Steeds afgewezen voor seks

18-11-2017 16:01 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
_
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-12-2017 13:12
Reden: maatregelen getroffen ivm OP verwijderd
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oja en die mannen geven trouwens nooit een reden voor de afwijzing, ze zeggen altijd iets van; moet morgen vroeg op / ik ga nu echt naar huis, veel plezier / etcetera.
blackbird123 schreef:
18-11-2017 16:01

Herkent iemand dit?
Als mijn beste vriend gelijk heeft en ze me inderdaad afwijzen door de drank, hoe moet je dan in godsnaam aan een one night stand komen?
Niet meer drinken. Blijkbaar ben je niet zo leuk als je dronken bent.
Alle reacties Link kopieren
Minder drinken. Duidelijk zeggen wat je wil.
Alle reacties Link kopieren
Normale en nette mannen hebben misschien geen zin in een dronken vrouw die hun leuter effe nodig hebben? Ik zou namelijk ook geen zin hebben om in te gaan op een lekker ogende man die dronken is en aan mij voorstelt om effe te gaan neuken. Doe maar lekker alleen,
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk doordat je dronken bent wellicht te overdreven bent...

Daarnaast wil een man vaak wel wat moeten doen ipv zo makkelijk alles in de schoot geworpen krijgen..

Or find an equally drunk person...
Alle reacties Link kopieren
Dus misschien zijn er wel meer mannen dan jij denkt, die dus niet in zijn voor effe een nachtje en weer klaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Maar dan moet ik dus kiezen tussen of drinken of seks? Dat is toch raar? Als ik dronken ben geniet ik heel erg van seks. Die mannen zouden dan wel mogen drinken en ik niet, want dat is 'onaantrekkelijk'.

Heb nog nooit gehoord of gemerkt dat ik niet gezellig zou zijn als ik dronken ben. Ik ga nooit overgeven en ik maak ook geen ruzie. Er zijn zoveel mensen dronken op zo'n avond
Alle reacties Link kopieren
Een dronken vrouw die rondvraagt en heel eager overkomt. Neuh, dat zullen de meeste mannen niet aantrekkelijk vinden.
Alle reacties Link kopieren
blackbird123 schreef:
18-11-2017 16:08
Maar dan moet ik dus kiezen tussen of drinken of seks? Dat is toch raar? Als ik dronken ben geniet ik heel erg van seks. Die mannen zouden dan wel mogen drinken en ik niet, want dat is 'onaantrekkelijk'.

Heb nog nooit gehoord of gemerkt dat ik niet gezellig zou zijn als ik dronken ben. Ik ga nooit overgeven en ik maak ook geen ruzie. Er zijn zoveel mensen dronken op zo'n avond
Hoe probeer je het dan?

En je kan best gewoon drinken, maar stop dan net voordat je vervelend wordt.
Alle reacties Link kopieren
blackbird123 schreef:
18-11-2017 16:08
Maar dan moet ik dus kiezen tussen of drinken of seks? Dat is toch raar? Als ik dronken ben geniet ik heel erg van seks. Die mannen zouden dan wel mogen drinken en ik niet, want dat is 'onaantrekkelijk'.

Heb nog nooit gehoord of gemerkt dat ik niet gezellig zou zijn als ik dronken ben. Ik ga nooit overgeven en ik maak ook geen ruzie. Er zijn zoveel mensen dronken op zo'n avond

Er zal een reden zijn..maar goed wij kennen je niet...
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
18-11-2017 16:07
Ik denk doordat je dronken bent wellicht te overdreven bent...

Daarnaast wil een man vaak wel wat moeten doen ipv zo makkelijk alles in de schoot geworpen krijgen..

Or find an equally drunk person...
Vaak heb ik dan wel de hele avond met hem zitten praten (soms in m'n eentje maar meestal wel met zijn vrienden en mijn vrienden erbij. Het is niet zo dat ik iemand aanspreek en gelijk voorstel naar z'n huis te gaan oid.
Alle reacties Link kopieren
blackbird123 schreef:
18-11-2017 16:08
Maar dan moet ik dus kiezen tussen of drinken of seks? Dat is toch raar? Als ik dronken ben geniet ik heel erg van seks. Die mannen zouden dan wel mogen drinken en ik niet, want dat is 'onaantrekkelijk'.
Wie zegt dat mannen die drinken aantrekkelijk zijn? Waarom is drinken zo belangrijk voor je?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je bent als volgezopen wanhopige vrouw in de uitverkoop totaal niet boeiend voor die andere mannen. Zeker niet als je uitstraalt dat het je geen bal uitmaakt door wie je wordt genomen. Je gedraagt je als een sloerie en daar is weinig interesse in.
Niet elke man wil een one night stand

Misschien ben je echt niet aantrekkelijk als je dronken bent.. Wat zeggen je vrienden daarvan (echt eerlijke vrienden bedoel ik dan...)

Sommige mannen houden van jagen, misschien ben je te makkelijk.

Zit je op Tinder? Daar valt heus wat te scoren..
Alle reacties Link kopieren
blackbird123 schreef:
18-11-2017 16:09
Vaak heb ik dan wel de hele avond met hem zitten praten (soms in m'n eentje maar meestal wel met zijn vrienden en mijn vrienden erbij. Het is niet zo dat ik iemand aanspreek en gelijk voorstel naar z'n huis te gaan oid.

Ik weet niet waar je het exact met ze over hebt, maar wellicht is dat de clue...

No talking just dancing...
Alle reacties Link kopieren
Misschien denken ze dat je gaat kotsen en ze achteraf gaat stalken. Weten wij veel. Vraag het zelf aan die mannen.
Alle reacties Link kopieren
Mannen die duidelijk veel gedronken hebben hebben toch ook nooit beet? Hooguit met een gelijkgestemde.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Als man zit je echt niet te wachten op een of andere dronken griet die zich vijf minuten voor sluitingstijd nog even voor je voeten werpt. Ook al denk je zelf dat je subtiel overkomt, waarschijnlijk is dat niet zo.

Net zoals vrouwen er niet op zitten te wachten dat er een man dronken naar ze toe komt, is dat andersom net zo.

Je zult er wat meer je best voor moeten doen en wat tijd in iemand moeten stoppen.
Vraag het ze zelf?

Misschien heeft de kleine gemeenschap waar je net naar verwees ermee te maken?
Of je bent misschien idd te eager? Eens een keer ergens anders op stap gaan?
Alle reacties Link kopieren
Nou ja en mannen willen meestal graag seks met een vrouw die echt voor hen gaat. Niet eentje die hen gewoon toevallig uit de ballenbak vist.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Oakes schreef:
18-11-2017 16:09
Een dronken vrouw die rondvraagt en heel eager overkomt. Neuh, dat zullen de meeste mannen niet aantrekkelijk vinden.
Rondvraagt?! Ik ga elke week uit en probeer het niet elke week. Ook niet bij meer dan 1 man per avond/week, lijkt me normaal. Ik laat het alleen aan hem merken gewoon als we al uren zitten te praten of hij of mijn groep wil opstappen.
butterfly- schreef:
18-11-2017 16:09
Hoe probeer je het dan?

En je kan best gewoon drinken, maar stop dan net voordat je vervelend wordt.
Nou dat hangt een beetje van de situatie af, maar als hij iedereen gaat omhelzen (is bij ons iig gebruikelijk dat je omhelst en/of zoent bij het afscheid nemen) dan omhels ik wat meer of wat langer. En dan zeg ik dat ik het jammer vind dat hij weggaat oid of iets anders waardoor ik laat merken dat ik het gezellig vond. Soms geef ik hem ook een kus, of geven zij mij een afscheidskus op de mond. Ik denk dan dat ze interesse hebben maar dan gaan ze alleen naar huis. Ook wel voorgesteld nog even een drankje te doen maar dat willen ze dan niet.

Ik heb aan andere mensen nog nooit gemerkt dat ik vervelend zou zijn van de drank oid, mensen waarmee ik op een vrienschappelijke manier omga proberen mij niet te lozen en spreken gemakkelijk nog eens met mij af. Ik hoop ook dat iemand het tegen mij zou zeggen als ik vervelend werd van drank (mensen die mij in het echt meemaken).
Ondertussen weet iedereen in die kleine gemeenschapa al dat jij je wanhopig aanbied voor een one night stand. Zooooo onaantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Sommige reageerders gaan ervan uit dat 'het mij niet uitmaakt welke man'. Als jullie m'n posts goed zouden lezen zouden jullie zien dat ik wel degelijk goed kijk wie het is.. En dat het ook niet elke uitgaansavond gebeurt dat ik iets probeer.

Verder strompel ik ook niet compleet dronken naar iemand toe en stel ik meteen voor met hem naar bed te gaan oid. Ik ga gewoon als ik nog niet dronken ben met iemand gezellig praten die daar ook met z'n vrienden is, en dan drinken we steeds meer, en uiteindelijk is het grootste gedeelte van de mensen dronken of aangeschoten. Ik ben dan niet zo dronken dat ik niet meer kan lopen oid of dat ik aan meerdere mensen voorstellen ga doen!

Verder iedereen bedankt voor de reacties.
Alle reacties Link kopieren
Als ik zo zou dan zouden jongens denken dat ik ze leuk vind, maar meer wil. Daten.

Ik denk dat je dan beter een keer ergens heen kan gaan waar je niet iedereen kent. Vervolgens een beetje oogcontact maken met iemand, en lachen. Als het goed is komt hij dan wel naar je toe. En anders ga je naar hem toe. Praten, en een beetje flirten/uitdagen. Dan weer weg, en oogcontact vasthouden. Als hij mee doet, weet ik bijna zeker dat als je aan het eind van de avond vraagt of hij nog een drankje bij hem/jou thuis wil doen dat het goed komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven