Situatie op het werk

12-05-2021 22:45 28 berichten
Ik heb een collega die ik heel lang leuk vind. We zijn op dit moment gewoon vrienden en praten over koetjes en kalfjes. We zijn beiden single, maar helaas heb ik niet het idee dat hij mij ook leuk vind (dat lijkt niet echt ergens uit zegmaar). Omdat ik hem toch meerdere malen per week zie kan ik hem niet uit mijn hoofd zetten. Ik zou het gewoon kunnen zeggen, maar daar ben ik te verlegen voor en ik blijf hem gewoon zien natuurlijk. Het is best vervelend omdat ik er vaak aan denk en er niets mee kan... iemand advies?
Alle reacties Link kopieren
Doen jullie wel eens iets samen?

Als er geen enkele indicatie is, dat hij je leuk vindt. Zou ik niks zeggen
Wel eens kijken of je interesse kan wekken
Mijn advies zou zijn: doe het nooit met collega’s als het een serieuze baan is. Brengt altijd ellende met zich mee.
Als het rustig is op de boerderij lok je hem met een smoesje mee de hooizolder op en vooroverbukken maar, die hint snapt hij wel
Alle reacties Link kopieren
Kan je flirten?
Flirten ben ik bijzonder slecht in helaas
Alle reacties Link kopieren
chantal_444 schreef:
12-05-2021 22:51
Flirten ben ik bijzonder slecht in helaas
Zeg gewoon "ey bby want som fuk?"
Alle reacties Link kopieren
Toch maar wachten tot de cafés open zijn en jezelf bezatten samen met hem, onder het mom van “personeelsuitje”
Alle reacties Link kopieren
Heb je een te strak blousje?
Alle reacties Link kopieren
Je ziet het, kies een tactiek die bij jou past en go for it.
Alle reacties Link kopieren
Pfff wat een stomme adviezen...
Don't worry be happy
Ja idd don't worry en be happy TO
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het gewoon zeggen. Dat heb ik ook gedaan destijds en het bleek wederzijds, en dat was op ons werk geen probleem. Je kunt het maar beter weten, dan kun je het voor jezelf ook afsluiten mocht hij geen interesse hebben.
Alle reacties Link kopieren
Kun je hem toevoegen op Social media en zo contact leggen en chatten?
jojojanneke schreef:
12-05-2021 23:17
Pfff wat een stomme adviezen...
Ik ben ook teleurgesteld
Alle reacties Link kopieren
Voorover buigen en iets uit een lade halen.
“Oh collega, wat doet u nu?”
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
mila65 schreef:
12-05-2021 23:44
Kun je hem toevoegen op Social media en zo contact leggen en chatten?
Word wel moeilijk als ze hem daarna wil ghosten.
havermout1 schreef:
13-05-2021 00:54
Voorover buigen en iets uit een lade halen.
“Oh collega, wat doet u nu?”
Dan moet hij wel daadwerkelijk iets doen, anders zit hij daar maar een bureau verderop zijn rapport te lezen. Klinkt dan raar.

Je kunt dan beter zelf een duidelijk initiatief nemen.
TO: hebben jullie soms een kopieerhok dat een beetje krap is en waar hij wel eens kopietjes staat te maken?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou vragen of hij een keer zin heeft om een terrasje te pakken na werktijd.
Dat je niet merkt dat hij je leuk vindt wil natuurlijk niet zeggen dat hij je niet leuk vindt. Als jij niet zo goed kan flirten denkt hij misschien wel precies hetzelfde. :) Gaan wachten is dus geen optie, dan weet je het nooit of hoor je op een dag dat hij iemand heeft ontmoet. Je gunt hem natuurlijk het beste, maar dat ben jij :-D

Ik zou dus gewoon voorstellen om samen eens een terrasje te pakken. Zeg gewoon dat je vindt dat je altijd zo leuk met hem kan praten en dat je dat ook wel eens wil doen lekker buiten in het zonnetje op een terras. Begin je gewoon over het mooie weer en de terrassen die weer open zijn en eindig je met die vraag. Kun je je geen buil aan vallen lijkt mij.
In_Tenebris schreef:
13-05-2021 08:49
Je gunt hem natuurlijk het beste, maar dat ben jij :-D
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
12-05-2021 22:48
Mijn advies zou zijn: doe het nooit met collega’s als het een serieuze baan is. Brengt altijd ellende met zich mee.
Altijd ellende? Talloze relaties en huwelijken beginnen op t werk, niks geks aan.
TO, vraag m uit voor een borrel nu de terrasjes weer open zijn. Even samen genieten van de lente!
Begin eerst eens met "heb je soms zin om eens even op een terrasje te zitten? Even gezellig een drankje buiten de werkplek". Niet meteen die gevoelens uitspreken, is nog niet aan de orde. Eerst eens kijken of een paar terrasjes/lunchwandelingetjes/oid leuk zijn en of er ook een weder-initiatief komt van zijn kant. Volgens mij kanzo'n aanpak goed werken.
Alle reacties Link kopieren
Appje sturen en vragen of hij een keer zin heeft om iets af te spreken.
Alle reacties Link kopieren
Ceder schreef:
13-05-2021 13:17
Begin eerst eens met "heb je soms zin om eens even op een terrasje te zitten? Even gezellig een drankje buiten de werkplek". Niet meteen die gevoelens uitspreken, is nog niet aan de orde. Eerst eens kijken of een paar terrasjes/lunchwandelingetjes/oid leuk zijn en of er ook een weder-initiatief komt van zijn kant. Volgens mij kanzo'n aanpak goed werken.
Dat lijkt mij ook. Toen ik mijn collega de liefde verklaarde, hadden we dat stadium al gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven