The bitch

22-10-2018 03:29 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf nu af aan ben ik the bitch. Ik heb er goed over nagedacht wie ik wil zijn, iets van een paar uur. Ik wil niet meer mij zijn waar iederen altijd overheen loopt omdat ik te lief ben en naïef. Soms ging al mijn spaargeld naar bedelaars op het station. Ik vond ze zielig en gaf zo 5 euro weg. Ik wist niet dat ze daar drugs voor kochten. Dat was een voorbeeld over hoe stom ik ben. Ik was altijd te lief, naïef en verlegen. Maar vanaf vandaag 22 oktober gooi ik het roer om. Ik ga als een bitch door het leven. Ik zal ook al mijn bloemetjes jurken verbranden, en al mijn bouquets op marktplaats zetten. Ik zal deze week mijn roze muren gewoon wit verven of misschien zwart want dat is hoe ik mij nu voel. Bij een bitch zijn hoort ook geen gevoel meer en zeker niet over de liefde. Ik laat mij niet meer inpalmen door de eerste beste en wat betreft mijn exen die zijn dood voor mij want waarom zou ik ze levend houden, ze flikflooien met iedereen behalve mij. Bovendien ben ik een bitch. Ik ben niet meer dat lieve naïefe gekke meisje met de bloemetjes jurken. Ik ga morgen winkelen en een volwassenen garderobe aanschaffen. Zwart en sexy. Ik ga me ook voortaan dominant opstellen, als mannen daarvan houden. Mijn wil is wet en ik ga vrijdag een man zoeken en met hem zoenen en zo op mijn bevel.
.
Ik ga me ook voortaan dominant opstellen, als mannen daarvan houden.

Wel even beleefd vragen van tevoren
Doei, doe ze de groetjes in Noorwegen.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
22-10-2018 09:12
Ik heb er goed over nagedacht wie ik wil zijn, iets van een paar uur.

:rofl:
:mrgreen:
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Jezus schristus
Murrmurr schreef:
22-10-2018 09:13
Ik ga me ook voortaan dominant opstellen, als mannen daarvan houden.

Wel even beleefd vragen van tevoren
Ja, iets met consent. Dat zoenen moet je ook eerst vragen anders is het aanranding.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte.

Denk ik.
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
Alle reacties Link kopieren
Wat een theatrale bedoeling
Alle reacties Link kopieren
Tjonge.
Nou, succes dan maar.

Hoe oud ben jij eigenlijk, 14?
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Soms ging almijn spaargeld naar bedelaars op het station. Ik vond ze zielig en gaf zo 5euro weg. 
:rofl:
-vanille- schreef:
22-10-2018 09:00
Merde... Ik dacht wat een rare k u t topic maar hij is van "mij".. Sorry jongens ik was aan het slaap internetten. Ik wil geen bitch worden.

Bedankt voor alle advies en opmerkingen. Ik vond het heel leuk hier maar ik ga afscheid nemen van dit forum. Ik veroorzaak alleen maar problemen en mijn topics zijn kots.

Het gaat hier ook teveel over relaties, liefde en liefdesverdriet. Ik probeer dat voortaan te ontwijken want het wakkert pijn aan. Nooit meer zal ik over de liefde lezen of willen horen. Ik ben van slag en heb regen veroorzaakt voor vandaag, voelt het.

Het gaat jullie allen goed. Misschien tot ziens misschien tot nooit.

O ja dit was mijn lievelings smiley o_o

En deze ook wel :facepalm:


:-)
Het lijkt mij voor jezelf beter als je psychische hulp zoekt. En stop geen energie meer in rare topics openen, maar in je geestelijke herstel.
Het is treurig dat het zo slecht met je gaat, maar doe er iets aan. Zo kan het niet langer.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
22-10-2018 08:12

"k heb een plan..

-Ik ga me volwassener gedragen

-ik ga sexy kleding kopen en dragen, korte en strakke jurkjes, zwart ipv roze of bloemetjes, eventueel met laarzen
-ik ga een cursus volwassen schrijven volgen en een cursus hoe ik me volwassener gedraag, als dat bestaat
-maximaal 3 grapjes per dag maken anders kom ik kinds over
-meer zwart dragen en meer make up dragen zoals eyeliner en donkere lippenstift en mijn lippen opspuiten.
Niet meer in het openbaar huilen maar een toilet zoeken en niet meer hard lachen maar zachtjes en vrouwelijk met mijn hand voor mijn mond.
-vrouwelijke bewegingen maken en zitten en niet met mijn benen wijd

"

is dat al gelukt?

Hoort vast bij het bitch plan.

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Oh geweldig dit. Dit forumlid komt op het lijstje van meest memorabele forumers :HA:
Alle reacties Link kopieren
greenmoustache schreef:
22-10-2018 09:55
Wat een theatrale bedoeling
Bedoening
Zet hem op.`
Lillybit schreef:
22-10-2018 10:12
Soms ging almijn spaargeld naar bedelaars op het station. Ik vond ze zielig en gaf zo 5euro weg. 
:rofl:
:HA:
Meid, je hebt issues. Tijd om hulp in te schakelen.
Slaapinternetten, is dat zoiets als slaapwandelen maar dan op internet?
Alle reacties Link kopieren
Eeest dacht ik leuke titel, toen las ik jou Nick en dacht o nee zij weer

Maar je gaat dus weg ?
Geloof je t zelf ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
22-10-2018 15:42
Eeest dacht ik leuke titel, toen las ik jou Nick en dacht o nee zij weer

Maar je gaat dus weg ?
Geloof je t zelf ?
Ik wou echt weg maar voelde me zo eenzaam of zo.
.
Nemaìn’ schreef:
22-10-2018 14:39
Zet hem op.`
Waar op?
Alle reacties Link kopieren
Is dit nou drama of komedie?
Ik snap het niet helemaal geloof ik....
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
-vanille- schreef:
22-10-2018 09:00
Merde... Ik dacht wat een rare k u t topic maar hij is van "mij"..
Geen probleem hoor. Dat denken wij bij elk topic dat je opent...
snoopylynn schreef:
22-10-2018 21:33
Is dit nou drama of komedie?
Ik snap het niet helemaal geloof ik....
Dramedie of beter bekend als komma.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
22-10-2018 14:35
Bedoening
Dat ook ja .. thanks ;)
Wat een mislukte 'grap'.

Probeer nog eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven