Stel ik mij aan? Appen vriend

30-03-2020 16:18 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb het nog niet met vriend besproken, wil eerst even weten of ik mij aan stel.
Zag toevallig bij gesprekken van Messenger een vrouw bovenaan staan, slecht maar heb natuurlijk even gelezen.

Mijn vriend is begonnen met dit
gesprek met iets over een Facebook post, dit was vorige week, verder gesprek over corona dus viel mee. Nu echter zag ik dat hij weer het gesprek was begonnen dit weekend met hoe het gaat etc en wat zij nu doet voor werk enzo. Wat heen en weer gepraat over normale dingen. Ook geeft hij aan dat hij het wel even fijn vindt om te praten met iemand, vanwege corona etc. Mijn vriend werkt in een restaurant wat nu is gesloten en mist wel wat sociaal contact.

Aan het einde van het gesprek geeft zij haar nummer, zodat ze eventueel verder nog wat kunnen praten. Ik heb natuurlijk in zijn telefoon gekeken, slecht weet ik, en zie dat hij haar heeft toegevoegd en een berichtje heeft gestuurd met dat hij haar heeft toegevoegd. Verder niets.

Ben ik nu een aansteller of is dit niet ok?
JA!

En natuurlijk en natuurlijk? Zo natuurlijk is het niet om in iemands privé gesprekken te gaan zitten neuzen.
Horecamensen zijn verslaafd aan sociale contacten.
Alle reacties Link kopieren
hoe verhoudt dit topic zich met je vraag van een week of vier terug, hoe je dat nou doet als bezette vrouw, flirten met een bezette man

Zoals de waard is...
Excuses aanbieden kan altijd nog . Je stelt je niet aan . Vertrouwen is goed , controle is vaak beter .
Alle reacties Link kopieren
Ja, je bent een aansteller. Kom jij nooit ex klasgenoten, mensen van vroeger of mensen waar je in de kroeg weleens een praatje mee maakt online tegen?
lilalinda schreef:
30-03-2020 16:20
hoe verhoudt dit topic zich met je vraag van een week of vier terug, hoe je dat nou doet als bezette vrouw, flirten met een bezette man

Zoals de waard is...
Oh dan neem ik mijn woorden terug.
Ik zou hem gelijk op het matje roepen en een algeheel communicatieverbod opleggen. Wat denkt hij wel niet, praten met een VROUW :@
Goed dat je zo alert bent!
Cateautje schreef:
30-03-2020 16:20
Horecamensen zijn verslaafd aan sociale contacten.
Ook het eerste wat ik dacht. Hij mist contact.
Alle reacties Link kopieren
Calypso- schreef:
30-03-2020 16:21
Vertrouwen is goed , controle is vaak beter .
aldus Lenin toen hij de KGB oprichtte om mensen die niet recht in de leer waren op te sporen en uit te schakelen.
echt een gezellig citaat
lilalinda schreef:
30-03-2020 16:24
aldus Lenin toen hij de KGB oprichtte om mensen die niet recht in de leer waren op te sporen en uit te schakelen.
echt een gezellig citaat
Tja, ik was altijd goed van vertrouwen tot ik erachter kwam dat mijn ex me jaren lang had belazerd . Dus .Laat mij het lekker op mijn manier doen .
Alle reacties Link kopieren
Wat is de reden dat je je vriend niet vertrouwt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
30-03-2020 16:20
hoe verhoudt dit topic zich met je vraag van een week of vier terug, hoe je dat nou doet als bezette vrouw, flirten met een bezette man

Zoals de waard is...
Ja, dat heb ik inderdaad gevraagd, maar dat betekent toch niet dat ik dit nu niet mag posten? Ik mag toch wel nieuwsgierig zijn, lijkt mij?
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
30-03-2020 16:26
Wat is de reden dat je je vriend niet vertrouwt?
Nou het doet meer zeer dat ik in principe ook de hele tijd thuis ben, dus qua contact zou je zeggen dat er niet veel hoeft te ontbreken. Ook vindt mijn vriend zelf een nummer van iemand vragen wel horen bij vreemdgaan. Vandaar mijn twijfels. Maar daarom, vraag me gewoon af of ik mij aanstel en dat doe ik dus blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
Vivadier schreef:
30-03-2020 16:29
Ja, dat heb ik inderdaad gevraagd, maar dat betekent toch niet dat ik dit nu niet mag posten? Ik mag toch wel nieuwsgierig zijn, lijkt mij?
Dusssss jij mag als bezette vrouw flirten met anderen want nieuwsgierigheid is normaal. Maar, als je vriend dit doet dan is dat niet oké? Zo werkt het natuurlijk niet he.

Wat hij doet is niet oke, maar wat jij van plan was evenmin. Klinkt alsof jullie een goede match zijn.
Vivadier schreef:
30-03-2020 16:29
Ja, dat heb ik inderdaad gevraagd, maar dat betekent toch niet dat ik dit nu niet mag posten? Ik mag toch wel nieuwsgierig zijn, lijkt mij?
Je mag alles, maar dit soort vragen vallen altijd verkeerd hier. Dat komt omdat er maar 1 antwoord op te geven is; niét neúzen!!!

Er is niks aan de hand!
Alle reacties Link kopieren
Vivadier schreef:
30-03-2020 16:32
Nou het doet meer zeer dat ik in principe ook de hele tijd thuis ben, dus qua contact zou je zeggen dat er niet veel hoeft te ontbreken. Ook vindt mijn vriend zelf een nummer van iemand vragen wel horen bij vreemdgaan. Vandaar mijn twijfels. Maar daarom, vraag me gewoon af of ik mij aanstel en dat doe ik dus blijkbaar.
jep

opgelost

en ze leefden nog lang en gelukkig
Alle reacties Link kopieren
pennydreadful schreef:
30-03-2020 16:33
Dusssss jij mag als bezette vrouw flirten met anderen want nieuwsgierigheid is normaal. Maar, als je vriend dit doet dan is dat niet oké? Zo werkt het natuurlijk niet he.

Wat hij doet is niet oke, maar wat jij van plan was evenmin. Klinkt alsof jullie een goede match zijn.
Nee, ik bedoel dat ik uit nieuwsgierigheid die vraag toch wel mag plaatsen in dat topic. Maar dank voor je antwoord.
Hippiemeisje schreef:
30-03-2020 16:34
Je mag alles, maar dit soort vragen vallen altijd verkeerd hier. Dat komt omdat er maar 1 antwoord op te geven is; niét neúzen!!!

Er is niks aan de hand!
:mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Vivadier schreef:
30-03-2020 16:29
Ja, dat heb ik inderdaad gevraagd, maar dat betekent toch niet dat ik dit nu niet mag posten? Ik mag toch wel nieuwsgierig zijn, lijkt mij?
Ik denk dat hij haar gaat doen zodra de kans zich voordoet. Dus zeker blijven controleren... :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Vivadier schreef:
30-03-2020 16:32
Nou het doet meer zeer dat ik in principe ook de hele tijd thuis ben, dus qua contact zou je zeggen dat er niet veel hoeft te ontbreken. Ook vindt mijn vriend zelf een nummer van iemand vragen wel horen bij vreemdgaan. Vandaar mijn twijfels. Maar daarom, vraag me gewoon af of ik mij aanstel en dat doe ik dus blijkbaar.
Mensen willen ook wel eens ander contact dan met degene die de hele dag om hen heen is. Dus zo gek vind ik het niet. Ze hebben toch heen seks chats of iets dergelijks?
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt haar leuk. Waarom zou hij anders met haar praten. Waarom een vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Vivadier schreef:
30-03-2020 16:32
Nou het doet meer zeer dat ik in principe ook de hele tijd thuis ben, dus qua contact zou je zeggen dat er niet veel hoeft te ontbreken. Ook vindt mijn vriend zelf een nummer van iemand vragen wel horen bij vreemdgaan. Vandaar mijn twijfels. Maar daarom, vraag me gewoon af of ik mij aanstel en dat doe ik dus blijkbaar.
Hij mag tijdens de Corona Crisis alleen met jou contact hebben?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ja, je stelt je aan. Maar dat neemt niet weg dat je er best over mag praten met je vriend, gewoon op een normale manier. Leuk voor hem dat hij iemand heeft leren kennen om een beetje mee te kletsen. Je kan toch zeggen dat je het een beetje moeilijk vindt dat het om een vrouw gaat.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Ja, je stelt je ongelofelijk aan, je bent gigantisch onzeker en overdrijft énorm. Oh ja, en je helpt je relatie op deze manier heel snel om zeep.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven