Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
hagelslagjes schreef:
24-05-2021 12:01
Je zou gewoon een out-of-office reply moeten kunnen instellen op datingsites. :-D
Dat kan je bij Bumble doen! Wel grappig idee. Ik zit vanaf woensdag een week in buitenland met 25 graden, erg veel zin in :)

Jij nog contact met je date trouwens? En Lovely?
Heerlijk Vivi! Geniet er van!
Ik moet nog 3 weken geduld hebben...
Leuk Vivi. Zal wel raar gevoel zijn denk ik, na zo'n lange tijd lang weer op vakantie. Alvast veel plezier.
wij slapen nooit.
Ja, leuke 2e date gehad met wel iets meer dan zoenen. Er komt zeker een derde. Maar hij is wel erg verlegen. Ik ben niet zo gewend het initiatief te nemen. Ik weet nog niet wat ik daarvan vind. Aan de ene kant maakt het me wat onzeker, want is hij wel enthousiast? Aan de andere kant geeft het veel ruimte en tijd, en aangezien ik in therapie ben, is dat waarschijnlijk best verstandig nu. Beetje getwijfel en onzekerheid horen volgens mij ook gewoon bij het begin.
Lekker, 25 graden! Mag ik mee haha.
Dank jullie wel! Gek inderdaad, iets van anderhalf jaar geleden dat ik voor laatst een vliegtuig instapte 😱 Veel zin in, vooral na al het gedoe met ex dates en ghosten.. Even lekker alles achter me laten en hierna weer met frisse moed verder haha
Vivi3338 schreef:
24-05-2021 12:12
Dat kan je bij Bumble doen! Wel grappig idee. Ik zit vanaf woensdag een week in buitenland met 25 graden, erg veel zin in :)

Oehhh lekkerrrr...

Durf bijna niet te vragen...nog wat gehoord van 😎 ben je al op reis voor hem 😂
Vivi3338 schreef:
24-05-2021 12:27
Dank jullie wel! Gek inderdaad, iets van anderhalf jaar geleden dat ik voor laatst een vliegtuig instapte 😱 Veel zin in, vooral na al het gedoe met ex dates en ghosten.. Even lekker alles achter me laten en hierna weer met frisse moed verder haha
Ik ben de hele corona periode door gevlogen. Als zeevarende belangrijk genoeg om al jullie (en de mijne) shit in NL te krijgen. Niet belangrijk genoeg voor een iets voorrang voor een prikje. Maar dat is weer iets anders. In ieder geval heerlijk die lege vliegtuigen. Ik snap wel is niet bepaald winstgevend voor de vliegmaatschappijen.

Maar goed ghosten, ik heb zo belachelijk veel contacten nu. Zolang er niet geblocked, ge-eindigd is enzo. Staat de converstatie nog open dacht ik zo. En echt velen zitten helemaal niet te wachten op mijn zeevaart avonturen. Of is er wel iets anders wat niet bevalt. Schijnbaar wordt ik onaardig van.

Vandaag op fb (heb als Mara 1500+ vrienden en 800 wachtende verzoeken). Een of ander grietje van 20 jaar uit Zuid Afrika, wil vriendjes worden. Daar maar eens aan gevraagd van waarom zei vriendjes wil worden met een 45(46) jarige crossdressers. Want meeste van die zogenaamde "vrienden" daar op fb reageren nergens op. Oh en op alleem die vraag werdt ik al geblocked.
fietsen varen vrouwelijk doen
Julia_20 schreef:
24-05-2021 12:49
Oehhh lekkerrrr...

Durf bijna niet te vragen...nog wat gehoord van 😎 ben je al op reis voor hem 😂
Whaha van zowel de ghoster als ex date niks meer 🙈 Beter maar.. Al zegt m’n hart soms anders hoor geef ik toe. Overigens paar dagen geleden wel met andere ex date afgesproken die een wandeling voorstelde. Was gezellig wel, veel bijgekletst en inhoudelijke gesprekken. Was nieuwsgierig, maar zat volgens hem niet iets specifiek achter waarom hij contact opnam. Prima verder, hij appte daarna om te bedanken en dat was het. Ik vond hem wel opvallend geïnteresseerd, dus zal me niks verbazen als ik alsnog wat ga horen.

@Hagelslagjes, leuk van je tweede succesvolle date! Zelf initiatief nemen zal wel wennen zijn inderdaad, maar dan is hij in ieder geval wel respectvol en ook niks mis mee om rustig aan te doen. Spannend wel :)
Oh hm, apart weer.
wij slapen nooit.
Julia_20 schreef:
23-05-2021 22:42
In haar geval...zoals zij dat zegt...hij wil mij. En toch ook zit er twijfel. Het is een badboy

En de start was geen geweldige start. Geen totale eerlijkheid en denigrerende opmerkingen. Heeft hij uiteindelijk excuus voor gemaakt. Maar hij heeft de opmerking wel gemaakt op basis van....niets.

En ze is een schat en verdient beter.
Bij twijfel niet doen ( ook iets wat ik me voor nu heb voorgenomen ) maar uiteindelijk zal zij het toch zelf moeten ontdekken.
Badboys zijn gewoon rete interessant voor sommigen het lijkt iets te zijn met leeftijden, ik heb hier ergens wel eens gelezen dat mensen richting de 40 wat relaxter/gemoedelijker lijken te worden en minder ‘vatbaar’ voor foute mensen op het gebied van de liefde.

Fijne vakantie.

De rest bedankt voor de selfie tips maar details ontgaan mij niet.
Een duckface vind ik al een afknapper bij volwassen vrouwen en je mag jezelf geen hetero man noemen als je zo op een foto staat ( niets ten nadele als een man van de heren is, ieder z’n ding )

Die wc pot is ook slecht haha, hoewel ik ooit een wc pot als plantenbak heb gehad :-D
Attraverso schreef:
24-05-2021 08:41
Mats van mij ook de bevestiging dat er niets mis is met selfies...
Thanks Attra,

Hoe is het met jou ondertussen?
Thanks voor jullie tips! Het scheelt veel dat ik hem al van gezicht kende en hij tegen me zei: wat leuk deze match, snel gaan daten, ben echt enthousiast etc. Ook in die paar dagen heel intensief contact gehad en al veel besproken (ook mijn valkuil, als ik ergens enthousiast er boven op duiken). Ga nog even bedenken wat en of ik hier iets mee ga doen, want inderdaad: wat vind ik mezelf waard?
Of, Vicky, als je te nieuwsgierig bent het contact weer aan gaan en polsen waar het heen gaat.
Ik zou wel willen waarom het zo is gegaan en wat het deed en het waarom je weer benadert bent.
De kans op een teleurstelling blijft aanwezig maar wie weet heeft hij een goede reden.
( of had nog een contact lopen wat uiteindelijk niet was wat hij wilde dat het was.
mats schreef:
24-05-2021 15:24
Die wc pot is ook slecht haha, hoewel ik ooit een wc pot als plantenbak heb gehad :-D

Toevallig, ik heb een plantenbak die enthousiast als wc-pot wordt gebruikt.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Oh heerlijk Vivi, geniet ervan!
mats schreef:
24-05-2021 15:24
Bij twijfel niet doen ( ook iets wat ik me voor nu heb voorgenomen ) maar uiteindelijk zal zij het toch zelf moeten ontdekken.
Badboys zijn gewoon rete interessant voor sommigen het lijkt iets te zijn met leeftijden, ik heb hier ergens wel eens gelezen dat mensen richting de 40 wat relaxter/gemoedelijker lijken te worden en minder ‘vatbaar’ voor foute mensen op het gebied van de liefde.

Klopt ze zal dit zelf moeten ondervinden/ervaren.
Hi mensen,

Hebben jullie nog plek voor een nieuwe single? Na twee langdurige relaties sinds mijn 19e ben ik nu voor het eerst alleen. Ik heb 3 kinderen die volledig bij mij wonen.

Ik ben lang niet op het forum geweest, maar kwam hier bijna twintig jaar geleden al. :O
Welkom! Dan moeten wij elkaar nog kennen van toen. 20 jaar..bizar he?

Het zal vast gek zijn om te daten nu. Ben je aan het daten?
Vivi3338 schreef:
24-05-2021 12:12

Jij nog contact met je date trouwens? En Lovely?
Lekker!! Heel veel plezier!
hagelslagjes schreef:
24-05-2021 12:25
Ja, leuke 2e date gehad met wel iets meer dan zoenen. Er komt zeker een derde. Maar hij is wel erg verlegen. Ik ben niet zo gewend het initiatief te nemen. Ik weet nog niet wat ik daarvan vind. Aan de ene kant maakt het me wat onzeker, want is hij wel enthousiast? Aan de andere kant geeft het veel ruimte en tijd, en aangezien ik in therapie ben, is dat waarschijnlijk best verstandig nu. Beetje getwijfel en onzekerheid horen volgens mij ook gewoon bij het begin.
Klinkt als goede match op deze manier. En ja, het begin is altijd aftasten. Leuk!
meave schreef:
24-05-2021 20:51
Hi mensen,

Hebben jullie nog plek voor een nieuwe single? Na twee langdurige relaties sinds mijn 19e ben ik nu voor het eerst alleen. Ik heb 3 kinderen die volledig bij mij wonen.

Ik ben lang niet op het forum geweest, maar kwam hier bijna twintig jaar geleden al. :O

Welkom terug dan meave! Meende jouw nick ook al te herkennen van vroeger. Hoop dat je het naar je zin krijgt hier.
Julus schreef:
24-05-2021 20:54
Welkom! Dan moeten wij elkaar nog kennen van toen. 20 jaar..bizar he?

Het zal vast gek zijn om te daten nu. Ben je aan het daten?
Ik hing vooral rond op Kinderen en had dezelfde nickname als nu. En ja, bizar! Zo lang al. (En zo oud ben ik dus 🤣)

Ik ben niet echt aan het daten, maar ben pas eigenlijk heel toevallig wel tegen iemand aangelopen en dat was wel heel leuk. Ik weet niet of we elkaar nog een keer gaan zien. En als dat wel het geval is, dan niet met de intentie om een relatie te beginnen. We zijn allebei niet op zoek naar iets vasts.

Mijn kinderen en ik hebben echt wel even behoefte aan een periode zonder extra iemand. Maar tegen een leuke man voor wat warmte en gezelligheid (wel de lusten, niet de lasten, zoiets) zo nu en dan, zeg ik geen nee.
anoniem_654038f62dff5 wijzigde dit bericht op 24-05-2021 21:09
Reden: Stomme zin, hou ik niet van
0.24% gewijzigd
Antoon69 schreef:
24-05-2021 20:57
Welkom terug dan meave! Meende jouw nick ook al te herkennen van vroeger. Hoop dat je het naar je zin krijgt hier.
Dat kan dan wel kloppen inderdaad. En dank je. :)
We kunnen ons aanmelden voor de datingquiz van Linda de Mol. Je kennis over daten wordt getest en je kunt er een date aan overhouden. Wie??!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven