Tegen elkaar aanzitten tijdens tv kijken

14-05-2021 17:17 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me nou afvraag: zitten jullie tijdens tv kijken samen met jullie partner altijd tegen elkaar aan/knuffelen jullie altijd tijdens tv kijken?
nee, meestal allebei in een hoek van de bank haha. Maar we kijken bijna nooit tv.
Alle reacties Link kopieren
Regelmatig ja, hij wil dat altijd wel maar ik ben soms nog bezig met van alles en nog wat.
Ja, eigenlijk altijd wel als we allebei hetzelfde kijken. Als maar 1 van ons naar de tv kijkt zitten we altijd op onszelf.
Nee
Beiden languit op de loungebank, ieder op een hoek.
Alle reacties Link kopieren
Ja meestal wel.
You’re not ugly, you’re just not your type
Zelden. Beiden in een eigen hoek. Soms 1 met de voeten op de salontafel en de ander languit op de bank met de voeten richting partner.
Meestal wel, bijna altijd zelfs. Deze maand zijn we 40j samen trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Soms,maar vaker niet. We kijken sowieso weinig tv samen.
Alle reacties Link kopieren
Die enkele keer dat we samen tv kijken is dat meestal al etend.
Dan wil ik niet aan elkaar geplakt zitten.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Ja als we samen serie of film kijken wel tegen elkaar aan maar niet de hele tijd knuffelen hoor dan volg ik niets meer
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor! Man legt graag zijn voeten bij me op schoot, voor een voetmassage. Ik op mijn beurt kruip lekker tegen hem aan, zodat hij makkelijk mijn rug/nek kan kriebelen. Qua tv programma's hebben we een verschillende smaak, maar we wisselen af. De programma's die een van ons beiden erg leuk vindt, kijken we gewoon samen. Als hij een actiefilm wil kijken, ga ik meestal iets anders doen, haken ofzo. Maar dan blijf ik wel gezellig naast hem zitten. We vinden allebei detectives wel leuk, huis- en tuinprogramma's ook. In de winter kijken we samen naar schaatsen, en we kiezen ook wel eens iets op Netflix als er niks op tv is. En we volgen het nieuws ook. De tv is voor ons een goed excuus om samen op de bank te hangen (of in slaap te vallen, ook heel gezellig :rofl: )
Tijdens tv kijken meestal niet. Als de tv uitgaat is het precies andersom.
Alle reacties Link kopieren
Ja altijd
Nee. Wel altijd één of twee katten op of tegen me aan geplakt.
Zelden. De kinderen zitten meestal tegen hem aangeplakt en dat vind ik wel prima.

Ik ben veel te onrustig voor lang knuffelig hangen en wordt kriegelig van gefriemel.
nee nooit
Regelmatig, maar niet heel de avond, gewoon eventjes, of vaak elkaars hand vasthouden.
tegenwoordig ligt de kat vaak op de bank, als ik dan tegen man aan ga hangen, wil de kat ook geknuffeld worden, en worden we beide overladen met kopjes. :)
Nee. Dan hoorde ik zijn geluidjes (neus geluiden. Zwaar ademen) en daar kreeg ik de kriebels van.
Alle reacties Link kopieren
Als ik het koud heb.
Such fun!1
PienterePookje schreef:
14-05-2021 18:08
Nee. Dan hoorde ik zijn geluidjes (neus geluiden. Zwaar ademen) en daar kreeg ik de kriebels van.
Hier hetzelfde :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Nee nooit, sterker nog we hebben ieder een eigen bank. We houden allebei veel van eigen ruimte, dus ieder een eigen dekbed, matras (wel naast elkaar uiteraard), beide een eigen kamer (zijn kamer noemen we het kantoor en de mijnde de knutselkamer wel zo praktisch) en ieder een bank.

Overigens knuffelen we elkaar meer dan genoeg dus het zegt niet iets over onze liefde of intimiteit. Het is wel prettig dat we er beide hetzelfde over denken.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Plakmensen, zijn jullie dan alleen in de woonkamer? Of zit je ook zo aan elkaar geplakt als je schoonmoeder op visite is of de kinderen thuis zijn?
Gewoon nieuwsgierig. ;-)
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
14-05-2021 18:32
Nee nooit, sterker nog we hebben ieder een eigen bank. We houden allebei veel van eigen ruimte, dus ieder een eigen dekbed, matras (wel naast elkaar uiteraard), beide een eigen kamer (zijn kamer noemen we het kantoor en de mijnde de knutselkamer wel zo praktisch) en ieder een bank.

Overigens knuffelen we elkaar meer dan genoeg dus het zegt niet iets over onze liefde of intimiteit. Het is wel prettig dat we er beide hetzelfde over denken.

Dat suggereert toch ook niemand?
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Soms, meestal niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven