Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

zondag 18 april 2021 om 22:26
Er zijn ook wel mannen die alleen een profiel aanmaken om te kijken hoe ze in de markt liggen en hoeveel matches ze krijgen. Die mannen beginnen geen gesprek, gaan niet chatten.
Maar of dat nou vaak voorkomt weet ik ook niet. Je moet wel lef hebben daarom op Tinder te gaan als gebonden man met de kans dat je herkend wordt.
Alleen maar om je ego te strelen.
Leuk Julus ! Het was vandaag veel warmer dan gisteren. Toen soms best fris.
Maar of dat nou vaak voorkomt weet ik ook niet. Je moet wel lef hebben daarom op Tinder te gaan als gebonden man met de kans dat je herkend wordt.

zondag 18 april 2021 om 22:28
Ja die heb je er ook nog tussen zitten. Best sneu vind ik dat, maar ja het is niet anders.dido68 schreef: ↑18-04-2021 22:26Er zijn ook wel mannen die alleen een profiel aanmaken om te kijken hoe ze in de markt liggen en hoeveel matches ze krijgen. Die mannen beginnen geen gesprek, gaan niet chatten.

zondag 18 april 2021 om 23:44

Nee serieus, echt een naaistreek van die vriend inderdaad.
wij slapen nooit.
zondag 18 april 2021 om 23:55
Zou dat de profielfoto zijn die ze hadden gebruikt voor tinder?alongwiththesunshine schreef: ↑18-04-2021 23:44
Nee serieus, echt een naaistreek van die vriend inderdaad.
maandag 19 april 2021 om 00:19
maandag 19 april 2021 om 00:31
Moest even zoeken haha, het is Stefan:
https://www.npo3.nl/first-dates/09-04-2 ... V_16489281
Moest wel lachen om ‘nieuwe hobby; wandelen’ en hij woont lekker in de buurt. Ben benieuwd haha. Er lopen inmiddels wat gesprekjes op tinder, weer beetje reuring
Moest wel lachen om ‘nieuwe hobby; wandelen’ en hij woont lekker in de buurt. Ben benieuwd haha. Er lopen inmiddels wat gesprekjes op tinder, weer beetje reuring

maandag 19 april 2021 om 00:54
Vivi3338 schreef: ↑19-04-2021 00:31Moest even zoeken haha, het is Stefan:
Moest wel lachen om ‘nieuwe hobby; wandelen’ en hij woont lekker in de buurt. Ben benieuwd haha. Er lopen inmiddels wat gesprekjes op tinder, weer beetje reuring![]()
Oh die herinner ik me nog wel. Aparte jongen maar op zich wel aardig dus deze date is goedgekeurd.
Ik was vandaag de hele dag met mijn dochter in de stad kleren kopen. Was gezellig, prachtig weer. Alle bankjes zijn weg of afgeplakt dus iedereen zat gewoon op straat of aan de rand van de gracht. Radio, fles wijn en een pot olijven en heerlijk weer. We hebben flink ingeslagen, 75% hippe dingen en 25% werkdingen. En bij de laatste winkel hadden ze een echt hele grote bak met bandana's liggen... Een bij het afrekenen nog snel even een er bij gelegd, alsof ik mijn eerste doos condooms kocht. En als vijftigers met bandana's niet zo belachelijk waren zou je zeggen dat hij echt goed stond! Voor een feestje doe ik hem een keer op.
Hoe kijken jullie eigenlijk naar MAMILS? Yes or nah?
Dit zijn mamils:

anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 19-04-2021 01:00
4.90% gewijzigd

maandag 19 april 2021 om 01:04
Haha dat zou je wel willen he? Hij staat echt goed hoor!

maandag 19 april 2021 om 01:25

maandag 19 april 2021 om 07:07
Ik vind het zo niet aantrekkelijk wielrenners brrr. Foto's van mannen met fiets in zo'n apepakkie sla ik over.
Ik heb ooit in een sporthal gewerkt waar een hele grote toureclub vertrok elke maand. Nou als je de mentaliteit van deze heren kent ben je ook snel genezen. Kijk maar gewoon hoe ze omgaan met mensen op een fietspad of als ze als koningen midden op de auto weg rijden.
Brrr niet mijn volk
Ik heb ooit in een sporthal gewerkt waar een hele grote toureclub vertrok elke maand. Nou als je de mentaliteit van deze heren kent ben je ook snel genezen. Kijk maar gewoon hoe ze omgaan met mensen op een fietspad of als ze als koningen midden op de auto weg rijden.
Brrr niet mijn volk