Single parents, deel 23

05-01-2019 13:37 1135 berichten
Een topic waar (van oorsprong) single parents lief en leed met elkaar delen. Er is altijd ruimte voor nieuwe mede schrijvers, ook al lijkt het ondertussen een besloten club ;-)
Ik vind het ook heel dapper van je, al weer op de fiets. Maar luister indd maar goed naar je lichaam.
Ik ben gelukkig ook steeds meer op de been en wil maandag weer gaan werken, voor een paar uur. Heb de voicemail van mijn manager ingesproken, maar hij heeft nog niet terug gebeld.
Mijn knul gaat morgen weer werken. Hij moest vandaag naar school, dat is weer niet gelukt. Zijn mentor gesproken en ze gaan een plan maken. Hij heeft recht op onderwijs op maat, dus ik ben benieuwd. Zoals hij zelf zegt, hij neemt zich voor om wel te gaan, maar eenmaal op school gaat het dan toch niet. Pfff moeilijk hoor. Wat mij betreft gaat hij maar gewoon werken, maar dat accepteerd leerplicht weer niet natuurlijk.
Zou daar in overleg met een leerplichtambtenaar niet een mouw aan te passen zijn? Ik kan mij herinneren dat een nichtje van mij ook dit soort problemen had. Zij is toen ook gaan werken terwijl zij eigenlijk nog leerplichtig was, maar in overleg kon dat toen. Jaren later heeft zij alsnog een opleiding opgepakt etc, maar destijds kon dat toen wel. Misschien kun je het eens aankaarten? Lastig he, deze situatie. Voor jou, maar ook voor hem. Fijn, dat je alweer zo ver bent dat je een paar uur wil gaan werken. ik mis het ergens ook wel hoor, vooral ook de gezelligheid. Gelukkig vergeten ze me niet en word ik volop gebeld, geappt etc, maar ik heb toch het idee dat ik van alles mis. Terwijl ik natuurlijk altijd van alles op de hoogte was. Ben toch zo benieuwd hoe het met die collega arts is..
ik heb vanmorgen toch maar contact opgenomen met de huisarts over mijn slechte slapen. Ik had dat gisteren ook even aangekaart bij de chirurg en ze vroeg of ik het daar al met de ha over had gehad. Nee dus, maar na weer een slechte nacht (wel inslapen, maar na 2 uurtjes weer wakker) toch maar gebeld. De assistente ging overleggen en ik kan na 2 uur terugbellen. Nu heb ik in een heel ver verleden ook wel eens slaapmedicatie gehad, die hielp toen helemaal niet. Hopelijk is er veel verbeterd. Als ik iets krijg dan he..Ik moet toch op de één of andere manier mijn energielevel opkrikken, dat gaat op deze manier erg lastig.
Net uitgebreid gedoucht, haar wassen etc, dan moet ik echt weer even bijkomen. Met de pijn gaat het goed, het is eigenlijk meer een wat ongemakkelijk gevoel dan pijn. Eind van de middag overleg met de ba, ben benieuwd.
Ik geloof dat school ook met de leerplicht gaat overleggen wat de mogelijkheden zijn.
Vanmorgen heeft C zich verslapen, en mijn knul daardoor dus ook, want ze staan normaal om 6 uur samen op. Ik schok om 7:10 wakker en mijn knul had al in de bus moeten zitten. Hij snel zich klaar gemaakt en ik heb hem weg gebracht, zodat hij in ieder geval op tijd was. C was natuurlijk te laat.
Ik heb de koe bij de horens gevat en de sportschool gebeld. Een afspraak voor maandag bij de fysio voor revalidatie. Spannend toch wel, maar ook wel weer zin in.
Pfff vervelend dat je zo slecht slaapt zeg. Ik kan me inderdaad nog herinneren dat je hier eerder ook last van hebt gehad.
Ik hoop dat je wat krijgt ervoor.
Ik zag gisteren een aanbieding voor het stofferen van de trap, voor nog geen 300 euro. Ze komen 14 februari. Wij moeten dus nu zelf de trap kaal gaan maken.
Wat goed zeg, dat je gaat revalideren. En ook lekker voor je, je was zo gewend om te sporten. Balen dat de mannen zich verslapen hadden. Kon jij weer rennen en vliegen, pfff. Hopelijk komt er iets positiefs uit het overleg tussen school en de leerplichtambtenaar en hopelijk duurt dat ook niet al te lang.
Vanmiddag (ik dacht eerst al gisteren, toen ik de brief nalas zag ik dat het vandaag was) overleg gehad met de bedrijfsarts. Aardige vent, ik kende m niet. Het enige wat hij wist is dat ik mij 20 december ziek had gemeld, dus ik moest/kon mijn hele verhaal doen. Dat was op zich al fijn. Ook hij ziet het opbouwen van de energie als het belangrijkst wat nu moet gebeuren. En in zijn optiek hoor ik dat thuis te doen en niet op het werk. Zijn advies is om de rest van de maand, dus nog 2 weken thuis de conditie weer op peil te brengen en dan vanaf begin februari 3 weken lang 4 uur per dag te werken. Pfff en dat noemt hij dan nog een vlotte terugkeer na hetgeen gebeurd is. Ik vind het nogal ruim genomen! Volgens hem kwam dat door mijn positieve instelling en dat ik daarom niet goed kan inschatten wat voor impact zoiets als dit eigenlijk heeft. Tja...daar zou best iets in kunnen zitten. Hij zei ook nog dat hij me niet op de stoel zou vastbinden, maar dat dit wel zijn advies was en dit ook zo aan mijn manager zou doorgeven. Ik vind het ook wel lekker en relaxed dat ik zo de ruimte krijg. Oh ja, ook nog dat ook al leek het alsof ik nu niet veel deed, mijn lichaam wel keihard aan het werken was (tegen het restant van de ontsteking) en dat ik dat niet moest onderschatten.
Maar ik heb wel gezegd stel dat ik denk dat ik wat meer uurtjes zou kunnen werken..dat kan natuurlijk wel, moet ik zelf inschatten. Maar ik moest niet vergeten dat ik flink wat te verduren heb gehad, gek he, zo voelt dat nog steeds niet voor mij.
Wat gaaf zeg, de trap laten stofferen. Wat komt er op? Wel jammer dat je zelf de trap kaal moet maken, das ook nog weer een flinke klus.
Wel fijn, nu kan ik gewoon met mijn knul mee naar het ziekenhuis eind van de maand, zonder dat ik vrij hoef te nemen (had dat best lullig gevonden na zo lang al afwezig te zijn geweest...) Ik heb de voicemail van mijn manager ingesproken, nog niet met hoe of wat, ben benieuwd of hij vandaag nog terugbelt. Heb jij jouw manager al gesproken?
Van de huisarts heb ik trouwens 10 stuks Temazepam gekregen. Gisteren de eerste gehad. Ik merkte niet veel verschil..Het zou snel moeten werken, maar ik sliep toch pas na een uur. Werd ook wel weer wakker s nachts, maar kon daarna wel verder slapen. Omdat dit middel verslavingsgevoelig is mag ik het niet elke dag, maar zeg maar elke 3e dag dat je slecht slaapt. Pffff....vandaag neem ik dus niets. Dus eigenlijk heb ik er niet zo veel aan. Het moet ook gewoon vanzelf komen, stom gedoe met dat slapen!
Geloof me meid, jij wil echt veel te snel met werken. Ik heb zelf ervaren hoeveel energie het vreet om er weer in te komen. 4 uur per dag is echt wel veel dan hoor.
Ik heb mijn manager gesproken. Afgesproken dat ik volgende week dinsdag en donderdag kom. Ik weet niet hoe lang, ga kijken hoe lang ik het volhou.
Maandag dan revalidatie en vrijdag controle bij de plastisch chirurg. Mijn manager is volgende week vrij, dus dinsdag de 29ste hebben we een gesprek.
Mijn manager zou me morgenochtend om 9.00 uur bellen, maar net belde hij al. Ging 1 x over, dus ik hem terugbellen. Was een foutje, hij was zijn appjes aan het checken en toen ging ie per ongeluk bellen. Maar ja, nu we elkaar toch spraken..
Hij was het helemaal eens met het advies van de bedrijfsarts, vooral de komende 2 weken thuis opbouwen. Wel afgesproken dat ik daarna, als ik vind dat het kan, zelf bekijk hoeveel uur ik per dag ga werken. Dus als ik denk dat ik meer uren aankan, dat ik dat dan ook kan doen. Ook afgesproken dat ik in de komende 2 weken een xjte naar kantoor ga, koffie drinken, mail lezen, bijkletsen (ik heb mijn laptop en telefoon op het werk liggen, daar ben ik eigenlijk wel blij om, kom nu niet in de verleiding om toch iets te doen). Jouw dagen zijn dan met de andere afspraken erbij dan toch ook weer lekker gevuld. Fijn dat je ook zelf kunt bepalen hoeveel uur je dan werkt.
Brrr, het was vandaag al lekker koud he? Maar wel mooi weer, hier tenminste.
Ben benieuwd of het nog gaat sneeuwen van de week, zoals ze wel een klein beetje beloven..Zou toch fijn zijn als er een lekker pak zou vallen, al is het maar voor eventjes. Ga ik lekker een eindje in wandelen dan, hahaha. Een beetje in huis gerommeld vandaag, lekker kalm aan gedaan. Morgen wil ik weer even naar buiten, stukje lopen oid, of even naar de winkel. Ja, ik geloof ook wel dat het goed dat dat de rem erop gezet wordt, ik merk ook gewoon dat het nog niet gaat zoals ik in mijn hoofd zou willen. Wat eigenlijk wel erg jammer is is dat mijn eetlust weer helemaal terug is. hahaha. Ik kan wel blijven eten, heb de hele dag trek. Nu zei de chirurg wel dat ik nu niet aan lijnen oid moest denken, maar ja, blijven eten is weer het andere uiterste he...zin om te snoepen, gewoon eten, brood, avondeten..alles! Toch proberen om een beetje kalm aan te doen. Maar ja..vanavond gezellig the Voice..wijntje..borrelnootje..oh boy...
Haha, zo herkenbaar, zin om te eten en te snoepen. Daarnaast slik ik natuurlijk hormoonpillen en zit ik in de overgang, dus dan weet je het wel. Lekkere trek....
Al heb ik vanmiddag wel een uur met de hond gewandeld!
Nu staat er een zuurkoolschotel in de oven, hhhmmmm.
Ik voel me goed. Heb vandaag de woonkamer, wc’s en badkamer schoon gemaakt. Bed van mijn knul verschoond en vanmorgen even op de koffie geweest bij mijn buurvrouw ( die met die 3 kleintjes).
Ik denk ook dat een beetje structuur me weer goed gaat doen wat snaaien betreft.
Ik heb gewoon zin om weer normaal te gaan leven i.p.v. overleven wat afgelopen jaar toch was.
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen Dolphine! Gewoon leven ipv overleven.
Jij bent enorm druk geweest zeg! Geen last van gehad? Ja, als ik eenmaal weer werk zal het ook weer makkelijker zijn om wat braver met eten te doen.
Maar nu...mijn knul had zin in oliebollen, ik had alles ervoor in huis..dus vanmiddag samen oliebollen gebakken. Daarna ook nog samen gekookt, wat dingen naar zolder gebracht, vuilniszak naar de container gebracht. Eigenlijk te lang gestaan, ik voel het wel, maar het is niet heel pijnlijk. Nu eten achter de rug, kaarsjes aan en languit op de bank. Wat dat betreft is het hebben van een hond ook wel heel handig, je moet de deur wel uit en je hebt tenminste een doel..Ik houd sowieso al niet zo van wandelen en om doelloos wat buiten te lopen..pfff..Maar ja, het is goed voor me, dus ik doe het. Maar ik vind het niks, hahaha. Goed idee om weer eens te meeten. Kijken wat de rest ervan vindt.
ik heb toch zo'n zin in ijs...helaas (of gelukkig), niet in huis...
Het is inderdaad heel fijn om een hond te hebben. Tijdens de chemo werd ik zo ook gedwongen om naar buiten te gaan.
Hihi, heerlijk oliebollen. Ik had gisterenavond zin in bitterballen.
Ik ga maandag beginnen met de weekmenu’s van Sonja bakker. Es kijken of me dat lukt.
Vandaag mijn auto weer opgehaald, die moest voor een beurt en hadden we donderdagavond weg gebracht. Verder niet zo veel gedaan vandaag.
Ik had gisterenavond wel wat meer pijn dan normaal, wat steken in de borst enzo. Nu trouwens ook wel weer een beetje
ooo bitterballen...daar zou ik nu ook wel zin in hebben..hahaha
Ik wil proberen (pfff) om in elk geval vanaf morgen door de week niet meer te snoepen. Dat is al een beginnetje. Jij dus aan de Sonja. Succes. Straks wil ik wel weer dat Weight Watchers doen wat ik hiervoor een periode gedaan heb, maar vind mezelf nu nog een beeeetje zielig , maar ontbijt en lunch doe ik al wel volgens dat boekje. Waarschijnlijk toch een teken dat je iets te veel gedaan hebt in 1x, dat je iets meer pijn had. Vandaag ook kalm aan gedaan? Ik heb alleen mijn bed verschoond en de afwas gedaan. Ik heb zin in een lekkere stoofpot. Ergens moet ik nog een recept hebben, iets met bier erin. Ik ga het eens opzoeken zodat ik dat van de week kan maken. Mmm..zin in. O echt, ik moet weer fit worden, zodat ik niet zo gefocust ben op eten! Die kou werkt trouwens ook niet mee (en zo is er altijd een excuus... :) )
Nee, niet echt rustig gedaan gisteren en vandaag. Gisterenochtend heerlijk met de hond naar het bos geweest. Heerlijk die vrieskou. ‘S middags met mijn knul naar Ajax, was natuurlijk een late wedstrijd, dus ‘s avonds niks meer gedaan.
Vandaag naar de sportschool geweest. Eerst een kwartier cardio gedaan net hartslagmeter om de belasting te controleren. Daarna nog wat krachttraining van benen en rug. Nu in de gaten houden hoe het vandaag en morgen met de vermoeidheid gaat en dan mag ik woensdag weer. Moe maar voldaan, het was echt lekker om even bezig te zijn.
Daarna boodschappen gedaan en een stuk met de hond gewandeld, dus het kan wel weer voor vandaag.
Morgen voorspellen ze sneeuw he! En minder treinverkeer. Ik ga mijn knul dus maar naar school brengen en dan rij ik daarna door naar mijn werk.
Nee zeg, echt niet rustig aan gedaan zeg maar! hahaha. Fijn dat het sporten goed ging.
Vandaag jij aan het werk, hopelijk valt het mee en is de stroomstoring opgelost voor je thuis bent. Brrr, met dit weer geen verwarming is echt niet fijn. Ben benieuwd naar die sneeuw. Vooralsnog schijnt hier nog een flauw zonnetje, het is al wel behoorlijk bewolkt. Ach, het is maar weer voor even he...Ik moet nog douchen, maar zit tijd te rekken. Geen zin! Mijn knul moet vanmiddag weer naar fysio, wat ie totaal nutteloos vindt omdat het helemaal niet helpt. Pfff, wat een eindeloos gedoe is dat toch. Gelukkig volgende week weer naar het ziekenhuis, hoop toch echt dat ze nu eens serieus doorpakken en foto's of MRI gaan maken. Het is nu toch wel duidelijk dat fysio gewoon niet de weg is. Hij ziet alweer een seizoen honkballen in rook opgaan en je begrijpt dat hij daar niet vrolijker van wordt. Waarom moet het ook zo lang duren allemaal. Ik begrijp dat ze ook dingen willen/moeten uitsluiten, maar hij had zelf al zo'n slecht gevoel bij weer fysio, helaas is dat uitgekomen. Hij kan geen bal gooien, kan gewoon zijn arm niet naar achteren bewegen. Das toch niet normaal voor een knul van 24..Zelf hoopt hij dat ie gewoon onder het mes moet, omdat dat in zijn ogen de enige optie is. Ik denk dat dat het uiterste middel is en dat ze eerst van alles gaan proberen. Maar ja, wat rest er nog..Helaas wil ie niet hebben dat ik mee ga naar het gesprek met de sportarts, wel mee naar het zh, maar niet mee naar binnen. Jammer...
i
Zo, weer thuis na een ochtend werken. Lekker onder de warme douche gesprongen en nu onder een dekentje op de bank. Hier sneeuwt het inmiddels en het blijft nog liggen ook!
Vandaag helaas weer niet gelukt om mijn knul naar school te krijgen. Wat een gedoe is dat toch. Maar hij ziet het echt niet zitten.
Dus zijn mentor maar weer geappt dat het niet lukt vandaag. Ik hoop dat ze spoed zetten op die afspraak met de leerplicht.
Tja lastig die schouder van je knul. Foto’s heeft geen zin, daar zien ze alleen botten op. Dus dan MRI, en dat doen ze niet zo snel.
Ik ben benieuwd wat ze zeggen vandaag.
He dat is raar..Ik weet zeker dat ik gisteren een heel verhaal heb getypt hier. Dat is maf zeg..
Hoe is het met sneeuw bij jullie? Het heeft hier gisteren echt heel lang gesneeuwd, toen ik naar bed sneeuwde het nog, dat was rond een uur of 00.00.
Ook nu alles nog prachtig wit. Leuk hoor. Gisteren tijdens het sneeuwen eind van de middag nog even lekker naar de viskraam gegaan en kibbeling gekocht. Heeeerlijk was het. En zo mooi alles buiten en de sneeuw die om me heen dwarrelde. Ik word daar echt gelukkig van, haha. Vandaag ook lekker naar buiten geweest, boodschappen gedaan, tulpjes gekocht oa. Straks lekker spaghetti maken. Mmm heerlijk, zin in, met parmezaanse kaas en veel knoflook.
Was jullie stroomstoring weer voorbij toen jij thuis kwam gisteren? Brrr, het is echt geen weer om zonder verwarming te zitten.
Jammer dat het weer niet gelukt was om je knul naar school te krijgen. Hoop inderdaad dat school er een beetje vaart achter zet. Zo demotiverend dit.
Gisteren hebben ze bij mijn knul voor het eerst dry needling gedaan. Hopelijk gaat dit dan iets doen. Het was heel gek, zei ie. Ze zocht eerst de plek die de pijn bij hem veroorzaakte. Die plek zit achterop bij zijn schouderblad. Wanneer daar op gedrukt wordt, doet het voor bovenaan bij zijn schouder pijn. Op die drukplek heeft ze dus die naalden gestoken en bewogen. Het deed geen pijn. Wel daarna een soort spierpijn, maar die pijn van de schouder voelde hij toen niet. Kwam later wel weer terug. Dit gaan ze nu een paar x doen, dus denk dat er bij de sportarts dan ook niet veel uit zal komen, omdat nu natuurlijk weer eerst het effect hiervan moet worden afgewacht. De fysio zou ook nog contact opnemen met de sportarts voor hij zijn afspraak heeft. Nou ja, er gebeurt in elk geval weer iets.
Gisteren had ik een beetje een mindere dag. Niet veel energie en wat last van de buik. Gelukkig was dat vandaag weer een stuk beter. Ach en zo zal het ook wel afwisselen de eerste tijd. Gisteren nog een telefoontje van een collega en vandaag een lange mail van weer een andere collega, fijn dat ze zo aan me denken en ook fijn dat ze me missen. haha.
Ja, gelukkig was er gisteren weer stroom toen ik thuis kwam. Toen ik naar mijn werk ging eigenlijk al.
Hier ook veel sneeuw. Mijn knul heeft vanavond ook geen training omdat de velden niet schoon zijn. Vooral de hond vind de sneeuw heerlijk. Ze was niet te houden gisteren avond, rennen, springen, haha blij ei. Maar voor mij echt bijna niet te houden, zo hard trekt ze dan.
Toevallig, hier ook spaghetti vanavond. In mijn geval volkoren spaghetti.
Volgende week dinsdag ook met mijn knul een afspraak bij het lokaal team hier, voor hulp. Ik ben benieuwd.
Vandaag wederom een rondje sportschool gehad. Mijn fysio wil eigenlijk dat ik vrijdag weer kom, maar dat gaat niet lukken. Ik moet voor controle naar de plastisch chirurg en mijn knul moet opnieuw afrijden.
Nu ga ik volgende week wel 3x. Waarvan 1x onder begeleiding. De andere keren moet ik gewoon mijn programma volgen.
Mijn knul heeft toen met zijn rug ook dry neadle gehad. Het heeft hem toen wel geholpen.
Belangrijke dag dus morgen, controle voor jou en afrijden voor je knul.
Hopelijk heeft ie geen last van het weer (omdat ze toch weer winterse buien verwachten). Heb je vandaag ook weer gewerkt? Hahaha, ik weet hoe je hond zich voelt. Ik ben ook net zo'n blij ei dan. Net nog een appje van mijn manager, die had ook gehoord dat ik blij word van sneeuw en dat het daar dus niet aan kan liggen.
Volgende week donderdag ga ik even langs. Even bijpraten en laptop ophalen. Kan ik in elk geval mijn mail vast doornemen voor ik weer begin.
Ik ben ook wel blij dat ze iets doen bij fysio, maar waarom dat zo lang heeft moeten duren..al met al is ie nu al zo'n 2 jaar bezig met die schouder.
Ik ben een gave serie aan het kijken op Netflix. Een Finse detective, Karppi. Het zit ontzettend goed in elkaar en is bloedspannend. Lekker hoor, als je toch zoveel thuis zit. Fijn dat ie al zo snel terecht kan bij het team voor hulp. Hopelijk kunnen ze iets voor hem betekenen. Hopen op goede berichten morgen!
Ja zeker vandaag weer gewerkt. Halve dag.
Ik heb me toch een spierpijn zeg.... haha duidelijk niks meer gewend. Kan bijna niet lopen.
Morgen indd een spannende dag. Ik ben ook heel benieuwd.
Ik heb ook Netflix gekeken, de serie you. Ken je die? Is ook bloedje spannend.
Maandagochtend ga ik ook werken en in de middag sporten. Ik ga 1x onder begeleiding in de week, de overige 2x moet ik zelf mijn programma doen, maar mag dan wel gratis doorlopen, dus hoef nog niet mijn abonnement te activeren. Goede service!
Yeahhh!
Zoonlief nu wel met vlag en wimpel geslaagd. Hoera
Ik ook geslaagd. De plastisch chirurg is het met me eens dat mijn rechter, gereconstrueerde borst een stuk kleiner is dan de linker. Hier kan ze iets aan doen door weer een operatie, waarbij er een grotere prothese geplaatst kan worden.
Hier moet ik wel even over nadenken, gezien het hele gelopen traject.
Voor nu heb ik een tijdelijke prothese voor in de bh en een machtiging om ee. Deel prothese te laten aanmeten. Dit is een losse siliconen prothese die je in je bh of badkleding kan stoppen voor meer symmetrie.
Daar ga ik dus wel een afspraak voor maken en dan heb ik tijd om na te denken of ik nog een operatie wil.
Ha gefeliciteerd met het slagen van je knul! Hartstikke fijn zeg.
Oe, ik kan me voorstellen dat je niet direct zit te wachten op weer een operatie..je begint nu net je leven weer een beetje terug te krijgen en dat begin je weer (een soort van) opnieuw. Wel heel fijn dat je zo'n losse prothese kunt krijgen, dan zie het er allemaal tenminste aan de buitenkant weer "normaal" uit en dat doet natuurlijk heel veel voor je zelfvertrouwen en dat je in de tussentijd rustig kunt nadenken.
"you", gaat dat over een jongen die geobsedeerd raakt door een meisje? Of andersom? (meisje wat geobsedeerd raakt)? Ik meen er wel iets over gelezen te hebben. Misschien iets om te kijken wanneer wat ik nu kijk afgelopen is. Ik geloof nog 2 afleveringen. Ik vind het zelfs jammer dat het stopt!
Hele goede service zeg, van de sportschool. Mooi dat je zo je conditie weer kunt opvijzelen.
Wat een prutweer is het nu he..hier regent het, maar de sneeuw is nog niet weg. Er wordt gewaarschuwd voor ijzel hier, maar als ik iedereen zo zie rijden buiten valt dat hier in elk geval heel erg mee. Heb wel mijn knul gewaarschuwd, want hij is werken. Denk niet dat alles waar hij langs moet gestrooid is. Vanavond weer gezellig the Voice.
Ja, you gaat inderdaad over een jongen die geobsedeerd raakt van een meisje en haar gaat stalken. Het is spannend, maar ik vind het ook wel een beetje vreemd, haha.
Ik heb ook nog het hele seizoen van klem opgenomen, dus dat ben ik nu aan het kijken.
Gisteren is de schoonmaak hulp geweest, dus ik hoef me vandaag alleen maar bezig te houden met de was. Heerlijk!
Ben schaatsen aan het kijken, maar is eigenlijk geen bal aan zonder de grote namen.
Ook snert aan het koken. Daar had ik gisteren opeens zo’n zin in. En zo makkelijk met zo’n verspakket.
Ha ik ook snert gemaakt! Voor de allereerste x in mijn leven. Echt....
Ook met zo'n verspakket. Supermakkelijk zeg. Dat ik dit nou nooit eerder heb gedaan..Maar hier eten we het pas morgen. Of we...ik, want mijn knul lust het niet.
Ik heb ook alleen maar de was gedaan vandaag, niet omdat er verder niets te doen is, haha, maar daar heb ik geen zin in. Mijn ramen zien er echt vreselijk uit. Maar aangezien er toch weer regen verwacht wordt en ik daar toch echt nog geen puf voor heb, laat ik het lekker zitten.
Nee, dat NK is echt niet leuk zo he..ik heb het niet eens op staan. Vanavond Wie is de Mol, ook weer leuk. En verder maak ik eigenlijk helemaal niks mee. Pfff...saaaaaaiiii...hahaha. Hoewel..
Donderdag werd ik gebeld door mijn bank, ze hadden verdachte transacties gezien op mijn creditcard en wilden checken of het wel klopte. Nu heb ik dat ding alleen maar voor nood of voor wanneer ik iets moet of wil net voor het salaris er is, dus ik gebruik m niet veel en check dus ook mijn saldo niet vaak. Ik schrok me rot. er was tot aan de limiet (2500) mee betaald. Verschillende data, vanaf half januari ongeveer en allemaal aan Uber, in verschillende landen. Het lijkt erop dat mijn kaart ergens gehackt is en online is gezet oid. Ik heb een kaart waarbij automatisch elke maand het saldo weer wordt aangevuld vanaf mijn bankrekening. Dit zou dus betekenen dat er nu 2500 afgeschreven zou worden en dat kon niet meer worden tegengehouden. Pfff, dat heb ik niet eens op mijn rekening staan, laat staan als de vaste lasten etc. eraf zijn. Dat was dus wel even paniek. Ze zijn nog aan het onderzoeken of het echt misbruik is of dat ik het zelf was (logisch), de kaart is geblokkeerd, een nieuwe is onderweg en het geld wat afgeschreven gaat worden heb ik ook al weer terug van de bank. Dat vind ik netjes en snel. Ik heb er dus eigenlijk helemaal geen last van gehad. Maar gewoon het idee dat dit gebeurd is...heel eng. Waarschijnlijk een x bij een niet zo goed beveiligde webwinkel iets gekocht oid, ik heb voor mijn knul voor Kerst een onesie gekocht bij een mij onbekende winkel en betaald met creditcard, wie weet is daar iets gebeurd. Nu maar hopen dat het duidelijk is dat het misbruik was (maar lijkt mij eerlijk gezegd niet moeilijk om aan te tonen..hoeveel uberritten kan iemand maken op 1 dag in verschillende landen..En ik zal nog voorzichtiger zijn in het gebruiken van dat ding. bah.
He bah, dat is echt heel naar zeg. Ik ben 1x gescimd met mijn pinpas, dat had de bank toen ook snel hersteld.
Ik heb ook een creditcard, maar gebruik hem zelden.
Wat zijn ze toch gehaaid he, dat ze dat voor elkaar krijgen.
Hier zitten we klaar voor de klassieker. Spannend!
Net een uitgebreid gesprek gehad met mijn knul over school. Je ziet de paniek in zijn ogen schieten zodra het over school gaat. Hij is wel bereid om thuis aan school te werken en voor toetsen ed naar school te gaan.
Dit heb ik nu school voorgelegd met de vraag om een overzicht van schoolwerk. In ieder geval tot we een afspraak met de leerplicht hebben gehad. Dat duurt allemaal zo lang..... en zijn achterstand loopt alleen maar op
Hopelijk gaan ze er mee akkoord dat hij dan thuis aan school kan werken, tot er nadere afspraken gemaakt zijn. Dat zou toch voor iedereen nu het beste zijn.
Dat was trouwens niet echt een feestje voor Ajax he, vanmiddag? ik heb er niets van gezien hoor, maar gezien de uitslag, bedoel ik..
De snert was heerlijk. Echt precies zoals ik in mijn hoofd heb dat verse snert hoort te smaken. Dat ik dit nou nooit eerder gedaan heb..Ik dacht altijd dat het heel ingewikkeld was. Ga ik zeker vaker doen.
Het was een lekker dagje vandaag. Niet veel gedaan, paar wassen gedraaid en veel tv gekeken. Mijn laatste weekje thuis gaat morgen in. Dat zal weer even afkicken worden zeg. Maar het belangrijkst is natuurlijk dat ik weer helemaal opgeknapt ben.
Ik ben nog steeds niet 100% pijnvrij, maar ik heb wel het idee dat ik alles weer zou moeten kunnen. Ik weet alleen niet hoe lang ik het allemaal ga volhouden, maar dat zien we dan wel. Morgen in elk geval even op de fiets naar de stad, naar de Primark. Sowieso sokken voor mijn knul en ik zie vast nog wel allerlei andere leuke dingetjes. Woensdag verwachten ze misschien weer sneeuw he. We gaan het zien!
Jij gaat dus volgende week ook weer opbouwen qua werk. Ik zit deze week op 12 uur, 3x4 en denk dat ik wel langer kan, maar ze houden flink de rem er op. Morgen afspraak met mijn teamleider.
Volgende week 2 huisbezoeken ingepland. Ben benieuwd hoe dat gaat.
School is akkoord, in ieder geval tot aan het gesprek met de leerplicht. Dat wil ze eigenlijk volgende week dinsdag plannen.
Ik heb vandaag gewerkt, daarna revalidatie en daarna boodschappen gedaan.
Gelukkig kon de oppas de hond uitlaten tussen de middag, die is naar het bos geweest met haar.
Tja, dramatisch slecht was het gisteren met Ajax. Meer kan ik er niet van maken. Ook al is de uitslag erg geflatteerd, dan nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven