Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Hey gefeliciteerd Datertje! dus morgen pik je ons allemaal op voor een ritje? :D

Ik heb de kinderen hier dit weekend, en ze komen mijn badkamer wat verder afmaken en er is F1 dit weekend, en nog even kijken wanneer Barcelona speelt..kan ik misschien dat nog zien.
Oh trouwens Redrosethorn gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst ook. Wat een gezelligheid.

Heb er zelf 2 thuis, ze maken mijn huis echt m'n thuis :love:
Hey ik woon sinds kort in een dorp..en wat ik mij afvraag..is het niet heel erg dom om binnen dat dorp te gaan daten?

ik meen toch te proeven dat het hier allemaal wat anders werkt..alleen al dat ik de kinderen in mijn week uit school haal..het is echt een beetje Stephordshire hier zo op het oog..voor wie dat kent
Hoezo is het dom?
Zelf kom ik oorspronkelijk uit een dorp en daar werd gewoon gedate met elkaar.

Dorpelingen zijn ook net mensen hoor😁
Ik voel mij hier wat minder anoniem dan ik in Amsterdam was..alsof de helft van het dorp de andere helft kent enzo.. in Amsterdam kende de straat je maar dat was het ook..no way dat je een date had ie mensen uit jouw omgeving kent daar...das toch meer in mijn comfort zone..lekker anoniem als je op stap bent

en dan met een tweeling als kinderen en mijn toch wel opvallende voorkomen en mijn datingshows..pff..misschien zit het tussen de oren..gelukkig ben ik knap en kom ik er mee weg :rofl:
Datertje schreef:
30-10-2020 17:24
Hahahaha hij staat voor de deur!
Geweldig bakkie voor heeeel weinig geld.
Rijdt en schakelt heerlijk er zit een klein deukje in, maar dat geeft niet.
Nieuwe APK... het was even spannend hoorde dinsdag dat mijn auto niet meer waardig was om door de apk te doen.

Dus moest met spoed naar een goedkope auto opzoek waar ook mijn hond in kan.

Het is een mazda 2 1.4 uit 2005 geworden. Die zocht ik al een tijdje en nu gewoon een dorp verderop te koop voor weinig.

Dus voor mij een heerlijke hefstbok.

Proost allemaal
Haha had niet door dat je je nieuwe wheels bedoelde. Goede keus, hoop dat jullie heel gelukkig worden samen!
Ik ben om die reden uit m'n dorp gevlucht. Heerlijk de stad in en in de anonimiteit.

Dus ja, ik snap wel dat het minder anoniem voelt en je daardoor je misschien wat meer bekeken voelt als je met iemand uit het dorp een date hebt.

Je blijft zo iemand dan ook steeds weer tegenkomen.
Ja, lijkt me ook niks. Ik date ook nooit bekenden/vrienden-van, kan me zo voorstellen dat je dat in een dorp al gauw hebt.
Hier ook een echte vrijmibo zometeen, drie vrienden, veranda, haardvuur en BBQ. Tijd om je even echt man te voelen buiten, na een week kantoorwerk.
euh..ok..er zijn andere dingen die ik associeer bij mij echt man voelen :mrgreen:

maar klinkt gezellig! enjoy! Ik zit hier aan een wijntje met de kids op de bank en ga straks pannenkoeken verzorgen
tomcat schreef:
30-10-2020 17:39
euh..ok..er zijn andere dingen die ik associeer bij mij echt man voelen :mrgreen:

maar klinkt gezellig! enjoy! Ik zit hier aan een wijntje met de kids op de bank en ga straks pannenkoeken verzorgen
Haha, ik weet het. Beter even rustig aan doen. :)
tomcat schreef:
30-10-2020 17:33

en dan met een tweeling als kinderen en mijn toch wel opvallende voorkomen en mijn datingshows..pff..misschien zit het tussen de oren..gelukkig ben ik knap en kom ik er mee weg :rofl:
Word je veel herkend dan van tv? Of is dat jouw eigen idee?
Zometeen wordt er voor mij gekookt.
Krijg motto niet verwijderd :-)
tomcat schreef:
30-10-2020 17:39

Euh die staan bij mij ook op het programma.
Pannenkoek met kaas... zo in de pannenkoek zelf 🤭

En nu met een wijntje op de bank.

Ken trouwens 2 mensen uit een dorp 😉 die in dezelfde straat woonden, gingen daten en inmiddels 12 jaar samen.
@datertje gefeliciteerd met de aankoop
@lacasa klinkt goed.. Enjoy
@iceteapeach das lekker... Eet smakelijk

En voor iedereen die ik vergeet... Knuffel dan maar
tomcat schreef:
30-10-2020 17:33
Ik voel mij hier wat minder anoniem dan ik in Amsterdam was..alsof de helft van het dorp de andere helft kent enzo.. in Amsterdam kende de straat je maar dat was het ook..no way dat je een date had ie mensen uit jouw omgeving kent daar...das toch meer in mijn comfort zone..lekker anoniem als je op stap bent

Oh mij lukt het in Amsterdam ook prima om bekenden van bekenden te daten zonder het te weten vooraf dus zou me daardoor niet tegen laten houden.
En Redrose en Datertje: gefeliciteerd! Hier tortellini
Gefeliciteerd met je auto Datertje!

Bitterballen, welk soort dan ook.......ik lust ze niet.

Daten met iemand uit het dorp is toch juist handig? Lekker dichtbij :lol:

En een borrel, nee...moet nog een rondje hobbelen vanavond.
Sabbieehhhh schreef:
30-10-2020 17:59
En Redrose en Datertje: gefeliciteerd! Hier tortellini
Hier stamppot andijvie met spekjes :-D
Limo76 schreef:
30-10-2020 18:10
Hier stamppot andijvie met spekjes :-D
Oehhh lekker met dit weer!
Sabbieehhhh schreef:
30-10-2020 17:58
Oh mij lukt het in Amsterdam ook prima om bekenden van bekenden te daten zonder het te weten vooraf dus zou me daardoor niet tegen laten houden.
Ik denk nu ook bij elke petite 30'er op de dating apps dat jij het bent :rofl:
Ik heb zelf een pannekoek met gyros overigens..best ok bij een wijntje
Lekker met een halve liter schale Schultenbrau en een kleffe diepvriespizza achter mijn pc. Weekend, dolce far niente.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
tomcat schreef:
30-10-2020 18:18
Ik denk nu ook bij elke petite 30'er op de dating apps dat jij het bent :rofl:
:rofl:

Zoek naar donker haar en groene ogen :-p
stokbrood met olijfolie als toetje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven