The bitch

22-10-2018 03:29 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf nu af aan ben ik the bitch. Ik heb er goed over nagedacht wie ik wil zijn, iets van een paar uur. Ik wil niet meer mij zijn waar iederen altijd overheen loopt omdat ik te lief ben en naïef. Soms ging al mijn spaargeld naar bedelaars op het station. Ik vond ze zielig en gaf zo 5 euro weg. Ik wist niet dat ze daar drugs voor kochten. Dat was een voorbeeld over hoe stom ik ben. Ik was altijd te lief, naïef en verlegen. Maar vanaf vandaag 22 oktober gooi ik het roer om. Ik ga als een bitch door het leven. Ik zal ook al mijn bloemetjes jurken verbranden, en al mijn bouquets op marktplaats zetten. Ik zal deze week mijn roze muren gewoon wit verven of misschien zwart want dat is hoe ik mij nu voel. Bij een bitch zijn hoort ook geen gevoel meer en zeker niet over de liefde. Ik laat mij niet meer inpalmen door de eerste beste en wat betreft mijn exen die zijn dood voor mij want waarom zou ik ze levend houden, ze flikflooien met iedereen behalve mij. Bovendien ben ik een bitch. Ik ben niet meer dat lieve naïefe gekke meisje met de bloemetjes jurken. Ik ga morgen winkelen en een volwassenen garderobe aanschaffen. Zwart en sexy. Ik ga me ook voortaan dominant opstellen, als mannen daarvan houden. Mijn wil is wet en ik ga vrijdag een man zoeken en met hem zoenen en zo op mijn bevel.
.
Alle reacties Link kopieren
Ga hoer worden, dan verdien je nog geld met je zwarte sexy kleding .
SjaanRoeispaan schreef:
22-10-2018 21:52
Geen probleem hoor. Dat denken wij bij elk topic dat je opent...
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Voor de rest gaat alles goed? :facepalm: :confused:
Alle reacties Link kopieren
TO, ik moest wel lachen om je OP hoor ;-)
Alle reacties Link kopieren
Dit bestaat echt niet
Alle reacties Link kopieren
Jeetje maak eens een keus meid..

Van vanille zijn naar een dame willen zijn naar een bitch worden. Van weggaan, naar toch niet want eenzaam.

:nut:
Lach hard, duik diep, kom terug..
:bye:

Afbeelding

:bye:
Alle reacties Link kopieren
Als goede domina kan je best een aardige boterham verdienen hoor. Niets mis mee.
Alle reacties Link kopieren
*verwijderd ivm met herkenbaarheid.
anoniem_376897 wijzigde dit bericht op 23-10-2018 16:06
96.11% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Ga eens langs een psych. Is voor iedereen beter.
Alle reacties Link kopieren
Derme???
Alle reacties Link kopieren
Gaat het wel goed met je?

Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
23-10-2018 16:06
Gaat het wel goed met je?

Yep, met jou ook?

Ben zo terug. Even mijn boodschappen opbergen.
.
Alle reacties Link kopieren
-vanille- schreef:
23-10-2018 16:09
Yep, met jou ook?

Ben zo terug. Even mijn boodschappen opbergen.
Ja hoor, prima, dank je.

Beetje hyper jij?

Alle reacties Link kopieren
Holy crap...

Ik weet nog steeds niet of je nou uit Noorwegen komt, een probleem hebt of allebei...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven