Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Oh dus daar gaat het mis, ik moet niet beginnen met praten haha..
Ik moest beginnen met praten op Bumble. Zie net dat de match weg is. Dus of dit nou werkt?
Het blijft een gedoe, maar eens komt het goed, hoop ik 🤞
Hmm had afgelopen weekend heerlijk gekletst met wat matches. Ene die ik mijn telefoonnummer had gegeven, maakte een hele neerbuigende opmerking/ ''grapje'' over zijn ex (moeder van zijn kindje). Dus dat wordt 'm niet!

Nu toch een leukerd op Happn! Woont enigszins in de buurt. Alleen geen kids, maar heeft wel een stiefdochtertje gehad. Aangezien ik veelal gevraagd heb aan hem (en dan ook wel vlot berichten achter elkaar gestuurd), wacht ik nu even af of hij nog wat over me wilt weten. Hoop niet dat het gesprek dood loopt, maar ik ga toch nergens achterna :puh:

Het valt me op dat er veel buiten de regio voorbij komen dan wat ik had ingesteld.. Bij jullie ook?
Lovelylady89 schreef:
20-04-2021 15:37
Hmm had afgelopen weekend heerlijk gekletst met wat matches. Ene die ik mijn telefoonnummer had gegeven, maakte een hele neerbuigende opmerking/ ''grapje'' over zijn ex (moeder van zijn kindje). Dus dat wordt 'm niet!

Nu toch een leukerd op Happn! Woont enigszins in de buurt. Alleen geen kids, maar heeft wel een stiefdochtertje gehad. Aangezien ik veelal gevraagd heb aan hem (en dan ook wel vlot berichten achter elkaar gestuurd), wacht ik nu even af of hij nog wat over me wilt weten. Hoop niet dat het gesprek dood loopt, maar ik ga toch nergens achterna :puh:

Het valt me op dat er veel buiten de regio voorbij komen dan wat ik had ingesteld.. Bij jullie ook?
Ja dat klopt maar dat is sinds corona zo ingesteld door happ'n omdat je veel thuis bent..

Ik hoop voor je dat het tot een date komt..
Het kan verkeren... :mrgreen:
De man die ik herkende van op Tinder die ook lid is van mijn fb wandel-groep heeft me net gevraagd om samen eens op wandel te gaan... Is dat nu een date of een wandel afspraak?? :-D
Eerst wandelen met hond afspraak en als het leuk is eindigen als wandel date
:couple:
Vandaag niks mee gekregen van het mooie weer... :facepalm:
Dat is jammer Datertje maar er komen nog mooie dagen, gewoon iets minder warm voorlopig.
Attraverso schreef:
20-04-2021 18:04
Dat is jammer Datertje maar er komen nog mooie dagen, gewoon iets minder warm voorlopig.
Tja soms moet je keuzes maken en mijn lief gaat nog even voor het mooie weer :proud:
Uiteraard! ;-)
Datertje schreef:
20-04-2021 18:42
Tja soms moet je keuzes maken en mijn lief gaat nog even voor het mooie weer :proud:
Allicht!!

Vanavond komt the Notebook op tv. Schijnt 1 vd beste romantische films ooit te zijn en ik heb hem nooit gezien.
Julus schreef:
19-04-2021 20:13
Ik vind geschoren benen zo niet mannelijk!
Ik ook, beetje man heeft gewoon haren op zijn benen.
Iemand vroeg of er mensen zijn die wielrenners sexy vinden.

Ik vind ze wel sexy, goed figuur vaak alleen die beenharen mogen ze van mij laten staan hahaha
Datertje schreef:
20-04-2021 18:42
Snap je volkomen :proud: :proud: :proud:
Attraverso schreef:
20-04-2021 17:43
Het kan verkeren... :mrgreen:
De man die ik herkende van op Tinder die ook lid is van mijn fb wandel-groep heeft me net gevraagd om samen eens op wandel te gaan... Is dat nu een date of een wandel afspraak?? :-D
Ik ga van het positieve uit, het is gewoon een date :-D
moeras schreef:
20-04-2021 20:14
Iemand vroeg of er mensen zijn die wielrenners sexy vinden.

Ik vind ze wel sexy, goed figuur vaak alleen die beenharen mogen ze van mij laten staan hahaha

Toen de Tour de France zo'n beetje langs mijn deur kwam heb ik die wielrenners goed kunnen bekijken en de meeste hebben een nogal vreemd figuur. Heel smalle schouders en een borstkas die nogal naar voren steekt. Gespierde en tanige benen maar niet overdreven. Nergens heb ik van die anabolen lichamen gezien die je in andere sporten wel vaak ziet. Ondanks jonge leeftijd al sterk verouderde gezichten. Had nog nooit iemand zo hard zien fietsen, dat wel.
Antoon69 schreef:
20-04-2021 20:21
Toen de Tour de France zo'n beetje langs mijn deur kwam heb ik die wielrenners goed kunnen bekijken en de meeste hebben een nogal vreemd figuur. Heel smalle schouders en een borstkas die nogal naar voren steekt. Gespierde en tanige benen maar niet overdreven. Nergens heb ik van die anabolen lichamen gezien die je in andere sporten wel vaak ziet. Ondanks jonge leeftijd al sterk verouderde gezichten.
Oude gezicht komt vast door al die uren in de zon fietsen.

Hun schouders staan wat naar voren om gestroomlijnd te zitten
moeras schreef:
20-04-2021 20:23
Oude gezicht komt vast door al die uren in de zon fietsen.

Hun schouders staan wat naar voren om gestroomlijnd te zitten
Sommigen hadden de schouderbreedte van een kind. Bijv. 35cm voor een volwassen man. Hun borstkas stak verder naar voren uit dan hun gezicht. Ik snap wel dat dat de grootste longinhoud/frontaal oppervlak verhouding geeft. Maar om die lijven in werkelijkheid te zien was wel apart o_o . Op TV was me dat nooit opgevallen.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 20-04-2021 20:28
1.68% gewijzigd
Julus absoluut een aanrader.

Na The One op Netflix zit ik nu in Behind her eyes. Heel spannend en er is een nieuwe The Circle.

Heerlijk vrijdag ben ik een week met lief samen hoe heerlijk is dat... Zoooo zin in.
Antoon69 schreef:
20-04-2021 20:26
Sommigen hadden de schouderbreedte van een kind. Bijv. 35cm voor een volwassen man. Hun borstkas stak verder naar voren uit dan hun gezicht. Ik snap wel dat dat de grootste longinhoud/frontaal oppervlak geeft. Maar om die lijven in werkelijkheid te zien was wel apart. Op TV was me dat nooit opgevallen.
Mij ook niet.

De wielrenners die ik ken zijn amateur dus dat is denk ik anders.

Ik vind overigens bodybuilders lichaam echt vreselijk lelijk. Evenals fitness lichaam. Mij veel te gespierd.
Antoon, jij had het laatst over die bandana, ik zag pas iemand lopen van in de 50 en die had dus een bandana op. En het stond dus heel erg leuk.

Dus wie weet kan het toch wel?

Moest wel gelijk aan jou denken :lol:
moeras schreef:
20-04-2021 20:29
Mij ook niet.

De wielrenners die ik ken zijn amateur dus dat is denk ik anders.

Ik vind overigens bodybuilders lichaam echt vreselijk lelijk. Evenals fitness lichaam. Mij veel te gespierd.

Van die sportschool tokkies met niet al te veel interessante gedachtes :) .

Bij die cheesy dating shows die ik kijk valt het vaker op dat die 'personal trainer' types vaak zo'n stukken onbenul zijn.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 20-04-2021 20:35
15.49% gewijzigd
Antoon69 schreef:
20-04-2021 20:31
Van die sportschool tokkies met niet al te veel interessante gedachtes :) .
Ja echt he? Niet mijn ding
moeras schreef:
20-04-2021 20:31
Antoon, jij had het laatst over die bandana, ik zag pas iemand lopen van in de 50 en die had dus een bandana op. En het stond dus heel erg leuk.

Dus wie weet kan het toch wel?

Moest wel gelijk aan jou denken :lol:

Ja, word een trendsetter! 😁
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven