Steeds afgewezen voor seks

18-11-2017 16:01 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
_
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-12-2017 13:12
Reden: maatregelen getroffen ivm OP verwijderd
0.00% gewijzigd
Door je voorbeeld heb ik niet het idee dat ze duidelijk doorhebben dat je seks wil.
Nou je krijgt wel veel Prive berichten op deze manier!:-)
Alle reacties Link kopieren
butterfly- schreef:
18-11-2017 16:20
Als ik zo zou dan zouden jongens denken dat ik ze leuk vind, maar meer wil. Daten.

Ik denk dat je dan beter een keer ergens heen kan gaan waar je niet iedereen kent. Vervolgens een beetje oogcontact maken met iemand, en lachen. Als het goed is komt hij dan wel naar je toe. En anders ga je naar hem toe. Praten, en een beetje flirten/uitdagen. Dan weer weg, en oogcontact vasthouden. Als hij mee doet, weet ik bijna zeker dat als je aan het eind van de avond vraagt of hij nog een drankje bij hem/jou thuis wil doen dat het goed komt.
Dank je voor je reactie, blijkbaar is mijn gedrag dan op een andere manier op te vatten (en doen zij dat ook zo)! Daten is niet mijn bedoeling, al zou ik het wel overwegen natuurlijk als het echt goed zou klikken. Fijn dat je ook een tip geeft, die kan ik een keer proberen dan :)

Bij het uitgaan ken ik overigens zeker niet iedereen, maar vaak zijn het wel tweedegraads bekenden zegmaar. Iemand in mijn vriendengroep heeft die persoon vaak al wel een keer gezien of weet viavia welke studie hij doet bijvoorbeeld. Dat vind ik zelf juist wel fijn omdat ik dan meer een idee heb met wie ik te maken heb. Zo kun je elkaar waarschuwen als iemand bijv weleens geweld pleegt of een vriendin heeft. Maar het heeft ook wel nadelen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ben je wel duidelijk? Want een aangeschoten man gaat geen Mississippi's tellen bij de afscheidsknuffel en daaruit afleiden dat je seks wil.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
blackbird123 schreef:
18-11-2017 16:16
Rondvraagt?! Ik ga elke week uit en probeer het niet elke week. Ook niet bij meer dan 1 man per avond/week, lijkt me normaal. Ik laat het alleen aan hem merken gewoon als we al uren zitten te praten of hij of mijn groep wil opstappen.


Nou dat hangt een beetje van de situatie af, maar als hij iedereen gaat omhelzen (is bij ons iig gebruikelijk dat je omhelst en/of zoent bij het afscheid nemen) dan omhels ik wat meer of wat langer. En dan zeg ik dat ik het jammer vind dat hij weggaat oid of iets anders waardoor ik laat merken dat ik het gezellig vond. Soms geef ik hem ook een kus, of geven zij mij een afscheidskus op de mond. Ik denk dan dat ze interesse hebben maar dan gaan ze alleen naar huis. Ook wel voorgesteld nog even een drankje te doen maar dat willen ze dan niet.

Ik heb aan andere mensen nog nooit gemerkt dat ik vervelend zou zijn van de drank oid, mensen waarmee ik op een vrienschappelijke manier omga proberen mij niet te lozen en spreken gemakkelijk nog eens met mij af. Ik hoop ook dat iemand het tegen mij zou zeggen als ik vervelend werd van drank (mensen die mij in het echt meemaken).
Is dat alles?
Je weet gewoon niet hoe je een man heet moet krijgen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
zimi schreef:
18-11-2017 16:20
Door je voorbeeld heb ik niet het idee dat ze duidelijk doorhebben dat je seks wil.
Kijk, dat is nu handig om te horen. Dat mensen mijn gedrag blijkbaar anders opvatten. Dan zit het daar misschien in :)

Wat ik dan wel weer apart vind is dat zoveel andere posters in dit topic mij als overduidelijk wanhopig opvatten. Dat rijmt niet met jouw opmerking. Maar misschien lezen zij mijn bericht gewoon niet goed en zien ze alleen "dronken en seks willen" staan en trekken ze daar rare conclusies uit.
badmeester schreef:
18-11-2017 16:22
Nou je krijgt wel veel Prive berichten op deze manier!:-)
Pff dan ga ik dat maar even uitzetten want dat is niet te bedoeling! Ik zie iemand graag eerst even in het echt voordat ik weet of ik seks met ze wil.

Daarom is Tinder ook niks voor mij. Een foto zegt mij weinig.
Alle reacties Link kopieren
Uit interesse, bij hoeveel mannen heb je het geprobeerd, en hoeveel hebben zijn er met je meegegaan?
Alle reacties Link kopieren
lolapaloeza schreef:
18-11-2017 16:23
Ben je wel duidelijk? Want een aangeschoten man gaat geen Mississippi's tellen bij de afscheidsknuffel en daaruit afleiden dat je seks wil.
Mississippi's tellen? :biggrin: Autocorrect neem ik aan?
Maar misschien heb je inderdaad wel gelijk en ben ik onduidelijk. Dat is dan heel fijn om te weten. Vraag me wel af waarom de andere posters dan zggen dat ik te duidelijk en te wanhopig ben, maar misschien lezen zij mijn posts gewoon niet goed. Ik vind mezelf namelijk ook niet zo overduidelijk sletterig overkomen ofzo en het kan zijn dat ik het anders moet aanpkaken zodat die mannen weten wat ik wil!
Bblientje schreef:
18-11-2017 16:23
Is dat alles?
Je weet gewoon niet hoe je een man heet moet krijgen denk ik.
Blijkbaar niet.. Toen ik nog een relatie had kreeg ik echter wel veel aandacht van mannen. Moest er ook veel afwijzen.
Heb je tips dan? :biggrin: Verder had ik eigenlijk wel gehoopt dat ze mij van mezelf al leuk genoeg zouden vinden zonder dat ik speciale dingen hoefde te doen om ze heet te krijgen.
Niks mis met een ONS, maar zelfs voor een ONS is een bepaalde onderlinge chemie nodig en die heb je nou eenmaal niet met iedereen. Misschien dat je daar een beetje beter op kunt letten voor je een man bespringt.
Alle reacties Link kopieren
Oakes schreef:
18-11-2017 16:25
Uit interesse, bij hoeveel mannen heb je het geprobeerd, en hoeveel hebben zijn er met je meegegaan?
7 mannen en 0 zijn met me meegegaan. Dat is sinds mijn relatie uitgegaan is, toen was ik 24.

Voor mijn relatie had ik nog 2 andere relaties en daarvoor was ik nog een puber en ging alles anders, toen had ik nog een fwb relatie met een jongen van mijn sportvereniging. Andere jongens moest ik vaak afwijzen omdat ze zich niet normaal gedroegen.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
18-11-2017 16:28
Niks mis met een ONS, maar zelfs voor een ONS is een bepaalde onderlinge chemie nodig en die heb je nou eenmaal niet met iedereen. Misschien dat je daar een beetje beter op kunt letten voor je een man bespringt.
Klopt. Vriendschappelijke chemie leek er wel te zijn. Mijn gesprekken met die mannen waren vaak wel gewoon gezellig en geanimeerd. Ze kochten vaak drankjes voor me ook. Maar vriendschappelijke chemie is anders dan chemie voor one night stands. Vind ik lastig.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je altijd in dezelfde club komt en altijd dit gedrag vertoont kan het goed zijn dat je al de naam hebt van de clubhoer en de snol van de dag (of een andere negatieve benaming), iets waar de meeste mannen erg weinig zin in hebben.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
badmeester schreef:
18-11-2017 16:22
Nou je krijgt wel veel Prive berichten op deze manier!:-)
Alsof de priveberichten werken :-D

Wat betreft BlackBird's probleem: ik zou inderdaad iets duidelijker zijn en eens zien op het wel lukt als je iets minder drinkt. Overigens is mijn ervaring (van vroeger en van verhalen uiteraard :) ) dat veel mannen helemaal geen probleem hebben met een vrouw die net iets te veel gedronken heeft. Ik wil niet zeggen dat iedere man een opportunist is, maar de keurige ridders die hier worden beschreven strookt volgens mij ook niet helemaal met de werkelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Maar als je dan de volgende keer dezelfde man tegenkomt, hoe gaat het dan? Misschien moet je een beetje meer investeren.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
18-11-2017 16:33
Wanneer je altijd in dezelfde club komt en altijd dit gedrag vertoont kan het goed zijn dat je al de naam hebt van de clubhoer en de snol van de dag (of een andere negatieve benaming), iets waar de meeste mannen erg weinig zin in hebben.
Wow ik hoop echt dat mensen niet zo tegen mij aankijken!!
Die 7 mannen waar het om gaat gebeurden echter niet allemaal in dezelfde tent. Buiten die 7 mannen heb ik niks geprobeerd en heb ik me op uitgaansavonden gewoon vriendschappelijk gedragen. Verzoeken van vervelende mannen wijs ik dan af (mannen die veel te oud zijn of die rare opmerkingen maken bedoel ik dan).
Ik begrijp dat daarvoor tinder is uitgevonden.
In mijn tijd lukte jouw methode meestal bij mij wel (minus de drank, ik drink niet) maar misschien is er iets veranderd.
Alle reacties Link kopieren
Wist je, TO, dat wanneer een man met een dronken vrouw neukt hij een strafbaar feit begaan heeft wanneer jij je de volgende dag of week of maand bedenkt?

Ik weet het wel. En ik ben niet de enige.
Alle reacties Link kopieren
blackbird123 schreef:
18-11-2017 16:32
Klopt. Vriendschappelijke chemie leek er wel te zijn. Mijn gesprekken met die mannen waren vaak wel gewoon gezellig en geanimeerd. Ze kochten vaak drankjes voor me ook. Maar vriendschappelijke chemie is anders dan chemie voor one night stands. Vind ik lastig.
Dan is dat misschien de clue. Je moet seks uitstralen. Heeft overigens niets met kleding te maken, maar alles met verfijnd flirten, hoe je kijkt, hoe je beweegt, hoe je staat, zit en praat.
Je zegt dat je nette mannen uitkiest. Vind je die dan wel aantrekkelijk genoeg?
Alle reacties Link kopieren
Voor veel mannen kom je kennelijk erg goedkoop over. Velen hebben geen trek in een meisje die er even op wil en meer niet.
Alle reacties Link kopieren
SannaU schreef:
18-11-2017 16:34
Alsof de priveberichten werken :-D

Wat betreft BlackBird's probleem: ik zou inderdaad iets duidelijker zijn en eens zien op het wel lukt als je iets minder drinkt. Overigens is mijn ervaring (van vroeger en van verhalen uiteraard :) ) dat veel mannen helemaal geen probleem hebben met een vrouw die net iets te veel gedronken heeft. Ik wil niet zeggen dat iedere man een opportunist is, maar de keurige ridders die hier worden beschreven strookt volgens mij ook niet helemaal met de werkelijkheid.
Dank je wel voor je advies :) Jij zegt dus eigenlijk dat ik juist niet te duidelijk en te wanhopig overkomt (in tegenstelling tot sommige andere reacties)?
En zo dacht ik inderdaad ook een beetje over mannen. Ik zie zo vaak dat mannen en vrouwen meegaan met mensen die dronken of zeer aangeschoten zijn.
lolapaloeza schreef:
18-11-2017 16:36
Maar als je dan de volgende keer dezelfde man tegenkomt, hoe gaat het dan? Misschien moet je een beetje meer investeren.
Ik kom ze niet zo heel vaak tegen eigenlijk, soms zie ik er eentje lopen. Twee van die 7 zie ik wel eens willekeurig in de stad lopen en dan zeggen ze me wel gewoon gedag. Met eentje had ik laatst een gesprek, voelde wel een beetje ongemakkelijk, maar ik kwam hem tegen toen ik met een vriend liep die niets ervan afwist en gewoon een gesprek met die man begon en het was in die situatie raar als ik er helemaal buiten gelaten werd dus ik vertelde maar een beetje over mijn werk. De eerste die mij een tijd geleden afwees heeft inmiddels een vriendin. Als hij erbij komt zitten in de kroeg gaan we normaal met elkaar om. Heb geen gevoelens voor hem en het is inmiddels niet meer zo awkward. Hij wordt zelf erg vaak dronken en vertelt dan rare verhalen dus hij doet wel gekkere dingen dan ik haha.
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
18-11-2017 16:37
Wist je, TO, dat wanneer een man met een dronken vrouw neukt hij een strafbaar feit begaan heeft wanneer jij je de volgende dag of week of maand bedenkt?

Ik weet het wel. En ik ben niet de enige.
Dat wist ik niet. Jeetje en #metoo erbij. Ik word kluizenaar denk ik. Contact hebben met mensen wordt veel te gevaarlijk.
Alle reacties Link kopieren
Van een mannelijk perspectief? Ik ben geen fotomodel maar kennelijk wel 'good-cooking' enough om ook wel eens vrouwen die aangeschoten zijn/wat op hebben naar me toe komen en dezelfde signalen af geven.

Tot 3 keer toe de afgelopen tijd is dat gebeurd, en ik heb tot 3 maal toe ook nee gezegd. Dat had meer betrekking op het feit dat ik daadwerkelijk vroeg op moest, de 2e maal was omdat ze echt niet eens meer op haar voeten kon staan en de derde keer was het niet mijn type.

Waarschijnlijk gewoon moment opnames, als het gezellig is, je je tot elkaar aangetrokken voelt en het prima aanvoelt, dan ga ik wel mee.

Zullen we het dan maar stomme pech noemen? Daar lijkt het dan wel het meeste op .. En geen handen op z'n private parts leggen tot je thuis bent he, straks heb je een #metoo aan je broek. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
18-11-2017 16:36
Ik begrijp dat daarvoor tinder is uitgevonden.
In mijn tijd lukte jouw methode meestal bij mij wel (minus de drank, ik drink niet) maar misschien is er iets veranderd.
Pff zou wel jammer zijn als dit echt zo zou zijn! Ik ben geen type voor tinder, ik wil mensen eerst in het echt zien. Dan zie ik pas of ze voor mij aantrekkelijk zijn. Zo'n foto zegt niks. En die manier waarop die profielen op tinder erbij staan spreekt me ook niet aan, veel teveel 'kijk mij eens! ik heb een dure auto, en ik ga vaak op reis! kijk mij eens interessante tekstjes schrijven!'.
_Amand schreef:
18-11-2017 16:37
Wist je, TO, dat wanneer een man met een dronken vrouw neukt hij een strafbaar feit begaan heeft wanneer jij je de volgende dag of week of maand bedenkt?

Ik weet het wel. En ik ben niet de enige.
Nee en ik betwijfel ook of dat wel zo is. Mensen doen wel meer die op het randje van strafbaar zijn. Als je echt zin hebt in een vrouw dan ga je daar toch gewoon voor? Zou wel raar zijn als je een vrouw niet meer zou mogen aanraken zodra ze een druppel gedronken heeft. Het is niet zo alsof ik daar half bewusteloos op de grond lag.
creativeguy schreef:
18-11-2017 16:39
Voor veel mannen kom je kennelijk erg goedkoop over. Velen hebben geen trek in een meisje die er even op wil en meer niet.
Het is ook nooit goed he.
Oakes schreef:
18-11-2017 16:37
Dan is dat misschien de clue. Je moet seks uitstralen. Heeft overigens niets met kleding te maken, maar alles met verfijnd flirten, hoe je kijkt, hoe je beweegt, hoe je staat, zit en praat.
Je zegt dat je nette mannen uitkiest. Vind je die dan wel aantrekkelijk genoeg?
Ik hoop dat ik dat wel uitstraal, want ik heb dan wel heel erg veel zin in seks, haha. Als ik wat meer doe dan normaal om sexy over te komen dan ben ik bang om sletterig of nep over te komen. het is dan ook wel in zekere zin nep omdat ik me normaal niet zo zou gedragen. Ik ben wel heel spontaan op een vriendschappelijke manier.
En ja ik vind die nette mannen juist aantrekkelijk! Players die gewoon elke vrouw in de kroeg afgaan vind ik niet aantrekkelijk. Zelfde is voor mannen die me op een rare manier aanspreken of mannen waar ik viavia verhalen over heb gehoord die me niet aanstaan.
Alle reacties Link kopieren
To, je weet toch wel dat mannen niet zo goed zijn in het begrijpen van vrouwelijke hints?

Jij mag wel denken dat je duidelijk bent, maar ik kan je verzekeren dat de gemiddelde man dat totaal niet door heeft.
Alle reacties Link kopieren
Cpa93789 schreef:
18-11-2017 16:45
Van een mannelijk perspectief? Ik ben geen fotomodel maar kennelijk wel 'good-cooking' enough om ook wel eens vrouwen die aangeschoten zijn/wat op hebben naar me toe komen en dezelfde signalen af geven.

Tot 3 keer toe de afgelopen tijd is dat gebeurd, en ik heb tot 3 maal toe ook nee gezegd. Dat had meer betrekking op het feit dat ik daadwerkelijk vroeg op moest, de 2e maal was omdat ze echt niet eens meer op haar voeten kon staan en de derde keer was het niet mijn type.

Waarschijnlijk gewoon moment opnames, als het gezellig is, je je tot elkaar aangetrokken voelt en het prima aanvoelt, dan ga ik wel mee.

Zullen we het dan maar stomme pech noemen? Daar lijkt het dan wel het meeste op .. En geen handen op z'n private parts leggen tot je thuis bent he, straks heb je een #metoo aan je broek. ;-)
Dank je wel voor je ervaringen, dat werpt wel een ander licht op de zaak :) Mijn beste vriend zei wel tegen me; "vroeg op of niet, als ik er zin in heb dan ga ik er gewoon voor, en zij is waarschijnlijk ook moe dus je bent toch niet de hele nacht bezig". Het vroeg-op-excuus heb ik dus altijd onzin gevonden. Netjes van je dat je die tweede hebt afgewezen, want als iemand neit op haar voeten kan staan dan is het twijfelachtig of ze het wel echt wil! Misschien heb ik wel 7x pech gehad. En nee hoor, in het kruis grijpen doe ik absoluut niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven