Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

30-12-2020 18:37 2972 berichten
Voor alle singles! Klets hier over wel of niet daten en alles wat je bezighoudt als single.

Laat 2021 het jaar zijn dat we de liefde kunnen vieren🙂
Alle reacties Link kopieren
Ook voor jou zeefietser!

Dikke knuffel Tom, hoop dat het opgelucht heeft.
Logisch tomcat dat dat je raakt. En goed je besef dat het nu jouw tijd is. Het is ook vreselijk wat er allemaal op je pad is gekomen. Dat gaat niemand in de koude kleren zitten.

Een knuffel ook van mij :hug:
zeefietser1 schreef:
31-12-2020 12:10
Hier een uurtje eerder dan bij jullie. Dus om 2256 NL tijd zet ik Queens Bohemian Rhalsody even op. Is die klaar tadah nieuwjaar.
Ik zat vorig jaar in Edinburgh op een heel groot festival met immens vuurwerk etc. En gingen we een uur later het nieuwe jaar in. Was wel raar!

Alle appjes etc kwamen een uur eerder binnen en dan moesten wij nog😁
Ik ken het hoor Tom dat had ik ook met de vader van mijn dochter het eerste jaar. Lekker huilen het lucht op.

Kusje erop :lips:
Qiyara schreef:
31-12-2020 12:31
Ik zat vorig jaar in Edinburgh op een heel groot festival met immens vuurwerk etc. En gingen we een uur later het nieuwe jaar in. Was wel raar!

Alle appjes etc kwamen een uur eerder binnen en dan moesten wij nog😁
Dat is grappig.
Schiet het bij jou op het opruimen, bij mij voor geen meter haha
Ja ik plof net bezweet op de bank. Ik heb zelfs gedweild!! Dat vind ik een horror klus die ik veel te weinig doe.

Nu even wachten tot het droog is dan kan ik even lunchen.
Goed bezig ik zit tussen de folders op de bank met thee en chocola en moet alles nog doen :hihi:
Dat is heerlijk zen!
Ik ben blij dat het klaar is. De was ook bijna. Nog even m'n huis voorzien van een lekker luchtje en bloemen en ik ben ready to go. 2021 kom maar op.
Alle reacties Link kopieren
Datertje,
Keuken en woon gedeelte beneden, badkamer en slaapkamers op de 1e en bovenste verdieping heeft een enorme kamer met een dakterras.

Verder nieuwsgierig naar een split level woning met 6 ruime gedeeltes, daar moet wel echt alles aan gedaan worden en hoewel ik erg handig ben weet ik niet of ik daar wel trek in heb.
Wel een gave klus!

Fijne jaarwisseling en ik denk aan iedereen die alleen is!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk hoor Mats. Ik woon in dezelfde regio toevallig.

Amme, wat leuk weer wat van je te lezen en dat het goed gaat.'

Qiyara wat fijn dat je zo goed voelt bij het besluit alleen te zijn. Heel knap!

Hier amper vuurwerk gehoord. Toen ik net naar de winkel ging 2 knallen, verder niets. Nu woon ik hier nog niet zo lang en moest ik vorig jaar werken overdag, dus kan het nog niet echt vergelijken. Ben benieuwd.

Knuffel voor jou tom :hug:
Alle reacties Link kopieren
Zo goede... middag

Nee niet liggen stinken in mijn bed.
Nog even gewerkt 🖥️ en mij nuttig gevoeld ondanks dat ik op het scherm niet alles scherp zie. Ook naaste collega nog even gebeld.

Had ook van alles in huis willen doen. Nu zaterdag maar.

Om 3 uur komen 2 vriendinnen even wat drinken. Oliebollen in huis.

En vanavond alleen met Netflix, cava, kaasjes, toastjes.

Als had mogen autorijden was ik misschien nog ergens langs gegaan.

Toastjes met zalm eten bij Tom 😂.

Nee grapje.
Het is wat het is en er komen in 2021 vast genoeg dagen/avonden om weer met mensen af te spreken.

Tomorrow is another day...zei Scarlett o'Hara ooit.

Ik wens iedereen een fijne avond toe🥂
Maak er een leuk jaar van in 2021.

😘
Het gaat echt razendsnel hier. Ik vier O&N wel met vrienden, op de rand van de mogelijkheden. Eerste échte feestje in maanden, zin in!

Veel plezier aan alle solo-vierders hier!
Alle reacties Link kopieren
Ah toch nog wat gezelligheid vandaag Julia.

oh een feestje, wat leuk chesta! Veel plezier.

Hier ook iedereen alvast een fijn 2021 gewenst!
Haha Flaffy moet om je lachen, het is niet een prestatie die ik aflever hoor. Maar dankjewel!

En iedereen heel veel plezier vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
31-12-2020 14:02
Haha Flaffy moet om je lachen, het is niet een prestatie die ik aflever hoor. Maar dankjewel!

En iedereen heel veel plezier vanavond!
Haha nee zo bedoel ik het ook niet. Maar gewoon, om daar zo veel rust in te hebben bedoelde ik meer.
Alle reacties Link kopieren
Fijne jaarwisseling iedereen!

Mooie dingen worden hier gezegd.

Ik ben vorig jaar huilend weggelopen van een feestje. Ik en mijn kinderen kwamen maar niet in de stemming en thuis was het veel leuker.
Hoopte dat dit jaar beter zou worden. Nou ja, volgend jaar dan maar weer. We blijven hopen.
Flaffy schreef:
31-12-2020 14:41
Haha nee zo bedoel ik het ook niet. Maar gewoon, om daar zo veel rust in te hebben bedoelde ik meer.
Lief :) Hoop dat je een fijne avond hebt. Volgens mij met vriendinnen toch? Gezellig.
Ik ga als een speer!!

Er wordt aardig geknald hier. Moet er nog 2x uit.

Mijn hemel nu mijn bestie komt denkt iedereen dat het weer wat gaat worden. Waarom kan je geen beste vriend hebben en wel een vriendin? Ik word zo moe van het uitleggen.
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
31-12-2020 14:47
Lief :) Hoop dat je een fijne avond hebt. Volgens mij met vriendinnen toch? Gezellig.
Komt vast goed. Ja ik ga naar een vriendin, lekker met zn 2. De hapjes zitten lekker in de oven en me zo maar eens gaan optutten, we gaan wel in full glam. :-D
Alle reacties Link kopieren
Datertje schreef:
31-12-2020 14:58
Ik ga als een speer!!

Er wordt aardig geknald hier. Moet er nog 2x uit.

Mijn hemel nu mijn bestie komt denkt iedereen dat het weer wat gaat worden. Waarom kan je geen beste vriend hebben en wel een vriendin? Ik word zo moe van het uitleggen.
Oh dat ja, zijn al meerdere topics over geweest. Dat zijn van die dingen zucht. Net als bij mij zeeman elk stadje een ander schatje fabel. En zo nog wel wat meer van die dingen. Veel plezier in ieder geval Datertje.
fietsen varen vrouwelijk doen
mats schreef:
31-12-2020 13:17
Datertje,
Keuken en woon gedeelte beneden, badkamer en slaapkamers op de 1e en bovenste verdieping heeft een enorme kamer met een dakterras.

Verder nieuwsgierig naar een split level woning met 6 ruime gedeeltes, daar moet wel echt alles aan gedaan worden en hoewel ik erg handig ben weet ik niet of ik daar wel trek in heb.
Wel een gave klus!

Fijne jaarwisseling en ik denk aan iedereen die alleen is!
Klinkt goed.

Split level vond ik verschrikkelijk zeker als de keuken beneden is en de woonkamer op de eerste.

Jij ook een fijn uiteinde!!
zeefietser1 schreef:
31-12-2020 15:17
Oh dat ja, zijn al meerdere topics over geweest. Dat zijn van die dingen zucht. Net als bij mij zeeman elk stadje een ander schatje fabel. En zo nog wel wat meer van die dingen. Veel plezier in ieder geval Datertje.
Wat een gezeik als je ook maar een beetje afwijkt pfff, maar daar weet jij alles van.
Zit Lucia de B te kijken en ze trekt tarot kaarten. Moet aan jou denken Tomcat.
Ga je nog kaartjes trekken?

Flaffy klinkt heerlijk. Ik ga me na de film ook helemaal optutten en dan koken en de champagne open. Kijk de hele week al uit naar m'n champagne haha. Mmm

Datertje laten praten, niet eens meer uitleggen. Ikzelf ben in heel veel dingen anders dan de norm. Ben er mee opgehouden om mijzelf uit te leggen.
paling en makreel gehaald bij de visboer en een uitnodiging gekregen om bij een vriendin oud en nieuw te vieren..maar ik heb geen auto..dus gaat niet lukken. Mag niet zo zijn..toch weer alleen vanavond.

Moet eerlijk bekennen dat ik niet zo goed ben in platonische vriendschappen met vrouwen..of je bent leuk en dan ook voor alles of je bent niet leuk en dan ook voor niks..zoiets..platonische pogingen stranden altijd vanzelf na een paar maanden.
nee, niet in de stemming voor kaarten Q

net eindelijk mijn boek uitgelezen, wel lekker met top2000 op..intussen is vrijwel elke nummer wel goed wat er op komt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven