Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

30-12-2020 18:37 2972 berichten
Voor alle singles! Klets hier over wel of niet daten en alles wat je bezighoudt als single.

Laat 2021 het jaar zijn dat we de liefde kunnen vieren🙂
heerlijk mensen kijken in coronatijd..al zijn het mensen van 40 jaar geleden

https://youtu.be/mHUoqM3iyag

ben wel blij dat Amsterdam enig historisch besef heeft gekregen..vreselijk al dat asfalt in de openingsshots..
Vivi wat doet leeftijd er toe dat je vanavond alleen thuis bent?
Volgens mij is het eerder de corona situatie, ipv leeftijdsgebonden.

Heb gewoon geen zin om bij anderen te zitten. Vind oud en nieuw normaal gesproken al zo'n 'wacht' avond tot 0:00uur. Maar dan gebeurt er tenminste nog wat. Of je gaat naar een feestje. Dit jaar helemaal niks.. Zie het nut dan ook niet om tot 0:00uur op te blijven, tenzij het mij spontaan gebeurt. Maar ik gok dat ik al ruim voor 23uur in m'n bed lig :sleep:
Goedemorgen op de laatste dag van 2020!

Vanmiddag effe op de bank een tukkie doen. Anders ga ik het niet volhouden. Ik word oud :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen! Aan iedereen een gezellig oudjaar gewenst en een nieuw jaar vol mooie momenten.
Goedemorgen! Zo ontbijten, daarna muziekje op en m'n hele huis onderhanden nemen. Uitgebreid. Fris het nieuwe jaar in.
Ja hetzelfde hier Qiyara.
Laat vandaag de hond niet alleen. Dus lekker schoonmaken en de laatste dozen uitpakken. Lekker uitgebreid douchen haren in de krul föhnen. Bed voor bestie opmaken.

Nu eerst ontbijten...
Alle reacties Link kopieren
Even terug van weggeweest, wel hier en daar wat meegelezen. Mooi dat jullie allemaal gaan investeren in jezelf in 2021 (of voor jou Tom, in de wereld). Kan ik me helemaal in vinden❤️

‘Life is what happens to you, while you’re busy making other plans’. Zo cliché, maar toch zo waar. Ik had me eigenlijk een paar maanden geleden helemaal ingebeeld dat ik met oud en nieuw, net als Qiyara, opgetut 2021 in zou vliegen vanuit mijn nieuwe woning, vergezeld met enkel een goede fles champagne. En ik had er zin in! Gaandeweg is het een beetje mis gegaan. De champagne is ingeslagen, maar die komt tezamen met wel een hele leuke vent morgen. Het is allemaal nog ontzettend pril en weinig officieel, maar dat mag de pret niet drukken.
-
Alle reacties Link kopieren
Fijne jaarwisseling iedereen! Op naar een jaar vol liefde en gezondheid!
Wat een goed nieuws Amme dat is toch echt genieten ook al is het pril. Jij heel veel liefde en gezondheid gewenst voor 2021.
Alle reacties Link kopieren
Amme, leuk! ‘Mis gegaan’ zou ik dat niet noemen, geniet!

Datertje is dat vanwege knallen dat je de hond niet alleen laat? Ik blijf alleszins om die reden tot na 12 op, hier in B gelukkig enkel vuurwerk rond middernacht. Ook al is het verboden vermoed ik dat er toch idioten aan de slag zullen gaan.
Amme mis gegaan? Dat klinkt raar en hierdoor geeft het mij even een eenzaam gevoel ofzo. Bij mij is het dan pas 'mis gegaan'.
Ik had vanavond ook graag oud en nieuw met m'n ex willen vieren zoals ik 2 maanden geleden nog dacht dat zou gebeuren.

Geniet in elk geval.
Attraverso schreef:
31-12-2020 09:31
Amme, leuk! ‘Mis gegaan’ zou ik dat niet noemen, geniet!

Datertje is dat vanwege knallen dat je de hond niet alleen laat? Ik blijf alleszins om die reden tot na 12 op, hier in B gelukkig enkel vuurwerk rond middernacht. Ook al is het verboden vermoed ik dat er toch idioten aan de slag zullen gaan.
Ja als ik er niet ben (gisteren snel boodschappen gedaan) dan merk ik echt aan haar dat ze dat niet fijn vindt. Als ik er ben geeft ze er niks om. Ze kijkt af en toe op bij een knal.

Ik vind buiten zo eng. Morgen is het weer over hoop ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik had er helemaal niet bij stil gestaan maar nav een ander topic ben ik benieuwd naar de reactie van date zijn broer als hij hem vertelt dat wij daten. Dacht dat het een langs de neus weg grappige mededeling ging worden maar blijkbaar valt zoiets bij sommige mensen niet zo goed. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Ahh zo bedoelde ik het ‘mis gegaan’ helemaal niet! Was ook absoluut niet serieus bedoeld. En Qiyara, je hoeft ook helemaal geen eenzaam gevoel te hebben. Het idee dat ik oud & nieuw in mijn eentje ging vieren (voor het eerst in mijn leven) maakte juist dat ik mezelf krachtig voelde. En ik heb ook heel veel bewondering voor het feit dat sommigen van jullie dit wel bewust gaan doen of in het verleden al gedaan hebben. Ik kwam juist net op het punt dat ik ook dacht: ik kan het alleen en ik heb geen relatie nodig om mij compleet te maken. Jullie inzichten en ervaringen hebben mij hier ook zeker bij geholpen, want in het dagelijkse leven tref ik op dat vlak vrij weinig like-minded people.

Dus alsjeblieft, laat niemand zich hier minder voelen door mij, want ik heb jullie allemaal hoog zitten!

En ik wens iedereen dan ook meer dan het beste in 2021 :)
-
Amme dat snap ik en super lief hoe je het nu verwoord. Dankjewel :hug:
Voelt voor mij ook krachtig en goed vandaag. Alleen jouw opmerking triggerde weemoed en herinneringen aan m'n ex en m'n hoopvolle ideeën over de toekomst samen.

Kwam even onverwachts binnen :)

Hoop dat jij ontzettend geniet en dat deze man een blijvertje gaat zijn.
goedemorgen allemaal, ik heb gisteren vast oud en nieuw gedaan dus zit in het ritme om 0.00 te halen ;-D
zit nog even na te denken over mis gegaan...het voelt niet als mis gegaan hier. Wel als alleen maar dat is gewoon inherent aan de fase en wordt versterkt door corona. Was er geen corona dan had ik vast wel ergens een feestje gevonden om vanavond te zijn ..nu is het saai alleen thuis zitten..het hele universum dwingt mij, er is een lockdown voor nodig om mij door mijn emotie heen te gaan zal ik maar zeggen.

verder draait het universum niet om mij hoor ;-D
Alle reacties Link kopieren
Hee goedemiddag iedereen.

Hier de dag wat anders dan gedacht. Om 0600 de telefoon, loods over een uur. Liggen nu dus binnen en het gepeupel al gehad. 14 slof sigaretten, 6 potten honing, plakes kaas, koffie creamer en al onze nesquick :cry: . We mogen lossen nu in ieder geval.

Oh en social distancing kennen ze hier ook niet, met 8 man op een ruimte van 3×4 met een tafel in het midden.

Iedereen een goed uiteinde, alleen of met familie of vrienden. En de beste wensen voor jullie van Zeefietser1.
fietsen varen vrouwelijk doen
Jij ook vast fietser, is het bij jou eerder of later dan hier nieuwjaar?

Maak er het beste van en een fantastisch 2021 vast!!
Er kan zoveel gebeuren in een jaar, zelfs in een maand. Dat je dan dus ineens toch met iemand samen bent met de jaar wisseling. Of dacht te zijn.
Je kunt natuurlijk ook wel iets sturen, want als je niet date gebeurt er weinig.
Ik wist dus al dat ik alleen zou zijn en dat is mijn keuze.

Amme, mooi dat jij iemand gevonden hebt. Zo zie je maar weer dat alles ineens anders kan zijn. Hopelijk wordt dit de eerste keer in een reeks van vele.

Ik werk vandaag nog, soort van. Er gebeurt weinig maar ik ben wel bereikbaar. Gewoon een werkdag dus. Zag net handhavers in de wijk staan. Ik hoop dat er echt niet geknald wordt.
zeefietser1 schreef:
31-12-2020 11:39
Hee goedemiddag iedereen.

Hier de dag wat anders dan gedacht. Om 0600 de telefoon, loods over een uur. Liggen nu dus binnen en het gepeupel al gehad. 14 slof sigaretten, 6 potten honing, plakes kaas, koffie creamer en al onze nesquick :cry: . We mogen lossen nu in ieder geval.

Oh en social distancing kennen ze hier ook niet, met 8 man op een ruimte van 3×4 met een tafel in het midden.

Iedereen een goed uiteinde, alleen of met familie of vrienden. En de beste wensen voor jullie van Zeefietser1.
Fijne jaarwisseling gewenst! Jij bent iig lekker samen met een groepje. Het wordt vast gezellig.
tomcat schreef:
31-12-2020 11:33
zit nog even na te denken over mis gegaan...het voelt niet als mis gegaan hier. Wel als alleen maar dat is gewoon inherent aan de fase en wordt versterkt door corona. Was er geen corona dan had ik vast wel ergens een feestje gevonden om vanavond te zijn ..nu is het saai alleen thuis zitten..het hele universum dwingt mij, er is een lockdown voor nodig om mij door mijn emotie heen te gaan zal ik maar zeggen.

verder draait het universum niet om mij hoor ;-D
:HA: precies.

Al ben ik vanavond vrijwillig alleen, vriendinnen hebben me gewoon uitgenodigd. Maar ik wil niet.
Ik vind het symbolisch en een nieuwe start om heerlijk met mijzelf te zijn, ook al heb ik het daar de afgelopen weken best weleens zwaar mee gehad, zelfs tot frustrerend aan toe. Maar vond het ook zeer nuttig, het ruimt echt veel op in mijzelf nu er gewoon echt geen andere afleiding is.

Maar snap wel als je op een dag als deze niet vrijwillig alleen zit, dat het gewoon bijzonder ruk en saai kan zijn.
Zeefietser geniet!
Misschien had ik wel samen met iemand kunnen zitten vanavond, niet geprobeer. En ik kan bij mijn ex en kinderen gaan zitten, maar dat voelt ook niet goed, in die zin wil ik ook alleen zijn.

Ik ging net vanaf hier naar facebook en kreeg daar zo'n herinnering van een jaar geleden voor mijn kiezen en heb spontaan een potje zitten janken er om. Het kwam ineens binnen. Vorig jaar was ik alleen met de kinderen terwijl mijn ex met haar vriend aan de zwier was, weet niet waarom of wat precies maar het raakt me..ik denk omdat ik steeds voor mijn kinderen de leuke enthousiaste vader ben gebleven en niet aan mezelf toekwam....wordt tijd...en ik kom nu aan mezelf toe nu ik om de week de kinderen niet heb...geen rol om te spelen.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
31-12-2020 11:42
Jij ook vast fietser, is het bij jou eerder of later dan hier nieuwjaar?

Maak er het beste van en een fantastisch 2021 vast!!
Hier een uurtje eerder dan bij jullie. Dus om 2256 NL tijd zet ik Queens Bohemian Rhalsody even op. Is die klaar tadah nieuwjaar.
fietsen varen vrouwelijk doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven