Single parents, deel 23

05-01-2019 13:37 1135 berichten
Een topic waar (van oorsprong) single parents lief en leed met elkaar delen. Er is altijd ruimte voor nieuwe mede schrijvers, ook al lijkt het ondertussen een besloten club ;-)
Yep, ik ook. Deze week nog werken en dan ook vrij tot donderdag.
Fijn dat jullie toch konden starten. Heb je de weersvoorspellingen gezien? Storm nummer 3 dit weekend met in elk geval veel regen. Ik hoop toch zo dat ze er nog naast zitten! Vooral die regen zou veel roet in het eten gooien.
Mijn gesprek was top. Afgesproken dat ik vooral kritische opmerkingen moet blijven maken, nou, dat zal geen probleem zijn, hahaha. Verder gaat ze uitzoeken in hoeverre ik weer iets ter ondersteuning van de artsen zou kunnen doen (omdat dat door werkdruk en tijdsgebrek is stopgezet), ze zegt niets toe, maar zoekt het in elk geval uit. Dat vind ik al prima.
Ja, balen dat er weer een storm aan lijkt te komen. Zo balen van al die optochten en carnavals feesten. We moeten maar heel hard duimen dat het mee gaat vallen.
Ik heb vanmorgen ook weer een gesprek gehad op het werk, en ik ga vanaf 1 maart weer volledig werken. Heb het gevoel dat ik niet meer zo achter de feiten aanloop en wat meer rust in mijn hoofd, dat is fijn.
Natuurlijk schommelt mijn energie nog erg, maar daar zal ik denk ik mee moeten leren dealen.
Fijn zeg, dat je weer volledig gaat werken. Maar neem jezelf wel in acht he, als het nodig is. Hoe is het eigenlijk met de klachten mbt het vloeIen? Krijg je daar niet binnenkort de uitslag van?
Vrijdag krijg ik de uitslag en ik vind het rete spannend merk ik.
Ik probeer er vanuit te gaan dat alles goed is.... maar ergens in mijn achterhoofd zit dat spook.
Ik ben een week ongesteld geweest en heb verder niet meer gevloeid. Ook weer alle overgangs klachten weer terug. Bah stomme hormonen.
Ik ga vrijdag ook thuis werken, wil niet gebeld worden als ik op het werk ben.
Vanavond het dak van de kar weer gerepareerd. Donderdag gaan we weer even inslaan bij de Makro.
En vanaf vrijdagavond weer knallen.
Zin in!
Het lijkt er nu toch op dat er geen storm komt het weekend he. Dat zou wel heel chill zijn.
Ja tuurlijk is het spannend. Ik snap ook heel goed dat je thuis wil zijn als je gebeld wordt. Ik hoop voor je dat het al vroeg is vrijdag en niet pas aan het eind van de dag.
Ja, dat weer inslaan van boodschappen na 2 optochten zal wel nodig zijn! Even weer een voorraad van alles. Strooien jullie ook snoepgoed voor de kids?
Zoals het weer vandaag was zou perfect zijn voor carnaval. Nee, gelukkig lijkt die storm er toch niet te komen, ik hoop toch zo dat het met de nattigheid ook gaat meevallen. Ik heb vandaag eindelijk maar es alles te voorschijn gehaald. Pfff, die boa's die ik heb zien er echt niet uit. Ik moet eigenlijk wel nieuwe kopen. Hele sneue veertjes, als er uberhaupt nog veertjes zitten. De temperatuur is geloof ik wel ok tijdens carnaval, dat is ook wel fijn.
Wij gooien geen snoep, maar we delen wel uit aan kinderen langs de route. Er mag nl niet meer gegooid worden vanaf de kar.
Als het goed is wordt ik rond 12 uur gebeld.
Maar we moeten vrijdag ook al tussen half 6 en 6 verzamelen voor de verlichte optocht, dus sowieso prettig om thuis te zijn. Misschien neem ik de middag wel gewoon vrij, we moeten ook nog lampjes in de rokken vlechten voor de verlichte optocht.
Vandaag met mijn knul naar de kinderarts geweest. Hij heeft andere medicatie gekregen voor zijn adhd. Over een maand terug komen.
Ben benieuwd. Het is al heel wat dat hij het wil proberen.
Gelukkig geslaagd voor een boa, heb er 1 met lichtjes erin gekocht. Ik heb m nog in het doosje zitten, want anders ligt het hele huis alweer vol veertjes..haha.
Morgen nog even werken tot 13.00 uur en dan lekker vrij tot donderdag. Heerlijk.
Ook nog een beetje mijn knuls verjaardag vieren! Morgen dus. We hebben pas om iets over half 10 's avonds afgesproken, dus het is niet zo dat ik m echt helemaal in de steek laat. (hij vindt het prima hoor). Zoals altijd heeft hij mogen kiezen wat we eten en natuurlijk moet dat weer Mac Donalds worden..pfff..Nou ja, ik vind het ook wel lekker hoor en het maakt hopelijk een goede bodem, hihi. Spannend, de nieuwe medicatie voor je knul. Hopelijk reageert hij er goed op.
Wat een pokke weer vanavond zeg. Pfff, ik hoop echt dat dit met carnaval niet zo zal zijn. In elk geval niet morgenavond, als we veel buiten zijn of zaterdag bij de optocht. Gaat je knul ook nog carnaval vieren?
Ik zal duimen voor een goede uitslag morgen.
Fijne carnaval!
Ik zit nu weer rechtop, kan met geen mogelijkheid in slaap komen.
Gisteren avond de verlichte optocht gehad, leuk, maar ook zo enorm druk. Wel 80 deelnemers en een hoop mensen langs de kant. Mogelijk om bekenden te spotten.
Na de optocht naar huis en bed, morgen in onze eigen stad de optocht.
Mijn knul gaat morgen mee naar Den Bosch en hij wil zondag en maandag ook gaan. Hij heeft lang getwijfeld of hij op de kar wilde, toch maar niet gedaan uiteindelijk.
Ik ga toch nog maar even proberen te slapen 💤
Oh waardeloos dat slapen he! Ik zag je berichtje en dacht eerst jeetje, zou ze nu pas thuis zijn na de optocht, whoehaha. Had ook heel goed gekund natuurlijk! Ik lag nu ook al weer een paar uur te draaien voor ik eruit ben gegaan, pff.
Hoe is het vandaag gegaan? Wij hebben zulk verschrikkelijk slecht weer gehad, zo ontzettend jammer. Van de optocht heb ik alleen de eerste en de laatste wagen gezien. Het duurde al uren eer ze kwamen, oponthoud en toen ze er eindelijk waren regende het, maar ook niet een klein beetje, het hoosde echt. Zo sneu voor al die mensen in de optocht. De kijkers stoven alle kanten op, om maar een beetje beschut te staan. Eigenlijk verder de hele avond ook wel geregend, dus in de cafes was het bomvol. Wel gezellig gehad hoor en heerlijk gegeten tussendoor, was ook fijn om lekker even te zitten en rustig te kunnen kletsen.
Later 's avonds ook weer regen regen regen, we werden koud en nat, dus om half 10 alweer thuis. Nu zijn we meestal vroeg op de zaterdag, maar dit is wel bijzonder. Nu ook weer regen regen regen en dat duurt tot diep in de middag.
Ben nu wel heel erg fris en fruitig en heb zin in een nieuwe carnavalsdag, hoop mijn carnavalsmaatje ook! We hebben afgesproken dat als het zo nat blijft we een dagje overslaan, maar ik hoop echt dat het vanmiddag droog wordt, heb er zin in!
Dat is wel het jammere van het niet op 1 plek vieren, maar aan de andere kant is een kroegentocht toch ook weer heel leuk omdat je dan weer andere mensen ziet etc. Vandaag ook weer een optocht? Duimen dat het droog wordt! Heel veel plezier!
Boehoe het zit er weer op en wat was het weer leuk!! En nu schijnt de zon natuurlijk, typisch.. Zondag echt een topdag gehad. Dat is en blijft hier toch echt de allerleukste dag. Zoveel bekenden gezien (carnavalsvrienden die we elk jaar tegenkomen en mee op stap gaan), ik had maandag echt last van mijn voeten zeg, pfff. Gisteren later afgesproken, omdat het weer wederom verschrikkelijk slecht was. Dat was dit jaar toch wel bar en boos. Maar toch ook wel weer superleuk, met tussendoor nog even Ronnie Ruysdaal. Heb jij dat nummer Toreador ("senorita) ook zo in je kop zitten?
Hahaha. Heb er ook beelden bij, want in onze favo kroeg deed de barman er dan zo'n toreadormutje bij op en pakte een rode lap en lekker meedoen.
Pfff en nu moet ik echt in huis aan de gang. Wat een zootje is het! De eettafel ligt vol met make up, glitter, wimpers (ik heb het al die dagen gewoon zo laten liggen), de douche is smerig, de keukenvloer (want niets uitgevoerd afgelopen dagen).
Maar dat ik daar nu zin in heb..wel heeeeerlijk om nog 2 dagen vrij te zijn.
Ja zo jammer...
Ik had gisteren echt een topavond ( met Frans Bouwer en Marco kraats).
Veel te veel gedronken, hihi
Zondag was ook super, ondanks dat de optocht afgelast werd. Zondag hadden we een optreden van wipneus en Pim.
De optocht gaan we trouwens 22 maart doen. Ook weer super veel zin in.
Maar oh wat heb ik een zere voeten. Mijn neuropathie speelt in alle hevigheid op. Ook de spierpijn in mijn benen... Ohohoh. 4 optochten en 3 feestavonden hakken er behoorlijk in.
Ook mijn huis is een puinhoop. Gelukkig komt de schoonmaakster morgen. Dat is wel heel fijn nu.
En, je huis weer lekker schoon? Dat was zeker even heerlijk zeg, vooral nu.
Zondag was de dag dat ik eigenlijk te veel gedronken had, had er echt even last van toen ik thuis kwam, maar heb gelukkig kunnen voorkomen dat ik over mijn nek ging..oh boy...Ik heb nog steeds een beetje last van een suis in mijn oren. Dat is natuurlijk niet helemaal ok. Vooral na zondag had ik er veel last van, mijn carnavalsmaatje trouwens ook. Maar dat ik het nu nog heb vind ik wel een beetje verontrustend. Het is al wel verbeterd hoor, dus heb wel hoop dat het weer goed komt. Ik heb totaal geen zin om morgen weer aan de slag te gaan. We hebben een team overleg en er zou morgen weer iemand komen voor een klikgesprek, weer bijna geen tijd om "normaal" te werken. Ik begin daar steeds meer de balen van te krijgen. Al die dingen er omheen, die zoveel tijd opslokken, Gelukkig is het nu ook alweer bijna weekend. Vandaag kwam er ook iemand om glasvezel aan te leggen. Daardoor moest er van alles aan de kant, waardoor ik ook goed hebben kunnen schoonmaken op plaatsen die ik anders vaak links laat liggen. Dat was dan wel weer fijn. Leuk zeg, dat je nog een optocht in het vooruitzicht hebt!
Oh ja die oorsuizen... ik heb er ook last van. Heb sinds de chemo sowieso af en toe een piep in mijn oren. Heel irritant.
Mijn huis is weer heerlijk schoon, zo fijn dat ik zelf niks hoefde te doen.
Morgen weer werken ja. Ben een beetje bang voor wat er allemaal ligt qua werk.
Gisteren heeft er nl een schietpartij plaats gevonden in een dorp waar ik cliënten heb. Het is een klein dorp waar eigenlijk nooit iets gebeurt.
Ik heb ook zo de balen van al die overleggen, vaak ook nog eens in een ander dorp, wat veel reistijd kost.
Vanmiddag even met de buurvrouw en haar 3 jochies eruit geweest. We gingen naar balorig, maar vanwege de drukte mochten we niet naar binnen.
Ik wist toevallig ergens een overdekt winkelcentrum waar een springkussen staat, dus daar heen gereden. Konden de jongens toch even lekker uitrazen.
En, viel het mee, wat er allemaal aan werk lag? Ik hoop het voor je in elk geval.
Heftig zeg, die schietpartij? Waren daar cliënten bij betrokken?
Bij mij viel het erg mee. En het is natuurlijk heerlijk dat het morgen alweer vrijdag is.
Wij hadden vandaag 2 klikgesprekken, waardoor we eerder uit het overleg moesten vertrekken, pff, dat was wel even fijn. De rest ging nog 3 kwartier door..(en toen hadden we er al 3 kwartier op zitten). We zijn het eens geworden over een nieuwe collega, een jong meisje nog, 24. Lijkt ons ook wel eens erg goed, wij zijn nl allemaal, behalve 1, die 30 wordt, rond de 50 of 50+. Jeetje, dat het zo verschrikkelijk druk was in Balorig..het is toch geen vakantie meer? Of bij jullie juist wel? Ben jij nog naar Ajax vanavond of kijk je gewoon lekker thuis?
Bij ons was het deze week wel vakantie!
Er waren gelukkig geen cliënten direct betrokken bij die schietpartij, wel een beste vriend van een vader van een cliënt je van me.
Mijn inbox was redelijk vol, qua afspraken viel het nog mee. Volgende week wordt het wel gekkenhuis. Maandag lange dag omdat ik ‘s avonds weer de autisten bijeenkomst draai. Dinsdag ochtend moet ik om 7 uur al een cliënt ophalen voor een intake bij de yes we can kliniek in Eindhoven. Ik ga met deze jongen en zijn vader mee. Moeder zit ergens in een sta caravan om af te kicken van een alcoholverslaving.
Hoezo out of the box......
Net bij de verjaardag van een zoontje van mijn vriendin geweest. Wat een kutvolk is dat zeg. Sorry dat ik het zeg. Zij is alleen maar boos op iedereen, dus ook op mij. Haar broer vind van alles en legt iedereen zijn mening op. Moeder keurt niemand een blik waardig. Het jochie is autistisch en werd 14, dus ik voelde me verplicht. Zij zit ook bij de carnavalsclub en blijkbaar is er weer iets gebeurt waardoor ze boos is. Moeilijke mensen.....
Morgenochtend een vriendin helpen verhuizen, ‘s middags naar een verjaardag van de zoon van mijn andere vriendin, morgenavond een 25 jarige bruiloft. En eigenlijk ook de verjaardag van mijn broertje. Denk dat het weekend gewoon weer te kort is.
Zondagavond Ajax. Ik ben donderdag ook nog geweest ja. Maar is niet best de laatste tijd.
Jeetje Dolphine, je krijgt zo ook niet echt de tijd om even rustig aan te doen he!
Wat een vol weekend weer! Van het schaatsen ga jij zo te zien ook niet veel (niets?) zien, hahaha. Pff vermoeiend zeg, zulke moeilijke mensen. Is het een hele goede vriendin? Maak jij je zorgen over het corona virus eigenlijk? Zit jij nu in een risicogroep? Op onze kantoren worden van de desinfectie gel dingen geplaatst bij de entree's en op centrale plekken. Tenminste, dat is aangekondigd, ben benieuwd wanneer.
Het was hier vanmorgen erg mooi weer, maar het begint nu te veranderen. De lucht trekt dicht en het begint weer harder te waaien. Pff, het houdt niet op he!
Ik maak me er niet zo druk om nee. Volgens mij val ik ook niet in een risico groep. Mijn weerstand is prima.
Nu wel verkouden en volle holtes, maar volgens mij hoort dat bij de tijd van het jaar.
Heb vandaag niks kunnen zien van het schaatsen. Verhuizing en verjaardag vandaag gehad.
Eh ja, dit was een goede vriendin, maar er is wel altijd gezeur. Zij is heel jaloers op elke stap die ik zet. En ik ben dat gezeur zo zat dat ik er helemaal klaar mee ben.
Straks nog die 25 jarige bruiloft. Ik ken er niemand, maar goed, maakt niet uit. Komt vast goed.
Die desinfecterende handgel is trouwens bijna overal uitverkocht.
Wat ingewikkeld zeg, zo'n jaloerse vriendin. Als een relatie zoveel energie kost is het misschien wel beter dat het voorbij is. Hoe was de bruiloft? Was C. ook mee?
ik ben ook wel benieuwd of ze die handgel nog wel kunnen krijgen. Nou ja, we zullen zien. Tsss, een week geleden zaten wij nog middenin het feestgedruis. De week is weer omgevlogen zeg. Ik had een lekker rustig weekend. Ben weer klaar voor een hectische werkweek, want dat zal het ongetwijfeld weer zijn, nu we nog steeds personeelstekort hebben.
De bruiloft was van een neef van C, dus hij was zeker mee.
Over hectische week gesproken. Ik heb de afgelopen 2 dagen overuren voor de hele week gemaakt. Gisteren om 8 uur begonnen tot 21:00 uur. Vanmorgen om 7 uur al weer een cliënt en zijn vader opgehaald voor een intake bij de yes we can kliniek in Eindhoven.
Het waren lange dagen. Morgen op mijn vrije dag een afspraak en donderdag een hele dag een congres. Ik denk dat ik vrijdag maar vrij neem, dan kan ik gelijk mijn overuren compenseren.
Aankomend weekend gelukkig wel een rustig weekend. Ben ik wel aan toe, haha
Hoe gaat het met je verkoudheid?
Het ontsmettingsmiddel is inmiddels gearriveerd op kantoor en staat op de balie en bij het trappenhuis/de liften. Wij werken al 2 dagen op een noodaggregaat, afgelopen weekend was er een stroomstoring, die niet zomaar op te lossen schijnt te zijn. Daarom op de parkeerplaats een enorme installatie, opdat we toch gewoon kunnen werken. Er moet een voedingskabel worden vervangen en dat schijnt nogal ingewikkeld te zijn. Toen ik dat ding uit de verte zag dacht ik eerst dat we door één of andere ontsmettingstunnel moesten voor we naar binnen konden, hahaha.
Zo zeg, wat een dagen! Groot gelijk dat je dit gelijk wilt compenseren, ook zeer verdiend lijkt mij! Volgens mij heb je aan 1 dag niet genoeg, om te compenseren..
Jeetje wat een gedoe zeg met zo’n noodaggregraat. Fijn natuurlijk dat het kan en dat jullie gewoon kunnen werken. Maar toch.
Ik zou eigenlijk vandaag een afspraak hebben, die ging gelukkig niet door, dus toch gewoon lekker vrij geweest vandaag.
Gesport, boodschappen gedaan en de wc’s schoon gemaakt en verder lekker de hele dag geluierd.
Vanavond ga ik naar de ladies night van onze jongens in Miami, met de dames van de wandelclub.
Gezellig!
Morgen de nationale dag van de jeugdwerker in Utrecht. Interssant, maar wel weer een werkdag minder
Oh leuk, veel plezier!
Wat een lekker weer was het vandaag he! Eindelijk weer de zon. Fijn dat je toch gewoon vrij was, weer een meevallertje. Vandaag kwamen ze eindelijk de verwarming in de slaapkamer fixen, nieuw kraantje, nieuw tussenstuk en nieuwe knop. Fijn, ook weer geregeld. Hoefde er gelukkig geen vrij voor te nemen. Mijn knul is (hopelijk voor de laatste x) naar Zeewolde, naar fysio. Hoop echt voor hem dat dat nu klaar is. Het is zowaar een week zonder vergadering of andere bijeenkomsten, dus gewoon lekker werken. Hoe fijn is dat zeg! Jij mist morgen weer een werkdag, maar het is vast de moeite waard. Ik ga straks penne pesto met kip maken, oooo, zo'n zin in!
Het was zeker een nuttige en goede dag vandaag. Verschillende workshops weer mogen volgen.
Morgen toch maar even aan het werk om mijn administratie ed op orde te krijgen.
Gisteren was het prachtig weer, vanmorgen ook, maar nu is het weer drama hoor.
En, is je knul klaar bij de fysio? Ik hoop het voor hem.
Ik heb wel een beetje hoofdpijn nu, vast van alle prikkels vandaag.
Snel een pan Chili concarne gemaakt, want mijn knul wil (eindelijk) weer eens gaan trainen.
Ja gelukkig, hij is klaar met fysio. Moet wel zijn oefeningen blijven doen en bij terugkeer van de klachten weer contact opnemen, maar laten we hopen dat dat niet nodig is zeg. Hoe was de film gisterenavond? Heerlijk, het is weer bijna weekend.
De boodschappen zijn binnen, das weer fijn. ik ben weer vaak wakker 's nachts, pff, waardeloos. Alleen daarom is het al fijn dat het bijna weekend is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven