Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Attraverso schreef:
18-04-2021 10:10
Ik zag deze ochtend een tekstje in een profiel waar ik toch moest om lachen: '53 en een profiel op Tinder... Dat gaat geheel volgens plan :mrgreen: '

Hier gisteren een verrassend leuke dag gehad met een wandelmaatje. Als er straks nog een leuke oproep verschijnt haak ik weer in. Op Tinder beweegt er heel weinig, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Kan ook aan mezelf liggen, vind er niks aan.

Fijne zondag iedereen!
O ja die kwam ik ook tegen, maar dan met een andere leeftijd. Die kopieren ze van elkaar.

Ook bij mij staat het stil. Je weet..het gaat echt op en neer. Bij mij meestal dat laatste😆😅
Julus schreef:
18-04-2021 10:14
O ja die kwam ik ook tegen, maar dan met een andere leeftijd. Die kopieren ze van elkaar.

Ook bij mij staat het stil. Je weet..het gaat echt op en neer. Bij mij meestal dat laatste😆😅
Inderdaad een zin die veel gebruikt wordt.

Ik had mij gisteren uit de pauze stand van fb gehaald. Maar van wat er langskomt en de likes fleur ik nog niet echt op 😂
En de serial likende fysio was er ook nog met een like. Maar na 2 likes en direct unmatchen doe ik daar niet meer aan mee.

Fijne zondag 🌤️ iedereen 😊
julia_20 wijzigde dit bericht op 18-04-2021 10:33
11.19% gewijzigd
Ik vond de mannen die daar voorbij kwamen echt 10x niks. Echt totaal niet wat ik zoek, dus dat was snel klaar.

O ja. Ik was wandelen met een collega en zij zit op ematching. Ze heeft al een tijdje heel leuk contact met iemand, maar had dezelfde mening als ik.
Zij is een hele mooie vrouw, en ook nog eens enorm fotogeniek. Maar kreeg amper berichten.
Julus schreef:
18-04-2021 10:13
Dat is niet leuk, maar hoort er wel bij. Hoe doe jij dit zelf? Ga jij iemand die je nooit gesproken hebt vertellen dat je gaat ontmatchen?
Dat heeft ook geen zin, want als je ontmatcht is het gesprek weg. Dus dat kan hij niet meer lezen. Eerst wachten op zijn reactie deed ik ook niet meer. Sommigen waren ronduit grof en beledigd. Ouwe zeikerd, beter lezen hè kreeg ik een keer te horen toen ik match op wilde heffen omdat ik de afstand toch te ver vond. Zo iemand was ik sowieso liever gelijk kwijt dan rijk.
Een keer is genoeg, dubbel
dido68 wijzigde dit bericht op 18-04-2021 10:43
Reden: 1x is genoeg
94.75% gewijzigd
Julus schreef:
18-04-2021 10:13
Dat is niet leuk, maar hoort er wel bij. Hoe doe jij dit zelf? Ga jij iemand die je nooit gesproken hebt vertellen dat je gaat ontmatchen?
Is nog nooit echt aan de orde geweest..kritisch hé 😉dus weinig matches
Had op Lexa wel wat berichten toen ik geen abonnement had dus dan kan je niet antwoorden..
Maar dan ben je ook geen match..

Fijne dag vandaag, ik ben benieuwd hoe zoiets gaat met NMLK, ga je dan naar een afgesproken punt met alleen maar singles en dan ga je wandelen?

De rest ook fijne zondag!
Julia_20 schreef:
18-04-2021 10:24
Inderdaad een zin die veel gebruikt wordt.

Ik had mij gisteren uit de pauze stand van fb gehaald. Maar van wat er langskomt en de likes fleur ik nog niet echt op 😂
En de serial likende fysio was er ook nog met een like. Maar na 2 likes en direct unmatchen doe ik daar niet meer aan mee.

Fijne zondag 🌤️ iedereen 😊
Dat Facebook daten is dus ook niet echt de moeite waard?
Attraverso schreef:
18-04-2021 10:10
Ik zag deze ochtend een tekstje in een profiel waar ik toch moest om lachen: '53 en een profiel op Tinder... Dat gaat geheel volgens plan :mrgreen: '
:D kende nog niet
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 18-04-2021 10:54
3.13% gewijzigd
Mimali schreef:
18-04-2021 10:46
Is nog nooit echt aan de orde geweest..kritisch hé 😉dus weinig matches
Had op Lexa wel wat berichten toen ik geen abonnement had dus dan kan je niet antwoorden..
Maar dan ben je ook geen match..

Fijne dag vandaag, ik ben benieuwd hoe zoiets gaat met NMLK, ga je dan naar een afgesproken punt met alleen maar singles en dan ga je wandelen?

De rest ook fijne zondag!
Niet alleen maar singles. Toevallig paar dames gesproken die een relatie hadden met een NMLK man.
Niet lullig bedoeld, maar er zijn niet heel veel leuke mannen bij NMLK. Als er een leuke is, is hij zo weer bezet.
Ik praat amper met de mannen, ook toen ik nog single was. Maar ontmoet wel de leukste vrouwen elke keer.
Ik zeg wel heel vaak leuk haha. Dat is NMLK echt.
Mee eens. Ik heb een paar leuke gesproken maar die hebben echt veel keuze.
Hahahaha inderdaad weinig leuke mannen bij nmlk. Of zo weg.

Ken er wel een paar maar zuiver vriendschappelijk door dat we naast nmlk wat dingen doen met een groepje.

Maar er zijn ook stellen/niet singles lid.

En mannen die rondn..... binnen nmlk is mij verteld.
Heb ik ook gehoord. Vandaag nog met de nmlk groep. Iedereen kent meerdere nmlk stellen. Groep van vandaag was gezellig, vooral de oudere garde.

En ik heb weer een paar leuke foto's 😄

Voel me enorm rozig na al die uren zon. Hebben jullie ook genoten?
Antoon69 schreef:
17-04-2021 22:37
Van mij hoeft dat appen tussendoor ook niet zo. Meestal gaat het toch nergens over. Echt gesprek vind ik heerlijk om te hebben. Appen neuh.
We denken er helemaal het zelfde over.

Een echt gesprek kan ik heel erg waarderen. Ik heb er ook een hekel aan als ik met iemand in gesprek ben dat die gene om de haveklap zijn/haar telefoon er bij pakt.
Mimali schreef:
18-04-2021 06:30
En weg is de match,schiet mij maar lek hoor..
Ik vind het zo respectloos op onze leeftijd.. Vraag me dan echt af hoe deze mannen in het leven staan..
Maar ik zal er wel te zwaar aan tillen..
Het zegt meer over hen dan over jou. Probeer het niet persoonlijk op te vatten. Sommige zijn gewoon zo.
Julus schreef:
18-04-2021 20:27
Heb ik ook gehoord. Vandaag nog met de nmlk groep. Iedereen kent meerdere nmlk stellen. Groep van vandaag was gezellig, vooral de oudere garde.

En ik heb weer een paar leuke foto's 😄

Voel me enorm rozig na al die uren zon. Hebben jullie ook genoten?

Ja lekker in het zonnetje zitten lezen.
Brandde af en toe weg.
Datertje schreef:
18-04-2021 07:47
Dan hoop ik dat Moeras haar date er ook zo in staat. Bij mij zou het gevoel en de verbinding die je met elkaar wilt voelen totaal dood bloeden. Maar gelukkig zit iedereen anders in elkaar.
Hij zegt er het zelfde in te staan.
Datertje schreef:
18-04-2021 09:03
Ja precies dat. Ik vind het super fijn om even samen de dag van elkaar door te nemen. Dat vind ik ook fijn aan een partner hebben. Je even kan delen hoe het was bij elkaar. En idd even een berichtje dat je aan de ander denkt hoe fijn is dat.
Ik kan me wel voorstellen dan andere dat fijn vinden hoor om elkaar tussendoor te appen maar ik krijg het bij het idee alleen al benauwd om contant die verbinding te hebben via de telefoon.
moeras schreef:
18-04-2021 21:22
We denken er helemaal het zelfde over.

Een echt gesprek kan ik heel erg waarderen. Ik heb er ook een hekel aan als ik met iemand in gesprek ben dat die gene om de haveklap zijn/haar telefoon er bij pakt.
Daar kan ik ook slecht tegen. Als ik bij iemand ben of bij visite heb kijk ik nauwelijks op mijn mobiel.
TV komt bij mij ook niet aan als ik visite heb. Of er moet van te voren afgesproken zijn ergens naar te kijken.

Appen... Korte berichten oké... Gesprek liever gewoon elkaars stem horen. Scheelt ook in tijd 🤣
Julia_20 schreef:
18-04-2021 21:30
Daar kan ik ook slecht tegen. Als ik bij iemand ben of bij visite heb kijk ik nauwelijks op mijn mobiel.
TV komt bij mij ook niet aan als ik visite heb. Of er moet van te voren afgesproken zijn ergens naar te kijken.

Appen... Korte berichten oké... Gesprek liever gewoon elkaars stem horen. Scheelt ook in tijd 🤣
Ja echt he, er gaat zoveel tijd zitten in appen. Plus dat ik geen geduld heb en een telefoon heb die niet doet wat ik wil. Geen goede combi.

Bellen doe ik ook niet veel, liever 1 op 1 gesprekken irl.

Daarom is internet daten ook zo'n ellende. Kost een hoop tijd, veel gezeur vaak en je houd er niks leuks aan over. Beetje kort door de bocht :proud:
Vandaag moeilijk gesprek gehad met die vriendin. Ze is verdrietig en boos. En ze belde net dat hij een of ander stom smoesje had dat hij samen met al zijn collega's een profiel hadden aangemaakt zomaar voor de lol.

Dat verzin je toch niet, wat een zachtgekookt ei.
moeras schreef:
18-04-2021 21:39
Vandaag moeilijk gesprek gehad met die vriendin. Ze is verdrietig en boos. En ze belde net dat hij een of ander stom smoesje had dat hij samen met al zijn collega's een profiel hadden aangemaakt zomaar voor de lol.

Dat verzin je toch niet, wat een zachtgekookt ei.
Dat zal voor je vriendin ook moeilijk zijn geweest. Hoe reageerde ze naar jou?

En hij de smoes dat het een gezamenlijk profiel was? Hahahaha, wat een oetlul zeg, en met alleen een foto van hem, tuurlijk. Hoe ongeloofwaardig. Hij is betrapt, vandaar die rare smoes. Klote voor je vriendin.
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
18-04-2021 21:53
Dat zal voor je vriendin ook moeilijk zijn geweest. Hoe reageerde ze naar jou?

En hij de smoes dat het een gezamenlijk profiel was? Hahahaha, wat een oetlul zeg, en met alleen een foto van hem, tuurlijk. Hoe ongeloofwaardig. Hij is betrapt, vandaar die rare smoes. Klote voor je vriendin.
Ja idd gezamenlijk profiel, mijn vriendin geloofd hem niet.
Heel klote idd.
moeras schreef:
18-04-2021 21:57
Ja idd gezamenlijk profiel, mijn vriendin geloofd hem niet.
Heel klote idd.

Ik denk behoorlijk terecht dat ze hem niet gelooft. Gezamenlijk profiel my ass. Staan er ook foto's van die betreffende collega's op dat 'gezamenlijke' profiel? Of is de smoes ook nog zo dat een collega het profiel heeft aangemaakt met, hoe toevallig, alleen maar een foto van de vriend van je vriendin?
wij slapen nooit.
Dubbel door bad gateway.
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
18-04-2021 22:04
Ik denk behoorlijk terecht dat ze hem niet gelooft. Gezamenlijk profiel my ass. Staan er ook foto's van die betreffende collega's op dat 'gezamenlijke' profiel? Of is de smoes ook nog zo dat een collega het profiel heeft aangemaakt met, hoe toevallig, alleen maar een foto van de vriend van je vriendin?
De smoes was dat ze met z'n alle een profiel hadden aangemaakt en dan toevallig zijn foto erbij geplaatst hadden. Echt hoe verzin je het. Heb dan de ballen om te zeggen dat je gewoon op een datingsite staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven