Slapste excuses die je kreeg na zijn vreemdgaan

24-09-2018 10:53 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames

Ben even benieuwd wat je als slapste, meest ongeloofwaardige en bijna humoristische excuus wat je van je (ex-) partner ooit hebt gehoord nadat zijn vreemdgaan werd ontdekt.
Ik trap af:

Nadat ik mijn ex op 1000-den telefoontjes en sms'jes (gsm specificatie ging over een periode van 3 jaar) had betrapt naar zijn minnares toe, kwam hij met het volgende briljante excuus:
'Het was allemaal begonnen nadat x mij belde om over de problemen met haar vriend te praten. Ik bood een luisterend oor en het was zo geslaagd dat zij EN haar vriend mij samen begonnen te bellen om hun relatieproblemen telefonisch met mij te bespreken. Ze zaten in zwaar weer, dus ja ook om 01.00, 03.00 en om 05.30 uur in de ochtend hadden ze me soms nodig, soms wel heel de dag door, ik voelde me op den duur zo verantwoordelijk voor het slagen van hun relatie'
Ik: 'Dus jij bood jarenlang psychologische bijstand en relatietherapie via de telefoon aan, aan een koppel dat ik niet kende, zelfs midden in de nacht en heel de dag door?' (wij sliepen even een tijdje apart ivm huilbaby)
Hij: ja zoiets ja, toen ging het uit tussen hen en bleef ze mij alleen bellen voor verdere psychologische bijstand)
(Ps hij is arbeider van beroep dus waar en wanneer hij een opleiding psychologie of relatietherapie had gevolgd is me een raadsel, hij had haar gewoon versierd op een bijeenkomst, ze was single)
Jaren later heb ik me met vriendinnen krom gelachen hierover

Welk hilarisch excuus hebben jullie wel eens gehoord?
hanaa wijzigde dit bericht op 24-09-2018 12:54
10.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, jij had geen tijd voor me...
(Klopt ...niet op stel en sprong
..ik moest solo 4 kleine kinderen opvoeden)
Ik was dronken. Het was niet eens seks want ik kreeg hem niet omhoog, omdat ik moest denken aan hoe ik jou kwets.

:bye:
MonicaG schreef:
26-09-2018 19:40
Ben nieuwsgierig :)
Ik heb contact opgenomen met de meest ordinaire vrouw waarmee hij vreemd was gegaan. Ik kende haar van de middelbare school en zij hield wel van wat drama en wilde wel meewerken. De eikel wilde me terug, dus ik heb hem uitgenodigd in de kroeg om een drankje te doen en e.e.a. te bespreken. Na 10 minuten kwam zij binnen lopen en ging aan onze tafel zitten. Ik zei tegen hem; dus, je hebt geen seks gehad met haar? En hij zegt met een stalen gezicht "Nee".

Vervolgens ging zij compleet uit haar stekker terwijl ik laatste restjes van mn cocktail weg nipte :rofl: . Ik heb ze veel geluk gewenst en ben weggelopen. Was héérlijk.
Nemty schreef:
26-09-2018 21:20
Ik was dronken. Het was niet eens seks want ik kreeg hem niet omhoog, omdat ik moest denken aan hoe ik jou kwets.

:bye:
:woa:
Nemty schreef:
26-09-2018 21:20
Ik was dronken. Het was niet eens seks want ik kreeg hem niet omhoog, omdat ik moest denken aan hoe ik jou kwets.

:bye:
Woaaah...
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
26-09-2018 08:51
Ik moet zeggen dat ik door dit topic wel iets beter begrijp waarom er op dit forum zo veel geroepen wordt dat mannen varkens zijn. Sommige gevallen die hier genoemd worden zijn echt te schofterig voor woorden. o_o
Het schijnt dat wij mannen allang rechts ingehaald zijn door vrouwen die vreemdgaan.
Maak je maar geen illusies omdat het hier zo eenzijdig belicht wordt.
Nog een feitje, vrouwen zijn beter in staat om het langdurig geheim te houden ofwel niet betrapt te worden.

Ongetwijfeld zijn de, mogelijke even domme, excuses anders ingekleed aangezien wij mannen nu eenmaal met een ander lichaamsdeel dan hersenen denken wanneer het op vreemdgaan aankomt...

:biggrin:
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Alle reacties Link kopieren
Ik was nog niet vreemdgegaan hoor. Maar omdat jou hele familie zei van wel dan kan ik het net zo goed gewoon doen toch?

Mooi detail dat ik toen hoogzwanger was. Hij zegt nu ook dat we zijn gescheiden omdat ik last had van mijn hormonen.
Féline schreef:
26-09-2018 21:28
Ik heb contact opgenomen met de meest ordinaire vrouw waarmee hij vreemd was gegaan. Ik kende haar van de middelbare school en zij hield wel van wat drama en wilde wel meewerken. De eikel wilde me terug, dus ik heb hem uitgenodigd in de kroeg om een drankje te doen en e.e.a. te bespreken. Na 10 minuten kwam zij binnen lopen en ging aan onze tafel zitten. Ik zei tegen hem; dus, je hebt geen seks gehad met haar? En hij zegt met een stalen gezicht "Nee".

Vervolgens ging zij compleet uit haar stekker terwijl ik laatste restjes van mn cocktail weg nipte :rofl: . Ik heb ze veel geluk gewenst en ben weggelopen. Was héérlijk.
Wow en dan nog liegen waar jullie beiden bij waren.

Dit topic is echt een goed topic voor alle vrouwen die hier een topic aanmaken met twijfels of de man vreemdgaat. De smoezenlijst wordt hier grondig benoemd.
Ik had ooit een vriendin -nog pril allemaal- die regelmatig bij haar oom en tante ging logeren. Tante was hulpbehoevend en aan hun inwonende zoon van 29 hadden ze niks qua hulp een echte klaploper aldus vriendin.
Zij moest/wilde regelmatig helpen bij allerlei klusjes. Tuinieren, gordijnen wassen dat soort dingen.
Bleek dat die thuiswonende neef wel andere kwaliteiten had.. haar excuus: ik logeerde daar en wilde niet onbeleefd zijn, hij kroop bij mij in bed als zijn ouders sliepen. Wat had ik anders kunnen doen? :calimero:

Ehmm... 'neef, opzouten naar je eigen nest' roepen mss?? :rofl:
Voor de volledigheid: ze was 28 en heel goed in staat neef -ook zonder dat tante en oom het merkten- de deur uit te werken. Ze deed aan 2 vechtsporten op hoog niveau waarvan 1 gebaseerd op zelfbescherming zonder wapens o.i.d.

Ik was echt verbaasd, die had ik niet aan zien komen o_o
Alle reacties Link kopieren
Nemty schreef:
26-09-2018 21:20
Ik was dronken. Het was niet eens seks want ik kreeg hem niet omhoog, omdat ik moest denken aan hoe ik jou kwets.

:bye:
Wat romantisch :flirting:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Lenn12345 schreef:
26-09-2018 23:24
Ik had ooit een vriendin -nog pril allemaal- die regelmatig bij haar oom en tante ging logeren. Tante was hulpbehoevend en aan hun inwonende zoon van 29 hadden ze niks qua hulp een echte klaploper aldus vriendin.
Zij moest/wilde regelmatig helpen bij allerlei klusjes. Tuinieren, gordijnen wassen dat soort dingen.
Bleek dat die thuiswonende neef wel andere kwaliteiten had.. haar excuus: ik logeerde daar en wilde niet onbeleefd zijn, hij kroop bij mij in bed als zijn ouders sliepen. Wat had ik anders kunnen doen? :calimero:

Ehmm... 'neef, opzouten naar je eigen nest' roepen mss?? :rofl:
Voor de volledigheid: ze was 28 en heel goed in staat neef -ook zonder dat tante en oom het merkten- de deur uit te werken. Ze deed aan 2 vechtsporten op hoog niveau waarvan 1 gebaseerd op zelfbescherming zonder wapens o.i.d.

Ik was echt verbaasd, die had ik niet aan zien komen o_o
Hebben we het hier over een échte neef ook nog???
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Lenn12345 schreef:
26-09-2018 23:24

Bleek dat die thuiswonende neef wel andere kwaliteiten had.. haar excuus: ik logeerde daar en wilde niet onbeleefd zijn, hij kroop bij mij in bed als zijn ouders sliepen. Wat had ik anders kunnen doen? :calimero:
Zo zeg! Die ging dus keer op keer die tante verzorgen en iedereen dacht, wat doet ze dat lief. Maar ze deed het dus om zich daarna door die neef te laten nemen. Haha.
'ik ga deze komende periode, veel uren maken voor mijn bedrijf, ik zal het goed met je maken."

Om vervolgens niks meer te horen, waardoor ik dacht hij is moe, ik geef hem de ruimte.
Hij werkte wel vaker 12 uur of langer.
Loop ik in de stad kom ik hem tegen met zijn nieuwe vriendin.
Mijn hart stond even stil.
Alle reacties Link kopieren
Ik (man) heb mij dit jaar helaas ook schuldig gemaakt aan vreemdgaan. Met één vrouw maar wel meerdere keren.

Mijn vriendin vertelde me dat ze voor mij een seksrelatie had met een kerel die een relatie had. Ze hadden gedate met elkaar maar hij is vrij snel daarna zijn vriendin tegengekomen. Het contact tussen hem en mijn vriendin bleef en dit heeft bijna 1,5 jaar geduurd. Volgens mij is het pas gestopt toen wij elkaar tegen kwamen. Ze vond haar gedrag allemaal heel normaal en vond dat alleen hij dingen deed die niet konden. Ik vond het erg sneu voor de vriendin van die kerel, mede omdat mijn vriendin een soa van hem had gekregen en zijn vriendin er nu waarschijnlijk ook mee rondliep, maar daar zat mijn vriendin niet mee.

Voor ze mij dit vertelde was ik 100% monogaam en nooit vreemdgegaan maar met wat ze mij vertelde kon ik echt niet omgaan. Ik was de vele ruzies daarover helemaal beu maar wilde haar niet kwijt. Heel slecht maar toen ben ik zelf vreemdgegaan. Hopelijk snapt mijn vriendin nu ook hoe kut dat is om te doen.

En ja ik ben een grote lul geweest maar zonder deze actie van mij was de relatie nu ook zeker over geweest voor mij voelde het als kiezen tussen twee kwaden.
Toen ik mijn vriend net leerde kennen had hij wel een scharrel. Toen wij besloten dat we serieuzer samen waren, dan gewoon een vriendschap met iets extra's (dus wij waren ook een scharrel van elkaar) zou hij met haar stoppen.

Ik kwam er na een half jaar achter dat dat niet het geval was...

"ik ben bang dat ze zich wat aandoet als ik ermee stop"

keuze was makkelijk zij of ik, het werd ik, en zij leeft nog steeds en heeft een hele leuke vriend....
Anoniem12201708 schreef:
27-09-2018 12:46
Ik (man) heb mij dit jaar helaas ook schuldig gemaakt aan vreemdgaan. Met één vrouw maar wel meerdere keren.

Mijn vriendin vertelde me dat ze voor mij een seksrelatie had met een kerel die een relatie had. Ze hadden gedate met elkaar maar hij is vrij snel daarna zijn vriendin tegengekomen. Het contact tussen hem en mijn vriendin bleef en dit heeft bijna 1,5 jaar geduurd. Volgens mij is het pas gestopt toen wij elkaar tegen kwamen. Ze vond haar gedrag allemaal heel normaal en vond dat alleen hij dingen deed die niet konden. Ik vond het erg sneu voor de vriendin van die kerel, mede omdat mijn vriendin een soa van hem had gekregen en zijn vriendin er nu waarschijnlijk ook mee rondliep, maar daar zat mijn vriendin niet mee.

Voor ze mij dit vertelde was ik 100% monogaam en nooit vreemdgegaan maar met wat ze mij vertelde kon ik echt niet omgaan. Ik was de vele ruzies daarover helemaal beu maar wilde haar niet kwijt. Heel slecht maar toen ben ik zelf vreemdgegaan. Hopelijk snapt mijn vriendin nu ook hoe kut dat is om te doen.

En ja ik ben een grote lul geweest maar zonder deze actie van mij was de relatie nu ook zeker over geweest voor mij voelde het als kiezen tussen twee kwaden.
Dat is best een kutsmoes.
Alle reacties Link kopieren
Féline schreef:
26-09-2018 21:28
Ik heb contact opgenomen met de meest ordinaire vrouw waarmee hij vreemd was gegaan. Ik kende haar van de middelbare school en zij hield wel van wat drama en wilde wel meewerken. De eikel wilde me terug, dus ik heb hem uitgenodigd in de kroeg om een drankje te doen en e.e.a. te bespreken. Na 10 minuten kwam zij binnen lopen en ging aan onze tafel zitten. Ik zei tegen hem; dus, je hebt geen seks gehad met haar? En hij zegt met een stalen gezicht "Nee".

Vervolgens ging zij compleet uit haar stekker terwijl ik laatste restjes van mn cocktail weg nipte :rofl: . Ik heb ze veel geluk gewenst en ben weggelopen. Was héérlijk.

Geweldig :high5:
Anoniem12201708 schreef:
27-09-2018 12:46
Ik (man) heb mij dit jaar helaas ook schuldig gemaakt aan vreemdgaan. Met één vrouw maar wel meerdere keren.

Mijn vriendin vertelde me dat ze voor mij een seksrelatie had met een kerel die een relatie had. Ze hadden gedate met elkaar maar hij is vrij snel daarna zijn vriendin tegengekomen. Het contact tussen hem en mijn vriendin bleef en dit heeft bijna 1,5 jaar geduurd. Volgens mij is het pas gestopt toen wij elkaar tegen kwamen. Ze vond haar gedrag allemaal heel normaal en vond dat alleen hij dingen deed die niet konden. Ik vond het erg sneu voor de vriendin van die kerel, mede omdat mijn vriendin een soa van hem had gekregen en zijn vriendin er nu waarschijnlijk ook mee rondliep, maar daar zat mijn vriendin niet mee.

Voor ze mij dit vertelde was ik 100% monogaam en nooit vreemdgegaan maar met wat ze mij vertelde kon ik echt niet omgaan. Ik was de vele ruzies daarover helemaal beu maar wilde haar niet kwijt. Heel slecht maar toen ben ik zelf vreemdgegaan. Hopelijk snapt mijn vriendin nu ook hoe kut dat is om te doen.

En ja ik ben een grote lul geweest maar zonder deze actie van mij was de relatie nu ook zeker over geweest voor mij voelde het als kiezen tussen twee kwaden.
Alsjeblieft zegt slappe zak. Dit past prachtig in het rijtje kutsmoezen. "Ik deed het omdat jij de minnares was van een ander". Say what now?!

Je bent je piemel achterna gelopen en vergoelijkt deze actie nu door te zeggen dat je niet anders kon. Je had het ook gewoon uit kunnen maken en iemand kunnen zoeken die wel bij jouw normen en waarden past.

Oh, wacht.. jouw normen en waarden zijn geen haar beter.
Alle reacties Link kopieren
Klopt nu niet meer. Kunnen we daar geen ruzie meer over maken.

Ik had zeker een andere keuze kunnen maken, maar goed dan kom ik veel kans weer iemand tegen die het prima vind om minnares te zijn en/of zelf ook is vreemd gegaan (vrouwen zijn net zo erg als mannen) en het verder niet haalt bij mijn vriendin.

Er zullen vast vrouwen zijn die wel volledig monogaam zijn en minnares zijn not done vinden maar die zijn zeldzaam volgens mij. Ik ben er de afgelopen 14 jaar in ieder geval geen tegen gekomen. Wel ben ik best wat vrouwen tegen gekomen die het geen probleem vinden dat ik al een relatie heb, als ik echt zo graag mijn piemel achterna liep was ik met de voor mij aantrekkelijke allemaal naar bed gegaan....
Alle reacties Link kopieren
"Ik heb de hele tijd aan jou gedacht en wilde geen seks meer toen ik bij haar was, maar zij drong zo aan dat ik me verplicht voelde. Voor mij was het ook niet leuk"

Ze hadden al maanden geleden die seksavond afgesproken :facepalm: . Toen ik enkele weken na dato erachter kwam en hem confronteerde:

"Ik kon er niet mee leven maar durfde het ook niet te vertellen. Daarom heb ik expres je er zelf achter laten komen" :facepalm: :facepalm:
Er was echt niks gebeurd, duh! Nummer van slet opgeslagen onder naam van mannelijke collega. Zij hadden ruzie en zijn telefoon deed t niet en of hij dan met mijn telefoon mocht appen :wtf:

Gezegd: eruit en toen dreigen met zelfmoord. Gooide in een keer al mijn slaaptabletten in z’n bek en stond jankend mij aan te kijken. Ik: Glaasje water?
Alle reacties Link kopieren
Ex was christelijk, wilde geen seks voor het huwelijk. Niet met mij althans.
Hij vond het ondertussen wel prima kunnen om online schaars geklede foto's uit te wisselen en te sekschatten met verschillende meiden (waar ik achter kwam, maar daarna nog veel te lang bij hem ben gebleven). Na een tijdje dacht hij gevoelens voor één van hen te hebben waarop hij had bedacht dat het een goed idee was om met haar af te spreken "want dan zou hij haar in het echt zien en dan zouden de gevoelens wel overgaan".

Yeah right. Succes met d'r dan. :byee:
Alle reacties Link kopieren
viavia2013 schreef:
28-09-2018 19:05
Er was echt niks gebeurd, duh! Nummer van slet opgeslagen onder naam van mannelijke collega. Zij hadden ruzie en zijn telefoon deed t niet en of hij dan met mijn telefoon mocht appen :wtf:

Gezegd: eruit en toen dreigen met zelfmoord. Gooide in een keer al mijn slaaptabletten in z’n bek en stond jankend mij aan te kijken. Ik: Glaasje water?
:rofl: Doet mij denken aan mijn man.

Jaren geleden, man en ik woonden toen net samen, betrapte mijn beste vriendin haar vriend op vreemdgaan. Weken liep hij te janken bij haar voor de deur, bij haar ouders, etc. Op een zondag stond die gast ineens dronken voor onze deur te huilen en te mekkeren. Dus man gelijk: “Lekker staan laten, die gaat vanzelf wel weg. Bemoei je er niet mee Lemoos”. Maar die gast ging steeds harder schreeuwen, wij woonden er net en ik wilde niet dat we gelijk als een stel tokkies bekend kwamen te staan dus doe toch open. Kwam er bijna niet tussen, die kerel bleef half dreigen, half janken. Op een gegeven moment gilde hij dat als ik niet ter plekke mijn vriendin zou bellen, dat hij van ons balkon af zou springen. Ik was toen nog piep en wist echt niet wat te doen. Ineens gaat de voordeur met een ruk verder open en man roept (de deur van de keuken openmakend richting balkon): “Nou prima maar schiet op, Studio Sport begint zo”.

Hij schijnt nog steeds te leven.
Nee heb je, ja kun je krijgen
palanja schreef:
26-09-2018 21:44
Het schijnt dat wij mannen allang rechts ingehaald zijn door vrouwen die vreemdgaan.
Maak je maar geen illusies omdat het hier zo eenzijdig belicht wordt.
Nog een feitje, vrouwen zijn beter in staat om het langdurig geheim te houden ofwel niet betrapt te worden.

Ongetwijfeld zijn de, mogelijke even domme, excuses anders ingekleed aangezien wij mannen nu eenmaal met een ander lichaamsdeel dan hersenen denken wanneer het op vreemdgaan aankomt...

:biggrin:
Klopt. Ik ken een paar vrouwen die zeer geraffineerd een welgestelde, hardwerkende man binnenhaalden. Want die had geld en dan hadden ze lekker de tijd en de middelen om allerlei rottigheden uit te halen.
Door de week een flirt, sportschool, zogenaamde vriendinnenvakantie met wat on the side mee.
Die dames vonden dat ze er recht toe hadden omdat hun mannen geen tijd hadden (hysterische lachbui en grappen over wie moet anders de vakantie betalen etc).
Precies ook wat dit topic beschrijft, mensen zijn varkens.
Viavia omg 'glaasje water' :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven