Slapste excuses die je kreeg na zijn vreemdgaan

24-09-2018 10:53 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames

Ben even benieuwd wat je als slapste, meest ongeloofwaardige en bijna humoristische excuus wat je van je (ex-) partner ooit hebt gehoord nadat zijn vreemdgaan werd ontdekt.
Ik trap af:

Nadat ik mijn ex op 1000-den telefoontjes en sms'jes (gsm specificatie ging over een periode van 3 jaar) had betrapt naar zijn minnares toe, kwam hij met het volgende briljante excuus:
'Het was allemaal begonnen nadat x mij belde om over de problemen met haar vriend te praten. Ik bood een luisterend oor en het was zo geslaagd dat zij EN haar vriend mij samen begonnen te bellen om hun relatieproblemen telefonisch met mij te bespreken. Ze zaten in zwaar weer, dus ja ook om 01.00, 03.00 en om 05.30 uur in de ochtend hadden ze me soms nodig, soms wel heel de dag door, ik voelde me op den duur zo verantwoordelijk voor het slagen van hun relatie'
Ik: 'Dus jij bood jarenlang psychologische bijstand en relatietherapie via de telefoon aan, aan een koppel dat ik niet kende, zelfs midden in de nacht en heel de dag door?' (wij sliepen even een tijdje apart ivm huilbaby)
Hij: ja zoiets ja, toen ging het uit tussen hen en bleef ze mij alleen bellen voor verdere psychologische bijstand)
(Ps hij is arbeider van beroep dus waar en wanneer hij een opleiding psychologie of relatietherapie had gevolgd is me een raadsel, hij had haar gewoon versierd op een bijeenkomst, ze was single)
Jaren later heb ik me met vriendinnen krom gelachen hierover

Welk hilarisch excuus hebben jullie wel eens gehoord?
hanaa wijzigde dit bericht op 24-09-2018 12:54
10.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef geen excuses te horen want dat is tijdverspilling.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Virtueel vreemdgaan met een directe collega. Op het werk zelf gebeurde er niks....
Flinke flirt berichten heen en weer. Teksten die je niet zomaar tegen iemand zegt die getrouwd is.

Dit heb ik pas ontdekt bij mijn man.

Weet op dit moment nog niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan.
Alle reacties Link kopieren
Nadat ik mijn ex op heterdaad had betrapt met zijn broek op zijn enkels, er zelfs nog foto’s van had genomen etc kreeg ik de reactie “ dat ben ik niet”. En dat ook nog tot in den treure volhouden he.
Alle reacties Link kopieren
Whatsinaname1988 schreef:
24-09-2018 11:02
Nadat ik mijn ex op heterdaad had betrapt met zijn broek op zijn enkels, er zelfs nog foto’s van had genomen etc kreeg ik de reactie “ dat ben ik niet”. En dat ook nog tot in den treure volhouden he.
Oh nee dit is pas lachwekkend :O :-D (en treurig tegelijk :-? )
Alle reacties Link kopieren
Whatsinaname1988 schreef:
24-09-2018 11:02
Nadat ik mijn ex op heterdaad had betrapt met zijn broek op zijn enkels, er zelfs nog foto’s van had genomen etc kreeg ik de reactie “ dat ben ik niet”. En dat ook nog tot in den treure volhouden he.
Had je iets met Shaggy?

Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
24-09-2018 10:59
Ik hoef geen excuses te horen want dat is tijdverspilling.
:-)
Maar soms kun je je gewoon niet voorstellen welke slappe ongeloofwaardige excuses er uit de hoed worden getoverd.
Jaren later kun je er meestal keihard om lachen
“Zij snapte hem zo goed, met haar kon hij wèl praten”

Volgens mij is dat één van de meest voorkomende excuses.

Er waren er vast nog een aantal maar die heb ik verdrongen.

De sneuerd.
anoniem_325865 wijzigde dit bericht op 24-09-2018 11:17
1.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Virtueel vreemdgaan: ik verveelde me. Zij begon
Oké schat
Slapste excuus na het vreemdgaan van mijn ex: haar minnaar kwam niet klaar, dus was het niet echt seks.
Alle reacties Link kopieren
"Ik ben gehackt" na keer op keer hetzelfde nr op zijn telefoonrekening.

"Ik wist niet dat ik nog contact met haar had. Dacht dat dat voor jouw tijd was." (Gesprek wat ik vond was nog geen 2 weken oud)

"Ik kan me niet herinneren seks met haar te hebben gehad"

Blablabla. Niet te geloven welke onzin hij allemaal durfde uit te kramen.
Alle reacties Link kopieren
Niet van hem maar van haar. Een vrouwelijke kennis ging vreemd toen haar man er achterkwam was het excuus, "ach het ging twee jaar zo makkelijk dus eigenlijk is het niet zo erg".
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niks met haar, het is alleen maar vriendschap!!!!

Yeah right. Na alle berichten die ik van ze gelezen heb, opgeslagen foto's van haar, 5 maanden een dubbelleven geleid te hebben.


Heel aparte vriendschap......vooral als je vrouw er niet van op de hoogte is :mad:
'Ik heb nou eenmaal meer behoefte aan aandacht dan jij.'
Alle reacties Link kopieren
"Ja, maar ik dacht aan jou."
Kloddertje schreef:
24-09-2018 12:31
"Ja, maar ik dacht aan jou."
Dat is dan wel weer lief!

Een ex zei een keer dat het er om ging voor wie je zorgde, voor wie je je verantwoordelijk voelde, van wie je hield. Het erge is dat ik het op zich daar wel mee eens was. Maar ik mocht niet van hem wat hij van zichzelf mocht...
Alle reacties Link kopieren
“Ja maar jij was ziek, dus dat dreef me ertoe het buiten de deur te zoeken, jij wilde toch geen seks?”

Vrij vertaald: “Het is jouw schuld, eigenlijk heb je me ertoe gedwongen, je hebt me nog net niet gesmeekt om vreemd te gaan.” (Toen ik het zo vertaalde keek hij me glazig aan en ontkende het niet eens)

“Ja, maar er was niks meer aan met jou, ik heb ook gevoel” (Ik was net hersteld van een depressie toen ik erachter kwam...)
Alle reacties Link kopieren
Zij had zijn auto bekrast... Ja dat deed ze omdat ik haar niet wilde zei hij...Meisje zelf zei dat ze niet wist van mijn bestaan...Hij pendelde al weken op en neer tussen ons. Helaas kan ik er nog steeds niet om lachen. Dit soort dingen zijn gewoon niet leuk.
SjakS schreef:
24-09-2018 12:36
Dat is dan wel weer lief!

Een ex zei een keer dat het er om ging voor wie je zorgde, voor wie je je verantwoordelijk voelde, van wie je hield. Het erge is dat ik het op zich daar wel mee eens was. Maar ik mocht niet van hem wat hij van zichzelf mocht...
o_o
Alle reacties Link kopieren
Een ex (waarmee ik gelukkig niet samenwoonde) had de volgende geniale verklaring:

"Ik was mezelf niet."
Alle reacties Link kopieren
Na ex met minnares betrapt te hebben (ze liepen hand in hand op straat)

"Nee hoor! Ik hield mijn tas vast en zij mijn hand."
😂😂
anoniem_213557 wijzigde dit bericht op 24-09-2018 17:20
3.73% gewijzigd
"Ik was dronken dus ik wist niet wat ik deed."
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, dat is mijn nichtje, écht!
Toverde gewoon 'een nichtje' tevoorschijn vanuit de andere kant van Nederland. En postte per ongeluk een 'leuke' foto van ze op zijn insta, toen hij zei depressief thuis te zijn. Dombo.
“Ik dacht dat je dood zou gaan”

o_o

Ja dat zei hij echt toen bleek dat hij vreemd was gegaan terwijl ik voor mijn leven lag te vechten in het ziekenhuis. Ik dacht nog even dat hij bedoelde dat hij troost zocht in een moeilijke tijd waarin hij zich zorgen maakte over zijn vrouw. Nee, hij zocht alvast vervanging want huishouden, seks, alleen is maar alleen. Nu kan ik er om lachen, zo absurd is het.
“Ik zat eenzaam in mijn flat en jij was winkelen met je moeder...”

:facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven