Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

30-12-2020 18:37 2972 berichten
Voor alle singles! Klets hier over wel of niet daten en alles wat je bezighoudt als single.

Laat 2021 het jaar zijn dat we de liefde kunnen vieren🙂
Rot voor je Tom, alleen zijn terwijl je niet alleen wilt zijn is echt verdomd kut.
oh nee het is wel goed hoor Q. Het voelde ook beter voor mij om alleen thuis te zijn dus mijn eerste reactie was ook om thuis te blijven.
Maar die vriendin heeft een nog zwaarder jaar dan ik gehad en zit er nu ook lichamelijk wel doorheen (daarom komt ze niet naar mij toe.)
Dus ik wilde haar wel graag zien, ook wel fijn om bij te praten en te knuffelen, maar dat kan dus niet, so be it
Tom we hebben alles al gehad heeel veel jaren geleden en nu hebben we nog steeds vriendschap in dik en dun en dat is meer waard dan een relatie.

En Qiyara je hebt gelijk het is het ook eigenlijk niet waard om het uit te leggen.

Klaar!!! Nu genieten 🥂🍾🍷🍻🥃🍸🍹
Alle reacties Link kopieren
Ik moest serieus even de tijd nemen om bij te lezen :-)

Iedereen die het nodig heeft: Dikke knuffel! En iedereen die wel iets leuks gaat doen: Have fun, fijne jaarwisseling.

Hier gewoon lekker op de bank vanavond. Er wordt hier flink geknald met karbiet volgens mij.
Gelukkig Tom. Wel jammer dat jullie dan niet samen kunnen zijn.

Limo gezellig dat je er ook bent.
Hier is het trouwens rustig qua vuurwerk op 1 enorme knal waar ik me rot van schrok. Ging net politie in auto door de straat hier die wat dingen aan het omroepen waren tegen een paar kinderen hier.

Volgens mij wordt alles goed in de gaten gehouden.
Alle reacties Link kopieren
Ik sta in mijn mag-naar-olie-gaan-ruiken-kloffie oliebollen te bakken. Het varieert van E.T. tot zeepaardjes, tot appelflapmodel tot marslandschap (teveel krenten aan 1 kant) tot een stier, tot een alien. Een aantal zijn er redelijk goed gelukt qua vorm. Smaken doen ze wel in ieder geval. Dus ik heb wel wat te kanen vanavond (en de komende dagen) :mrgreen:

Zoon is er niet vanavond, die rolt morgen ergens weer binnen en grote kans dat dat op een tijdstip is dat ik alweer wakker ben en we samen nog een paar uur zitten te kletsen over vanalles en nog wat, hij zijn nest induikt en eind van de middag weer een beetje boven Jan is.

Voor allemaal al wel vast een gezellige avond, al dan niet alleen, mss wat videogesprekken en een goed begin van 2021!
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
ik heb nog 1 supervlinder, maar die steek ik pas af als er sneeuw ligt.
dat spat dan zo lekker op.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
31-12-2020 17:15
ik heb nog 1 supervlinder, maar die steek ik pas af als er sneeuw ligt.
dat spat dan zo lekker op.
Dat geven ze vannacht toch op
wij slapen nooit.
Qiyara schreef:
31-12-2020 17:05
Hier is het trouwens rustig qua vuurwerk op 1 enorme knal waar ik me rot van schrok. Ging net politie in auto door de straat hier die wat dingen aan het omroepen waren tegen een paar kinderen hier.

Volgens mij wordt alles goed in de gaten gehouden.
Doen ze goed. Hier was handhaving al vroeg in de wijk. Sowieso een goed signaal als in: big brother is watching you. Preventief. Ik hoor af en toe wat geknal maar gelukkig geen enorme bommen.
Limo76 schreef:
31-12-2020 16:59
Ik moest serieus even de tijd nemen om bij te lezen :-)

Iedereen die het nodig heeft: Dikke knuffel! En iedereen die wel iets leuks gaat doen: Have fun, fijne jaarwisseling.

Hier gewoon lekker op de bank vanavond. Er wordt hier flink geknald met karbiet volgens mij.
Hee Limo, join the club. Op een enkeling na die niet alleen is.

Was net op de radio dat er op bepaalde plekken toestemming is voor karbidschieten.
En hoor zojuist dat de politie het rustig vindt en dat ze weinig gedoe verwachten. Men lijkt zich te houden aan het verbod.
iceteapeach schreef:
31-12-2020 17:10
Ik sta in mijn mag-naar-olie-gaan-ruiken-kloffie oliebollen te bakken. Het varieert van E.T. tot zeepaardjes, tot appelflapmodel tot marslandschap (teveel krenten aan 1 kant) tot een stier, tot een alien. Een aantal zijn er redelijk goed gelukt qua vorm. Smaken doen ze wel in ieder geval. Dus ik heb wel wat te kanen vanavond (en de komende dagen) :mrgreen:

Zoon is er niet vanavond, die rolt morgen ergens weer binnen en grote kans dat dat op een tijdstip is dat ik alweer wakker ben en we samen nog een paar uur zitten te kletsen over vanalles en nog wat, hij zijn nest induikt en eind van de middag weer een beetje boven Jan is.

Voor allemaal al wel vast een gezellige avond, al dan niet alleen, mss wat videogesprekken en een goed begin van 2021!
Haha een bonte verzameling bollen dus. Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Hi Julus!
Hier word echt wel geknald en gok dat het voor de politie hier in het buitengebied de prio minder is.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon hier in een heel rustig wijkje blijkbaar. Op wat knalerwtjes na heerlijk rustig.

Ook hier bezig geweest met de eindejaarsschoonmaak! Kunnen we 2021 lekker fris beginnen.

Poeh, ik weet niet waarom, maar ik ben sinds vanmiddag al enorm zenuwachtig. Zit ik hier opgetut en wel nog net niet te trillen van de spanning. Helpen jullie mij door het laatste uurtje heen? ;-D

Voor iedereen die het (een beetje) moeilijk heeft: :hug:
-
Alle reacties Link kopieren
Super leuk Amme dat je vanavond samen oud en nieuw gaat vieren! Juist nu het nog pril is, toch bijzonder dat hij naar je toe wil komen en tijd maakt :) Hopelijk blijft het goed voelen, kan me jouw zenuwen nu wel helemaal voorstellen hoor haha. Hoe lang zijn jullie nu aan het daten?

Hier in stad was overdag lekker rustig, maar merk nu wel wat meer rumoerigheid. Moet nog even boodschappen halen, bewust gewacht tot etenstijd zodat wat rustiger is maar totaal geen zin in 😂
...
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 31-12-2020 19:58
98.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vivi3338 schreef:
31-12-2020 18:15
Super leuk Amme dat je vanavond samen oud en nieuw gaat vieren! Juist nu het nog pril is, toch bijzonder dat hij naar je toe wil komen en tijd maakt :) Hopelijk blijft het goed voelen, kan me jouw zenuwen nu wel helemaal voorstellen hoor haha. Hoe lang zijn jullie nu aan het daten?

Hier in stad was overdag lekker rustig, maar merk nu wel wat meer rumoerigheid. Moet nog even boodschappen halen, bewust gewacht tot etenstijd zodat wat rustiger is maar totaal geen zin in 😂
Nog niet zo lang! 3 weken, zoiets ;-D

Wat voor lekkers heb je gehaald Viv? En hoe gaat het met jou? Ben je nog aan daten? Of valt het aanbod tegen?
-
ik denk, en hoop, dat het om 0.00 helemaal los gaat met vuurwerk. Hebben we wel verdiend na dit jaar en met deze regering
Alle reacties Link kopieren
Fijne jaarwisseling allemaal.

Ik ga geen poging meer doen om alles terug te lezen, jullie schrijven echt te veel. Ik zal af en toe meepraten, maar ik kan jullie tempo van dagelijkse conversaties echt niet bijhouden haha
Alle reacties Link kopieren
Ammenooitniet schreef:
31-12-2020 18:32
Nog niet zo lang! 3 weken, zoiets ;-D
Oh iets zoals ik dus. Wel al een date of 10 achter de rug. Hier vieren we niet samen omdat hij de kinderen heeft maar staan wel in contact.
Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
31-12-2020 18:34
ik denk, en hoop, dat het om 0.00 helemaal los gaat met vuurwerk. Hebben we wel verdiend na dit jaar en met deze regering
Euh... ik pas.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
31-12-2020 18:47
Euh... ik pas.
Ik ook....
Alle reacties Link kopieren
Zo vriendinnen hier net weg. Wijntje , hapjes, nog wat in de diepvries gevonden...
Lekker bijgekleppert.
Soort van pre-borrel.
Diner is niet meer nodig voor mij.

Hier nog best rustig buiten. Vorig jaar een en al damp.
Benieuwd hoe het om 12 uur is.
Attraverso schreef:
31-12-2020 18:47
Euh... ik pas.
In Belgie is het toch ook anders? daar kan je het hele jaar door vuurwerk kopen, mag afsteken dan ook altijd?
Is het bij jullie ook traditie om om 0.00 vuurwerk af te steken met oud en nieuw?
hier wordt intussen flink geknald trouwens, en ik zag ook al wat vuurpijlen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven