Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
You_gotta_be_tough schreef:
15-09-2020 12:36
Neehoor je hebt gelijk. Maar wat dit betreft.... Ben ik inderdaad ouderwets. Heeft ook een beetje met voorzichtigheid te maken. Als hij me matcht maar niet met me praat, ben ik klaarblijkelijk ook niet zo interessant. Maar hij kan weer hetzelfde denken :D Soort inception dit.
Zijn het niet excuses omdat je verlegen bent? Daardoor misschien ook extra snel denkt dat ie je eigenlijk niet leuk vindt ofzo?

Als ik mezelf in de ober verplaats, ik ben daar aan het werk en jij komt voor je sate of wijn. Dan zou ik het wel charmant vinden als je bij het bestellen ofzo tegen me zou zeggen. "zeg ga je nog wat tegen me zeggen eigenlijk op tinder of kunnen we de match opheffen?"

zoiets in je eigen woorden dan.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
15-09-2020 13:39
Zijn het niet excuses omdat je verlegen bent? Daardoor misschien ook extra snel denkt dat ie je eigenlijk niet leuk vindt ofzo?

Als ik mezelf in de ober verplaats, ik ben daar aan het werk en jij komt voor je sate of wijn. Dan zou ik het wel charmant vinden als je bij het bestellen ofzo tegen me zou zeggen. "zeg ga je nog wat tegen me zeggen eigenlijk op tinder of kunnen we de match opheffen?"

zoiets in je eigen woorden dan.
Nou, 't is meer dat ik door de posts hier de afgelopen dagen een beetje ben gaan twijfelen :D

Toen ik met hem matchte dacht ik : leuk! Interessant! Dit wil toch wel zeggen dat hij me op z'n minst leuk / interessant vindt. Maar toen las ik dat de meesten hier uberhaupt elke bekende naar rechts swipen. Of (volgens mij was jij dat) dat er vooral niet de verkeerde verwachtingen aan moeten worden verbonden.... Dus daardoor denk ik weer een beetje van : kennelijk stelt het toch een stuk minder voor dan ik had gedacht (gehoopt?), dus why even bother...

Wel leuk om dat te zeggen ja, als ik 'm zie.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er gewoon een berichtje op wagen! Heb ik ook wel eens gedaan en werd altijd goed ontvangen. Vaak hoor ik dat mannen het beetje zat zijn om elke keer te beginnen en dan genegeerd te worden. Wellicht denkt hij er ook wel zo over 😁

Wat betreft het ambitieus zijn, ben ook zeker wel afgeknapt op de workaholics. Dit ging vaak gepaard met veel alcohol en drugs.. Maar ambitieus in mijn ogen kan ook zijn dat je wil blijven groeien en ontwikkelen (op een gezonde manier). Niet 20 jaar hetzelfde doen, maar af en toe nieuwe kansen pakken en dingen durven. Dat vind ik wel aantrekkelijk!
Alle reacties Link kopieren
Vivi3338 schreef:
15-09-2020 14:19
Ik zou er gewoon een berichtje op wagen! Heb ik ook wel eens gedaan en werd altijd goed ontvangen. Vaak hoor ik dat mannen het beetje zat zijn om elke keer te beginnen en dan genegeerd te worden. Wellicht denkt hij er ook wel zo over 😁

Wat betreft het ambitieus zijn, ben ook zeker wel afgeknapt op de workaholics. Dit ging vaak gepaard met veel alcohol en drugs.. Maar ambitieus in mijn ogen kan ook zijn dat je wil blijven groeien en ontwikkelen (op een gezonde manier). Niet 20 jaar hetzelfde doen, maar af en toe nieuwe kansen pakken en dingen durven. Dat vind ik wel aantrekkelijk!

Dat laatste stuk is voor mij idd ambitie. En daarnaast iets doen waar je je graag mee bezig houdt.
Alle reacties Link kopieren
You_gotta_be_tough schreef:
15-09-2020 12:36
Neehoor je hebt gelijk. Maar wat dit betreft.... Ben ik inderdaad ouderwets. Heeft ook een beetje met voorzichtigheid te maken. Als hij me matcht maar niet met me praat, ben ik klaarblijkelijk ook niet zo interessant. Maar hij kan weer hetzelfde denken :D Soort inception dit.
Soms moeten we ook niet te veel nadenken over dingen.

Vind je hem leuk..stuur gewoon bericht.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
15-09-2020 13:39

Als ik mezelf in de ober verplaats, ik ben daar aan het werk en jij komt voor je sate of wijn. Dan zou ik het wel charmant vinden als je bij het bestellen ofzo tegen me zou zeggen. "zeg ga je nog wat tegen me zeggen eigenlijk op tinder of kunnen we de match opheffen?"

zoiets in je eigen woorden dan.
😂😂😂😂😂😂
zitten jullie ook op the inner circle?

wat een wazige site/app is dat zeg..snap er niks van..

je kan liken en dan kan je matchen, maar je kan ook meteen berichtjes sturen. Alleen kan je dan die berichtjes volgens mij niet lezen..ik neem aan wel als je matched..maar waarom kan je dan berichten sturen als je ze niet kan lezen..en hoe weet ik nou of een vrouw mijn bericht kan lezen of niet..
en dan hebben ze geen vrije lokatie maar alleen een paar steden..dus dan staat er Amsterdam maar wonen ze rustig in Breda ofzo..

Schiet mij maar lek
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
15-09-2020 15:40
zitten jullie ook op the inner circle?

wat een wazige site/app is dat zeg..snap er niks van..

je kan liken en dan kan je matchen, maar je kan ook meteen berichtjes sturen. Alleen kan je dan die berichtjes volgens mij niet lezen..ik neem aan wel als je matched..maar waarom kan je dan berichten sturen als je ze niet kan lezen..en hoe weet ik nou of een vrouw mijn bericht kan lezen of niet..
en dan hebben ze geen vrije lokatie maar alleen een paar steden..dus dan staat er Amsterdam maar wonen ze rustig in Breda ofzo..

Schiet mij maar lek
Je kunt de berichtjes wel lezen wanneer je weet van wie ze afkomstig zijn, dan klik je op het conversatiewolkje op het profiel van diegene. Voor volledige functionaliteit moet je betalen. Ik vind het daar overigens net iets teveel opsmuk en hipdoenerij. Van de uitdrukking 'work hard, play hard' krijg ik jeuk.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
haha..ja..van die cliche's.. zou bijna work less play more erop zetten maar dat komt dan ook vast weer fout over als man.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daar dacht ik ooit een invite voor gehad.
Is dat die waarbij je eerst gekeurd moet worden voor je mee mag doen?

Ik kwam in een wachtrij en na een tijdje dacht ik ...latuurrr
Als je oud bent herinneer je je niet de uren die je maakte op werk, maar wel alle mooie en nieuwe ervaringen. En dus doe ik liever dat laatste en werk ik om mijn rekeningen te betalen.

Er is ook niks aan aan een man die zijn werk als prio heeft. Ik wil liever iemand die tijd heeft om leuke dingen te doen. Die uberhaupt tijd heeft om met mij door te brengen en die dan fit is. En niet uitgeput van zijn lange werkweek.
Julia_20 schreef:
15-09-2020 15:51
Ik heb daar dacht ik ooit een invite voor gehad.
Is dat die waarbij je eerst gekeurd moet worden voor je mee mag doen?

Ik kwam in een wachtrij en na een tijdje dacht ik ...latuurrr
Volgens mij wel. Velen worden niet toegelaten.
Julus schreef:
15-09-2020 16:02
Volgens mij wel. Velen worden niet toegelaten.
Wat sneu zeg.. Ik ga proberen om mijn kalkoen aan te melden.

Is dit een site voor 'Social Climbers'? Mijn ouders werden ook altijd omringd door dit soort types.

https://www.psychologytoday.com/gb/blog ... al-climber
Oh echt? ik dacht dat het een gimmick was dat je even 10 minuten moet wachten waarin je zogenaamd gekeurd wordt voor je de site op mag..
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook op inner circle, had er eerst een afkeer tegen maar uiteindelijk wel veel meer serieuze en leuke gesprekken gehad dan tinder etc. Had eerst geen zin om te betalen, dus toen ik m’n profiel wilde verwijderen kreeg ik ineens een maand gratis. En nadat die maand voorbij was, wilde ik opnieuw verwijderen en kreeg ik weer maand gratis 😅

Maar je kan in principe inderdaad iedereen een berichtje sturen, ook als je nog geen match bent. Soms vervelend, dus heb het uitgezet. Volgens mij zijn ze wat makkelijker geworden met toelaten, had ergens gelezen dat ze die toegang vooral doen om nepprofielen en typische badkamer selfies in boxer tegen te gaan. Verder best een prima app!
Vivi3338 schreef:
15-09-2020 17:30
Ik zit ook op inner circle, had er eerst een afkeer tegen maar uiteindelijk wel veel meer serieuze en leuke gesprekken gehad dan tinder etc. Had eerst geen zin om te betalen, dus toen ik m’n profiel wilde verwijderen kreeg ik ineens een maand gratis. En nadat die maand voorbij was, wilde ik opnieuw verwijderen en kreeg ik weer maand gratis 😅

Maar je kan in principe inderdaad iedereen een berichtje sturen, ook als je nog geen match bent. Soms vervelend, dus heb het uitgezet. Volgens mij zijn ze wat makkelijker geworden met toelaten, had ergens gelezen dat ze die toegang vooral doen om nepprofielen en typische badkamer selfies in boxer tegen te gaan. Verder best een prima app!

Ah okay. Misschien was ik iets te snel met mijn oordeel.
Alle reacties Link kopieren
Vivi3338 schreef:
15-09-2020 17:30
Ik zit ook op inner circle, had er eerst een afkeer tegen maar uiteindelijk wel veel meer serieuze en leuke gesprekken gehad dan tinder etc. Had eerst geen zin om te betalen, dus toen ik m’n profiel wilde verwijderen kreeg ik ineens een maand gratis. En nadat die maand voorbij was, wilde ik opnieuw verwijderen en kreeg ik weer maand gratis 😅

Maar je kan in principe inderdaad iedereen een berichtje sturen, ook als je nog geen match bent. Soms vervelend, dus heb het uitgezet. Volgens mij zijn ze wat makkelijker geworden met toelaten, had ergens gelezen dat ze die toegang vooral doen om nepprofielen en typische badkamer selfies in boxer tegen te gaan. Verder best een prima app!

Ik heb ook even weekje op Happy pancake gezeten. Daar kan je ook iedereen berichten sturen. Maar je kan het ook uitzetten. Pas als jij geflirt hebt (of die ander) kan je wat terugsturen.
Ik had het uitgezet. Kreeg eerst best wel berichten van sorry ... simpele mensen 😳
Dan vertelde ik geen interesse te hebben en kreeg ik als reactie bijvoorbeeld...maar ik werk vlakbij jou in de buurt...

Vond het "aanbod" niet zo daar.
Vivi3338 schreef:
15-09-2020 17:30
typische badkamer selfies in boxer
huh? is dat een ding? mis ik een mode?
Alle reacties Link kopieren
Hier een stille meelezer.

Ik vind,iemand die in de ICT werkt,geen afknapper.
Het lijk me juist erg handig als iemand veel van pc 'weet.
Die kan je altijd helpen.

Ik vind het belangrijker dat iemand onafhankelijk is.
Humor vind ik ook belangrijk.

Waar ik echt op afknap ....... een slecht gebit.
Mannen met een knot. Nee.
wendy7373 schreef:
15-09-2020 18:06
Hier een stille meelezer.
nu niet meer :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Heel soms plaats ik een reactie :mrgreen: :lol:

Maar ik vind het leuk om alles te lezen.
Ik heb soms het gevoel, als het me al lukt om op een dating site een gesprek met een vrouw aan te knopen, dat ik wel word afgerekend op het werk dat ik doe, of beter gezegd, wat ik niet doe.
In een ver verleden ben ik ooit wegens psychische problemen arbeidsongeschikt verklaard en ben ik in de wajong terechtgekomen. Ik heb dus maar heel weinig werkervaring. Ik heb 12 jaar geleden een keer een reïntegratietraject aangeboden gekregen, maar dat heeft niet geresulteerd in vast werk. Twee jaar geleden kreeg ik opnieuw een reïntegratietraject aangeboden. Naast de wajong werk ik nu twee dagen per week. Ik word nu ook gewoon veel beter begeleid en ze zien wel mogelijkheden om me naar een passende baan te begeleiden.
Ik heb een beetje pech gehad in het leven, maar ik wil nog wel wat van het leven maken, ook op het gebied van werk.
Maar misschien knappen vrouwen er op af als je zo'n achtergrond hebt.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
15-09-2020 18:06
huh? is dat een ding? mis ik een mode?
Hahah hou maar op! Op tinder zag ik regelmatig badkamer foto’s in boxer voorbij komen of iemand die een meesteres zocht.. 🤪
Alle reacties Link kopieren
Julia_20 schreef:
15-09-2020 17:44
Ik heb ook even weekje op Happy pancake gezeten. Daar kan je ook iedereen berichten sturen. Maar je kan het ook uitzetten. Pas als jij geflirt hebt (of die ander) kan je wat terugsturen.
Ik had het uitgezet. Kreeg eerst best wel berichten van sorry ... simpele mensen 😳
Dan vertelde ik geen interesse te hebben en kreeg ik als reactie bijvoorbeeld...maar ik werk vlakbij jou in de buurt...

Vond het "aanbod" niet zo daar.
Ja vond het ook beetje creepy al die berichten! Wel jammer, happy pancake klinkt dan wel weer erg leuk haha
Alle reacties Link kopieren
Vivi3338 schreef:
15-09-2020 19:21
Hahah hou maar op! Op tinder zag ik regelmatig badkamer foto’s in boxer voorbij komen of iemand die een meesteres zocht.. 🤪
Hahahahaha ik kreeg af en toe wel eens toegestuurd van een vriendin (35 Jr).

Was er eentje (man) in kort zwart leren rokje er roze top 😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven