Steeds om elkaar heen draaien

20-10-2019 20:26 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zal proberen mijn situatie zo kort en duidelijk mogelijk te schetsen... Ik ben een studente van 22 en heb al een tijdje een "situatie" met een medestudent. We hadden op een feest zo'n twee jaar terug met elkaar gezoend en sindsdien veel gepraat en met elkaar omgegaan (wel vaker gezoend, maar niet meer dan dat). Ik wilde graag serieus met elkaar daten, maar hij niet. Een tijd ging voorbij en we vonden allebei een nieuwe liefde.

Uiteindelijk hebben we in de tijd dat we beide een relatie hadden weer met elkaar gezoend (ik weet het... heel dom!). Blijkbaar hadden we elkaar toch niet helemaal afgeschreven... Het ging uiteindelijk uit met de relaties van beiden. Is niet van belang, maar kwam niet door het voorval. We kwamen weer actief in contact met elkaar na de zomer dit jaar... Er is een sterke aantrekkingskracht, mentaal en fysiek, maar hij wil niets serieus en ik wil geen Friends With Benefits situatie. Hij praat steeds over onze "chemie" en hoe plagerig we met elkaar om gaan. We hebben ook een eigen move bedacht, waardoor we naar elkaar refereren als robot. Er zijn meer van dit soort dingetjes die we hebben.

Laatst hebben we samen een film gekeken, de aantrekking was er weer, we hebben (alleen) gezoend en hij moest lachen. Hij zei dat we eigenlijk maar een raar stel zijn. Ik vroeg waarom en zijn antwoord daarop was dat we steeds om elkaar heen draaien, zeggen dat we niet meer gaan zoenen of af gaan spreken en dat dan toch weer doen.

Het is duidelijk voor beide wat we willen en dat we elkaar dat niet kunnen geven, maar op de een of andere manier zoeken we elkaar steeds op en blijven we maar om elkaar heen draaien. Zelfs de mensen om ons heen zien onze "energie" en vragen steeds wanneer we nou eens serieus gaan daten en of er nog iets speelt tussen ons. Ik kan hem maar niet laten voor wat het is en hij mij ook niet. De huidige situatie vind ik ergens wel leuk, maar het is erg frustrerend om tussen vrienden, fwb en relatie in te zitten. Ik weet niet zo goed wat we aan het doen zijn en wat ik verder moet doen.

Heeft iemand misschien ooit een soortgelijke situatie gehad? Of goede raad voor mij?

Veel liefs en dank voor de reacties alvast!
Hij heeft een relatie gehad dus het is niet zo dat hij dat niet wil. Hij wil dat duidelijk alleen niet met jou. Erg jammer voor je. Zo lang jij dit prima vindt dan kun je ermee doorgaan, maar als jij hoop blijft houden dan zou ik het toch maar afkappen als ik jou was.
Je leeft maar een keer, je bent 22. Ga gewoon met die man naar bed. Dit kost je meer tijd en energie.
Alle reacties Link kopieren
Daar zou ik idd eens naar vragen... hij heeft wel een vriendin gehad met wie hij een relatie wilde maar blijkbaar niet met jou. Waarom is dat?
Alle reacties Link kopieren
Hij wil jou gewoon eens lekker pakken.
Damned if I don’t
Ja, ook ervaring mee. En echt, als een man zegt geen relatie ( met jou) te willen dan blijft het frustrerend voor jou. Hij zal de aandacht, de chemie en het zoenen ( en liefst meer) heel fiij vinden maar ziet je niet als een evt. Partner.
Wat ik deed, is de boel afkappen. Er komt een moment dat hij het met jou heeft over andere vrouwen, auch. Want vrienden kunnen alles delen toch?
Doe het jezelf niet aan als jij eigenlijk meer wil. Alleen vriendschap is dit niet voor jou. Wel voor hem, plus de extraatjes.
Alle reacties Link kopieren
Jij denkt dat hij het zelfde voelt voor jou als jij voor hem. Dat is niet zo.

Jij wil een relatie met hem. Hij niet met jou.

Hij vindt de uitdaging leuk. Probeert je het bed in te krijgen. Als het gelukt is appt hij al zijn vrienden.

Afhankelijk van hie dat bevalt blijft hij je vaker zien of laat hij je daarna vallen.

Zolang jij hem blijft zoenen denkt hij dat jij ooit overstag gaat en seks met hem wil hebben.

Stop dus met zoenen en om hem heen draaien en zoek een jongen die wel echt voor jou wil gaan.
Als je zo overduidelijk ook sec met hem wil zie ik het probleem niet. Je komt ook niet als een 'net' meisje over als je jaren voor iedereen overduidelijk een 'energie' hebt.
Je gaat jezelf toch niks ontzeggen om wat de mensen denken?
Die zien dit al jaren, dat komt pas mal over dat gezoen en vast gegiechel. Heel onvolwassen.
Kun je beter gewoon als een volwassene zelf bepalen wat je doet en waarom dan niet gewoon doen wat je wil.
Ja ik heb dat meerdere keren gehad, en de ene keer nam ik het initiatief, anders zou er nooit wat gebeuren, maar het bleef bij 1 date, een beetje rommelen, en dat was best leuk, maar dat draaide nergens op op uit, misser.

De tweede keer deed ik niets, en toen gebeurde er ook niets.
nog een misser.

Die knul is waarschijnlijk gewoon niet enthousiast genoeg, en die laat je beter lopen.
anders kun je een nieuw blauwtje afstrepen op je cv.
Ik zou wel klaar zijn met dat soort figuren.

Als je hem echt leuk vind, en je bent toch nieuwsgierig, laat hem dan maar zelf met iets komen, anders zou ik er niet teveel energie insteken.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
20-10-2019 21:01
Ja, ook ervaring mee. En echt, als een man zegt geen relatie ( met jou) te willen dan blijft het frustrerend voor jou. Hij zal de aandacht, de chemie en het zoenen ( en liefst meer) heel fiij vinden maar ziet je niet als een evt. Partner.
Wat ik deed, is de boel afkappen. Er komt een moment dat hij het met jou heeft over andere vrouwen, auch. Want vrienden kunnen alles delen toch?
Doe het jezelf niet aan als jij eigenlijk meer wil. Alleen vriendschap is dit niet voor jou. Wel voor hem, plus de extraatjes.
Dit. Nu gaat het nog wel maar hoe langer dit gaat duren hoe frustrerende en verdrietig dit voor je wordt. Het heeft mij erg veel gedaan. Nu na jaaaren denk ik: die had ik veel eerder moeten dumpen.
Hoop is een krachtig spulletje. We blijven daardoor langer hangen dan soms goed voor ons is. Het feit dat je moet hopen zegt al genoeg. Het leidt altijd tot teleurstelling.
Alle reacties Link kopieren
Als het, zoals je zegt, duidelijk is dat jullie elkaar niet kunnen geven wat jullie willen.
Wil je desondanks een relatie ?
Alle reacties Link kopieren
Voor hem tien anderen die wèl een relatie willen. Deze jongen wil gewoon neuken. Weg ermee als je meer wilt.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
20-10-2019 21:03
Jij denkt dat hij het zelfde voelt voor jou als jij voor hem. Dat is niet zo.

Jij wil een relatie met hem. Hij niet met jou.

Hij vindt de uitdaging leuk. Probeert je het bed in te krijgen. Als het gelukt is appt hij al zijn vrienden.

Afhankelijk van hie dat bevalt blijft hij je vaker zien of laat hij je daarna vallen.

Zolang jij hem blijft zoenen denkt hij dat jij ooit overstag gaat en seks met hem wil hebben.

Stop dus met zoenen en om hem heen draaien en zoek een jongen die wel echt voor jou wil gaan.
100% dit ^^

Hij wil geen relatie met je, nu niet, morgen niet, volgend jaar niet. Hij wil je neuken en hij weet dat jij hem ook wil dus hij ziet het gewoon als een uitdaging.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben een erotische aantrekkingskracht dus. Liefde bestaat niet alleen uit erotiek.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Het-groepje schreef:
20-10-2019 20:58
Je leeft maar een keer, je bent 22. Ga gewoon met die man naar bed. Dit kost je meer tijd en energie.
Niet doen hoor. Dan wordt ze nog verliefder en hormonaal en labiel en hij wil nog steeds niet méér, een recept voor drama
Waarom kwel jij jezelf zo? Je kunt beter afstand nemen en door.
Alle reacties Link kopieren
Hij speelt met je. Het geeft hem gewoon een kick dat hij macht over je heeft, dat jij steeds weer voor hem blijft vallen ook al wil hij niet wat jij wilt. En wie weet met hoeveel vrouwen hij tegelijk ook dit spelletje speelt zonder het te zeggen. Want hij is niet echt trouw aangelegd.

Zie het als friends with benefits en speel net zo met hem.
Of als je daar niet tegen kan, kap het dan af. Want dit kan nog heel lang zo doorgaan. Ook als hij een nieuwe vriendin krijgt, zal hij jou blijven opzoeken voor de spanning maar nooit iets serieus met je willen.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Wonen jullie toevallig ook samen in hetzelfde studentenhuis? Hoe oud is hij?
Hoe vaak zie je hem?
Als je zolang om elkaar heen draait is het toch duidelijk; hij wil seks, jij wilt ook seks maar ook wat meer dan dat; je wilt een relatie. Kun je dat niet gewoon met hem bespreken?
Ik vind het echt puberaal allemaal. Doe even gewoon joh. Hij wil je gewoon een keer neuken. Laat die gast het even lekker uitzoeken...
Dat hij beweert 'niets serieus' te willen' zegt genoeg.
Soms vind ik het raar dat iemand wel een spanning kan voelen en seks kan willen, maar dan 100% zeker weet (vooraf al) dat er niks meer in zit.

Als ik geen relatie met iemand zou willen, zou ik er ook geen seks mee willen.
Ik ben misschien een uitzondering.

Friends with benefits....zou het echt niks vinden zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jij het romantiseert, en er meer van maakt dan het is.
Hij kan nl een relatie met je hebben als hij dat ook zou willen,maar dat wil hij niet.
Dus ik zou zeggen; wat heb je aan deze onzin? Kunnen anderen en jullie wel benoemen dat er zo'n 'chemie' en iets raars tussen jullie is, maar je hebt er geen zak aan, behalve af en toe wat gezoen, en dat dit je eventueel tegenhoudt om iemand anders echt beter te leren kennen of een kans te geven.
Let maar op; zodra hij iemand tegenkomt met wie hij wél een relatie wil, is dit ineens over, en sta je daar me je gevoel..
Alle reacties Link kopieren
glitglam schreef:
21-10-2019 15:57
Ik denk dat jij het romantiseert, en er meer van maakt dan het is.
Hij kan nl een relatie met je hebben als hij dat ook zou willen,maar dat wil hij niet.
Dus ik zou zeggen; wat heb je aan deze onzin? Kunnen anderen en jullie wel benoemen dat er zo'n 'chemie' en iets raars tussen jullie is, maar je hebt er geen zak aan, behalve af en toe wat gezoen, en dat dit je eventueel tegenhoudt om iemand anders echt beter te leren kennen of een kans te geven.
Let maar op; zodra hij iemand tegenkomt met wie hij wél een relatie wil, is dit ineens over, en sta je daar me je gevoel..
Sterker nog, ik denk dat hij dan naast die relatie blijft aankloten met TO. Om haar aan het lijntje te blijven houden.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Hartelijk dank voor alle reacties allemaal! Eigenlijk wist ik ook wel dat er niet meer in zit en dat ik het maar beter gewoon af kan kappen. Toch fijn om vanuit een onafhankelijk perspectief dingen te lezen. Ik heb besloten me er verder niet zoveel mee bezig te houden.
Mannen die wel een relatie willen zijn er wel, maar natuurlijk zijn die weer niet leuk genoeg... Blijft een lastig en ingewikkeld iets, dat "verliefd zijn".
Alle reacties Link kopieren
mariekkk schreef:
20-10-2019 23:19
Wonen jullie toevallig ook samen in hetzelfde studentenhuis? Hoe oud is hij?
Hoe vaak zie je hem?
Als je zolang om elkaar heen draait is het toch duidelijk; hij wil seks, jij wilt ook seks maar ook wat meer dan dat; je wilt een relatie. Kun je dat niet gewoon met hem bespreken?
We wonen niet samen, hij is twee jaar ouder dan ik en we zien elkaar eens per week, soms vaker... Ik vind het moeilijk om dit met hem te bespreken, omdat ik niet zo goed weet of dat het waard is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven