Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
@Redrose: Jammer dat het niks is geworden. Hij is iig wel eerlijk en duidelijk erover en je weet waar je aan toe bent.

@Vivi: Leuk dat je een fijne date hebt gehad en dat er weer 1 staat. Date je nu expres het tegenovergestelde van wat je eerst leuk vond? Om te kijken of dat beter past? Ik krijg het idee dat de dingen die je eerst heel leuk in iemand vond, nu juist niet zoekt en eerder het tegenovergestelde. Ik kan het totaal mis hebben hoor!
Dag allemaal, ik breek even in. Zelf aan het daten, dus lees jullie vol interesse.
Leuke man ontmoet, het klikt, leuke gesprekken, tweede date gehad. Hij ook positief, maar fysiek schiet het niet op. Hij leek wel in de stress te schieten van een knuffel...
Ik heb daar juist zo'n behoefte aan (al is te snel ook weleens mijn valkuil geweest :P)
Vind het maar ingewikkeld weer dat daten :-)
Allemaal vragen die door me heen gaan, twijfels... Pffff
Hi, daar ben ik weer.

Date was super leuk.
Wat betreft geen intimiteit, hij begrijpt me en heeft er begrip voor. Dus dat zit goed.

Date voor volgende week staat al weer gepland.

En nu loop ik tegen het geen aan waar ik altijd tegenaan loop, het benauwd me om 3 weken achter elkaar een date te plannen.
Weet niet waarom en op moment dat ik bij hem ben was er nog niks aan de hand en was het super gezellig enzo maar nu ben ik een dag verder en denk ik o neeee waarom al weer zo snel afspreken.

Ga even bijlezen wat jullie allemaal hebben uitgespookt dit weekend :mrgreen:
Attraverso schreef:
25-04-2021 15:19
En daar heb ik genoeg ervaring mee, niets leuk aan. Heeft geen enkele vriend vermeld. Ik vraag me dan af, waarom doe je zoiets? Waarom tegen een vrouw die je gisteren voor het eerst zag en waar je graag zou mee daten (zijn eigen woorden) een half uur zitten vertellen over al het leuks dat je met een hoop vrouwen doet. Snappen die dan niet wat een afknapper dat is?
Dat zou voor mij gelijk einde date zijn.
Echt wat denkt zo'n man, goh laat ik vooral ff vermelden hoe lekker ik bij de vrouwtjes lig.
Antoon69 schreef:
25-04-2021 17:03
Hield hij op zijn werk, in restaurants en de sauna altijd zijn bandana om? Misschien dat het dan daaraan lag?

Maar een strijkende man in boxer en sokken is het niet? Ik heb ook sinds de lockdowns nauwelijks meer een broek aangehad.
Geen broek maar wel een bandana, Foto graag :proud:
Julus schreef:
25-04-2021 19:58
Ik had 1 match op Happn. Die is nu weg. Volgens mij is dit het teken dat ik beter kan stoppen😄
Ik heb mijn 2 dates voor dit jaar al gehad natuurlijk😅
Heb je wel eens gedacht aan een datingsite? Daar zitten over het algemeen ander soort mannen
Julus schreef:
25-04-2021 20:03
Moeras, hoe is je date 2-daagse??😁😆
:lol:

Beetje druk gehad vandaar late reactie
Appeltaartmetrozijn schreef:
25-04-2021 20:33
Dag allemaal, ik breek even in. Zelf aan het daten, dus lees jullie vol interesse.
Leuke man ontmoet, het klikt, leuke gesprekken, tweede date gehad. Hij ook positief, maar fysiek schiet het niet op. Hij leek wel in de stress te schieten van een knuffel...
Ik heb daar juist zo'n behoefte aan (al is te snel ook weleens mijn valkuil geweest :P)
Vind het maar ingewikkeld weer dat daten :-)
Allemaal vragen die door me heen gaan, twijfels... Pffff
Misschien is hij bang voor corona?

En daten is ingewikkeld
Wat vinden jullie ervan dat je date 2 weken achtereen de zelfde kleding aan heeft tijdens het daten?
moeras schreef:
25-04-2021 20:48
Wat vinden jullie ervan dat je date 2 weken achtereen de zelfde kleding aan heeft tijdens het daten?

Draagt hij op de andere 12 dagen wel iets anders? Beetje afwisseling is leuk alleen zou ik daar niet over vallen. Mss voelt hij zich er erg prettig in en niet in de gaten dat hij het op date 1 ook aanhad?

Wat vind je er zelf van?
wij slapen nooit.
Moeras, fijn dat je date leuk was, al proef ik ook wat twijfel bij je?

Kan toeval zijn van die kleding, denk dat de meeste mannen daar niet zo mee bezig zijn met wat ze de vorige date aan hadden..
iceteapeach schreef:
25-04-2021 20:56
Draagt hij op de andere 12 dagen wel iets anders? Beetje afwisseling is leuk alleen zou ik daar niet over vallen. Mss voelt hij zich er erg prettig in en niet in de gaten dat hij het op date 1 ook aanhad?

Wat vind je er zelf van?
Ik weet niet wat hij de andere dagen aanheeft.

Het viel me op omdat het nogal aparte kleding is. Het misstaat hem niet hoor en het past wel bij wie hij is, denk ik.
Weet niet wat ik ervan vind, vooral apart denk ik
Julia_20 schreef:
25-04-2021 20:18
Laten we het op een midlifecrisis houden incl dame van 25. En bandada 😂
Hij dacht goed in de markt te liggen. Ging ook flirten in mijn bijzijn .
O wat schaamteloos
wij slapen nooit.
Mimali schreef:
25-04-2021 20:58

Kan toeval zijn van die kleding, denk dat de meeste mannen daar niet zo mee bezig zijn met wat ze de vorige date aan hadden..
Dat zou idd kunnen.

Ik twijfel heel snel, voel me gauw onder druk staan wat betreft relaties.
alongwiththesunshine schreef:
25-04-2021 20:59
O wat schaamteloos
Nou idd zeg.
Mimali schreef:
25-04-2021 20:58

Of het is zijn date-outfit.
RedRoseThorn schreef:
25-04-2021 21:09
Dat zou ook nog kunnen, volgende keer ga ik het wel vragen mocht hij weer het zelfde aan hebben.
moeras schreef:
25-04-2021 21:01
Dat zou idd kunnen.

Ik twijfel heel snel, voel me gauw onder druk staan wat betreft relaties.

Wat heeft zijn 2x dezelfde kleding op een date aanhebben te maken met dat jij je snel onder druk voelt staan? Ik mis de link geloof ik.
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
25-04-2021 21:11
Wat heeft zijn 2x dezelfde kleding op een date aanhebben te maken met dat jij je snel onder druk voelt staan? Ik mis de link geloof ik.
Nee niks, waren 2 lossen stukjes tekst (gedachte), sorry voor de onduidelijkheid.
moeras schreef:
25-04-2021 21:12
Nee niks, waren 2 lossen stukjes tekst (gedachte), sorry voor de onduidelijkheid.

Als je doelde op 3e date in 3 weken tijd: het is nog maar daten hè, zit niet gelijk een relatie aan vast. Misschien ben jij er wel klaar mee na die 3e date. En als je het toch niet wil, kun je nog aangeven dat je dit wat snel vindt en liever de week erop (ofzo) afspreekt.
wij slapen nooit.
Julia_20 schreef:
25-04-2021 20:18
En bandada 😂
Geen grap trouwens maar het viel me in dat die ene jongen ook een bandana droeg. o_o It all makes sense now. Maar een bandana onder een hoed (hij had een wat apartere kledingstijl) dus vandaar dat ik het me niet meteen voor de geest kon halen.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 25-04-2021 22:31
1.02% gewijzigd
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
25-04-2021 21:30
Als je doelde op 3e date in 3 weken tijd: het is nog maar daten hè, zit niet gelijk een relatie aan vast. Misschien ben jij er wel klaar mee na die 3e date. En als je het toch niet wil, kun je nog aangeven dat je dit wat snel vindt en liever de week erop (ofzo) afspreekt.
Idd 3 dates is 3 weken tijd, dat benauwd me een beetje. Ik weet dat het aan mij ligt hoor maar idd misschien kan ik de snelheid er uithalen en de date erna pas over 2 weken plannen.

En misschien ben ik er idd wel gewoon klaar mee na 3 dates, ik moet even goed nadenken ik zag namelijk aan zijn hele houding dat hij echt verliefd op me is. Ik wil hem geen valse hoop geven, ik heb gelukkig een week de tijd om goed na te denken.
RedRoseThorn schreef:
25-04-2021 21:09
Of het is zo'n man die vijf dezelfde paar broeken en overhemden koopt.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
25-04-2021 21:41
Of het is zo'n man die vijf dezelfde paar broeken en overhemden koopt.
Als het zo'n outfit zou zijn zou het niet een probleem zijn maar laat ik zeggen dat zijn kleding wat bijzonder is. Echt dat je denk joh waar koop je dat? :hihi:
moeras schreef:
25-04-2021 21:43
Als het zo'n outfit zou zijn zou het niet een probleem zijn maar laat ik zeggen dat zijn kleding wat bijzonder is. Echt dat je denk joh waar koop je dat? :hihi:
Wat had-ie aan dan? :D
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven