Singles unite, tweede editie 2021 deel 7 ❤

16-02-2021 08:27 2986 berichten
Afbeelding

Iedereen is welkom om hier te kletsten!!

Gezellig onder het genot van een bakkie of een alcoholische versnapering kletsen met elkaar over alles wat met het single leven te maken heeft.

Wel of niet daten
Mensen die twijfelen
Mensen die vragen hebben
Wel of niet internet daten

Alles mag als het maar met respect is.
Datertje schreef:
16-02-2021 21:56
Thomas ik zou niet met mijn bakkes op tv willen komen, niet op die manier dan.
Ik zou het iets anders verwoord hebben, maar we hebben daarover wel dezelfde gedachten.

Zou best uit het niets gekoppeld willen worden en een date aangaan, maar met die camera's op me? Nee dan sla ik graag over.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht laat ik eens weer een zoetsappige serie pakken.
Geen moorden, geen mensen die bij de ander in de ogen steken...en relax.

Waarom eindigen die dan vaak weer met een open einde 😩
Alle reacties Link kopieren
Datertje schreef:
16-02-2021 21:55
Ja dat snap ik fladder.
Maar er zijn gewoon geen opties.
Ik denk dat ik ook die voorpret mis. Iets leuks aan doen enzo. Naar een leuk café, in het donker, gezellig.

En dan nu met muts en laarzen, genadeloos daglicht 😬
Hahaha je kan wel je hele hoofd inpakken in je sjaal.

Oke dan heb je gewandeld er is een klik dan tweede date weer wandelen?

Niet te doen...
Thomas83 schreef:
16-02-2021 21:59
Ik zou het iets anders verwoord hebben, maar we hebben daarover wel dezelfde gedachten.

Zou best uit het niets gekoppeld willen worden en een date aangaan, maar met die camera's op me? Nee dan sla ik graag over.
;-D
Alle reacties Link kopieren
Julia_20 schreef:
16-02-2021 22:13
Ik dacht laat ik eens weer een zoetsappige serie pakken.
Geen moorden, geen mensen die bij de ander in de ogen steken...en relax.

Waarom eindigen die dan vaak weer met een open einde 😩
Welke?
Ik ben enorm zoekende
Al een tijdje niet echt pakkends meer
( net als op andere gebieden! 😊)
Alle reacties Link kopieren
fladder schreef:
16-02-2021 22:23
Welke?
Ik ben enorm zoekende
Al een tijdje niet echt pakkends meer
( net als op andere gebieden! 😊)
Hahaha ja ik probeer op deze manier nog wat romantiek in mijn leven te hebben 🤪

Sweet Magnolias

Erg Sweetttt hoorrr
Datertje schreef:
16-02-2021 22:20
Hahaha je kan wel je hele hoofd inpakken in je sjaal.

Oke dan heb je gewandeld er is een klik dan tweede date weer wandelen?

Niet te doen...
Geloof het of niet, maar komend weekend is dat geen goed idee. 30 graden warmer dan afgelopen weekend, althans hier in het zuiden.
Alle reacties Link kopieren
Thomas83 schreef:
16-02-2021 22:31
Geloof het of niet, maar komend weekend is dat geen goed idee. 30 graden warmer dan afgelopen weekend, althans hier in het zuiden.
16-17 graden dit weekend!
Ik ga een Whatsapp groep oprichten voor iedereen die lekker wil chatten voor een langere periode en als er dan uiteindelijk live contact komt is dat ook goed. Dan krijg je een match waar je bijvoorbeeld een maand mee moet chatten.
Alle reacties Link kopieren
Julia_20 schreef:
16-02-2021 22:28
Hahaha ja ik probeer op deze manier nog wat romantiek in mijn leven te hebben 🤪

Sweet Magnolias

Erg Sweetttt hoorrr
Ja geprobeerd, veel te zoet voor mij
Alle reacties Link kopieren
fladder schreef:
16-02-2021 23:07
Ja geprobeerd, veel te zoet voor mij

Ja erg hè
Ik heb hem maar afgekeken.


Dan toch liever Virgin River
Tvp
Goodmorning,

Voordat ik aan de slag ga even alles doorlezen en reageren.

@ Vivi3338 vreemd hé mannen ....
Wat goed dat je je ex date geconfronteerd mee heb. Persoonlijk had ik dat ook wel gewild, dan genegeerd te worden.
Uiteindelijk gaat hij me echt wel benaderen heb ik het gevoel, en dat weet ik wel wat ik moet zeggen :) tot die tijd laat ik het lekker los.

@ Julus leuk dat je met je date aan het appen bent, er toch wel om naar iets uit te kijken. Wat ik al eerder aangaf, niet te lang bij stil staan bij de verschillen.

@ Attraverso bedankt voor je support !

@ Julia_20 wat fijn betreft je ogen. Freedom ..heerlijk.
O ja vergeet het helemaal te schrijven..

Waarschijnlijk heb ik as zaterdag een date, deze man ken al sinds okt / nov veel aan het appen geweest. Door zijn drukte en mijn mislukte date ervaring 3 maanden niet geappt.

Hij appte van de week met een opmerking.

Na heen en weer te appen gaf hij aan.
“ Ik geloof niet meer in de liefde, ik ga alleen maar fwb met de hoop dat er vanuit daar iets meer gaat worden “
Iedere keer als mijn intentie is om als relatie te starten word ik gedumpt of genegeerd door een vrouw .

Dus hij vroeg, kom je het weekend een kop koffie drinken bij mij ?

Ben toen wel even aan het denken gezet, misschien moet het gewoon doen ...en kijken waar het naar toe gaat. En ondertussen ook op de datingapp blijven swipen ....

Wordt vervolgd.....

Fijne dag :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ik was jullie kwijt !
Fijn hoor Julia.
Ik heb mijn weekenden voorlopig volgepland met NMLK wandelingen. Ik word er blijer van dan dat date-gedoe.
Elke keer wel weer hele leuke gesprekken met vrouwen en het wordt ook nog lenteweer.
Alle reacties Link kopieren
Leuke poppetjes datertje !
Alle reacties Link kopieren
Even van mij afschrijven hoor. Weer door mijn ex benaderd, een heel bericht dat ze ons mist en verdriet heeft. Natuurlijk, dat heb ik ook nog wel eens. De relatie was namelijk erg leuk en klikte goed.

Echter zit ze nog steeds in woonruimte van familie, die haar eruit willen hebben. Ik wilde de eerste jaren niet samenwonen met vier kinderen. Dat standpunt verandert niet. 😞

Ik voelde toen dat de liefde wel goed zat, maar dat ik ook haar (en dat van haar kinderen) woonruimte probleem moest oplossen. Van alles voorgesteld toen, om samen voor haar te kijken etc. Ik snap niet dat ze nog steeds niets gekocht of gehuurd heeft. Ik snap ook niet dat ze niet begrijpt dat ik niet maar zo een samengesteld gezin begin.

Frustratie komt toch weer terug merk ik.
lacasa wijzigde dit bericht op 17-02-2021 11:57
0.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pff, La Casa mist ze jou echt of zit ze er zo doorheen dat ze je daarom weer opzoekt om haar woonprobleem op te lossen. Zou het een afknapper vinden dat ze doodleuk met haar kinderen gelijk bij jou in wil trekken. Dat doe je hen toch niet aan ?
Alle reacties Link kopieren
dido68 schreef:
17-02-2021 11:44
Pff, La Casa mist ze jou echt of zit ze er zo doorheen dat ze je daarom weer opzoekt om haar woonprobleem op te lossen. Zou het een afknapper vinden dat ze doodleuk met haar kinderen gelijk bij jou in wil trekken. Dat doe je hen toch niet aan ?
Precies, dat denk ik ook. Mijn kinderen vinden het zo fijn als ze samen in mijn huis zijn, ze rusten heerlijk uit.
Hi allen, tijd weggeweest, maar hee een vers topic dus mooi moment om weer aan te haken.

Heb ook meteen een soort van worsteling op dategebied momenteel. Sinds 2 maanden serieus aan het daten met een man die 10 jaar ouder is dan ik, net als ik geen kinderen, leuk en positief leven. Echt op papier is hij fantastisch; lief, attent, gezellig, veel initiatief en spreekt hij regelmatig uit hoe fantastisch hij me vindt en dat hij echt toekomst ziet met mij. Ik heb echter het idee dat ik zelf meer “verliefd” ben op het plaatje dan dat ik echt voor hem gevallen ben. Voor komend weekend heeft hij weer allerlei plannetjes bedacht waarin ik eigenlijk zelf, hoe leuk de activiteiten ook, geen zin in heb. Ik ben er geloof ik iets teveel in meegegaan en zit nu te bedenken hoe ik het moet bespreken en er een punt achter kan zetten.

Kom ik meteen bij het volgende; hij zegt heel veel over hoe hij het ervaart samen maar vraagt eigenlijk nooit hoe ik erin sta. Ik zeg er ook niet zoveel over en de laatste week reageer ik minder op zijn enthousiaste berichten maar het lijkt hem niet op te vallen. Hij zit geloof ik letterlijk op een soort van one-way roze wolk. Hebben jullie tips hoe ik dit kan aanpakken?
@ LaCasa ik zou er niet op ingaan.
Jouw eigen kinderen hebben pioriteit, zij is hopelijk oud en volwassen genoeg om zelf dingen in te zien.

Je kan ook reageren, “ ik mis jouw ook, maar zolang jij geen eigen huis hebt, gaat deze relatie niet werken. Ik ga geen onrust zorgen voor mijn eigen kinderen “.

Klinkt raar, maar op een gegeven moment ontmoet je echter wel weer iemand. Stel je zelf ervoor open en geef de tijd :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Roos leuk dat deze man heel eerlijk en duidelijk is dat je van hem enkel fwb moet verwachten. Trek maar mooie lingerie aan voor die ‘kop koffie’ ;-)

La casa inderdaad opmerkelijk dat ze nog steeds (ongewenst) bij familie zit. Misschien moet je haar zeggen dat ze pas weer contact kan opnemen wanneer ze een eigen stek heeft?
Alle reacties Link kopieren
Noumoe hoe lastig dat ook is: wees eerlijk.
Nu hoop je dat hij merkt dat je minder enthousiast reageert en daarom vragen begint te stellen. Zo werkt het natuurlijk niet.
Ruim 2 maand aan het daten en een ‘hoe staan we erin’ gesprek hebben wij ook niet hoor. Merk wel dat ik gemakkelijk uitspreek dat ik blij ben met hem en hij niet. Maar hij heeft me zelf al een tijd geleden gezegd dat hij meer is van dingen doen en zo zijn affectie tonen. Doet hij dan ook, net zoals jouw date, bevalt me best.

Maar ik heb daar ook al gezeten, was boos op mezelf, de ideale vent (leek dan nog heel erg op Richard Gere, werd daar op straat ook over aangesproken), geen kinderen, goeie job, gek op mij, waanzinnig knap maar ik werd niet verliefd. Is jaren geleden en denk er soms nog aan. Maar niets aan te doen, heb er na 2 maand heel erg proberen met pijn in het hart een punt achter gezet.
LaCasa schreef:
17-02-2021 11:27
Even van mij afschrijven hoor. Weer door mijn ex benaderd, een heel bericht dat ze ons mist en verdriet heeft. Natuurlijk, dat heb ik ook nog wel eens. De relatie was namelijk erg leuk en klikte goed.

Echter zit ze nog steeds in woonruimte van familie, die haar eruit willen hebben. Ik wilde de eerste jaren niet samenwonen met vier kinderen. Dat standpunt verandert niet. 😞

Ik voelde toen dat de liefde wel goed zat, maar dat ik ook haar (en dat van haar kinderen) woonruimte probleem moest oplossen. Van alles voorgesteld toen, om samen voor haar te kijken etc. Ik snap niet dat ze nog steeds niets gekocht of gehuurd heeft. Ik snap ook niet dat ze niet begrijpt dat ik niet maar zo een samengesteld gezin begin.

Frustratie komt toch weer terug merk ik.
Cass even voor mijn beeld is ex niet de moeder van je kids?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven