Smoorverliefd zijn op twee meisjes en niet kunnen kiezen
zaterdag 9 augustus 2008 om 20:09
pff, ik ben een jongen van 17 en heb ditmaal wel een serieus probleem.. Ik was samen met een meisje die ik dolgraag zag, maar werd verliefd op een ander meisje waar ik vroeger nog bijna mee was samen geweest.. nu had ik met mijn vriendin erover gepraat en vertelde ze me da ze me da tijd ging geven om erachter te komen. Goed en wel, ze gaat op kamp en paar dagen later zei ik even iets verkeerd en begon ze me uit te schelden dat ze niet op haar kop liet zitten en ze niks meer van die ander wou weten en noemde me zelfs een klootzak. Later kwam uit dat ze opgesteukt werd door vriendinnen maar dan nog. Vanaf toen werd ik even kortaf tegen haar omdat ze me diep gekwetst had. Nu is ze terug uit kamp en lijkt het alsof we uit elkaar zijn en ik met het andere meisje heb. Probleem, ik krijg haar niet uit mijn gedachten en wil het andere meisje niet kiezen ten koste van haar of omgekeerd. Ik ben dus smoorverliefd op beiden en dat is nu al zolang zo. Hoe kan ik nu in hemelsnaam kiezen als mijn hart me in beide richtingen stuurt?
Groetjes
Groetjes
zaterdag 9 augustus 2008 om 20:28
Even contact met geen van beiden hebben.
En dan kijken aan wie je het meest denkt, naar wie je het eerst weer terug wil.
Weet dat andere meisje trouwens van je verliefdheid?
Zijn beide meisjes dan bereid om iets met je te beginnen?
Dat je meisje dat op kamp ging, kwaad was, is wel logisch hoor! Ik denk niet dat jij daar om je gekwetst kan blijven voelen, maar je eens in haar moet gaan verplaatsen. Zij hoorde dat je verliefd bent op een ander... dat is geen prettig nieuws.
Je zult altijd 1 van beiden teleurstellen, daar kom je niet onderuit. Je wilt denk ik het liefst geen keus maken... maar daarmee doe je beiden nog meer pijn, door ze beiden aan het lijntje te houden.
Succes!
En dan kijken aan wie je het meest denkt, naar wie je het eerst weer terug wil.
Weet dat andere meisje trouwens van je verliefdheid?
Zijn beide meisjes dan bereid om iets met je te beginnen?
Dat je meisje dat op kamp ging, kwaad was, is wel logisch hoor! Ik denk niet dat jij daar om je gekwetst kan blijven voelen, maar je eens in haar moet gaan verplaatsen. Zij hoorde dat je verliefd bent op een ander... dat is geen prettig nieuws.
Je zult altijd 1 van beiden teleurstellen, daar kom je niet onderuit. Je wilt denk ik het liefst geen keus maken... maar daarmee doe je beiden nog meer pijn, door ze beiden aan het lijntje te houden.
Succes!