Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Sabbieehhhh schreef:
13-10-2021 21:54
Ik vind dat hier wel een nuance in zit. Er zijn genoeg omstandigheden die maken dat dr timing even niet juist is of er dingen spelen in iemands leven waardoor het op dat moment niet gaat.
Als die omstandigheden dan eenmaal weg of anders zijn en er verder nooit iets slechts voorgevallen is, ja dan kan het op een ander moment anders zijn. Maar goed, we gaan het zien.
Net hetzelfde hier... vooral dat laatste zinnetje.
NalanS schreef:
14-10-2021 13:10
Weet je zeker dat je dat nog steeds niet doet dan? Mannen die al lang droog staan hebben vaak iets, eh, wanhopigs over zich heen. Sorry, ik kan het niet anders zeggen. Maar vrouwen hebben daar over het algemeen een 6e zintuig voor.
Ik heb het idee van niet, maar misschien zie ik het helemaal verkeerd. Want ik ben dan nu wel benieuwd wanneer je in jullie ogen wanhopig overkomt of gewoon enthousiast bent? Misschien snap ik dat soms niet helemaal.
Dat is onmogelijk te zeggen aangezien ik je niet ken en niet over je schouder meelees als je je date appt.

Misschien een goede vriend om eerlijke feedback vragen?
Lattemacciato44 schreef:
13-10-2021 17:11
Herkenbaar, ik stelde voor aan date om deze week samen te koken bij mij. Zij waarschijnlijk lukt woensdagavond maar zou een afspraak verzetten als dit zou lukken. Gisteravond appte ik "ga er vanuit dat het hem niet wordt aangezien ik nog niets gehoord heb van je" stuurt hij terug "niet zo he huillachemotie".. Blijft altijd leuk het daten. Kan me voorstellen dat je wat moet verzetten en wacht op antwoord maar 24 _ 48u van te voren weet je heus of je kunt of niet, vind dit zo lullig. Ik neem even een date pauze.
Ik herken dat wel. Maar ik vind het een gevalletje van dat hij jou dan de schuld kan geven. Dus gewoon niks laten horen en als jij dan iets stuurt dan ben je sowieso een zeur. Ik had ook iemand daarbij werd het altijd later komen/eerder weg/ verplaatsen... maar nee hoor ik deed altijd zo moeilijk over dingen. Ook in de trant van 'ga je weer lekker'.
Je kunt méér.
Ik heb zelf nu een beetje 'de andere kant' ervaren. Namelijk toen ik zat te swipen zat ik in een rustige week. En dan heb je een match (nouja een paar) en dan komt zo'n gesprek niet meteen goed op gang. Lang weekend weg, daarna het overlijden van iemand redelijk dichtbij, daarna dat je eigenlijk liever met je vrienden contact hebt dan met een vreemd iemand, en vervolgens kom je er achter dat de week erna ook al vol zit met afspraken.

Hoewel ik me bij de mannen ook wel eens afvraag hoe vaak iemands oma kan overlijden :rofl:

Anyway ik ga straks met iemand bellen. Ik verwacht er eigenlijk niet zoveel van... maar hij zegt zelf dat hij niet zo goed is in appen. Nouja dat heb ik dan wel een beetje gemerkt.

Overigens ik weet niet meer wie de term 'common ground' noemde maar dat is wel een goede. Mooie term :-)
Je kunt méér.
Ik neem een digitale datepauze van zeker een jaar als ik mezelf niet voor altijd verbied te stoppen..
Dan ben ik toch benieuwd wat er zojuist gebeurd is :-)
Je kunt méér.
Dolendedertiger schreef:
14-10-2021 14:36
Ik heb het idee van niet, maar misschien zie ik het helemaal verkeerd. Want ik ben dan nu wel benieuwd wanneer je in jullie ogen wanhopig overkomt of gewoon enthousiast bent? Misschien snap ik dat soms niet helemaal.
Nou je noemt jezelf wanhopige euk ik bedoel dolendedertiger. Waar ben je dolende in dan ??
Op mijn 30e had ik alles op een rijtje, werk, huis, klein sociaal leven, was genoeg alleen het enige wat er echt echt heel erg miste (wat was ik miserabel toen, in denial van mijzelf) was een vrouw.
Nu ben ik 46 en gescheiden (voor de 2e keer) van de vrouw die ik vond tijdens mijn 30er jaren (was een herhaling van mijn 20er jaren, toen hetzelfde).

Maar nu alles nog steeds op een rijtje, huis, werk, maar nu wel een belachelijk groot sociaal leven. Als ik thuis ben te weinig tijd om bij iedereen langs te gaan of om bij mij te laten langskomen, zelfs al wonen ze binnen 1 km afstand. En dat is 1 grote mix van tgirls, vrouwen, stellen, mannen (hier hou ik op want bij tgirls zitten die 286 genders al) . En dat is een heel soci(a)ale wereld met sociaal zijn en sex sex sex en nog meer sex.

En nu heb ik een vrouw gevonden, voor haar laat ik dat hele sex gebeuren zo vallen, niet het sociale, maar wel de sex. En dat weet ze, helaas zit ik nu op zee. Dus wordt vervolgt ergens December. Al de signalen die ik heb zijn positief.
fietsen varen vrouwelijk doen
Na 2 dates in 1 weekend (met dezelfde man dus): het is heel leuk, het is heel fijn, objectief lijkt het allemaal helemaal de goeie kant op te gaan en lijken we op 1 lijn te zitten. We raken niet uitgepraat, we kunnen heerlijk zoenen, ik kan met hem echt lachen.
Maar…..

Ik vind het ineens zo doodeng.
ClumsyNinja schreef:
17-10-2021 18:31
Na 2 dates in 1 weekend (met dezelfde man dus): het is heel leuk, het is heel fijn, objectief lijkt het allemaal helemaal de goeie kant op te gaan en lijken we op 1 lijn te zitten. We raken niet uitgepraat, we kunnen heerlijk zoenen, ik kan met hem echt lachen.
Maar…..

Oeh vertel, ClumsyNinja... Ik heb vandaag geen zin om het op te moeten zoeken in m'n glazen bol :)

Edit: had nog zand in m'n oog. Ik las 'vind hem ineens zo doodeng'... Ik snap het,.sorry. Openstellen is soms best lastig.
binnusje wijzigde dit bericht op 17-10-2021 18:44
11.46% gewijzigd
ClumsyNinja schreef:
17-10-2021 18:31
Maar…..

Het is ook doodeng om je weer open te stellen. Maar probeer te genieten van hoe goed het gaat :-)
Haha nee hij is niet doodeng! Gelukkig niet zeg. ik vind het doodeng, inderdaad om me open te stellen, om het opnieuw aan te gaan.
We hebben elkaar nog maar een paar keer gezien en ik voel dat ik echt hard voor deze man kan vallen. Ik ben onder de indruk, ik ben van m’n stuk. We tasten een beetje voorzichtig af en iedere keer dat we elkaar zien is het leuk.
Maar dan zit er ineens best veel tijd tussen een appje en een antwoord en daar word ik dan knal onzeker van. Wat belachelijk is, want ik kan ook niet altijd snel reageren en bij vrienden stoort het me totaal niet als het even duurt, juist leuk dat iemand niet aan zijn telefoon vastgeplakt zit!
Maar dat soort kleine dingen dan gaat er direct een stemmetje in mijn hoofd tekeer dat roept: ah ja toch slecht nieuws, haal het chocolade ijs en de tissues maar vast in huis want dit wordt natuurlijk weer drie keer niets.
Leuk en spannend Clumpsy! Het kan helaas op elk moment mis gaan, ik zag het ook totaal niet aankomen dat het met mijn date zou stoppen. Maar dat betekent niet dat ik er niet van heb genoten uiteraard, uiteindelijk heb je er totaal controle op. Je onderbuik gevoel zegt vaak genoeg, dus zolang hij actie blijft vertonen en initiatief blijft nemen om je te zien dan is dat het belangrijkste :)

Hier gaat het met ups en downs, ik zat nog middenin de vlinders en gevoelens en dan ineens val je hard van die roze wolk af. Ik mis het praten met hem en het uitkijken naar onze dates. Zo’n rot en leeg gevoel.. Maar probeer het ook te relativeren, aangezien hij het nu zo respectloos heeft geëindigd. Maar is gewoon kut als je denkt iets met iemand op te gaan bouwen en plannen had gemaakt. Maarja, ik wil mezelf en de daters onder ons niet ontmoedigen haha. Uiteindelijk komt het wel goed! Maar komende tijd geen dates voor mij, eerst dit maar plekje geven.
Maar hoe zit dat dan clumsy, voel je dan ergens toch een gereserveerdheid bij hem, of dat hij een spelletje (mee) speelt? Meestal kun je dat wel een beetje aanvoelen toch? Of heb je het gevoel dat hij een beetje out-of-your-league is?
Geen gereserveerdheid en ook zeker geen spelletjes. Maar ik was een maand of 6 geleden voor het eerst in jaren weer verliefd en had toen mega liefdesverdriet, had me in die man echt vergist. Dus ik voel bij mezelf een soort mega onzekerheid.
Als ik met hem samen ben is het alleen maar fijn. Maar het lijkt alsof ik na iedere date harder ga piekeren: shit het valt alweer niet tegen, oh shit oh shit als ik maar niet tegenval.
Hier ook even een dipje 😅 gewoon even een baal moment dat het zo lang duurt om iemand te vinden die blijft.

Afgelopen tijd Wat dates gehad die het echt niet waren. En eentje waarmee het super gezellig was, en dat vind hij ook. Maar tijdens de date kwam hij erachter dat zijn rugzakje toch nog te zwaar was om die in een relatie te dragen dus dat hij eerst nog zelf verder hulp nodig heeft. (Loopt met therapie en psycholoog etc)

Maarja dat is dus nu ook niet iets waar ik op moet gaan wachten.

Dus ik kijk wel even wanneer ik weer serieus ga kijken. Heb nu eerst ook een nieuwe baan waar ik druk voor ga zijn. Wie weet komt het dan vanzelf :)
Soms voelt dit topic toch een beetje aan als de single forever club :'p

En gefeliciteerd met je nieuwe baan, RedRose!
wij slapen nooit.
https://youtu.be/qD5ZJBfObr4
wij slapen nooit.
ClumsyNinja schreef:
17-10-2021 20:58
Geen gereserveerdheid en ook zeker geen spelletjes. Maar ik was een maand of 6 geleden voor het eerst in jaren weer verliefd en had toen mega liefdesverdriet, had me in die man echt vergist. Dus ik voel bij mezelf een soort mega onzekerheid.
Als ik met hem samen ben is het alleen maar fijn. Maar het lijkt alsof ik na iedere date harder ga piekeren: shit het valt alweer niet tegen, oh shit oh shit als ik maar niet tegenval.

Maar zo te merken gaat het toch de goede kant op? En je hebt alle tijd toch? Het is niet zo dat je voor een bepaalde tijd "binnen" moet zijn. En ik geloof ook dat een relatie met de juiste persoon wel tegen een stootje kan. Heb je het gevoel dat hij jou ergens ook een beetje nodig heeft? Dat helpt vaak wel.
alongwiththesunshine schreef:
17-10-2021 21:47
Soms voelt dit topic toch een beetje aan als de single forever club :'p

En gefeliciteerd met je nieuwe baan, RedRose!
Yep 😂 Elke keer hoop ik na een leuke date periode hier een positief bericht te plaatsen dat het ‘gelukt is’. Maar helaas, elke keer weer teleurstellingen en eindigen we weer hier 🙈
@Vivi: Wat rot Vivi dat het zo is gelopen, vooral na zoveel dates. Dan mag je ook wel wat respect verwachten van iemand als je niet verder wil. Wel goed dat je dit eerst een plekje gaat geven voordat je verder date denk ik. Anders kies je misschien onbewust toch ook verkeerde mannen uit. Sterkte! :hug:

@Clumsy: Ik herken het helemaal hoor, het gevoel dat als het appen te lang duurde of er wat was. Zo irritant, andere kant kon een appje je ook weer zo blij maken. Lekker dubbel allemaal. Ik snap goed dat je het lastig vind om jezelf open te stellen, want je wil ook niet (opnieuw) gekwetst worden. Maar je wil ook niet iets moois mislopen, alleen maar omdat je niet open durfde te stellen. Ik zie het bij een vriendin, zij kan er helemaal voor gaan. Echt heel mooi om te zien.

@redrose: Wel 'fijn' misschien dat hij daar in het begin mee komt en niet als jullie al een hele tijd aan het daten zijn. Succes met je nieuwe baan!
Antoon69 schreef:
17-10-2021 21:55
Maar zo te merken gaat het toch de goede kant op? En je hebt alle tijd toch? Het is niet zo dat je voor een bepaalde tijd "binnen" moet zijn. En ik geloof ook dat een relatie met de juiste persoon wel tegen een stootje kan. Heb je het gevoel dat hij jou ergens ook een beetje nodig heeft? Dat helpt vaak wel.
Dat is het stukje waarin ik elke keer teleurgesteld in ben. Het lijkt tegenwoordig wel alsof gelijk iets bij het geringde wordt afgekapt. Ik heb dan zelf zoiets van; we hebben het toch leuk samen en een goede connectie op meerdere vlakken? Waarom het dan zo makkelijk laten gaan en niet beetje extra moeite instoppen of je best doen?

Dat is nu ook wel voornamelijk even mijn frustratie bij laatste date, al weet ik dat verliefdheid eenmaal niet te forceren is. En het niet teveel persoonlijk moet opvatten. Maar dat iets elke keer na 2/3 maanden stopt begint slopend te worden :(
Vivi :hug:
wij slapen nooit.
Veel geswiped en tientallen matches waar ik sociale experimenten uitvoer. Hoe kan ik ze zo snel als mogelijk afstoten! Echter begon ik behoefte krijgen aan vrouwelijke schoon. Een milf te verstaan! Een gesprek van bijna 1,5 uur aan de lijn en volgende dag een date. Opgepikt en stukje gewandeld en uitgewaaid. Daarna een drankje en bij mij op de bank en friemelen maar mevrouw vond het allemaal te snel. Droog…. vond ze wel fijn… en zo mijn gestreken broek van 450 euro ondergespoten! Niet voor herhaling vatbaar. Intussen een leuke dame gesproken van mijn eigen leeftijd en weer een telefonisch gesprek van 1,5 uur en mevrouw wil gaan uitwaaien en een kopje koffie voor de open haard. Dit lijkt me wellicht een uitdaging. To be continued…
Vivi3338 schreef:
17-10-2021 22:03
Dat is het stukje waarin ik elke keer teleurgesteld in ben. Het lijkt tegenwoordig wel alsof gelijk iets bij het geringde wordt afgekapt. Ik heb dan zelf zoiets van; we hebben het toch leuk samen en een goede connectie op meerdere vlakken? Waarom het dan zo makkelijk laten gaan en niet beetje extra moeite instoppen of je best doen?

Dat is nu ook wel voornamelijk even mijn frustratie bij laatste date, al weet ik dat verliefdheid eenmaal niet te forceren is. En het niet teveel persoonlijk moet opvatten. Maar dat iets elke keer na 2/3 maanden stopt begint slopend te worden :(
Precies Vivi, ik herken helaas het gevoel waar jij nu inzit. Ik denk dan bij mijn eigen denken ze dan dat er een perfecte relatie is. Je steekt tijd in elkaar je denkt dit gaat de goede kant op maar dan patsboem nee de 2 a 3 maanden waren leuk maar doe toch maar niet. Verliefdheid kun je niet forceren maar ik geloof dat niet altijd als je 3 maanden met elkaar bezig bent en het wordt uit het niets afgekapt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven