Stiefkind drama [lege OP]

18-06-2025 22:50 7 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Error
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-06-2025 02:39
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
99.78% gewijzigd
Ik snap je gevoel wel, maar ik vind zelf dat je jezelf geen partij had moeten maken en gewoon naar die musical had moeten gaan.

Dit draait niet om jou, maar door jouw reactie, maak je het wel zo. En dat vind ik jammer voor het kind dat zelf vader uitgenodigd heeft.

Snap best dat je het lastig vindt, maar je had ook je partner en het kind kunnen steunen in plaats van zo te gaan blazen. Ik had me best een avondje kunnen gedragen en die kerel gewoon beleefd behandeld als was het mijn nieuwe buurman. Als er iets uitgepraat moet worden kan dat bij een andere gelegenheid.

Zonder dat je die musical, die zo leuk had moeten zijn, zo beladen maakt. Alleen maar omdat je je niet een paar uur over je ongemak heen kunt zetten.
Ik vind jou behoorlijk fout ja. Het draait hier namelijk niet om jou, maar om het kind. Het kind wordt al zijn hele leven afgewezen door zijn vader, nu heeft die een keertje aandacht voor het kind en nu laat jij het kind in de steek, omdat het anders ongemakkelijk voor jou is?? Hoe is het voor het kind en voor je partner? Zet je eigen gevoel een paar uurtjes opzij en steun je partner en het kind, dan bewijs je dat jij wel een volwassene bent in het leven van het kind.
Jullie moeten daar toch niet samen naartoe? Jij gaat met je vriendin en de vader gaat. Moeilijk is dat niet.
En lopen jullie elkaar daar tegen het lijf, wat is het probleem dan? Je staat gewoon je vriendin bij en als zij graag even gedag zegt of een praatje maakt doe jij dat ook.
Met de staart tussen de benen wegrennen omdat je je gelijk niet krijgt.
Mooi is dat.
Net als je stief/plusdochter die je al 5 jaar ken 'het kind' noemen....
OP weg, maar het lijkt me dat het meer stiefmoederdrama was dan stiefkinddrama als ik t zo lees
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
18-06-2025 23:09
OP weg, maar het lijkt me dat het meer stiefmoederdrama was dan stiefkinddrama als ik t zo lees
Tjonge, dat is rap. De vervangende tekst vind ik dan op zich weer goed gekozen. En multi-interpretabel:)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven