Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Vivi3338 schreef:
23-11-2020 14:07
Je hebt hier wel eens eerder gepost, toen was je al 31 en man en praatte je over het benaderen van vrouwen? Als je een leuke vriend wil mag ook natuurlijk haha, maar viel me even op 😇

En verder is niks onbereikbaar, je kan uiteraard ook zelf de stap zetten qua huis en gezelligheid! Dat heb ik in ieder geval onlangs gedaan, van nieuwbouw naar jaren ‘30 gezellige wijk in de stad en voel mij als vrijgezel ook happy hier 😁
Viv, ik was dus niet de enige...
Ik dacht het ook en net even teruggezocht of het niet aan mijn geheugen lag.

Maar als 31 jarige man constant maar alleen zijn of bij je ouders zitten, dat is ook wel vrij treurig.
tomcat schreef:
23-11-2020 14:41
ik vind dat slechte adem ding wel moeilijk..verder is ze best leuk en zou het misschien wel iets kunnen worden..maar ik vind zoenen toch ook wel heel erg belangrijk en dat gaat hem echt niet worden zo..

Moet ik nou iets tegen haar zeggen erover? ze zal het zelf ok wel weten en kan er misschien niks aan doen..jeetje wat lullig zeg..zijn er geen mondhygienisten hier in de zaal die er iets over kunnen zeggen qua oplosbaarheid van zoiets?

Dit was de eerste date toch?
Als je ze echt heel leuk vind zou ik zeggen spreek nog een keer af en "ruik" .

Wie weet was het een moment opname en had ze iets op waardoor...

En als het dan weer zo is kan je altijd nog iets zeggen.
Antoon69 schreef:
22-11-2020 19:31
Ik kreeg de indruk dat het toch wat anders is gegaan. Ik kan me haar verwarring en ergernis wel voorstellen.
Ja het is wel iets anders gegaan. Ergens had ik denk ik nog de hoop dat het goed zou komen omdat ik hem echt leuk vond maar moet het denk ik echt van me afzetten.
Julia_20 schreef:
23-11-2020 19:14
Dit was de eerste date toch?
Als je ze echt heel leuk vind zou ik zeggen spreek nog een keer af en "ruik" .

Wie weet was het een moment opname en had ze iets op waardoor...

En als het dan weer zo is kan je altijd nog iets zeggen.
nee tweede date
RedRose hoe gaat het met je dip?
wij slapen nooit.
Wat is er weer veel geschreven! Zo nog even het oude topic lezen en dan ben ik weer helemaal bij.

Julus, nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Pavlova, wat fijn dat het zo goed gaat. Heerlijk om te lezen.

Welkom aan de nieuwelingen!

Hier inmiddels de sollicitatie de deur uit, spannend en nu afwachten.
tomcat schreef:
23-11-2020 21:13
nee tweede date

En beide keren.... 😷?
alongwiththesunshine schreef:
23-11-2020 21:35
RedRose hoe gaat het met je dip?
Wat lief dat je het vraagt :) het gaat inmiddels weer beter. Het zijn ook gekke tijden en ik moet beslissingen gaan maken die nogal van invloed zijn op mijn (kwaliteit van) leven. Dus dat het allemaal af en toe even k*t is, lijkt me normaal.

Hoe gaat het met jou? Is inmiddels de rust weer een beetje wedergekeerd?
wiriehorn schreef:
23-11-2020 12:53
Pavlova: wat heerlijk voor je! Lekker verder kneuteren samen..

LaCasa: ik sluit me aan bij Julia. Date lijkt op een ander spoor te zitten dan jij. Hoe zou het zijn als je even tijd voor jezelf neemt en ook eens gaat kijken of de relatie hersteld kan worden met je ex? Want ik meen ook wel een verlangen daarnaar te lezen in je post.

Datertje: stap je intern over naar een andere functie?

Julus: hoe was de wandeling met je collega’s?
Goedemorgen zonder zorgen allemaal,

Ik stap inderdaad intern over naar een andere groep in een andere functie. Deze functie is meer regelen en overleggen en team aansturend.
Oeh spannend Flaffy! Volgens mij zijn een hoop mensen hier aan het solliciteren, of net klaar. Grappig. Ik duim voor je!
Julia_20 schreef:
23-11-2020 22:54
En beide keren.... 😷?
yup
Datertje: wat leuk dat je die stap gaat maken, gefeliciteerd met je nieuwe job!

Redrose: heftige tijden voor jou. Heb je hulp/ondersteuning bij de besluiten die je moet gaan nemen?

Ook hier druk aan het solliciteren. Ik heb me vorig jaar december boventallig laten verklaren en zat toen nog in een intensief revalidatietraject. Tegen de tijd dat ik daarmee klaar was gingen we in lock-down en droogden spontaan de vacatures op. Gelukkig word ik nog volledig doorbetaalt tot uiterlijk 1/1/23 dus op dat vlak geen zorgen. Maar wil gewoon weer lekker werken. Ben fit en gezond and ready to roll.
Vandaag solliciteer ik naar een interim job bij mijn huidige werkgever. Klus van 6 maanden en dat komt goed uit, tegen die tijd hoop ik ook verhuisd te zijn etc.

Toen ik afgelopen zomer de scheiding in gang zette had ik dus ineens geen relatie, geen huis en geen baan meer. Toch voel en voelde ik me hartstikke relaxt, alles komt wel goed. Gelukkig kan ik nog even bij ex wonen tot het andere huis klaar is.
Your ego is not your amigo!
Best heftig wiriehorn (wat is in hemelsnaam een wiriehorn?..ah skigebied zegt Google) Maar fijn dat je er zo relaxt mee om kan gaan.

Het is een bizar jaar geworden..mijn scheiding was in januari officieel, oude huis verkocht in februari en toen op zoek naar nieuwe huizen..oeps..in maart Corona, april alsnog huis gevonden en in mei begonnen met verbouwen om er in juli in te trekken. En al die tijd verplicht thuiswerken..en nog steeds...oh ja en ook naar First Dates en naar Lang leve de liefde geweest..bij gebrek aan valantie..en toch ook nog stuk of 4 dates die wel geslaagd maar geen jackpot waren in die tijd..kan mij eigenlijk geen mislukte date herinneren dit jaar..hooguit degene die op tv kwamen die niet zo bijzonder waren qua date..dat doe ik dan wel weer aardig ;-D

Helemaal geïnspireerd door jullie..ik ga ook maar eens solliciteren op een interne vacature ;-D
Leuk doen Tom!
Solliciteren is altijd leuk. Lekker centjes erbij krijgen.
Nieuwe mensen ontmoeten...
Tom: vrijwel vergelijkbaar dus met mijn situatie. Al heb ik helemaal geen behoefte aan daten met als doel een nieuwe vaste relatie. Ik heb een fwb en dat bevalt me prima. Af en toe zien we elkaar, doen we iets leuks en gaan weer beide onze eigen leven in. Overigens is er wel dagelijks even kort contact maar verder niet. Bevalt mij prima.
Ik heb veel behoefte om eerst eens een poos op mezelf te zijn en daarna zie ik wel weer.

Hoe was dat om aan die programma’s mee te doen? Heb je er veel reacties op gehad uit je omgeving?
Een fwb waar je dagelijks contact mee hebt is wat mij betreft een relatie ;-D

Maar ik snap dat deze vorm genoeg is voor je nu, zou het voor mij ook zijn.
Kneuterig: samen met dochter de wasgij puzzel kerst maken met kaarsjes en kerstmuziek op. Koppie thee en zak spekkies en viervoeter op mijn voeten. Ik zeg love kneuterig.
Niks mis met kneuterig
Datertje: heerlijk kneuterig, geniet!!

En hier goed nieuws: vanaf volgende week ga ik weer aan het werk! Gesprek ging goed ondanks dat ik knallende koppijn had. Was misschien wel goed, ik was daardoor wat minder energiek dan normaal.
Gefeliciteerd :cheers: wat een heerlijk nieuws!!!
Gefeliciteerd Wirie!
Gefeliciteerd Wirie!

En heerlijk Datertje, idd niets mis met kneuterig.
Gefelifiteerd wirie! Wat goed van jou!!

Ik weet niet wat ik van bumble moet vinden....het voelt zo tinderachtig :(
Gefeliciteerd Wirie
Gefeliciteerd Wirie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven