Singles Unite : deel 5!!! 😄

zondag 27 december 2020 om 21:55
Ik denk het wel. Het was op tv en er werd niet veel over gezegd. Maar dus alleen voor mensen met een b&b..hm dat had ik gemist.
anoniem_380155 wijzigde dit bericht op 27-12-2020 21:55
7.64% gewijzigd
zondag 27 december 2020 om 21:55

zondag 27 december 2020 om 21:58
Ik ook niet, alhoewel mijn fwb en ik wel leuke dingen deden. Hij nam me ook mee uit eten, we deden boodschappen en dan kookte hij. Filmavondjes. Eigenlijk alles wat je in een relatie ook doet. En dat dan 2x per maand. Helaas kreeg ik gevoelens, wat ook niet zo gek is aangezien we ook nog altijd samen sliepen. Voor hem was fwb meer dan genoeg. En daarna kreeg hij een echte relatie ( dat wilde hij niet zei hij), dus hii vond mij gewoon niet leuk genoeg. Nooit meer voor mij!

zondag 27 december 2020 om 22:00
Dag voor mijn verjaardagtomcat schreef: ↑27-12-2020 21:47Als je zonder afmelden niet langskomt bij je fwb met een lullig excuus over in slaap gevallen en dan ook nog op haar verjaardag dan ben je een enorme eikel en heb je heel wat goed te maken..
Ik zou mijn FWB verassen met een etentje ofzo op haar verjaardag..maar ja..FWB is een ruim begrip.
En ik denk eigenlijk dat hij het niet meer wist dat ik jarig was. Heel lang geleden onze verjaardagen aan elkaar verteld.
Maar goed, stom is het zeker en het toont vooral aan hoe leeg en oppervlakkig deze ‘verhouding’ was

zondag 27 december 2020 om 22:01
Het is nu trouwens precies 2 jaar geleden dat ik er mee stopte. Ik mailde dat ik het erbij wilde laten en heb nooit meer iets gehoord. Dat deed best zeer, dat hij niet eens een berichtje terug stuurde. We gingen heel respectvol met elkaar om, en de communicatie was goed. Dit viel me zo enorm tegen en ik wist dat ik de juiste keuze had gemaakt. Het deed hem gewoon niks.

zondag 27 december 2020 om 22:03

zondag 27 december 2020 om 22:04
Scharrel en fwb is volgens mij hetzelfde. De ene noemt het een scharrel en de ander fwb. Ik zei ook altijd mijn scharrel. Fwb klinkt minder plat ofzo? Alsof het iets meer is. Het blijft gewoon wat het is: zonder enige commitment met elkaar tijd doorbrengen. En altijd in het nadeel van een vrouw.

zondag 27 december 2020 om 22:05
It sucks. Je verdient echt veel beter. Maar dan moet je er nooit meer aan beginnen, aan een scharrel. Don't settle for less.
zondag 27 december 2020 om 22:06
Dat laatste weet ik niet hoor. Ik heb nooit echt diepe gevoelens ontwikkeld. Ik wilde ook echt geen relatie.Julus schreef: ↑27-12-2020 22:04Scharrel en fwb is volgens mij hetzelfde. De ene noemt het een scharrel en de ander fwb. Ik zei ook altijd mijn scharrel. Fwb klinkt minder plat ofzo? Alsof het iets meer is. Het blijft gewoon wat het is: zonder enige commitment met elkaar tijd doorbrengen. En altijd in het nadeel van een vrouw.

zondag 27 december 2020 om 22:06
In dat geval: er zijn echt wel mannen die je wel respectvol behandelen als scharrel zijnde.

zondag 27 december 2020 om 22:07

zondag 27 december 2020 om 22:18
Ik kan niet voor alle mannen praten, maar als het alleen maar sex is en verder helemaal geen gevoelens, genegenheid, dan hoeft het voor mij ook niet.
Destijds was de term FWB nog niet gebruikt, toen noemde ik het een part time geliefde
Destijds was de term FWB nog niet gebruikt, toen noemde ik het een part time geliefde
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 27-12-2020 22:21
22.60% gewijzigd
zondag 27 december 2020 om 22:19
Ik nooit een fwb gehad, maar lijkt mij inderdaad dat er toch gevoelens bij zouden komen kijken. Voor mij althans.
Daarom zou het voor mij niet werken.

zondag 27 december 2020 om 22:31
ZO irritant..ik heb gewoon in mijn profiel staan dat ik co-ouder ben endan nog word je regelmatig geghost zodra je noemt dat je kinderen hebt.
Snap heus wel dat niet iedereen daar zin in heeft dat ik om de week mijn kinderen heb, maar waarom match je dan en ga je wel in gesprek en heb je niet het fatsoen om even te melden dat je daar even overheen gelezen had ofzo.
jeetje voorstukje van het princeconcert..was is ie nog jong daar..
ok top2000
Snap heus wel dat niet iedereen daar zin in heeft dat ik om de week mijn kinderen heb, maar waarom match je dan en ga je wel in gesprek en heb je niet het fatsoen om even te melden dat je daar even overheen gelezen had ofzo.
ok top2000
zondag 27 december 2020 om 22:37
Klote zeg, Fladder.
Ook al wil je geen relatie, dan nog is wederzijds respect wel een basis.
Gefeliciteerd nog trouwens.
Iedereen een fijne kerst gehad?
Hier een tijdje van de radar geweest en na een paar dates een leuke en innemende vrouw ontmoet.
De labeltjes ‘geen relatie’ of fwb hangen helaas wel erg in de lucht maar bij haar ging het vanzelf.
We zijn met elkaar om gegaan zoals Julus eerder beschreef en de klik voelde voor beiden goed, heerlijk!
Beiden geen kinderen en op onze leeftijd is dan niet vanzefspreken dus in die zin redelijk wat vrijheid, uitwaaien aan het strand in een storm, stukje lopen, haar een lunch brengen op haar werk toen ze jarig was met in het pakketje een briefje en opdracht voor die avond haha ( ze kreeg geen visite )
Het liep heel gemoedelijk en op een gegeven moment gaf ze aan gevoelens voor mij te hebben, super leuk want de gevoelens waren wederzijds!
Maar op het moment dat ik mijn gevoelens uitsprak moest ze bekennen dat ze meer gevoelens voor een andere man had waarmee ze afsprak gedurende onze 2 maanden.
Iemand van langer geleden.
Einde verhaal dus.
Bijzonder vervelend omdat ik er net weer wat vertrouwen in kreeg en over een drempel moest om het daten weer aan te gaan.
Was er best beroerd van en ben weer klaar met daten maar ook met het alleen zijn.
Even terug komend op wat over scharrels/fwb geschreven werd:
Het ligt aan de persoon of het enkel alleen seks is of juist meer dan alleen seks is.
Het hangt er van af hoe je er beiden in staat.
Persoonlijk vind ik meer dan alleen seks prettiger aangezien het niet zomaar iemand is die je masseert, mee in bad of bed ligt.
Kletsen en voor een deel weten wat diegene bezig houdt is fijn, dan is er ook wat meer inhoudelijke gespreksstof.
Ook al wil je geen relatie, dan nog is wederzijds respect wel een basis.
Gefeliciteerd nog trouwens.
Iedereen een fijne kerst gehad?
Hier een tijdje van de radar geweest en na een paar dates een leuke en innemende vrouw ontmoet.
De labeltjes ‘geen relatie’ of fwb hangen helaas wel erg in de lucht maar bij haar ging het vanzelf.
We zijn met elkaar om gegaan zoals Julus eerder beschreef en de klik voelde voor beiden goed, heerlijk!
Beiden geen kinderen en op onze leeftijd is dan niet vanzefspreken dus in die zin redelijk wat vrijheid, uitwaaien aan het strand in een storm, stukje lopen, haar een lunch brengen op haar werk toen ze jarig was met in het pakketje een briefje en opdracht voor die avond haha ( ze kreeg geen visite )
Het liep heel gemoedelijk en op een gegeven moment gaf ze aan gevoelens voor mij te hebben, super leuk want de gevoelens waren wederzijds!
Maar op het moment dat ik mijn gevoelens uitsprak moest ze bekennen dat ze meer gevoelens voor een andere man had waarmee ze afsprak gedurende onze 2 maanden.
Iemand van langer geleden.
Einde verhaal dus.
Bijzonder vervelend omdat ik er net weer wat vertrouwen in kreeg en over een drempel moest om het daten weer aan te gaan.
Was er best beroerd van en ben weer klaar met daten maar ook met het alleen zijn.
Even terug komend op wat over scharrels/fwb geschreven werd:
Het ligt aan de persoon of het enkel alleen seks is of juist meer dan alleen seks is.
Het hangt er van af hoe je er beiden in staat.
Persoonlijk vind ik meer dan alleen seks prettiger aangezien het niet zomaar iemand is die je masseert, mee in bad of bed ligt.
Kletsen en voor een deel weten wat diegene bezig houdt is fijn, dan is er ook wat meer inhoudelijke gespreksstof.
zondag 27 december 2020 om 22:37
Ok de simpele reden dat sommige mannen en vrouwen alles swipen en daarna wel zien bij een match of het iets is cq profiel gaan lezen.tomcat schreef: ↑27-12-2020 22:31ZO irritant..ik heb gewoon in mijn profiel staan dat ik co-ouder ben endan nog word je regelmatig geghost zodra je noemt dat je kinderen hebt.
ok top2000
zondag 27 december 2020 om 22:42
Je schrijft dat jullie respectvol met elkaar omgingen. Elkaar 2 keer per maand zagen. Goede communicatie.Julus schreef: ↑27-12-2020 22:01Het is nu trouwens precies 2 jaar geleden dat ik er mee stopte. Ik mailde dat ik het erbij wilde laten en heb nooit meer iets gehoord. Dat deed best zeer, dat hij niet eens een berichtje terug stuurde. We gingen heel respectvol met elkaar om, en de communicatie was goed. Dit viel me zo enorm tegen en ik wist dat ik de juiste keuze had gemaakt. Het deed hem gewoon niks.
Misschien vond hij het niet leuk dat je het niet persoonlijk vertelde?
Maar een mail stuurde.
julia_20 wijzigde dit bericht op 27-12-2020 23:30
1.57% gewijzigd
zondag 27 december 2020 om 23:06
Ik zag een man enkel voor seks, altijd bij hem thuis, geen behoefte aan samen andere dingen doen, bleek hij toch gevoelens te krijgen, mijn zin om nog af te spreken was meteen weg. Hij zoekt na al die jaren soms nog contact.
Dacht dat dit een scharrel was en er bij een fwb vriendschap aan te pas kwam.
Weer iets geleerd
Ik moet naar bed, morgen werken, neem top 2000, prince en wham op
Slaapwel!
Dacht dat dit een scharrel was en er bij een fwb vriendschap aan te pas kwam.
Weer iets geleerd

Ik moet naar bed, morgen werken, neem top 2000, prince en wham op
Slaapwel!