Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

30-12-2020 18:37 2972 berichten
Voor alle singles! Klets hier over wel of niet daten en alles wat je bezighoudt als single.

Laat 2021 het jaar zijn dat we de liefde kunnen vieren🙂
Alle reacties Link kopieren
Skadí schreef:
21-01-2021 12:51
Ik denk dat ik het niet zou doen als daar een bepaalde hulp/zorg bij komt kijken. Ik heb een sibling die gehandicapt is. Ik heb daardoor voor mijn gevoel een enorme weerstand voor de zorgrol gekregen door de jaren heen. Ik wil geen partner waar ik voor moet zorgen (bijvoorbeeld als hij in een rolstoel zit). Zelfs buiten de zorg om die mijn sibling krijgt zijn er nog veel dingen waar hulp bij nodig is.
Ik denk ook niet dat ik dat zou kunnen.

De man met het kunstbeen had verder een vrij normaal leven met wat beperkingen. Even buiten zijn gedrag gerekend 😜
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
21-01-2021 12:09
Best een gewetensvraag ook..zou je daten met iemand in een rolstoel? iemand die blind is? doof? een been mist?

Ik geloof niet dat ik digitaal iemand leuk genoeg zou vinden om mij daar al overheen te zetten...maar dan krijg je wel dat stemmetje dat dan zegt dat je een naar mens bent natuurlijk..
Ik vind dat je best mag waken voor iets wat je leven moeilijker kan maken. In mijn langste relatie was mijn partner een half jaar bedlegerig en had intensieve zorg nodig. Dat vond ik echt wel heel heftig en als een partner altijd intensieve zorg nodig zou hebben, zou ik daar echt wel over twijfelen.

Voor veel komen we weer terug op instelling en karakter. Veel mensen die een ledemaat missen kunnen gewoon nog heel veel zelfstandig, incl fysieke activiteiten. Ik ben het ook nog niet tegen gekomen.

Wel mensen met een vorm van autisme, vind ik ook niet altijd makkelijk. Ligt uiteraard ook aan in welke mate.
Alle reacties Link kopieren
Skadí schreef:
21-01-2021 12:53
Ik heb dat verhaal toevallig net gelezen. Bizar inderdaad. Ik zou finaal afknappen op die man. Sowieso klagen over pluisjes op je jas bij een date en die moedervlek in je gezicht waren voor mij al genoeg om niet verder te gaan. Moeilijk gedoe. Als ik Merel was zou ik even lekker op de wc gaan zitten met buikpijn en de deur open. Dat zal hem leren. :whip:
Ook net maar even gelezen. Ik geloof niet dat ik dit als liefde zou zien/voelen.
One of the basic rules of the universe is that nothing is perfect. Perfection simply doesn't exist… without imperfection, neither you nor I would exist.
;-D
Ik heb een lange relatie gehad met iemand die zwaar slechthorend was en dat heeft toch echt invloed op je relatie. Pas later (toen ik ging werken met doven) begreep ik dat hij mij wss nooit echt begrepen heeft. Nu ik de gebarentaal beheers en ik beter de valkuilen kan herkennen zou ik er prima voor openstaan.
Orbifolia schreef:
21-01-2021 15:14
Ik vind dat je best mag waken voor iets wat je leven moeilijker kan maken. In mijn langste relatie was mijn partner een half jaar bedlegerig en had intensieve zorg nodig. Dat vond ik echt wel heel heftig en als een partner altijd intensieve zorg nodig zou hebben, zou ik daar echt wel over twijfelen.

Voor veel komen we weer terug op instelling en karakter. Veel mensen die een ledemaat missen kunnen gewoon nog heel veel zelfstandig, incl fysieke activiteiten. Ik ben het ook nog niet tegen gekomen.

Wel mensen met een vorm van autisme, vind ik ook niet altijd makkelijk. Ligt uiteraard ook aan in welke mate.
Mee eens.
Oh we kunnen nu lezen waar je bij je date op moet letten om te weten of hij the one is, of niet.
Wij wisten dit allang natuurlijk😄
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
21-01-2021 17:18
Oh we kunnen nu lezen waar je bij je date op moet letten om te weten of hij the one is, of niet(...)
Kwaliteit duidelijk boven kwantiteit bij de redactie van VIVA.
Je zou er maar werken.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
zeefietser1 schreef:
21-01-2021 04:33
(...) Als we naar haar familie gingen was het voor haar na 3 uur wel klaar en ik reutelde lekker met hun door, schoonpa en ma. Nou en dan naar mijn familie, hahaha echt daar kunnen we 8 uur lang bij elkaar zijn en reutel reutel mening mening. En heerlijke discussies hebben en dan met gestrekt been erin (6) :devil: :proud:
:-D heerlijk
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Volgende week heb ik toch een date met die ene jongen. We hebben gisteren en vandaag lang gebeld. Het klikte en op de app en aan de telefoon. Dus dan vraag ik me wel af hoe het in het echt moet zijn. Wel spannend haha
Dat is zeker spannend, zeker als je al gebeld hebt. Dan krijg je al iets meer beeld ( en beeldvorming). Benieuwd hoe het in het echt gaat zijn. Maar zijn stem spreekt je dus aan, aangezien je gaat afspreken.

Ik hoop dat het leuk wordt en dat hij voldoet aan je verwachting!
Met een beetje mazzel kunnen er weer festivals komen vanaf juli. Hoopvol bericht.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
21-01-2021 21:49
Volgende week heb ik toch een date met die ene jongen. We hebben gisteren en vandaag lang gebeld. Het klikte en op de app en aan de telefoon. Dus dan vraag ik me wel af hoe het in het echt moet zijn. Wel spannend haha
Go get em tiger :p
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ja nouja we waren het voor de telefoongesprekken ook al van plan, maar dat ging niet door. Ene kant wel fijn dat dit ter overbrugging is. Want een week wachten is best wel lang. Wel moet ik wennen aan dat we eigenlijk bijna niet appen. Daar tegenover staat wel dat we lang bellen en dat doe ik weer niet als ik hele dagen met mensen app.

Alleen ik merk bij mezelf dat ik heel gauw het slechtste denk. En dat terwijl ik niet eens echt nare ervaringen heb gemaakt. Herkent iemand dat? Ik denk ook wel dat het een stukje onzekerheid is en niet de controle hebben over de situatie. Maargoed het blijven irritante en irrationele gedachten tot nu toe.

Ook bijv. nu hebben we gebeld en dan ga ik denken oh als hij het maar niet stom vond of heb ik wel leuk genoeg gedaan en alles. Vermoeiend vooral dit.
Alle reacties Link kopieren
Yup zeker herkenbaar. Tenminste, als ik iemand leuk vind ga ik letterlijk alles overdenken.
wij slapen nooit.
Orbifolia schreef:
21-01-2021 15:14
...
Wel mensen met een vorm van autisme, vind ik ook niet altijd makkelijk. Ligt uiteraard ook aan in welke mate.

Ik had net de Leesook gezien en las bij jouw bericht "mensen met een vorm van optimisme" :D
Een stoornis in het optimistische spectrum.. help!
Waarom heb je trouwens iets met astronomie Orbifolia? Is dat professionele interesse?
Lekker bezig Viva!

tips voor hardlopen in de winter

1. Je zet je veiligheid niet op de eerste plek


:rofl:

ja ik weet dat ze het andersom proberen te brengen..maar als je even snel leest werkt dat niet..
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
22-01-2021 00:47
Ik had net de Leesook gezien en las bij jouw bericht "mensen met een vorm van optimisme" :D
Een stoornis in het optimistische spectrum.. help!
Waarom heb je trouwens iets met astronomie Orbifolia? Is dat professionele interesse?
Sterren kijken is gewoon leuk. En als je lang genoeg kijkt zie je allemaal leuke dingen, helemaal met een kick ass sterrenkijk ding. Is there.life beyond Mars ??

En optimisme stoornis. Doe mij maar lekker stoicijns. Spreuken van mannen (helaas voornamelijk mannen) die al 2000 jaar dood zijn, te samen met wat confusionisme en echt, lekker relaxed leven dan.
fietsen varen vrouwelijk doen
Nou, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik heb vragen gekregen van mijn contact. :hello:
Neeeeee, bel de krant!😅
Hij is een stoomlocomotief? Die heeft even tijd nodig om op gang te komen.

Zijn het ook interessante vragen of meer iets als hoe was je dag?
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
22-01-2021 14:25
Neeeeee, bel de krant!😅
Hij is een stoomlocomotief? Die heeft even tijd nodig om op gang te komen.

Zijn het ook interessante vragen of meer iets als hoe was je dag?
Wat eet jij vandaag? 😂
Alle reacties Link kopieren
Julia_20 schreef:
22-01-2021 15:27
Wat eet jij vandaag? 😂
Wat heb je aan en wanneer ga je douchen?
Alle reacties Link kopieren
RedRoseThorn schreef:
22-01-2021 16:05
Wat heb je aan en wanneer ga je douchen?
Grr wat ik heb ik een hekel aan dat soort vragen. Wat doet er toe wat je aan hebt, kleren toch of niet. Ikzelf krijg die vraag van "wat heb je aan"heel vaak. Of "wat vindt je lekker" vaak mijn antwoord is dan drop. Heb ik zin drop drop, al week geen drop meer gezien.
fietsen varen vrouwelijk doen
Julia_20 schreef:
22-01-2021 15:27
Wat eet jij vandaag? 😂
Ghehehe, dat heb ik soms. Dan ben ik ubermelig. Hangt af van de stand van de maand en windrichting. En hoe ik geslapen heb.
RedRoseThorn schreef:
22-01-2021 16:05
Wat heb je aan en wanneer ga je douchen?
Zullen we samen douchen?
zeefietser1 schreef:
22-01-2021 12:55
Sterren kijken is gewoon leuk. En als je lang genoeg kijkt zie je allemaal leuke dingen, helemaal met een kick ass sterrenkijk ding. Is there.life beyond Mars ??

En optimisme stoornis. Doe mij maar lekker stoicijns. Spreuken van mannen (helaas voornamelijk mannen) die al 2000 jaar dood zijn, te samen met wat confusionisme en echt, lekker relaxed leven dan.
Ik kijk liever niet in iemands sterretje😅

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven