Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

dinsdag 20 april 2021 om 15:37
Hmm had afgelopen weekend heerlijk gekletst met wat matches. Ene die ik mijn telefoonnummer had gegeven, maakte een hele neerbuigende opmerking/ ''grapje'' over zijn ex (moeder van zijn kindje). Dus dat wordt 'm niet!
Nu toch een leukerd op Happn! Woont enigszins in de buurt. Alleen geen kids, maar heeft wel een stiefdochtertje gehad. Aangezien ik veelal gevraagd heb aan hem (en dan ook wel vlot berichten achter elkaar gestuurd), wacht ik nu even af of hij nog wat over me wilt weten. Hoop niet dat het gesprek dood loopt, maar ik ga toch nergens achterna
Het valt me op dat er veel buiten de regio voorbij komen dan wat ik had ingesteld.. Bij jullie ook?
Nu toch een leukerd op Happn! Woont enigszins in de buurt. Alleen geen kids, maar heeft wel een stiefdochtertje gehad. Aangezien ik veelal gevraagd heb aan hem (en dan ook wel vlot berichten achter elkaar gestuurd), wacht ik nu even af of hij nog wat over me wilt weten. Hoop niet dat het gesprek dood loopt, maar ik ga toch nergens achterna

Het valt me op dat er veel buiten de regio voorbij komen dan wat ik had ingesteld.. Bij jullie ook?
dinsdag 20 april 2021 om 16:12
Ja dat klopt maar dat is sinds corona zo ingesteld door happ'n omdat je veel thuis bent..Lovelylady89 schreef: ↑20-04-2021 15:37Hmm had afgelopen weekend heerlijk gekletst met wat matches. Ene die ik mijn telefoonnummer had gegeven, maakte een hele neerbuigende opmerking/ ''grapje'' over zijn ex (moeder van zijn kindje). Dus dat wordt 'm niet!
Nu toch een leukerd op Happn! Woont enigszins in de buurt. Alleen geen kids, maar heeft wel een stiefdochtertje gehad. Aangezien ik veelal gevraagd heb aan hem (en dan ook wel vlot berichten achter elkaar gestuurd), wacht ik nu even af of hij nog wat over me wilt weten. Hoop niet dat het gesprek dood loopt, maar ik ga toch nergens achterna![]()
Ik hoop voor je dat het tot een date komt..

dinsdag 20 april 2021 om 18:42
Tja soms moet je keuzes maken en mijn lief gaat nog even voor het mooie weerAttraverso schreef: ↑20-04-2021 18:04Dat is jammer Datertje maar er komen nog mooie dagen, gewoon iets minder warm voorlopig.

dinsdag 20 april 2021 om 20:19
Ik ga van het positieve uit, het is gewoon een dateAttraverso schreef: ↑20-04-2021 17:43Het kan verkeren...![]()
De man die ik herkende van op Tinder die ook lid is van mijn fb wandel-groep heeft me net gevraagd om samen eens op wandel te gaan... Is dat nu een date of een wandel afspraak??![]()

dinsdag 20 april 2021 om 20:21
Toen de Tour de France zo'n beetje langs mijn deur kwam heb ik die wielrenners goed kunnen bekijken en de meeste hebben een nogal vreemd figuur. Heel smalle schouders en een borstkas die nogal naar voren steekt. Gespierde en tanige benen maar niet overdreven. Nergens heb ik van die anabolen lichamen gezien die je in andere sporten wel vaak ziet. Ondanks jonge leeftijd al sterk verouderde gezichten. Had nog nooit iemand zo hard zien fietsen, dat wel.

dinsdag 20 april 2021 om 20:23
Oude gezicht komt vast door al die uren in de zon fietsen.Antoon69 schreef: ↑20-04-2021 20:21Toen de Tour de France zo'n beetje langs mijn deur kwam heb ik die wielrenners goed kunnen bekijken en de meeste hebben een nogal vreemd figuur. Heel smalle schouders en een borstkas die nogal naar voren steekt. Gespierde en tanige benen maar niet overdreven. Nergens heb ik van die anabolen lichamen gezien die je in andere sporten wel vaak ziet. Ondanks jonge leeftijd al sterk verouderde gezichten.
Hun schouders staan wat naar voren om gestroomlijnd te zitten

dinsdag 20 april 2021 om 20:26
Sommigen hadden de schouderbreedte van een kind. Bijv. 35cm voor een volwassen man. Hun borstkas stak verder naar voren uit dan hun gezicht. Ik snap wel dat dat de grootste longinhoud/frontaal oppervlak verhouding geeft. Maar om die lijven in werkelijkheid te zien was wel apart

anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 20-04-2021 20:28
1.68% gewijzigd

dinsdag 20 april 2021 om 20:29
Mij ook niet.Antoon69 schreef: ↑20-04-2021 20:26Sommigen hadden de schouderbreedte van een kind. Bijv. 35cm voor een volwassen man. Hun borstkas stak verder naar voren uit dan hun gezicht. Ik snap wel dat dat de grootste longinhoud/frontaal oppervlak geeft. Maar om die lijven in werkelijkheid te zien was wel apart. Op TV was me dat nooit opgevallen.
De wielrenners die ik ken zijn amateur dus dat is denk ik anders.
Ik vind overigens bodybuilders lichaam echt vreselijk lelijk. Evenals fitness lichaam. Mij veel te gespierd.

dinsdag 20 april 2021 om 20:31
Van die sportschool tokkies met niet al te veel interessante gedachtes

Bij die cheesy dating shows die ik kijk valt het vaker op dat die 'personal trainer' types vaak zo'n stukken onbenul zijn.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 20-04-2021 20:35
15.49% gewijzigd

dinsdag 20 april 2021 om 20:34