Stiefkind drama [lege OP]
woensdag 18 juni 2025 om 22:59
Ik snap je gevoel wel, maar ik vind zelf dat je jezelf geen partij had moeten maken en gewoon naar die musical had moeten gaan.
Dit draait niet om jou, maar door jouw reactie, maak je het wel zo. En dat vind ik jammer voor het kind dat zelf vader uitgenodigd heeft.
Snap best dat je het lastig vindt, maar je had ook je partner en het kind kunnen steunen in plaats van zo te gaan blazen. Ik had me best een avondje kunnen gedragen en die kerel gewoon beleefd behandeld als was het mijn nieuwe buurman. Als er iets uitgepraat moet worden kan dat bij een andere gelegenheid.
Zonder dat je die musical, die zo leuk had moeten zijn, zo beladen maakt. Alleen maar omdat je je niet een paar uur over je ongemak heen kunt zetten.
Dit draait niet om jou, maar door jouw reactie, maak je het wel zo. En dat vind ik jammer voor het kind dat zelf vader uitgenodigd heeft.
Snap best dat je het lastig vindt, maar je had ook je partner en het kind kunnen steunen in plaats van zo te gaan blazen. Ik had me best een avondje kunnen gedragen en die kerel gewoon beleefd behandeld als was het mijn nieuwe buurman. Als er iets uitgepraat moet worden kan dat bij een andere gelegenheid.
Zonder dat je die musical, die zo leuk had moeten zijn, zo beladen maakt. Alleen maar omdat je je niet een paar uur over je ongemak heen kunt zetten.
woensdag 18 juni 2025 om 23:03
Ik vind jou behoorlijk fout ja. Het draait hier namelijk niet om jou, maar om het kind. Het kind wordt al zijn hele leven afgewezen door zijn vader, nu heeft die een keertje aandacht voor het kind en nu laat jij het kind in de steek, omdat het anders ongemakkelijk voor jou is?? Hoe is het voor het kind en voor je partner? Zet je eigen gevoel een paar uurtjes opzij en steun je partner en het kind, dan bewijs je dat jij wel een volwassene bent in het leven van het kind.
woensdag 18 juni 2025 om 23:05

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in