Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
woensdag 13 oktober 2021 om 12:15
Ja, dat heeft hij volledig afgekapt en afgesloten nu. We hebben afgesproken de datingapps voorlopig ook uit te loggen/op slaapstand te zetten. Soort dating-exclusiviteit haha. Dus dat geeft een heel fijn, gerust gevoel.ClumsyNinja schreef: ↑13-10-2021 12:11Wat een fijn bericht l2l89!
Heeft hij nog iets gezegd over dat andere contact dat hij ook nog had lopen en met wie hij ook nog af zou gaan spreken?
Ik kijk ook nogal mega uit naar het weekend, de tijd moet een beetje haasten alsjeblieft.
woensdag 13 oktober 2021 om 16:09
woensdag 13 oktober 2021 om 16:42
Wil er vanavond nog iemand op dat?
Ik kreeg vanochtend het welbekende smoesje te horen ik ben iemand tegen gekomen uit het verleden. En we hadden zondag afgesproken voor vanavond. Maandag nog leuk geappt, dus je komt binnen een dag geheel toevallig net die ene tegen. Ik noteer hem maar weer in het grote smoesjesboek. Wat moet ik er anders mee
Ik kreeg vanochtend het welbekende smoesje te horen ik ben iemand tegen gekomen uit het verleden. En we hadden zondag afgesproken voor vanavond. Maandag nog leuk geappt, dus je komt binnen een dag geheel toevallig net die ene tegen. Ik noteer hem maar weer in het grote smoesjesboek. Wat moet ik er anders mee
woensdag 13 oktober 2021 om 17:05
Haha leuke switch!Sabbieehhhh schreef: ↑13-10-2021 16:09Goed nieuws l2l89
Hier dus weer rustig aan met de ex.
Merk dat hij redelijk veel initiatief toont, maar ik weer veel op reis ben voor werk en dus ook eens nee zeg, moet hij aan wennen, ik vind het wel even een goede wisseling van rol![]()
Ben wederom benieuwd hoe het zal verlopen![]()
woensdag 13 oktober 2021 om 17:05
Waarom zou het niet waar zijn?Dolendedertiger schreef: ↑13-10-2021 16:42Wil er vanavond nog iemand op dat?
woensdag 13 oktober 2021 om 17:11
Herkenbaar, ik stelde voor aan date om deze week samen te koken bij mij. Zij waarschijnlijk lukt woensdagavond maar zou een afspraak verzetten als dit zou lukken. Gisteravond appte ik "ga er vanuit dat het hem niet wordt aangezien ik nog niets gehoord heb van je" stuurt hij terug "niet zo he huillachemotie".. Blijft altijd leuk het daten. Kan me voorstellen dat je wat moet verzetten en wacht op antwoord maar 24 _ 48u van te voren weet je heus of je kunt of niet, vind dit zo lullig. Ik neem even een date pauze.
woensdag 13 oktober 2021 om 17:28
Ik heb dit al zo vaak gehoord van dames het zal allemaal wel heel toevallig moeten zijn, zeker als je op zondag iets afspreekt voor de woensdag dan moet ze net op die dinsdagochtend hem tegen gekomen zijn erg sterk als je gewoon moet werken (het kan natuurlijk ook digitaal) de maandag nog allemaal leuk doen dat het wat later kan enzo en op de woensdagochtend een bericht sturen waar super goed over nagedacht is.
woensdag 13 oktober 2021 om 17:30
Idd zuchtLattemacciato44 schreef: ↑13-10-2021 17:11Herkenbaar, ik stelde voor aan date om deze week samen te koken bij mij. Zij waarschijnlijk lukt woensdagavond maar zou een afspraak verzetten als dit zou lukken. Gisteravond appte ik "ga er vanuit dat het hem niet wordt aangezien ik nog niets gehoord heb van je" stuurt hij terug "niet zo he huillachemotie".. Blijft altijd leuk het daten. Kan me voorstellen dat je wat moet verzetten en wacht op antwoord maar 24 _ 48u van te voren weet je heus of je kunt of niet, vind dit zo lullig. Ik neem even een date pauze.
woensdag 13 oktober 2021 om 17:35
Het leven is echt veel relaxter als je gewoon denkt: Oke, wat leuk voor je! En dan weer door ipv steeds zo in het negatieve te zakken.Dolendedertiger schreef: ↑13-10-2021 17:28Ik heb dit al zo vaak gehoord van dames het zal allemaal wel heel toevallig moeten zijn, zeker als je op zondag iets afspreekt voor de woensdag dan moet ze net op die dinsdagochtend hem tegen gekomen zijn erg sterk als je gewoon moet werken (het kan natuurlijk ook digitaal) de maandag nog allemaal leuk doen dat het wat later kan enzo en op de woensdagochtend een bericht sturen waar super goed over nagedacht is.
woensdag 13 oktober 2021 om 18:13
Hier sluit ik mij helemaal bij aan.
Daarnaast zal het je verbazen hoeveel mannen ineens weer opduiken, kijk alleen al naar mij en attra hierin momenteel.
woensdag 13 oktober 2021 om 18:28
woensdag 13 oktober 2021 om 19:45
Hier is de kogel ook weer door de kerk, wat redelijk respectloos is gegaan na 3 maanden daten.. Na zijn app van vorige week over ‘we moeten nadenken want kan te weinig tijd aan je besteden’ was het vandaag uiteindelijk (na nog een app van mij die duidelijk wilde) ‘dat hij merkt dat dit niet verder gaat groeien dan punt waar we op zitten en beter is om te stoppen. Sorry‘. Dat is het.. terwijl hij 2,5 geleden nog bij mij op de bank zat te vertellen dat hij zichzelf wel bij mij zag wonen en we leuke tripjes nog zouden maken. Ik heb zelfs nettere berichten gekregen van gasten met wie ik maar 1 avond heb gedeeld
Dit doet behoorlijk zeer.
Het zullen ook wel weer smoezen zijn en wellicht is hij nu alweer met iemand verder. Vooral omdat hij nu zo koud doet. Hij gaf laatst toe dat de rode draad in zijn leven is dat hij op de ‘psycho meiden’ valt en z’n laatste ex had borderline. Maar daar is hij wel tijdje mee samen geweest.. Dus dan denk ik; dat kan wel, maar met mij kap je nu af want je ziet het niet groeien? Wie z’n schuld is dat? Veel frustratie nog dus van mijn kant
Het zullen ook wel weer smoezen zijn en wellicht is hij nu alweer met iemand verder. Vooral omdat hij nu zo koud doet. Hij gaf laatst toe dat de rode draad in zijn leven is dat hij op de ‘psycho meiden’ valt en z’n laatste ex had borderline. Maar daar is hij wel tijdje mee samen geweest.. Dus dan denk ik; dat kan wel, maar met mij kap je nu af want je ziet het niet groeien? Wie z’n schuld is dat? Veel frustratie nog dus van mijn kant
woensdag 13 oktober 2021 om 20:02
Klopt je bent daar ook vrij in maar zegt dat dan gewoon even goede vrienden. Ik heb tegenwoordig echt wel door wanneer iets een smoesje is en ik laat mij niet meer piepelen. En dat heeft niks te maken met positiever denken of relaxter.
Nee claimerig ben ik niet echt geweest paar dagen geappt bij lange na niet 24/7 en ook nog niets eens iedere dag.
Nee claimerig ben ik niet echt geweest paar dagen geappt bij lange na niet 24/7 en ook nog niets eens iedere dag.
woensdag 13 oktober 2021 om 20:38
@Vivi. Het is ook best lastig om uit een ongezond liefdespatroon te raken, maar het had hem gesierd als hij daar in ieder geval eerlijk over was geweest en niet allemaal stomme smoesjes had verzonnen als reden voor de breuk. Maar dat is in de meeste situaties teveel gevraagd en vergt dan ook veel zelfkennis en het durven nemen van verantwoordelijkheid.
De schuld buiten zichzelf leggen is de mens in het algemeen erg goed in.
wij slapen nooit.
woensdag 13 oktober 2021 om 20:43
Een ex is niet voor niets een ex. Niet dat ik het niet begrijp hoor, contact met een ex. Been there.Sabbieehhhh schreef: ↑13-10-2021 18:13Hier sluit ik mij helemaal bij aan.
Daarnaast zal het je verbazen hoeveel mannen ineens weer opduiken, kijk alleen al naar mij en attra hierin momenteel.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 13-10-2021 21:20
1.84% gewijzigd
wij slapen nooit.
woensdag 13 oktober 2021 om 20:55
Het is natuurlijk goed om jezelf in je sociale leven niet als voetveeg of zo te laten behandelen, ook voor je zelfrespect en zo. Maar als dit vaker gebeurt zou dit voor mij ook aanleiding zijn om weer eens kritisch naar mezelf te kijken.
In jouw situatie (voor zover ik die kan beoordelen?) zou ik vooral weer eens succes willen hebben in het daten. Dat zou ik uiteindelijk belangrijker vinden dan correct te worden behandeld of gelijk te krijgen. Als je steeds afgescheept wordt met een smoes terwijl de dame in kwestie aanvankelijk wel interesse leek te hebben dan kan je daar zelf ook een aandeel in hebben. En uiteindelijk wil je toch vooral dat een leuke date uit zichzelf zo vaak mogelijk bij je wil zijn.
In jouw situatie (voor zover ik die kan beoordelen?) zou ik vooral weer eens succes willen hebben in het daten. Dat zou ik uiteindelijk belangrijker vinden dan correct te worden behandeld of gelijk te krijgen. Als je steeds afgescheept wordt met een smoes terwijl de dame in kwestie aanvankelijk wel interesse leek te hebben dan kan je daar zelf ook een aandeel in hebben. En uiteindelijk wil je toch vooral dat een leuke date uit zichzelf zo vaak mogelijk bij je wil zijn.
woensdag 13 oktober 2021 om 21:09
Als je dat van nature makkelijk afgaat dan is dat hartstikke fijn, maar geforceerd positief denken werkt niet, daarmee onderdruk je gevoelens die ook gevoeld mogen worden (zoals angst teleurstelling verdriet jaloezie) en bij het leven horen.
wij slapen nooit.
woensdag 13 oktober 2021 om 21:17
Zeker waar! Eerlijkheid duurt het langst.. Ik baal inderdaad met name dat het op smoesjes neerkomt. Vooral na bijna 10 afspraakjes. Wellicht is mijn liefdespatroon ook wat verstoord, maar uiteindelijk probeer ik me wel kwetsbaar en oprecht op te stellen. Maar goed, ik ben nog even aan het nadenken wat ik als antwoord ga geven. Ik zweef tussen ‘jammer, ik kan niks forceren’ of hem de bons geven. Meestal kies ik altijd wel voor om iets respectvol af te sluiten. Al mist dat van zijn kant..alongwiththesunshine schreef: ↑13-10-2021 20:38@Vivi. Het is ook best lastig om uit een ongezond liefdespatroon te raken, maar het had hem gesierd als hij daar in ieder geval eerlijk over was geweest en niet allemaal stomme smoesjes had verzonnen als reden voor de breuk. Maar dat is in de meeste situaties teveel gevraagd en vergt dan ook veel zelfkennis en het durven nemen van verantwoordelijkheid.
Hoe is het met jou verder?
woensdag 13 oktober 2021 om 21:37
Zeker waar en ik kijk ook echt naar mezelf vroeger wilde ik nog wel is te graag overkomen onbewust. En reageerde dan gewoon enthousiast zonder het door te hebben dat ik te graag wilde. Inmiddels ben ik meer van to the point komen. Ook vaak zat met iemand weken liggen appen zonder elkaar te zien. Maar als ik weer niks laat horen of niet reageer loopt het ook dood. Dus ja vaak ben ik wel een beetje zoekende als ik met iemand contact heb.Antoon69 schreef: ↑13-10-2021 20:55Het is natuurlijk goed om jezelf in je sociale leven niet als voetveeg of zo te laten behandelen, ook voor je zelfrespect en zo. Maar als dit vaker gebeurt zou dit voor mij ook aanleiding zijn om weer eens kritisch naar mezelf te kijken.
woensdag 13 oktober 2021 om 21:54
alongwiththesunshine schreef: ↑13-10-2021 20:43Een ex is niet voor niets een ex. Niet dat ik het niet begrijp hoor, contact met een ex. Been there.
Ik vind dat hier wel een nuance in zit. Er zijn genoeg omstandigheden die maken dat dr timing even niet juist is of er dingen spelen in iemands leven waardoor het op dat moment niet gaat.
Als die omstandigheden dan eenmaal weg of anders zijn en er verder nooit iets slechts voorgevallen is, ja dan kan het op een ander moment anders zijn. Maar goed, we gaan het zien.
woensdag 13 oktober 2021 om 21:56
Vivi3338 schreef: ↑13-10-2021 19:45Hier is de kogel ook weer door de kerk, wat redelijk respectloos is gegaan na 3 maanden daten.. Na zijn app van vorige week over ‘we moeten nadenken want kan te weinig tijd aan je besteden’ was het vandaag uiteindelijk (na nog een app van mij die duidelijk wilde) ‘dat hij merkt dat dit niet verder gaat groeien dan punt waar we op zitten en beter is om te stoppen. Sorry‘. Dat is het.. terwijl hij 2,5 geleden nog bij mij op de bank zat te vertellen dat hij zichzelf wel bij mij zag wonen en we leuke tripjes nog zouden maken. Ik heb zelfs nettere berichten gekregen van gasten met wie ik maar 1 avond heb gedeeldDit doet behoorlijk zeer.
Bah Viv, snap dat je dit niet tof vind.
Zo jammer dat het dan niet even netjes kan.
donderdag 14 oktober 2021 om 13:10
Weet je zeker dat je dat nog steeds niet doet dan? Mannen die al lang droog staan hebben vaak iets, eh, wanhopigs over zich heen. Sorry, ik kan het niet anders zeggen. Maar vrouwen hebben daar over het algemeen een 6e zintuig voor.Dolendedertiger schreef: ↑13-10-2021 21:37Zeker waar en ik kijk ook echt naar mezelf vroeger wilde ik nog wel is te graag overkomen onbewust. En reageerde dan gewoon enthousiast zonder het door te hebben dat ik te graag wilde. Inmiddels ben ik meer van to the point komen. Ook vaak zat met iemand weken liggen appen zonder elkaar te zien. Maar als ik weer niks laat horen of niet reageer loopt het ook dood. Dus ja vaak ben ik wel een beetje zoekende als ik met iemand contact heb.
donderdag 14 oktober 2021 om 13:25
Vivi je kan ook met respect voor jezelf gewoon niet meer reageren.Vivi3338 schreef: ↑13-10-2021 21:17Zeker waar! Eerlijkheid duurt het langst.. Ik baal inderdaad met name dat het op smoesjes neerkomt. Vooral na bijna 10 afspraakjes. Wellicht is mijn liefdespatroon ook wat verstoord, maar uiteindelijk probeer ik me wel kwetsbaar en oprecht op te stellen. Maar goed, ik ben nog even aan het nadenken wat ik als antwoord ga geven. Ik zweef tussen ‘jammer, ik kan niks forceren’ of hem de bons geven. Meestal kies ik altijd wel voor om iets respectvol af te sluiten. Al mist dat van zijn kant..
Aangezien hij gezegd heeft ermee te stoppen kan je hem niet echt meer ‘de bons geven’ of misschien begrijp ik de uitdrukking als Vlaming verkeerd.
Hij heeft afstand genomen, niets wat je reageert interesseert of raakt hem. Richt je op jezelf.
Kop op en door!