Tips tegen liefdesverdriet [Geen OP]

07-04-2020 18:16 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-10-2020 13:29
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
emmers vol ice cream...
Alle reacties Link kopieren
icequeen2000 schreef:
07-04-2020 18:17
emmers vol ice cream...
Ik wil er lekkerder uitzien niet mezelf meer kwaad aandoen.
Ik heb al heel de dag gister series gekeken was lekker de afleiding.
Maar vandaag heb ik helemaal nergens zin in.
Alle reacties Link kopieren
iig geen chocola en ijs, daar wordt je alleen maar dik van. Afleiding zoeken, hard werken, sporten.
ik geef mn bek ook maar een douw
Valt niet mee, zeker nu niet. Schrijf anders even lekker van je af, wat is er gebeurd? Waarom ben je geblokt?
Liefdesverdriet moet slijten meid. Sterkte X
Alle reacties Link kopieren
je bent nu in de rouw, neem even uw tijd...
Alle reacties Link kopieren
Het zat er wel te komen maar van alles gaat nu door me heen. Vooral spijt doordat het mijn schuld is en ik besef dat ik brutaal ben geweest door me af te reageren op anderen. Ik wil niet dat het nu al klaar is maar als ik overal geblokkeerd ben is het denk ik niet handig om nog iets te kunnen of proberen. Ik ga niet wanhopig nog een liefdesverhaal sturen maar tis gwn zon kut einde en geen normale afscheid dat ik het niet kan handelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb r twee dagen ofso genegeerd en toen ze me benaderde legde ik uit dat ik gwn een rotdag had. Verbolgen kreeg ik heel wat gezeik over me heen dus reageerde ik uit een opwelling dat ze dan indd dat moet doen. Ze dreigde vaker ook wel contact te verbreken en dat is wat ik ook niet chill vind. Op die manier verandering willen, alhoewel ik haar gelijk geef vind ik het een drastische stap. Het is ook mijn schuld en ergens denk ik geef het wat tijd miss komt ze vanzelf terug maar ik kan niet wachten of blijven hopen. Wat moet ik doen? Beste is denk ik niks doen, maar dat lijkt me niet juiste advies als het wel je eigen schuld is?
MeisjeVanDeBuurt schreef:
07-04-2020 18:27
Het zat er wel te komen maar van alles gaat nu door me heen. Vooral spijt doordat het mijn schuld is en ik besef dat ik brutaal ben geweest door me af te reageren op anderen. Ik wil niet dat het nu al klaar is maar als ik overal geblokkeerd ben is het denk ik niet handig om nog iets te kunnen of proberen. Ik ga niet wanhopig nog een liefdesverhaal sturen maar tis gwn zon kut einde en geen normale afscheid dat ik het niet kan handelen.
Ik heb even je andere topics gelezen, en ze komen allemaal op hetzelfde neer.
"Ik heb het verpest", "Ik ben zo'n flapuit", "Ik ben zo dom/stom/naïef"
Waarom haal je jezelf zo naar beneden joh? Iedereen maakt toch fouten? Voor jou lijkt het me zinvol om een tijd met jezelf af te spreken, bijvoorbeeld een week, voordat je weer op wat voor manier dan ook contact gaat zoeken. Je blijft maar aan denken jij..! Geef jezelf even tijd, zodat het kan slijten. Of zodat je er anders tegenaan kunt gaan kijken. Je blijft het verdriet en de chaos voeden op deze manier. Ik denk dat de ander ook gewoon even rust wil.
Alle reacties Link kopieren
Hippiemeisje schreef:
07-04-2020 18:36
Ik heb even je andere topics gelezen, en ze komen allemaal op hetzelfde neer.
"Ik heb het verpest", "Ik ben zo'n flapuit", "Ik ben zo dom/stom/naïef"
Waarom haal je jezelf zo naar beneden joh? Iedereen maakt toch fouten? Voor jou lijkt het me zinvol om een tijd met jezelf af te spreken, bijvoorbeeld een week, voordat je weer op wat voor manier dan ook contact gaat zoeken. Je blijft maar aan denken jij..! Geef jezelf even tijd, zodat het kan slijten. Of zodat je er anders tegenaan kunt gaan kijken. Je blijft het verdriet en de chaos voeden op deze manier. Ik denk dat de ander ook gewoon even rust wil.
Dankjewel.
Je hebt indd gelijk ben mezelf helemaal de grond in aan t boren dat ik al die negatieve energie blijf voeden en voelen. Dat ga ik inderdaad doen.
Dacht alleen dat het niet slim was om te wachten doordat ik nooit overal geblokkeerd ben geweest, wel verwijderd. Nu voelt het meer als een klap die ik niet had zien aankomen.
Ik probeer mezelf iedere keer te vermannen maar krijg er geen controle over. Word moe van de huilbuilen en woede. Ik moet dingen opzoeken die me rustig maken. Maar wat, heb geen zin meer om te blowen dat helpt me enigszins wel rustig te blijven. Alleen wil ik dat niet meer doen doordat ik me moet focussen en veel opdrachten moet maken en zo geen stap weer vooruit kom. Wat zeg jij? Straks een jointje halen of niet? Ik weet dat t niet werkt op langere termijn maar ik kan daardoor wel ontspannen en ik kan toch pas gaan hardlopen als de gemoedsrust terug is gekeerd.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger voelde ik mezelf zo, maf dat je het nu zo op het internet kan gooien, liefdesverdriet is rot, je moet ermee dealen..
Iedereen heeft dit wel eens gevoeld. Sterkte
Tja, Als een jointje jou helpt om rustig te worden... Hardlopen lijkt mij verstandiger..! Je hebt moeite met jezelf te kalmeren he?
Alle reacties Link kopieren
Ga lekker een jointje halen EN hardlopen, alles is geoorloofd in liefde en oorlog, niet zo slap zeg, generaties zijn je voor gegaan met liefdesverdriet, bestel een pizza voor jezelf en app je favoriete ex en je beste vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Tijd..! Ik spreek uit ervaring.

Probeer nu afleiding te zoeken in vrienden, studie, sport of hobby. MAAR druk de emoties ook niet weg.

En ookal voelt het niet zo, het komt echt wel goed :)
Alle reacties Link kopieren
Tinder
Alle reacties Link kopieren
Oo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven