onzekerheid sloopt me

01-05-2008 06:16 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik merk dat mijn vriendin de laatste tijd zichzelf niet meer is.

ik heb een vermoeden dat er een ander in het spel is

alleen ik heb geen bewijzen, wel hints,

der telefoon is heilig en laat ze geen seconden onbeheerd

ze delete smsjes (kon het niet laten om haar te controleren)

in een keer komen er geen gespecificeerde telefoonrekeningen binnen

ze belt naar nummers die niet in haar lijst staan en alleen onder werktijd.



ze is de laatste tijd nog meer met haar paard bezig en schenkt nauwelijks aandacht aan mij,terwijl ik nu haar alle tijd en aandacht geef we hebben 2 maanden geen sex gehad en ze belooft het me wel , maar doet het niet





ik heb het haar op de man/vrouw gevraagd, maar ze ontkent dat ze een ander heeft, een tijd lang kon ze me gerust stellen

onvoorwaardelijke liefde, maar nu weet ik het niet meer, ik slaap slecht/niet en het breekt me op..



ik weet niet wat te doen, ik hou van haar en wil mijn relatie niet op het spel zetten voor een gevoel, maar intussen sloopt het mij
Alle reacties Link kopieren
brabo1972 schreef op 01 mei 2008 @ 06:16:

ik merk dat mijn vriendin de laatste tijd zichzelf niet meer is.

ik heb een vermoeden dat er een ander in het spel is

alleen ik heb geen bewijzen, wel hints,

der telefoon is heilig en laat ze geen seconden onbeheerd

ze delete smsjes (kon het niet laten om haar te controleren)

in een keer komen er geen gespecificeerde telefoonrekeningen binnen

ze belt naar nummers die niet in haar lijst staan en alleen onder werktijd.



ze is de laatste tijd nog meer met haar paard bezig en schenkt nauwelijks aandacht aan mij,terwijl ik nu haar alle tijd en aandacht geef we hebben 2 maanden geen sex gehad en ze belooft het me wel , maar doet het niet





ik heb het haar op de man/vrouw gevraagd, maar ze ontkent dat ze een ander heeft, een tijd lang kon ze me gerust stellen

onvoorwaardelijke liefde, maar nu weet ik het niet meer, ik slaap slecht/niet en het breekt me op..



ik weet niet wat te doen, ik hou van haar en wil mijn relatie niet op het spel zetten voor een gevoel, maar intussen sloopt het mij




Hai brabo



Een paar maanden geleden schreef je op t Kinderen forum dat jullie een open relatie hebben en dat je vriendin zwanger was/is van n ander. Zou dat er nog wat mee te maken kunnen hebben?

Wat is er met die zwangerschap gebeurd? Hebben jullie nog steeds n open relatie?

Wat verwacht je eigenlijk zelf van jullie relatie?



Misschien handig om jullie verwachtingen t.o.v. elkaar en jullie relatie nog eens te bespreken en te kijken of deze nog wel kloppen



doei

Pebbles
Alle reacties Link kopieren
Een open relatie, tsja dat veranderd het verhaal nogal. Ik weet niet wat voor afspraken jullie precies hebben natuurlijk maar een open gesprek over verwachtingen daarbinnen - zonder verwijten en beschuldigingen- lijkt mij een goed plan.
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken. Op 17 december schreef je dat je vriendin zwanger was van een ander en dat abortus nog een optie was. Dus dat betekent dat je vriendin of een abortus heeft ondergaan of nog steeds zwanger is. Je vorige topic riekte al een beetje naar fake. Nu heb je dus een zwangere vriendin die vreemd gaat?



Bijzondere open relatie hebben jullie hoor!



Aan de andere kant, als ze inderdaad nog zwanger is van pietje om de hoek kan dat ook een verklaring voor haar veranderde gedrag zijn. Hormonen 8-P
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Trollllllllllllllll
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
sow jullie onthouden het wel goed

wat er gebeurd is die tijd is dat mijn vriendin een miskraam heeft gehad, die periode heeft ons hechter gemaakt (dacht ik)

na veel praten hebben we besloten om in een monogame relatie verder te gaan. maar blijkbaar wil ze mij alleen monogaam zien
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor maar je vriendin is al zwanger geweest van een ander, jullie hebben een open relatie gehad maar het leek je verder niet relevant dat er even bij te vermelden? Lijkt mij dat dat nogal uit maakt. Heb ook niet zo'n zin meer om serieus mee te denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven