Singles Unite : deel 5!!! 😄

dinsdag 24 november 2020 om 19:28
Dank je! Hoop dat je snel iets hoort.Flaffy schreef: ↑23-11-2020 21:41Wat is er weer veel geschreven! Zo nog even het oude topic lezen en dan ben ik weer helemaal bij.
Julus, nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Pavlova, wat fijn dat het zo goed gaat. Heerlijk om te lezen.
Welkom aan de nieuwelingen!
Hier inmiddels de sollicitatie de deur uit, spannend en nu afwachten.

dinsdag 24 november 2020 om 19:29
Yup en je komt dezelfde mannen tegen. Het maakt allemaal weinig uit.Pompoenschip schreef: ↑24-11-2020 19:03Gefelifiteerd wirie! Wat goed van jou!!
Ik weet niet wat ik van bumble moet vinden....het voelt zo tinderachtig![]()

dinsdag 24 november 2020 om 19:31
dinsdag 24 november 2020 om 19:52
Wat saai zeg

Dank allemaal voor de felicitaties!
Julus: wat een goed idee om dat geregeld met collega’s te doen. Betekent dat ook dat collega’s dicht bij elkaar wonen of reizen jullie naar elkaar toe?
Your ego is not your amigo!

dinsdag 24 november 2020 om 21:09
Ik dacht vroeger ook dat het net zoiets als met campings was, die trekken vaak bepaalde groepen mensen wel aan en andere groepen niet. Bijvoorbeeld type 'verstandige ouders' vs. 'SBS6 publiek'. Maar overal waar dames zich inschrijven volgen mannen al snel hoor. Denk dat dat het enige criterium is.
dinsdag 24 november 2020 om 21:27
Hmmm agriturismo leukerAntoon69 schreef: ↑24-11-2020 21:09Ik dacht vroeger ook dat het net zoiets als met campings was, die trekken vaak bepaalde groepen mensen wel aan en andere groepen niet. Bijvoorbeeld type 'verstandige ouders' vs. 'SBS6 publiek'. Maar overal waar dames zich inschrijven volgen mannen al snel hoor. Denk dat dat het enige criterium is.
dinsdag 24 november 2020 om 22:15
Leuk dat zoveel aan het solliciteren zijn! Ik dacht er ook een tijdje aan, maar na aanschaf van huis en pandemie doe ik het nog even rustig aan. Zijn daarnaast ook vrij weinig interne vacatures bij ons, dat scheelt haha.
Leuk Julus dat je vaker aan het wandelen bent met collega’s! Ik heb 1 collega die dichtbij woont en wandelen ook vaak samen, lekker door het bos en geeft fijn gevoel erna
Al die Black Friday aanbiedingen zijn erg verleidelijk, heb alweer aardig geshopt bij Hunkemöller etc
Shoppen is ook een soort therapie haha
Leuk Julus dat je vaker aan het wandelen bent met collega’s! Ik heb 1 collega die dichtbij woont en wandelen ook vaak samen, lekker door het bos en geeft fijn gevoel erna
dinsdag 24 november 2020 om 22:57
Bij ons stond er vroeger op de campings toch altijd een divers publiek. Als gezin hebben we een keer naast een Engels gezin gestaan. De dochters waren pubers en mijn broer en ik iets van 8 en 6. De man van het gezin was kapitein van beroep en zat vol met tattoo's. Één van z'n dochters had een scheve rug omdat ze ooit van haar paard was gevallen. Ze waren allemaal superhartelijk en namen ons mee op sleeptouw. (Ook al konden wij ze als kind niet zo goed verstaan.) Ik kreeg toen ook nog een ketting van ze. Is me toch altijd bijgebleven.
De mensen die er een heel seizoen stonden vond ik het leukst. Die hadden dan zelf een tuintje aangelegd, voor hun vouwcaravan met eigen grasmat, waaiers en andere accessoires. Echt heel kitsch.
De mensen die er een heel seizoen stonden vond ik het leukst. Die hadden dan zelf een tuintje aangelegd, voor hun vouwcaravan met eigen grasmat, waaiers en andere accessoires. Echt heel kitsch.
wij slapen nooit.
dinsdag 24 november 2020 om 23:06
dinsdag 24 november 2020 om 23:28
Zo lang geleden? Hoe komt het?Julia_20 schreef: ↑24-11-2020 23:06Ik heb alleen met Pinkpop (familie camping) en vorig jaar keer op camping gestaan.
2 a 3 nachten toch mijn max.
Nu ben ik in 2014 voor het laatst echt op vakantie geweest ( week).
Liefst ga ik naar gebieden zonder massa
tourisme en liefst weinig Nederlanders.
Soms ontkom je er niet aan.

dinsdag 24 november 2020 om 23:50
dinsdag 24 november 2020 om 23:58
Dat lijkt me heel lastig. Zeker normaal dat dat kut is. Hoop dat je eruit komt en steun kunt halen uit anderen.RedRoseThorn schreef: ↑24-11-2020 07:47Wat lief dat je het vraagthet gaat inmiddels weer beter. Het zijn ook gekke tijden en ik moet beslissingen gaan maken die nogal van invloed zijn op mijn (kwaliteit van) leven. Dus dat het allemaal af en toe even k*t is, lijkt me normaal.
Hoe gaat het met jou? Is inmiddels de rust weer een beetje wedergekeerd?
Mwah, hier gaat het wel redelijk. Die ex-date had nog geappt dat hij me mist. Daarna kreeg ik nog een heel epistel waarom het niet werkt tussen ons. Veel verwijten. Vermoeiend. Het is beter als we het contact op een laag pitje zetten en eventueel ooit laten verwateren.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 25-11-2020 00:02
0.64% gewijzigd
wij slapen nooit.
dinsdag 24 november 2020 om 23:59
Oeh CanadaVivi3338 schreef: ↑24-11-2020 23:50Ik mis vakantie ook heel erg! Gelukkig wel genoeg afleiding gehad dit jaar, maar begint wel weer erg te kriebelen.
In ieder geval juni 2021 naar Canada voor bruiloft van een vriendinIsraël staat ook nog hoog op mijn lijstje, maar daar is de situatie nu ook niet heel stabiel..
wij slapen nooit.
woensdag 25 november 2020 om 00:13
Was er 3 jaar geleden voor het eerst en lopen best knappe mannen rond. Van die typische grote mannen met baarden en houthakker shirt. Je mag mee hoor

Wel balen trouwens dat je ex date ineens zelf contact opnam, om vervolgens een soort preek te krijgen. Maar niet proberen om persoonlijk op te vatten, hij dealt zo te horen niet heel goed met zijn emoties. Verstandig om het gewoon te laten verwateren, verwijderen is nog beter.. Maar kan daar zelf ook wel moeite mee hebben om dat te doen.
woensdag 25 november 2020 om 00:22

Ja, zijn bericht kwam nadat ik weer wat zei wat hem weer triggerde. Hij communiceert idd totaal niet goed over z'n emoties. Verwijderen vind ik lastig (altijd wel idd) maar ook omdat hij door een extreem moeilijke tijd gaat en hij had geschreven dat hij zich niet gehoord voelde dus dan vind ik het extra cru om iemand te verwijderen of te blokken of zo.Vivi3338 schreef: ↑25-11-2020 00:13Wel balen trouwens dat je ex date ineens zelf contact opnam, om vervolgens een soort preek te krijgen. Maar niet proberen om persoonlijk op te vatten, hij dealt zo te horen niet heel goed met zijn emoties. Verstandig om het gewoon te laten verwateren, verwijderen is nog beter.. Maar kan daar zelf ook wel moeite mee hebben om dat te doen.
wij slapen nooit.

woensdag 25 november 2020 om 03:22
Sinds maandag ben ik ook weer officieel single. Ik mis de genegenheid enorm. Ik vind het gewoon fijn om een relatie te hebben. Dat komt gedeeltelijk denk ik ook omdat ik verder weinig tot geen sociale contacten heb. Ik hoop binnenkort een fijne vriendengroep of een beetje aansluiting te vinden zodat het gevoel van "oei ik mis een man" een beetje verdwijnt.

woensdag 25 november 2020 om 05:50
@Julus, nog gefeliciteerd met je verjaardag! 
Aan alle nieuwe singles: welkom! Ik denk dat velen op zijn tijd de genegenheid wel missen, heel normaal ook lijkt me.
@Red
Ik heb gisteren de documentaire Hans betaalt de schade gekeken. Vond hem (onverwacht) behoorlijk interessant. Ging over ‘Hansen’ (rijke al dan niet knappe mannen) en hun ‘grietjes’ (de vrouwen die op veel geld mogen rekenen in ruil voor seks/genegenheid of hun aanwezigheid). Anderen die de docu hebben gezien? Ik vind het nogal oppervlakkig allemaal. Ik kreeg ook van verschillende Hansen de kriebels, terwijl ik van de meeste Grietjes wel het idee kreeg dat het slimme dames waren.
Aan alle nieuwe singles: welkom! Ik denk dat velen op zijn tijd de genegenheid wel missen, heel normaal ook lijkt me.
@Red

Ik heb gisteren de documentaire Hans betaalt de schade gekeken. Vond hem (onverwacht) behoorlijk interessant. Ging over ‘Hansen’ (rijke al dan niet knappe mannen) en hun ‘grietjes’ (de vrouwen die op veel geld mogen rekenen in ruil voor seks/genegenheid of hun aanwezigheid). Anderen die de docu hebben gezien? Ik vind het nogal oppervlakkig allemaal. Ik kreeg ook van verschillende Hansen de kriebels, terwijl ik van de meeste Grietjes wel het idee kreeg dat het slimme dames waren.
-
woensdag 25 november 2020 om 06:58
Goedemorgen allemaal!
Kannepoek:
Vivi: het werd wel tijd dat ik weer ga werken; ben 18mnd thuis geweest... (o.a. door grote operatie en lang revalideren) dus ik ben er ook echt wel weer aan toe om aan de slag te gaan. Niet m'n droombaan maar voor een interim klus prima. Weer lekker in het arbeidsritme komen.
Alongwtss: Heel vervelend dat hij zich niet gehoord voelt maar je zou het ook om kunnen draaien: waarom voelt hij zich niet gehoord; wat is daarin zijn aandeel? En wie zou dat op moeten lossen?
Met andere woorden: lief dat je naar hem wilt luisteren maar dan hoef je toch zelf niet 'de klappen op de vangen'? Hij moet het zelf oplossen, dat kan jij niet voor hem doen. Mooi moment om hem dat zelf te gaan laten doen. Dan kan jij los van hem komen en verder met je leven.
Kannepoek:

Vivi: het werd wel tijd dat ik weer ga werken; ben 18mnd thuis geweest... (o.a. door grote operatie en lang revalideren) dus ik ben er ook echt wel weer aan toe om aan de slag te gaan. Niet m'n droombaan maar voor een interim klus prima. Weer lekker in het arbeidsritme komen.
Alongwtss: Heel vervelend dat hij zich niet gehoord voelt maar je zou het ook om kunnen draaien: waarom voelt hij zich niet gehoord; wat is daarin zijn aandeel? En wie zou dat op moeten lossen?
Met andere woorden: lief dat je naar hem wilt luisteren maar dan hoef je toch zelf niet 'de klappen op de vangen'? Hij moet het zelf oplossen, dat kan jij niet voor hem doen. Mooi moment om hem dat zelf te gaan laten doen. Dan kan jij los van hem komen en verder met je leven.
Your ego is not your amigo!
woensdag 25 november 2020 om 07:43
woensdag 25 november 2020 om 07:50
Financieel.
2014 na de breuk naar een vriendin geweest in het buitenland. Koste alleen vliegticket.
2017 dat huis pas verkocht met kans op grote schuld. 2 keer verhuisd.
2020 dacht ik ja misschien....
Maar singles reizen zijn niet goedkoop. Ik vertik het 1000 euro voor een week Italië te betalen.
Stap alleen niet in de auto om naar Italië bijv te rijden. Maar corona kwam ook kijken en baan kwijt.
Wel paar keer 1 of 2 nachtjes weggeweest.
woensdag 25 november 2020 om 10:01
Ik mis reizen ook enorm. Dit jaar 2 korte reisjes gemaakt van een dag of 4-5.
Behalve zo'n korte tripjes ga ik nooit op reis zonder lief. Heb mezelf voorgenomen om dat komend jaar sowieso wel te doen.
Along ik ben het eens met wiriehorn.
Jullie zijn uit elkaar, het is niet jouw taak om hem op te vangen, zo kan jij het ook niet verwerken. Het zal voor iedereen anders zijn maar ik vind geen contact nog steeds de beste en snelste manier om van iemand/een relatie los te komen.
Behalve zo'n korte tripjes ga ik nooit op reis zonder lief. Heb mezelf voorgenomen om dat komend jaar sowieso wel te doen.
Along ik ben het eens met wiriehorn.
Jullie zijn uit elkaar, het is niet jouw taak om hem op te vangen, zo kan jij het ook niet verwerken. Het zal voor iedereen anders zijn maar ik vind geen contact nog steeds de beste en snelste manier om van iemand/een relatie los te komen.
attraverso wijzigde dit bericht op 25-11-2020 11:13
0.73% gewijzigd