Toxic relatie. [ Geen OP]

25-11-2020 23:14 36 berichten
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-11-2020 09:11
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
99.97% gewijzigd
Ik hield het niet meer toen ik bij het stukje over de cavia's kwam :cry:
Alle reacties Link kopieren
Veel te lang verhaal, veel drama ook.
Je lijkt ook jonger dan 24. Sorry...
Na 2 weken relatie ging je ruzie maken over als jullie ooit zouden gaan samenwonen, jouw 4 cavia’s wel of niet mee zouden verhuizen.
Beetje vroeg.
En zou je niet eerst nadenken over hoe het met zijn kind moet, voor je nadenkt over hoe het met jouw cavia’s moet?

#teamvriend

(Sorry heb de rest niet meer gelezen, de cavia’s waren de druppel)
Sorry het is echt te lang dit verhaal. En je klinkt een beetje als een dramaqueen.

Je kunt een begin maken met niet met mannen uitgaan omdat ze interesse in je tonen maar omdat je ze zelf echt leuk vindt
Alle reacties Link kopieren
geen gedachte meer aan vuilmaken, doorgaan met je leven. En je bent niet verplicht om met de eerste de beste man waar je mee praat een relatie te beginnen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
TLDNR.
En nou is het afgelopen!
Ik zeg: tijd voor therapie.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al afgehaakt omdat t blijkbaar normaal is dat je via insta aan de praat raakt met een vreemde.
ik word oud...
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Och wat zie ik nu... Je haalt je OP’s bijna allemaal weg. Jij bent de moeite niet om op te reageren.
Alle reacties Link kopieren
Je bent bij deze man blijven hangen omdat hij een beetje lief tegen je deed! Dat is je enige eis voor een relatie? Dat hij lief kan glimlachen?
Ga maar niet naar een winkelstraat dan! Voor je het weet kom je met de vriendelijke zwerver thuis!
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Haha, ik begrijp dat het stukje cavia's heel gek overkomt. Dit was voor mij belangrijk door het cultuur verschil. Natuurlijk is het stukje kind ook belangrijk maar dat heb ik niet aan dit verhaal toegevoegd.

Ik wilde graag mijn verhaal kwijt 😁.
En ik voel mij ook wel een beetje een dramaqueen na al dit.
Ik denk dat deze jongen niet zo goed bij je past. Let goed op jezelf en loop niet te hard van stapel mocht je weer een man/jongen ontmoeten die je wel ziet zitten.
eva-luna schreef:
25-11-2020 23:23
Ik zeg: tijd voor therapie.
Ok, dat was bedoeld als flauwe reactie, maar nu ik je hebt geloept zeg ik weer: therapie.

Volgens mij kun je wel wat handvatten gebruiken om wat steviger en minder onzeker in het leven te staan.
Je bent nog hartstikke jong. De meeste mannen zijn wél normaal, dus pik nou niet die gevallen met een gebruiksaanwijzing eruit.
Bouw wat zelfvertrouwen op en ga niet op zoek naar mannen via instagram enzo.
Dat mag dan hartstikke modern zijn, maar leer gewoon eens iemand rustig op een normale wijze kennen en duik niet direct in een relatie.
Alle reacties Link kopieren
XGirlpower1 schreef:
25-11-2020 23:31
Haha, ik begrijp dat het stukje cavia's heel gek overkomt. Dit was voor mij belangrijk door het cultuur verschil. Natuurlijk is het stukje kind ook belangrijk maar dat heb ik niet aan dit verhaal toegevoegd.

Ik wilde graag mijn verhaal kwijt 😁.
En ik voel mij ook wel een beetje een dramaqueen na al dit.
Maak een eisenlijst. Waaraan moet je droomman voldoen?

En bij welke dingen ga je echt rennen.

En bij welke dingen zou het leuk zijn, maar is niet noodzakelijk om te hebben.

Alles mag er in staan, wat jij maar belangrijk vind.

Maar luister, HOU je daar dan ook aan en loop weg als je een dealbreaker van je lijst tegen komt.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Doreia* schreef:
25-11-2020 23:25
Je bent bij deze man blijven hangen omdat hij een beetje lief tegen je deed! Dat is je enige eis voor een relatie? Dat hij lief kan glimlachen?
Ga maar niet naar een winkelstraat dan! Voor je het weet kom je met de vriendelijke zwerver thuis!
Haha dit heb je mij niet zien schrijven.
Natuurlijk is er meer nodig dan een glimlach.
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt als 16. En als hij binnen een dag verliefd op je was lijkt hij hooguit 17.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je eerst je gebruikersnaam eer aan moet doen en dan een keer aan mannen moet gaan beginnen.
Alle reacties Link kopieren
XGirlpower1 schreef:
25-11-2020 23:40
Haha dit heb je mij niet zien schrijven.
Natuurlijk is er meer nodig dan een glimlach.
Niet?

Hij sprak je vriendelijk aan op Instagram.
Hij was een slachtoffer, dus nam je afstand.
Na een paar weken nam jij zelf weer contact met hem op tot zijn eigen grote verrassing.

Iemand hoeft dus maar een beetje lief te zijn om met je zijn leven te delen.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Een man die mijn cavia's niet accepteert, kan opzouten.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
XGirlpower1 schreef:
25-11-2020 23:40
Haha dit heb je mij niet zien schrijven.
Natuurlijk is er meer nodig dan een glimlach.
Ja, respect, vriendelijkheid, moeite voor je doen en je cavia’s accepteren. Anders nog iets?
Als je verhaal zooooo lang is gaat het dus nergens over. Blijf gezellig samen met je cavia’s.
Alle reacties Link kopieren
Man man man. Wij schelen niet veel in leeftijd, maar meid, je hebt echt nog een hoop werk te doen aan zelfreflectie en zelfbewustzijn. Jullie lijken wel een stel pubers van 15. En dan heeft hij een zoontje, mijn god. Zelf nog kind.

Ga eerst lekker jezelf ontdekken, leren kennen, weten wie je bent, waarom je doet zoals je doet, waarom je denkt en je gedraagt zoals je doet. Waar dat allemaal vandaan komt, waar je deze patronen hebt ontwikkeld. En dan pas kan je kijken of er een man in je leven kan zijn.
Beste mensen, ik verwijder mijn topic.
Ik heb dit niet gedeeld om voor het een en ander te worden uitgemaakt 😁.

Maar bedankt voor de feedback.
XGirlpower1 schreef:
26-11-2020 00:16
Beste mensen, ik verwijder mijn topic.
Ik heb dit niet gedeeld om voor het een en ander te worden uitgemaakt 😁.

Maar bedankt voor de feedback.
Toch proberen er wat uit te halen, heb je echt wat aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven