Singles Unite: deel 4!!
zondag 15 november 2020 om 16:23
Zo mee eens. Ik voel ook echt aan mijzelf dat ik niet meer op jacht ga, niet meer voor seks en niet meer voor de liefde. Als m'n hart geheeld is, sta ik open voor liefde en ga ik gewoon m'n leven leven zoals ik het fijn vind. En dan kom ik vanzelf ergens iemand tegen. Kan me echt niet voorstellen dat internet daten de enige manier is om liefde te vinden.
zondag 15 november 2020 om 16:23
zondag 15 november 2020 om 16:24
zondag 15 november 2020 om 16:26
Julus schreef: ↑15-11-2020 16:18Zou dat het zijn?
Ik lees dat ik niet de enige ben wiens libido in de koelkast zit als er geen relatie is.
Maar ik had altijd zin in intimiteit, ook zonder relatie. En dan had ik scharrels of een ONS. Er was altijd wel iemand.
Die behoefte is dus foetsie.
En ja Antoon, dat is best een bevrijding. Het is vermoeiend om een behoefte te hebben en weer op jacht te moeten om de honger te stillen.
Misschien dat er voor jou ook echt een nieuwe levensfase is aangebroken.
zondag 15 november 2020 om 16:27
Valt best mee hoor..maar je moet wel duidelijk zijn en weten wat je wil..niet daten van "we zien wel fwb is goed maar relatie ook"..dan wordt het nooit een FWB en zelden een relatie..weet wat je wil en spreek dat uit.
zondag 15 november 2020 om 16:31
zondag 15 november 2020 om 16:32
Eens. En sommige mannen gaan daar dus de mist in en doen alles om aan seks te komen
Open en eerlijk boven alles! Dan heb je echt super leuke FWB's is mijn ervaring.
zondag 15 november 2020 om 16:34
zondag 15 november 2020 om 16:40
Waarom moet diegene knap zijn?
Dat heb ik niet, dan kom ik juist met m'n gevoel in de knoop.
Ik bekijk het anders, er moet 'iets' zijn waardoor ik een ander leuk vind. En dat zit hem meestal in hoe ik met iemand kan praten. Goede gesprekken leidt bij mij tot zin in seks. En de klik in bed moet uitermate goed zijn, echt heel goed. Anders hoeft het van mij ook niet meer.
zondag 15 november 2020 om 16:40
Ik ben vroeger wel eens naar een DvP geweest, en ik heb er verschillende ervaringen mee. En er zaten dus wel degelijk ook dames bij waarvan ik het gevoel had dat ze het leuk vonden om mij als klant te hebben en die ook echt hun best op me deden.
zondag 15 november 2020 om 16:41
Misschien dat jij ook geen 'typische' vrouw bent (als die al bestaat)?
Maar ik weet ook niet of er gemiddeld een verschil tussen mannen en vrouwen hierin is.
zondag 15 november 2020 om 16:42
Ik mis de intimiteit wel.
FWB of ONS is het niet voor mij.
Ik heb behoefte aan gevoel/connectie met een persoon.
Vorig jaar een OAS geprobeerd...one afternoon stand
Leuke man hoor, charmeur.
Geen spijt, maar zeker niet voor herhaling vatbaar. Miste het gevoel voor iemand.
Datingapps inmiddels klaar mee. Zonde van de energie.
Dus ja ik mis het, maarja het is wat het is.
FWB of ONS is het niet voor mij.
Ik heb behoefte aan gevoel/connectie met een persoon.
Vorig jaar een OAS geprobeerd...one afternoon stand
Leuke man hoor, charmeur.
Geen spijt, maar zeker niet voor herhaling vatbaar. Miste het gevoel voor iemand.
Datingapps inmiddels klaar mee. Zonde van de energie.
Dus ja ik mis het, maarja het is wat het is.
julia_20 wijzigde dit bericht op 15-11-2020 16:44
0.38% gewijzigd
zondag 15 november 2020 om 16:44
Dat is dan misschien het Man/vrouw ding? mannen willen sex met knappe vrouwen ook als ze geen verdere emotie hebben en vrouwen willen sex als ze emotie hebben maar hoeft niet knap te zijn..als ie maar goed in bed is?Qiyara schreef: ↑15-11-2020 16:40Waarom moet diegene knap zijn?
Dat heb ik niet, dan kom ik juist met m'n gevoel in de knoop.
Ik bekijk het anders, er moet 'iets' zijn waardoor ik een ander leuk vind. En dat zit hem meestal in hoe ik met iemand kan praten. Goede gesprekken leidt bij mij tot zin in seks. En de klik in bed moet uitermate goed zijn, echt heel goed. Anders hoeft het van mij ook niet meer.
is hem ook niet hoor..er zijn natuurlijk genoeg "als er maar een gat in zit" mannen..maar voor mij werkt dat niet zo.
zondag 15 november 2020 om 16:45
Dus kwam je bij ze terug...en terug...en terug...
zondag 15 november 2020 om 16:46
Ja emotie moet er absoluut bij zitten inderdaad. Daarom is die F ook zo belangrijk voor mij. Zonder echt een vriendschappelijke connectie waarbij je elkaar waardeert en lief vindt, geen seks voor mij.tomcat schreef: ↑15-11-2020 16:44Dat is dan misschien het Man/vrouw ding? mannen willen sex met knappe vrouwen ook als ze geen verdere emotie hebben en vrouwen willen sex als ze emotie hebben maar hoeft niet knap te zijn..als ie maar goed in bed is?
is hem ook niet hoor..er zijn natuurlijk genoeg "als er maar een gat in zit" mannen..maar voor mij werkt dat niet zo.
zondag 15 november 2020 om 16:50
Ik heb serieus aan de koffie gezeten dat mij werd gevraagd "gaan we nog neuken of hoe zit het?"..duidelijk FWB materiaal waarbij ik nog aan F werkte en zij aan WB..ze was knap genoeg in ieder geval.
Zou dit anders zijn voor knappere mensen? die zijn meer gewend dat ze wel gewild zijn dus hoeven niet leuk en aardig te zijn als ze geen relatie willen?