Ik hoop dat je er snel vanaf bent.
Wij hadden vandaag afscheid van een collega die met pensioen ging.
Morgen lekker vrij, gelukkig. Ik lag gisteren om half 10 al op bed. Vandaag door dat afscheid een lange dag. Morgen avond met mijn knul naar ajax- Chelsea. Leuk natuurlijk, maar ook wel weer veel.
Nou, jij viert nu feest want Ajax heeft net gescoord, hahaha.
1-0. O jee, even de var afwachten..oooooo buitenspel????!!!
Dat is k*t zeg. Fijn dat het zo goed ging met de hondenuitlaatservice. Best een duur grapje, of niet? Het overleg was niet bijster opwekkend. Hoewel nog niet helemaal zeker, krijgen we er ondanks dat we te weinig mensen hebben waarschijnlijk geen extra hulp bij. Heeft alles te maken met het budget en dat dat vanaf volgend jaar op een totaal andere manier verdeeld gaat worden. Daar word je natuurlijk niet vrolijk er van. Dus al verzuip je in het werk, het is puur een kwestie van geld.
Maar overwerken mag dan weer wel. (vrijwillig). Dat kost toch ook geld, denk ik dan..Zal wel weer een ander potje zijn. Verder is er vooral nog veel onduidelijk, helaas heeft het overleg ook niet veel helderheid verschaft. Ja, het is duidelijk geworden dat je het echt moet oplossen binnen het team, dat mogen we niet loslaten. Bleh, ik kreeg er geen energie van. Heb ook de hele middag al hoofdpijn.
Misschien ook door de gordelroos, daar heb ik eigenlijk vrij weinig last van gehad vandaag, het is net nu dat ik het weer voel jeuken en prikken.
Jij gaat ook maar door he..neemt niet veel rust voor jezelf. Want het is net zoals je zegt, ook al doe je ook wel veel leuke dingen, het kost wel energie. Gewoon een dagje gewoon lekker helemaal niets zou ook wel eens lekker zijn. Ik had voor het avondeten een spruitjesovenschotel gemaakt, met spruitjes, spekreepjes, champignons, een uitje, knoflook, creme fraiche en geraspte kaas. Koolhydraatarm, maar wel veel calorieen, haha.
Het was heerlijk. Bij de boodschappen heb ik een verspakket voor herfst risotto besteld. Hopelijk is dat niet ook uitverkocht, zoals het erwtensoeppakket vorige week.
Wat was dat balen gisterenavond. Ze kwamen inderdaad voor, maar ja buitenspel... en dan in 86 ste minuut een tegendoelpunt. Wat een tegenvaller zeg. Maar goed, er is nog niks aan de hand, het kan nog alle kanten op.
Vandaag had mijn knul die intake bij de psycholoog. Ik moet eerlijk zeggen dat hij dat weer onwijs goed gedaan heeft. Goed verwoord waar hij last van heeft en tegen aan loopt. Goed verteld wat hij wel en niet wil....
Ze zijn er nu op uit gekomen dat psycho motorische therapy de beste optie zou zijn. ( niet alleen praten maar ook sporten en bewegen). Alleen is er een wachtlijst en is het niet duidelijk wanneer hij kan starten. Afwachten weer.....
Goed van je knul. Wel balen dat ie dan weer op een wachtlijst komt he..Je wilt toch gelijk aan de slag en dat is toch dan ook wel nodig. Hopelijk duurt het niet te lang en kan hij ook weer moed putten uit het feit dat hij die intake nu achter de rug heeft en zicht heeft op therapie. Net the Masked singer gekeken, tssss, Tineke Schouten...die hadden wij echt niet bedacht. En Rick Brandsteder ook niet. En die Josje Huisman had ik ook niet kunnen raden. Maar die robot...het kan Edsillia niet zijn, omdat de robot zei dat ze nog nooit mee had gedaan aan het songfestival, maar die stém..
Echt een erg leuk programma.
We slaan het dansfeestje morgen over. Mijn vriendin heeft de hele week veel gewerkt en moet morgen en zondag ook weer werken en ik heb toch wel wat last van die gordelroos, niet helemaal comfortabel. Ik heb de kaartjes mooi kunnen verkopen. Dus maar weer bijtanken dit weekend. Pfff, ik doe niet anders de laatste tijd. Hoop ook dat het qua werk weer eens de andere kant op gaat, dat je gewoon lekker kunt werken, zonder het gevoel te hebben dat je constant achter de feiten aanloopt.
Lekker mijn bed verschoond vanavond, verheug me er nu al op, haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven