Soms onzeker door app gedrag [ Geen OP]

08-03-2021 16:31 27 berichten
OP weg gehaald wegens herkenbaarheid
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-03-2021 16:57
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
93.30% gewijzigd
Wat maakt dat je bevestiging haalt uit de frequentie waarmee je vriend je appt?
Alle reacties Link kopieren
Sorry maar het klinkt inderdaad stom
Palmbomen-zijn-cool schreef:
08-03-2021 16:33
Wat maakt dat je bevestiging haalt uit de frequentie waarmee je vriend je appt?
..
anoniem_650ebaa5f4199 wijzigde dit bericht op 08-03-2021 16:43
40.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is dus niet zijn app-gedrag dat het probleem is, maar het feit dat jij de door jou gewenste frequentie als norm aanhoudt. Probeer dat eens te veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt inderdaad stom. Get a life.
Stromboli schreef:
08-03-2021 16:35
Het is dus niet zijn app-gedrag dat het probleem is, maar het feit dat jij de door jou gewenste frequentie als norm aanhoudt. Probeer dat eens te veranderen.
Ja precies
anoniem_650ebaa5f4199 wijzigde dit bericht op 08-03-2021 16:42
17.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hekel aan WhatsApp en als ik niet aan het werk ben, heb ik mijn telefoon liefst niet bij me in de buurt. Ik hou niet van dat gevoel dat je half in het hier-en-nu bent, en half bezig met iets of iemand anders op een andere plek. Dus bijvoorbeeld als ik in de tuin aan het werken ben, laat ik mijn telefoon lekker binnen liggen. Ik gebruik mijn mobiel wel, want tegenwoordig kun je bijna niet meer zonder, maar het liefste zou ik 'm helemaal niet gebruiken.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
maxime— schreef:
08-03-2021 16:37
Ja precies dat dus, wellicht ligt het aan mijn leeftijd ook dat ik wat jonger ben en er meer waarde aan hecht.
Wat voor waarde is dat?
Denk je dat je vriend niet aan je denkt als hij je niet appt?
Wat eten we vanavond?
Je kan toch niet van iemand verwachten dat hij of zij om de paar uur appt? Mijn hemel, dat klinkt bijna sektarisch. Je MOET de hele tijd aan mij denken.
Alle reacties Link kopieren
In de 8 tot 10 uur die ik per dag werk zit ik ook niet privé te appen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Enkele uren niet appen????
Ach meisje toch, ja, dan zit de onzekerheid wel diep. Hoe vaak zou hij je idealiter op een dag moeten appen?
..
anoniem_650ebaa5f4199 wijzigde dit bericht op 08-03-2021 16:42
99.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
maxime— schreef:
08-03-2021 16:37
Ja precies dat dus, wellicht ligt het aan mijn leeftijd ook dat ik wat jonger ben en er meer waarde aan hecht.
Maar waaróm hecht je er zoveel waarde aan? Heb je het gevoel dat hij niet genoeg van je houdt als hij niet vaak genoeg appt?
Ligt aan jou. Misschien is het je leeftijd...18? 19? 20? Maar vreselijk die mensen die de hele dag op hun telefoon zitten te appen. Get a Life!!
Ik zou me gestalkt voelen als mijn vriend me de hele dag zat te appen.
Alle reacties Link kopieren
maxime— schreef:
08-03-2021 16:41
Soms denk ik ook dat dit misschien een leeftijd dingetje is, omdat ik ook meerdere vriendinnen er soms over hoor, dan word mijn onzekerheid daardoor nog meer gevoed daarom dacht ik plaats ik hier een berichtje en was benieuwd hoe andere daar tegen aankijken.
Hoe ik er dus - als oude heks - tegenaan kijk: afkicken van die mobiel.
Maar dat is waarschijnlijk niet realistisch voor jou.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Misschien komt de onzekerheid omdat jullie in het begin misschien wel veel vaker apten, en nu het gewoon goed gaat je vriend er niet zo'n behoefte aan heeft omdat het geen apper is? Als je weet dat hij geen apper is en je elkaar 1 tot 2 keer per week ziet en dat leuk is hoef je je geen zorgen te maken hoor, ga vooral geen dingen invullen die er helemaal niet hoeven te zijn, zeker na een paar uurtjes al, ik vindt het niet fijn om een paar dagen te moeten wachten op antwoord maar soms is dat nou eenmaal zo, en vriendinnen of familieleden appen ook niet altijd direct terug en dan is er toch ook niks aan de hand? Gewoon lekker doorleven hoor, zonde van de negatieve energie die je in het wachten en frustraties steekt.
Alle reacties Link kopieren
OP weghalen, niet tof!
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Haha OP weggehaald wegens herkenbaarheid. Ja dit soort topics zijn heel uniek, dan ben je enorm herkenbaar meteen :-D
Alle reacties Link kopieren
Maar tof TO, lekker sympathiek ten opzichte van iedereen die je serieus advies wil geven om de OP weg te halen.
Stromboli schreef:
08-03-2021 16:48
Haha OP weggehaald wegens herkenbaarheid. Ja dit soort topics zijn heel uniek, dan ben je enorm herkenbaar meteen :-D
:rofl: Zeg dat wel.
Alle reacties Link kopieren
maxime— schreef:
08-03-2021 16:31
OP weg gehaald wegens herkenbaarheid
Ik zou het aanpassen naar :
OP weggehaald wegens onzekerheid
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Lorrelies schreef:
08-03-2021 16:51
Ik zou het aanpassen naar :
OP weggehaald wegens onzekerheid
OP weggehaald wegens reacties die niet in mijn straatje passen.
Alle reacties Link kopieren
Wow, dat was snel!
Alle reacties Link kopieren
Ja want verder appt er natuurlijk niemand.. heel herkenbaar hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven