Trouwen in 2018/2019

05-01-2018 14:12 688 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het vorige Trouwen topic, open ik een nieuw topic voor het jaar 2018/2019

Het lijkt me leuk om elkaar te volgen en elkaar om tips en adviezen te vragen :).

Ik zal een schema maken. Als je er ook in wilt dan hoor ik dit graag :).

Naam:LeeftijdTrouwdatumLocatie
Aardbei_8631April 2018Gelderland
BoardBabe8236AprilNoord-Brabant
Jaine9126Mei/JuniNoord-Holland
Masatu25Juni 2018Zuid-Holland
Iren1227Juni 2018Utrecht
Miets199424Juli 2018Overijssel
Bailey26-Augustus 2018Overijssel
Perzina38Augustus 2018Zeeland
Spasz33Augustus 2018Gelderland
Ladenkastje30September 2018Zuid-Holland
Sneazydwarf24September 2018Overijssel
Minimoose33September 2018Friesland
Kevers..September 2018Gelderland
Yakatani+/- 40September 2018-
Missmadame32September 2018Zuid-Holland
Puntpaprika26Novemer 2018Zuid-Holland
Lauren-8927December 2018Groningen
Sunshine199226Maart 2019Caribisch Eiland
Zonneblooempje8532Mei/Juni 2019Noord-Brabant
Honinginnetje26Mei/Juni 2019Zuid-Holland
N27822Juni 2019Zuid-Holland
Mariahhh27Half 2019Gelderland
Amaryllisbol272019Utrecht
anoniem_264465 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 19:31
66.24% gewijzigd
Gefeliciteerd! Dat klinkt als een mooie dag!

Hier hebben de ouders allang het idee dat we gaan trouwen, we hebben 't alleen nog niet 'officieel' verteld, haha!

Ik zit langzaamaan ook na te denken over getuigen. Ik heb geen grote vriendenkring en daar zitten geen mensen in die ik écht als mijn getuige zou willen hebben.
Ik neig er naar om mijn moeder te vragen; zij is (naast KleineSchnitzelvriend) éen van de weinigen die mij écht kent en er altijd voor mij geweest is. Is dat gek?
Riding a racebike is an art - a thing that you do because you feel something inside.
Wat is er gek aan om je moeder te vragen? Hier waren beide ouders ook getuige.
Of ik ben ook heel vreemd dat ik hun gevraagd heb kan ook haha

Inmiddels dus al weer eventjes getrouwd! We hebben echt een prachtige dag gehad!
Zelfs het weer viel nog mee. Echt intens van genoten, voor we het in de gaten hadden was het al afgelopen.
Alle kosten eens een beetje op een rijtje gezet: toch nog zon 15000 euro gekost. ehh oeps! haha. De kosten van het trouwpak hoefden we alleen niet zelf te betalen, die kreeg mijn vriend van zijn ouders. En natuurlijk konden we met het geld wat we kregen, meteen al wat dingen afbetalen.
@Kleineschnitzel Nee hoor, helemaal niet gek. Ik denk er ook over om mijn ouders te vragen. Vind ik juist heel mooi!

@Twilight84 Gefeliciteerd! Fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad! Tja, die kosten zijn niet mis, maar het klinkt wel alsof het het helemaal waard was!

Ik heb inmiddels een jurk gevonden! :yes: :jump: In de vierde winkel geslaagd! De jurk die het is geworden had ik in de derde winkel ook al aangehad, maar was er toen nog niet helemaal over uit.
Ook vond ik de paservaring daar ook een stuk minder leuk (Weddings in Rotterdam).
Ik ben geslaagd bij Sam's bruidsmode in Enschede. Mooie winkel, groot aanbod en een onwijs lieve en leuke vrouw (eigenaresse). Mochten lekker zelf rondkijken, aanwijzen wat we mooi vonden, de jurken goed bekijken. Echt een aanrader, ook voor grote maten.
Verder ben ik nog in Lelystad geweest, bij EMB Fashion speciaal voor grotere maten, echt een top zaak! Had er graag mijn jurk gekocht, maar hij zat er gewoon niet bij. Wel ook een echte aanrader!
Als eerste ging ik naar Prinses bruidsmode in Apeldoorn. Erg klassiek aanbod, wel goed geholpen. Je mocht niet echt zelf rondkijken, dat vond ik erg jammer.

Ik ben zo superblij! Nu kan de rest geregeld gaan worden! Zin in! :cheer:
Ik ben een paar weken geleden getrouwd. Prachtige dag gehad en (bijna) iedereen die we hebben uitgenodigd was erbij. Een van de vriendinnen van mijn man had zichzelf tot mijn PA uitgeroepen (omdat we al een ceremoniemeester hadden, die niets heeft gedaan) en daar ben ik heel blij mee. Zij is enorm voor ons in de weer geweest. Niet alleen om de boel te versieren, maar ze heeft de hele dag gezorgd dat alles goed verliep. Onze officiele ceremoniemeester is alleen mee geweest voor het maken van de foto's om de rookbommen aan te steken en hij heeft een klein praatje gehouden.

Mijn ouders en de vader en stiefmoeder van mijn man waren onze getuigen en daar ben ik heel blij om.

Alles is bij mij fout gegaan wat fout kon gaan geloof ik. Het lijfje van mijn jurk was te kort, dus 2 maanden van tevoren het lijfje laten verlengen. Toen zag de jurk er mooi uit, maar was hij te klein geworden omdat de rits eruit was gehaald. Ik moest eigenlijk 1-2 maten afvallen in 5 weken tijd, maar dit is opgelost met een corset en een 2e avondjurk (E50, luipaardprint).

Mijn haar en make-up zou ik laten doen door iemand. Haar was perfect, make-up was echt heel slecht. Foundation was 5 tinten te donker, maar was het lichtste wat ze had. Een week voor de trouwerij heb ik dus besloten om zelf mijn make-up te doen. Nieuw oogschaduwpalette besteld, moest er op zaterdag zijn, was er uiteindelijk op woensdag. 1 dag de tijd gehad om te oefenen, maar dat was niet erg. Ik draag een bril, dus dan kom je met heel veel fouten weg :)

Schoenen was ook een drama: ik had ze laten maken, maar het eerste paar was te klein. Maat groter besteld en die waren te groot. Ook zaten ze heel raar. Ik heb ze alleen bij de foto's en de ceremonie aangehad. Ik had 2 paar back-up schoenen.

Het eten, de locatie, onze BABS, de taart, de ringen en zowat alle andere dingen waren super. Ik krijg steeds te horen dat mensen het zo leuk hebben gehad en dat is leuk om te horen. Achteraf ook blij dat ik heb toegestemd met de DJ (ik vond het onzin), want die heeft het feest echt een feest gemaakt.

Zwart randje: mijn lieve nicht is de ochtend van ons huwelijk overleden. Ik hoorde het pas de ochtend erna, maar ergens wisten we wel dat ze er niet meer was. Gelukkig was ze een week voor het huwelijk nog wel op mijn vrijgezellen uit-eten, waar ik echt heel dankbaar voor ben. Die herinnering heb ik en dat nemen ze nooit meer van me af.
Dan ben ik niet helemaal gek dus. Ik zou heel graag mijn moeder als mijn getuige willen hebben; mijn vader leeft niet meer en mijn moeder is in de afgelopen jaren écht mijn beste vriendin geworden. Dat is zó fijn! :)

Wat een mooie verhalen hier allemaal! Van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat jullie dagen zo fijn zijn verlopen.

@Minimoose Wat knap; zo rustig als je erover schrijft! Ik was volledig geflipt denk ik, een jurk wat niet wil, makeup wat niet wil.. Wel fijn dat het uiteindelijk geslaagd was!
Gecondoleerd met het verlies van je nicht, wat een nare wetenswaardigheid om de dag erna mee geconfronteerd te worden, gets. Sterkte! :hug:
kleineschnitzel wijzigde dit bericht op 04-10-2018 11:36
Reden: Spelfoutje
0.78% gewijzigd
Riding a racebike is an art - a thing that you do because you feel something inside.
Hoi! Ik lees al een tijdje mee en wil nu ook mee gaan schrijven. Afgelopen september ben ik ten huwelijk gevraagd door mijn vriend op vakantie in Noorwegen. We hebben een aantal locaties op het oog waar we willen gaan kijken. We willen graag alles op één locatie, ook trouwen. Denken nu aan mei of september maar alles is nog open. Verder hebben we eigenlijk geen idee waar te beginnen. Hopelijk krijg ik wat dingen op een rijtje door mee te lezen.
Life is always rocky when you're a gem.
Hoi Opaque!

Wat leuk! Gefeliciteerd! Ga je in je eigen omgeving trouwen of zoeken jullie 't verderop?

Om alles om een rijtje te krijgen maak ik veel gebruik van 'The Perfect Wedding' (weet niet of 'k een linkje mag plaatsen, maar anders die naam met punt nl erachter ;)). Daar staan hele stappenplannen op en veel informatie over wat-waar-wanneer-hoe-wie-etc

Succes en geniet van de voorbereidingen! :flirting:
Die website was ik inderdaad al tegen gekomen met googlen, ga ik zeker eens goed bekijken.
We zitten nu locaties in zuid Holland te bekijken, al contact gehad ook met sommige, maar veel zit al volgeboekt. Gelukkig zijn wij vrij flexibel met de datum. We gaan volgende week twee locaties bezichtigen. :)
Wij zijn 5 oktober getrouwd, het was een superdag!
Wij hadden alles op 1 locatie inderdaad Opaque, dat scheelt een hoop gedoe. Het was ook bij ons in de buurt, dus we zijn er van tevoren nog wel 3 keer geweest om nog wat details door te spreken, de muziek te testen enzovoorts. Dat was wel heel fijn.

De dag zelf begon rustig, ik ging naar de kapper en man had eigenlijk niks te doen. Die kapper maakte ik me nog wel even zorgen over, want mijn favoriete 2 kapsters waren er niet. Maar de kapster die het deed heeft het prima gedaan gelukkig. Ik heb zelf mijn make-up gedaan. Rond 12.00 uur kwamen mijn getuigen bij ons lunchen, dat was erg gezellig. Ze kenden elkaar ook nauwelijks, dus het was leuk dat iedereen even tijd had om kennis te maken enzo. Na de lunch snel mijn jurk aangetrokken en man zijn pak.

Om 14.00 uur vertrokken naar de locatie (kwartier rijden bij ons vandaan). Daar waren man z'n getuigen inmiddels ook gearriveerd. Kort daarna verschenen de BABS en de fotografe, helemaal volgens planning. We trouwden in de kapel van een voormalig klooster, dus de fotografe wilde daar eerst wat binnenfoto's maken. Ze werd geassisteerd door mans' nichtje van 9, die had de dag van haar leven ('misschien wil ik later ook wel fotografe worden tante L'). Toen bleek dat ik mijn bruidsboeket vergeten was... dat stond nog thuis op het aanrecht :facepalm: Een van mijn getuigen bood nog aan het te gaan halen maar we hebben het maar zo gelaten. Het was overigens een simpel bosje gipskruid met een lintje erom in de kleur van mijn jurk, dus geen megaduur iets ofzo.

Om 15.00 uur begon de ceremonie. Prima toespraak van de Babs, ze had echt goed geluisterd. Daarna geproost met getuigen en babs, voor ons met prosecco en voor nichtje 7up met een kleurtje. Daarna foto's gemaakt in het naastgelegen park.

Om 17.00 uur nog even buiten gezeten voordat de andere gasten kwamen, het was echt superweer! Daar moet je natuurlijk maar mee boffen, maar dat was echt geweldig. Vanaf half zes druppelden de gasten binnen. Het was vrijdag, dus veel file overal, de laatste gasten waren er pas rond half acht. Het opdienen van het eten is nog een half uurtje naar achter geschoven omdat er nog veel gasten misten. Maar goed, we hadden een buffet en daar heeft iedereen van mee kunnen genieten. En het toetjesbuffet daarna was echt waanzinnig! Zó lekker!

We hadden rond de 65 gasten totaal voor het eten en het feest erna, en dat was een prima aantal. We hebben aan alle tafels wel even gezeten en met iedereen even kunnen kletsen. Supergezellig. Rond 0.00 uur vertrokken de laatste gasten en wij zaten om 0.15 uur in de taxi naar huis.

We hadden dus geen aparte receptie voor mensen die alleen maar komen feliciteren. Daardoor zijn er wel wat mensen van de eerste gastenlijst gesneuveld (dat waren er 120) maar daar heb ik achteraf geen spijt van. Al zijn er natuurlijk altijd mensen van wie je achteraf denkt, toch jammer dat die er niet bij was... Dat vond ik wel het lastigste van de hele voorbereiding, die gastenlijst. Verder ging alles soepeltjes, locatie, gemeente, jurk, schoenen, kaart, alles eigenlijk.

Zijn er dingen misgegaan? Nou ja, dat bruidsboeket dus. En ik heb me af en toe kapot geërgerd aan mijn schoonmoeder die steeds op cruciale momenten 'even een sigaretje' moest roken. Zowel voor de ceremonie als voor het diner moest ze meerdere keren geroepen worden. Maar goed, even zuchten en weer door... Verder is de glimlach de hele dag niet van mijn gezicht af geweest. :yes:

We wachten nu nog op de foto's, daar zijn we echt héél benieuwd naar! Maar de fotografe is deze week op vakantie, dus nog even geduld O_O

Edit: we hadden geen ceremoniemeester. Dat heb ik eigenlijk alleen op de dag zelf een beetje gemist, dat we zelf de mensen moesten gaan roepen voor het diner en zelf de cadeau's moesten veiligstellen enzo. Verder totaal niet nodig gehad. Maar dat kwam ook wel omdat de dame van de locatie die onze contactpersoon was veel heeft opgepakt. Diner een half uurtje later en een bos bloemen in het water zetten enzo.
The owls are not what they seem
Gefeliciteerd voor diegene die onlangs zijn getrouwd!

Ik merk dat de tijd echt enorm snel gaat.. en wij zijn me toch aan het twijfelen! Nu ben ik erg benieuwd naar jullie inzichten, wat is voor jullie de keus en/of doorslag om een grotere bruiloft te geven? Of überhaupt wat zijn de overwegingen?

Wij hebben inmiddels al een x aantal locaties bekeken, zijn bewust van de prijzen. En wat het ongeveer allemaal kan gaan kosten. Maar de vraag is dan ook? Vinden wij wel het geld allemaal waard. Voor wie doen we het?

Mijn eigen gevoel, ene kant denk ik juist. Ik wil het graag vieren, een feest met alles erop en eraan. Positiviteit, liefde en dat we een keertje met zijn allen bij elkaar zijn. Andere kant denk ik, zo vaak zien we de familie niet. Er is niet echt een hele hechte band. En van het geld kunnen we misschien wel andere dromen waarmaken.
Het trouwen doen we uiteindelijk voor ons zelf, en een beetje om juridisch dingen afgedekt te hebben.

Echter vind ik het fijn om dit moment of in ieder geval met geliefden te delen, maar de kosten vond ik het niet (volledig) waard. Zeker omdat we ook niet mensen halverwege wilde weg sturen.

Ons plan is nu om op het stadhuis te trouwen met alleen ouders en getuigen (en daarna heerlijk uit eten). In de komende lente willen we dan een groter feest in onze tuin, met BBQ geregeld door de slager om de hoek.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
@lady
Dat is ook wat wij denk ik willen voor de ceremonie meester. We hebben nu een optie op een locatie, gaan er nog twee bezichtigen. Maar daar kunnen ze al veel regelen, dus dat scheelt voor ons een hoop werk vooraf, denk ik. De ceremonie meester zou dan wel handig zijn om op de dag zelf alles in goede banen te leiden en als eerste aanspreekpunt. Ben er alleen nog niet over uit wie ik hiervoor wil vragen.

@mommy
Wij staan ook nog aan het begin van het regelen en nog niets staat vast. Ik moet zeggen dat ik zelf ook erg aan het twijfelen ben op het moment over alles. Wat vast staat is dat ik wil trouwen met mijn vriend. :proud:
Verder denk ik nu bij alles: is dit echt wat ik wil? Ik ben van mijzelf nogal zuinig (lees: gierig) dus vind het best lastig allemaal want het is een hoop geld. Maar zou wel een mooi feestje willen geven.
Ben benieuwd om ervaringen hierover van andere te lezen!
@mommy: Ik vond het geld het waard om een groter feest (120 personen) te geven, niet alleen voor mijzelf maar ook voor de mogelijkheid van het kennismaken van de beide families (die elkaar niet echt kenden). Maar wij hadden een relatief goedkope bruiloft waardoor het financieel prima haalbaar was om iedereen er voor de hele dag bij te hebben. Daardoor was er ook de tijd om iedereen persoonlijk te spreken. Als ik moest kiezen tussen een grote bruiloft maar iedereen tussentijds wegsturen (of enkel voor het feest uitnodigen), of een kleine bruiloft met iedereen, zou ik voor het laatste hebben kozen.
Hey allemaal!

Wij gaan in het voorjaar van 2019 trouwen en zijn al druk bezig met de voorbereidingen. Ik heb al een jurk! Tevens is ook de locatie vastgelegd, hebben we een fotograaf, een dj en een vriendin die speciaal voor ons uitnodigingen heeft ontworpen. Wij gaan ongeveer 100 gasten uitnodigen.
Heb onlangs mijn getuigen gevraagd (moeder en beste vriendin) en het wordt met beste vriendin nog een beetje spannend, zij is 2 weken voor mijn bruiloft uitgerekend. Dus duimen dat zij en haar kindje erbij kunnen zijn! Ik wist nog niet van de zwangerschap toen ik haar vroeg, en zij ook niet. Gelukkig is mijn moeder er sowieso dus qua getuigen zit het goed.
Vind het super leuk om hier mee te kunnen schrijven en alles te lezen.
Hoi Meiden,

Ik ben al 13+ jaar getrouwd, maar mijn man heeft mij na een heftige tijd (ziekte ed) afgelopen augustus gevraagd om de gelofte opnieuw te doen...
Nu is het niet precies zoals jullie, maar lijkt me toch leuk mee te schrijven en lezen als dat oké is?
Welkom Twilight1 en Zoë26, natuurlijk is dat goed; wij zijn blij dat je er bent!
Wat een mooi idee, je geloften hernieuwen. Gaat alles weer goed met je man?

Ik heb de afspraak voor de allereerste jurken-pas-sessie gepland. Neem mijn moeder, schoonmoeder en oma van vriend's kant mee (heb ze zelf allemaal niet meer, helaas). Ben heel erg benieuwd en ook wel wat zenuwachtig! Hoe weet je nou wat 'jouw' jurk is..

We zaten de laatste tijd wel wat in de knoop; we hebben besloten om geen receptie te doen maar mijn vriend/man-to-be is straks directeur bij een MKB-bedrijf en m'n schoonmoeder opperde dat we, vanwege zijn positie, wellicht wel een receptie moeten doen. Nu ben ik echter van mening dat we niet 'om hun' een receptie moeten doen, maar wellicht ligt dat wat gevoeliger..
Ik ben veel meer voor 't feit om op vrijdagmiddag een keer wat kratten bier op de vrijmibo neer te zetten en de plaatselijke friterie te vragen wat bitterballen in het vet te gooien.. Ik denk dat we ze daar meer blij mee maken. Vriend denkt daar ook zo over, gelukkig.

Maar blijft toch lastig, sowieso het hele gastenlijst gebeuren, wie wel als daggast, wie niet etc..

We moeten er ons hoofd nog maar eens over breken. En eigenlijk een beetje snel ook, we willen de Save-the-dates eruit gooien omdat er volgend jaar nog heel wat bruiloften in onze omgeving zijn en we graag de voor ons belangrijke mensen al op de hoogte willen stellen van de datum.. :)
En ja dat is al gebeurd via 'n berichtje uiteraard, maar vind 'n kaartje toch wat officiëler, haha!
kleineschnitzel wijzigde dit bericht op 08-11-2018 16:27
Reden: Afschuwelijk lelijke spelfout
1.55% gewijzigd
LadyL0101 schreef:
24-10-2018 09:25
Wij zijn 5 oktober getrouwd, het was een superdag!
....
Dat klinkt als een prachtige dag Lady, van harte gefeliciteerd! En je bruidsboeketje vergeten; ach.. Als je 'm niet gemist hebt.. :)
kleineschnitzel schreef:
08-11-2018 16:25
Welkom Twilight1 en Zoë26, natuurlijk is dat goed; wij zijn blij dat je er bent!
Wat een mooi idee, je geloften hernieuwen. Gaat alles weer goed met je man?

Ik heb de afspraak voor de allereerste jurken-pas-sessie gepland. Neem mijn moeder, schoonmoeder en oma van vriend's kant mee (heb ze zelf allemaal niet meer, helaas). Ben heel erg benieuwd en ook wel wat zenuwachtig! Hoe weet je nou wat 'jouw' jurk is..

We zaten de laatste tijd wel wat in de knoop; we hebben besloten om geen receptie te doen maar mijn vriend/man-to-be is straks directeur bij een MKB-bedrijf en m'n schoonmoeder opperde dat we, vanwege zijn positie, wellicht wel een receptie moeten doen. Nu ben ik echter van mening dat we niet 'om hun' een receptie moeten doen, maar wellicht ligt dat wat gevoeliger..
Ik ben veel meer voor 't feit om op vrijdagmiddag een keer wat kratten bier op de vrijmibo neer te zetten en de plaatselijke friterie te vragen wat bitterballen in het vet te gooien.. Ik denk dat we ze daar meer blij mee maken. Vriend denkt daar ook zo over, gelukkig.

Maar blijft toch lastig, sowieso het hele gastenlijst gebeuren, wie wel als daggast, wie niet etc..

We moeten er ons hoofd nog maar eens over breken. En eigenlijk een beetje snel ook, we willen de Save-the-dates eruit gooien omdat er volgend jaar nog heel wat bruiloften in onze omgeving zijn en we graag de voor ons belangrijke mensen al op de hoogte willen stellen van de datum.. :)
En ja dat is al gebeurd via 'n berichtje uiteraard, maar vind 'n kaartje toch wat officiëler, haha!
Ik heb mijn jurk al. Gevonden tijdens mijn allereerste pas afspraak. Ik had een paar jurken aan en die waren het allemaal niet, maar elke jurk heeft wel iets dat je leuk vindt. Degene die mij hielp pikte al die dingen op en kwam toen met een jurk die ik op de hanger niet eens zo leuk vond en ik viel ontzettend over een lelijke bloem die er op zat. Toch passen. En ik had hem aan en ik zei hardop 'Wauw' tegen m'n eigen spiegelbeeld. Die jurk stond mij gewoon prachtig. Daarna nog andere jurken daar gepast maar ik bleef vergelijken met die ene. Uiteindelijk weer die jurk aan en toen begon het liedje te spelen dat op mijn opa's begrafenis is gedraaid. Janken natuurlijk. Nog een tijdje rondgelopen in de jurk (hij moest comfortabel zijn) en ik voelde me er zo lekker in. Op dat moment heb ik de knoop gewoon doorgehakt. Dit was mijn jurk. Hij paste bij mij. Je kan wel nog 100 winkels rondgaan maar dit was gewoon de jurk waarin ik mijzelf voelde. En dat was het belangrijkste.

Wij hebben ook gekozen voor een receptie, maar maken tijdens de receptie ook de foto's (wij willen graag foto's met bijna iedereen) en het taart aansnijd moment is dan. Eigenlijk hadden we het anders willen noemen, maar daar was niet echt een naampje voor. Op de receptie komen in principe alle mensen die ook bij de ceremonie aanwezig waren, plus een paar mensen die we vooral zakelijk kennen (collega's e.d)
Doe vooral wat bij jullie past. Een stijve receptie past niet bij ons dus die hebben we ook niet.
Hoe ver van te voren sturen jullie de save the date kaartjes? Wij "trouwen" in augustus en we wilde die nov/dec versturen in combi met kerstkaart zeg maar. Of zou dat echt te vroeg zijn?

RECEPTIE is inderdaad goed voor een algemene werkuitnodiging op het prikbord zeg maar. Is toch leuk en is een gelegenheid te feliciteren. Je bent niks verplicht gewoon doen wat jullie fijn vinden.

Wij hebben wel de locatie vast gesteld van de week! Kei leuk, heel intiem en lief. Ben hard aan t denken over versiering en feestje houden wij thuis in de tuin.
Wij gaan ook geen receptie doen. We willen het klein houden, klein aantal daggasten voor bij de ceremonie en diner. In de avond nog wat gasten erbij voor het feest. Maar wij hebben beiden dan ook weinig directe collega’s waarvan er wel een paar in de avond komen maar een receptie niet perse hoeft.
Hallo,

Ik wil me ook graag melden!
26 oktober is mijn vriend op zijn knie gegaan voor het kasteel in Disneyland Parijs. Het was allemaal een grote verassing :-D

De datum hebben we al besloten het gaat 10-10-2020 worden. Nog ver weg maar door ziekte nu van mijn kant en een lange herstelperiode hebben we hiervoor gekozen. Ik wil namelijk op mijn grote dag natuurlijk optimaal kunnen genieten!

We vinden het allemaal erg spannend. We hebben vorige week al bij een locatie gekeken en morgen gaan we nog naar een andere locatie. Onze keus is echt een van deze 2 locaties.

Ik kijk ernaar uit om mee te schrijven en te lezen!
Wij hebben geen Save the Date gestuurd, maar gelijk de uitnodiging (beetje kosten besparing van onze kant)
Wij hebben dit ruim 6 maanden van tevoren gedaan. Misschien erg vroeg, maar onze datum valt in een schoolvakantie dus dan kunnen mensen er rekening mee houden. We kregen ook al heel veel vragen naar onze datum dus maar gewoon gestuurd.
Ja is hier ook zo. Bij ons is de datum precies in de bouwvak... dus ook best drukke periode.
We sturen de save the date enkel naar fantasten a 25 personen dus misschien 14 uitnodiging dus is te doen. Wij houden het echt klein en intiem deze keer verder.
Vorige keer hebben we dat ook niet gedaan, is meer iets van deze tijd.
Ik ben inmiddels getrouwd. Ik was Yakatani in een vorig leven.

Jurk bij Anastasi vandaan zat erg goed. Echt goede kwaliteit geleverd voor een zeer vriendelijke prijs. En volledig naar mijn wensen.
Ik moet typen op mijn telefoon, ik doe later even een beter verslag :)
MvS1992 schreef:
09-11-2018 20:40
Hallo,

Ik wil me ook graag melden!
26 oktober is mijn vriend op zijn knie gegaan voor het kasteel in Disneyland Parijs. Het was allemaal een grote verassing :-D

De datum hebben we al besloten het gaat 10-10-2020 worden. Nog ver weg maar door ziekte nu van mijn kant en een lange herstelperiode hebben we hiervoor gekozen. Ik wil namelijk op mijn grote dag natuurlijk optimaal kunnen genieten!

We vinden het allemaal erg spannend. We hebben vorige week al bij een locatie gekeken en morgen gaan we nog naar een andere locatie. Onze keus is echt een van deze 2 locaties.

Ik kijk ernaar uit om mee te schrijven en te lezen!

Wat een mooi aanzoek!! Gefeliciteerd! Leuk dat jullie nu al bezig zijn met locaties bekijken, je kan er maar vroeg bij zijn, dan is er nog een hoop keus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven