Stoute schoenen aantrekken?

16-09-2008 10:54 207 berichten
Lieve forumbezoekers,

Inmiddels is mijn relatie met m'n huidige ex twee maanden uit. Op dit moment heb ik alles weer op de rit. Vaste baan, leuk appartement en ik heb veel aan m'n vrienden op het moment.

In een gekke bui heb ik me vorige week aangemeld bij de dating site Relatieplanet. Nu ben ik een week aan het mailen / smsen met RJ. Hij komt over als een hele leuke man.

Nu gaan we vanavond voor de eerste keer bellen en ik krijg al de kriebels als ik er aan denk. Hij gaf ook aan dat hij het leuk vind, maar ook eng.

Vind het ook vreemd dat ik op het moment vrolijk word van iemand die ik nog nooit heb gezien, behalve op een foto dan....

Hebben jullie hier ervaring in? En dan met name: Hoe ging het eerste telefonische gesprek, en hoe ging de eerste date?

Misschien dat ik dan minder zenuwen heb....Brrr...Spannend.
Alle reacties Link kopieren
Je geniet ten volste van je nieuw verworven vrijheden. Dat brengt met zichzelf al een euforisch gevoel met zich mee. Je topictitel zegt het al 'stoute schoenen aantrekken'.

Ik had dat een tijdje ook, msn'en en bellen en al die kriebeltjes (was allemaal fantasie overigens want ik was niet verlief o.i.d.)

Geniet ervan maar weet ook dat het helemaal uit jezelf komt en dat het in feite niets met RJ te maken heeft. Vanuit een vrije ongedwonge positie krijg je overal de kriebeltjes van
up up up :-)
Hihi

Vriend ook leren kennen via een datingsite, en ook kriebels na het chatten en het bellen. Nu zijn we 5 jaar bij elkaar en hebben we een zoontje van 18 maanden.
Ik heb mijn vriend (verloofde ) ontmoet via Relatieplanet. Eerlijk gezegd weet ik niet meer hoe het eerste gesprek ging, maar onze eerste ontmoeting was in een hotelkamer, waar we vervolgens een lang weekend niet meer uit gekomen zijn.

Ik weet het, het klinkt een beetje goedkoop, maar drie jaar later zijn we nog altijd dolgelukkig met elkaar, hebben net een huisje samen gekocht en zijn van plan volgend jaar te gaan trouwen. Het kan dus wel
Haha ze is al zenuwachtig en onzeker en dan gaan jullie vertellen over trouwerijen enzo. Het is maar een telefoongesprek en je mag genieten van je zenuwen. De kans dat hij in real-life niet zo leuk is als jij hebt gefantaseerd is levensgroot, al hoop ik het tegendeel voor je!
Haha marie_liselotte,ik probeer het ook een beetje niuchter te benaderen, alhoewel ik TO natuurlijk wel een spetterende vent met bijbehorende happy end toewens!

Hou je ons op de hoogte piekerien?
Haha, Dankjewel voor jullie reacties. Ik ben echt een muts. Net kreeg ik weer een smsje van hem en ik vloog een halve meter de lucht in :-)

Vanavond gaan we voor de eerste keer bellen! Hij heeft ook al aangegeven dat hij het leuk vind, maar ook eng.

Ik hou jullie absoluut op de hoogte! Vanavond gaan we bellen en morgen zet ik hier hopelijk een leuke update...En zo niet, hebben we hier ook weer wat te lachen toch? haha
Ik wil je toch even zeggen: heb je verwachtingen niet te hoog. Het is nog maar de eerste keer. Ik ben zelf nu een jaar op RP en er zullen nog vele, vele eerste telefoontjes volgen. Tenzij je een toevalstreffer hebt. Weet dat je in het begin er heel veel bij fantaseert en het mooier maakt dan het is en ook graag verliefd WIL zijn.

Daarmee wil ik niets afdoen aan je euforie, maar even wat ervaring doorgeven.
Lekker nuchter , B&S

Ben benieuwd hoe het gegaan is trouwens, het telefoongesprek dan.
Ik ook ik ook ik ook! Zeer benieuwd!

geniet gewoon van het moment meis!
quote:plukvandepetteflat schreef op 16 september 2008 @ 15:35:

Lekker nuchter , B&S

Ehum..eh.. ja Zat te twijfelen, wil TO haar spannende en prettige gevoel niet afnemen, maar wilde het iets relativeren
Ben het eens met B&S. Jaaaren geleden heb ik ook het medium internetdaten wel eens geprobeerd maar vond het vaak erg teleurstellend. Wat over de mail etc zo leuk kan lijken, kan in het echt erg tegenvallen, zeker als je verwachtingen hoog zijn van een bepaald contact.

IRL zet iemand zichzelf neer, terwijl via het 'platte' medium, jij zelf voor een groot deel het beeld bepaalt wat je van iemand hebt. En dat vorm je logischerwijs naar je eigen ideaal toe, als je het gevoel hebt dat het klikt.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Aah laat ons niet langer in spanning, zeg. Of zit je nou nog met em aan de foon?

Verders heb je idd een goed punt Poez.
Hoi hoi,

Haha, stelletje nieuwsgierigen mutsen hier op het forum....

Uhm...Hij heeft me niet gebeld. Zelfs geen smsje. Ik dacht bij mezelf, dan niet...Heel vreemd. Gisteren hebben we de hele dag smsjes gestuurd en alles leuk. Nu....Volledige radiostilte sinds gisterenmiddag.

Wat vinden jullie daar nu van?

( mannen....)
Weet je zeker dat hij jóu zou bellen en niet andersom ?

Je hebt er zelf geen sms'je tegenaan gegooid met " is er iets ? " ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Jawel. Ik heb hem een luchtig smsje gestuurd gisterenavond rond een uurtje of 21.30. In het smsje heb ik hem alleen gevraagd of hij een fijne dag heeft gehad. Niets op teruggehoord.

Het kan wel zijn dat het smsje m.b.t. bellen niet helemaal duidelijk was, nu ik het nalees...Zie hieronder stukkie uit de sms:

"Misschien even bellen vanavond, of wanneer het jou uitkomt?"

Nu ik het nalees enigzins vrijblijvend....Maar hij stuurde daarop terug: Lijkt me ook leuk (en eng).

Wat me meer bezig houdt is dat ik hem om 21.30 een smsje heb gestuurd, maar niets terughoor...

De bal ligt nu bij hem....

x
Misschien heeft hij inderdaad gedacht dat JIJ zou bellen ...

Heel af en toe komen sms'en niet aan , of een dag later .
Ik had ook in de sms gezet: Sms me maar, dan bel ik jou, aangezien ik gratis bel i.v.m. werk....Dus wat dat betreft hartstikke duidelijk toch?

Ik blijf er verder ook nuchter onder...Wat zou jij doen? Een goeiemorgen smsje sturen?

pfff geen idee.
Ik zou opbellen . ( toch gratis )
Haha Bianc!

Ik zou even helemaal niets doen. De bal ligt bij hem. Mocht je vanavond nog niets hebben vernomen kun je altijd nog vragen of hij zo geschrokken is van de Troonrede gisteren dat hij niet meer boven Jan (of Bea) is gekomen.
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 17 september 2008 @ 10:02:

Haha Bianc!

Ik zou even helemaal niets doen. De bal ligt bij hem. Mocht je vanavond nog niets hebben vernomen kun je altijd nog vragen of hij zo geschrokken is van de Troonrede gisteren dat hij niet meer boven Jan (of Bea) is gekomen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Wat jammer voor je..een bel-blauwtje is niet leuk!

Jij bent vast en zeker niet eng om mee te bellen dus ik vind dat hij zich niet moet aanstellen en ik vind het niet leuk van hem.
Ik zou zijn nummer deleten. Iemand die nu al zo achterlijk doet, ben je beter kwijt dan rijk.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven